velký lehký závodní bike
přehazka Campagnolo - kovový bowden :)
Campagnolo - páčky
zuřivý výraz závodky
rám RETA Ústí n/L
rám RETA Ústí n/L
(vloženo 5.11.13)
Velikost | 63 |
Hmotnost | 9,5 |
Rám | Columbus |
Vidlice | Columbus |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Shimano |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Campagnolo |
Měnič | Campagnolo |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo |
Kazeta | Campagnolo |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | Shimano |
Náboj zadní | Shimano |
Brzda přední | Shimano |
Brzda zadní | Shimano |
Sedlovka | 26,2 mm |
Sedlo | Italy |
Pláště | 700x20 galuska |
5.11.13 08:17
d_USA mě se ty páčky taky moc líbí, ti Italové tohle umí. Mě se zatím nepovolují, máš tam utahovací kroužek :)
DaSnall – není nabouaná, to je závodní geometrie. Je to špičkový rám dělaný na míru zřejmě reprezentatovi.
Déjà vu: ta fotka s Campagnolo řadícími páčkami, měl jsem stejné na prvním kole 25 let zpátky. tenkrát jsem je schrastil namísto plastových Favorit a byl jsem úplně nejvíc závodník – i když se pořád povolovaly.
Naburana a prestriekana autolakom koza oskliva. Nikdy to nezavodilo ani nebude, jazdil na tom strougal na plovarnu ;o)
JakeF – z těch čínských tabulek velikostí kol co mají v obchodech k dispozici jsou lidi úplně zblblí a kupují si dětská odrážedla. Průměrný Číňan je vysoký 160 cm
Celým srdcem závidím, že se můžeš vozit na takto kvalitním stroji. Neskutečná paráda. Mít něco takového letos Vincenzo na Angliru, tak si Horner neškrtne.
hctr – to je na tom kole to pěkný. Jednou se na něj vyškrábeš a už z něho nemůžeš slézt. Ale ten pocit jízdy \„nahoře\“ za to stojí. Už bych si nezvykl na ta čínská minikola co se dnes prodávají za těžký prachy.
jIrI – dík, ještě se na ní bude pracovat. Polepím jí reflexní fólii a pod.