Takhle vypadal, když jsem ho koupil ve sběrně.
Takhle vypadá po renovaci.
Výroční samolepka: Závod vítězství 1978 Plzeň
Jede velice lehce a perfektně akceleruje.
(vloženo 26.6.13)
Hmotnost | 11Kg |
Rám | Favorit F-12, kované patky |
Vidlice | Favorit |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Favorit |
Středové složení | Zapouzdřené Favorit |
Přesmykač | Favorit |
Měnič | Favorit |
Řazení | Dvoupáčka Favorit |
Převodník | Favorit |
Kazeta | Pětikolečko |
Náboj přední | Favorit rychloupínací |
Náboj zadní | Favorit rychloupínací |
Brzda přední | Centrik |
Brzda zadní | Centrik |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Favorit galuskový |
Ráfek zadní | Favorit galuskový |
Pedály | Favorit s klipsnama |
Řídítka | Berany |
Představec | Favorit |
Sedlo | Favorit plastové |
Pláště | galusky Continental GIRO |
Čau, chtěl jsem se zeptat jestli nemáš náhodou navíc pedály s klipsnama, samozřejmě za nějakou rozumnou cenu.
Mam kosik lahev na riditka, je starsi unavenej, ale komplet, ozvi se mi na mail bumbrle@centrum.cz
Košík mám 2×, ale je to věc, která se těžko shání, a proto bych se jí nechtěl vzdávat. Kdybych něco sehnal ve sběrně, ozvu se. Jinak já sháním košík na láhev na řídítka.
Tak co se týče finanční stránky, tak mě to nestálo v podstatě nic. Koupil jsem ve sběrně ještě Zbrojovku a Favorita 1968 a prodal je přes internet. Čas mi to sice nějaký zabralo, ale stejně co dělat o Vánočních prázdninách. F1 pomalu shánim.
27.6.13 18:57
pardon, cenné, samozřejmě
27.6.13 18:57
alinceb – ale tady přece nejde o to, jak cené kolo se zachránilo, ale prostě o to, že se kus železa z vrakoviště vrátil do života v podobě kola… tak jsem to myslel
Nádhera… Vždycky když vidím u někoho ty otočené berany, vím s kým mám tu čest…
Děkuji za uznání, ale upřímně, i já musím uznat, že bych např u Kovaříka měl za vynaloženou částku, mnohem \„lepší\“ kolo, ale krása samotného materiálu, zpracování a historická hodnota je nenahraditelná a jedinečná.
@Trepifajxl: Kluk si s tím určitě vyhrál, ale z ho*na bič neupleteš. Je to pořád jen obyčejnej tuctovej Favorit. Kdyby si takhle hrál aspoň s kolem, které za to stojí…
V mé branži je povětšinou práce vyšší, než jaká je hodnota samotného kusu v takových případech výsledek neodpovídá vynaloženému úsilí, proto jsou také hlavní důvody oprav, zachování historické a citové hodnoty předmětu.
26.6.13 23:44
skad – díval jsem se na tvoje krásná retro kola a tak mi ta věta k tobě nějak nesedí
Trepifajxl – Jsem restaurátor (sice hist. mobiliáře) ale s poslední větou nesouhlasím, \„restaurovat\“ některé věci je jen ztráta času a hlavně peněz.
Souhlas s Alinceb – podobný torzo jsem pověsil na zeď a nechal obrůst břečťanem, ale na dojetí do školy stačí cokoliv .)
Je fajn, že jsi ho tak dal krásně do kupy, ale až se projedeš na pořádné silnici, tak to s jízdou a akcelerací uvidíš jinak :-)
26.6.13 17:25
výjimečně s alincebem nesouhlasím – za mě super paráda, takhle vracet starým kolům život
Nové jsem si nechal dělat jenom tu červenou a dvě na vidlici (ještě tam nejsou). Vyšlo mě to u Štěrby na 300,– (Měl vzory, jinak by to stálo mnohem víc. To bych tam radši dal obyčejnou stříbrnou z té sady, co se prodává na internetu)
ta samolepka stála víc než celá renovace i s kolem ne? :) pokud je nová…