Velikost | 54,5 |
Rám | Karbon |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Dura ace 7800 |
Přesmykač | Dura ace 7800 |
Měnič | Dura ace 7800 |
Řazení | Dura ace 7800 |
Převodník | Dura ace 7800 |
Kazeta | Dura ace 7800 |
Řetěz | Dura ace 7800 |
Brzda přední | Dura ace 7800 |
Brzda zadní | Dura ace 7800 |
Brzdové páky | Dura ace 7800 |
Ráfek přední | 4ZA |
Ráfek zadní | 4ZA |
Představec | 3T, 100 mm |
Sedlovka | Karbon čína |
Sedlo | Karbon čína |
Pláště | Tufo Giro twix |
Jediná karbonová silnička. která se mi kdy líbila, škoda že je to fake.
Super, říkal jsem si že ráfky nesedí, až pak jsem si přečetl že budou nové, tak to bude pecka.
Jirka J: Jiříku já Ti to vůbec neberu, že je to čína. Dura ace je z druhý ruky. Nicméně kolo jezdí parádně a tak je na foto jsem se dostal na 25 tisíc, což je pro mě dobrá investice.
taky se čuměl když sem to před pár měsícema našel na alibabovi, tenhle tvar se asi nedělá jednoduše
to se fakt vyplatí padělat i Impec? vždyt to kolo i přes veškerou marketingovou snahu Cadel nakonec zahodil jako nesmysl, že se na tom jezdit na úrovni nedá. Už se to tady i rozebíralo dva roky zpět s linkama na vyjádření jezdců. Ale hezký je :)
škdoda, že je to čína jinak by to bylo super :), stačí se podívat na zámek sedlovky, origo má aero sedlovku nebo na vrchní vrstvu carbonu, ta je u originálu jiná a dalo si by pokračovat… :))
Kliky v klidu a pokud ty ráfky na léto budou vyšší, tak to bude ještě hezčí :-)
Krásná silnička, ale stejně tu budou všichni vykřikovat, že kliky jsou hnusný :-)