velký lehký závodní bike
přehazka Campagnolo - kovový bowden :)
Campagnolo - páčky
zuřivý výraz závodky
rám RETA Ústí n/L
rám RETA Ústí n/L
(vloženo 5.11.13)
Velikost | 63 |
Hmotnost | 9,5 |
Rám | Columbus |
Vidlice | Columbus |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Shimano |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Campagnolo |
Měnič | Campagnolo |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo |
Kazeta | Campagnolo |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | Shimano |
Náboj zadní | Shimano |
Brzda přední | Shimano |
Brzda zadní | Shimano |
Sedlovka | 26,2 mm |
Sedlo | Italy |
Pláště | 700x20 galuska |
**** – pěkný kamna máš doma a to kolo taky nevypadá špatně, to už něco najelo :) Váha fakt dobrá i když o pár gramů :)
Vilem – podivej na tu nizkou vahu kola, to budou vysoce kvalitni trubky, tipuji Columbus
Janes – mozna to neni videt, ale ta cast bowdenu u prehazky je cela kovova i vnejsi plast :)
Na miru je delany akorat tak prd. Jak jsi dosel na ten Columbus, to by me taky zajimalo.
můžeš neználkovi vysvětli výraz kovový bowden a čím se ten Tvůj liší od ostatních z té doby? Nehodnotím pouze z úcty před výrobcem rámu.
Lucase – tady mas dalsi fotky, kdyz tak zavidis :) http://torpedo0.rajce.idnes.cz/Reta_Speed/
9.11.13 22:33
Paradni kousek, je videt ze je to bike delany na miru, zakazkova prace
Skad – nejdou mi vkladat fotky pres proxy :) moje IP adresa je blokovana. kdo to tady ma na povel – nick ? :))
ja jsem vazil moje Facko F12 a ma necelych 11kg, vazeno na osobni vaze. Tohle kolo ma 9,5 a je vetsi
díky otto
Migueldias má skutečně kromě několika F12 z ruzných období i F1, viděl jsem ji na vlastní oči, když jsem s ním měnil nějaké díly na Favo. Momentálně jí však chce dát do nového laku a proto jí nemůže nahrát. Nahrávání fotek na BF není nejjednodušší.
budete muset ale chvíli počkat rám je v lakovně ale neboj nafotímm
mig-jak psal Noski, nezapomeň to vyfotit zavěšenè na váze a dokázat těch záztačných 8.5kg ;-)
vy ste fakt kreténi fotky f1 nemám ale udělám a hodím je tu
Jeste, ze ty tvoje stale opakovane nesmysly nejdou ani precist:) Jo a jinak, k obrizce mam jeste pejzy.
Kubánec – máš pravdu, já si to taky myslÃm. Sériovka to urÄitÄ› nenÃ, zÅ™ejmÄ› je to tréningové kolo pro nÄ›jakého Å¡piÄkového sportovce.
Sakad – sedÄ›l jsem skoro na vÅ¡em a i jsem si je projel, ty ÄÃnské mini-pidi kola pro trpaslÃky se zfalÅ¡ovanými tabulkami velikostà , ale tohle kolo je pecka, to pÅ™edÄà vÅ¡echny.
Tady tomu nikdo nerozumí a nedokáže ocenit takový kousek. Není to náhodou ručně vařená Reta? Podle geometrie to vypadá jako zakázková výroba pro nějakého závodníka? Klenot kamaráda, klenot. Za to jednou budou platit zlatem…
Jak psal migueldias je mu 16, takže své dogma šíří z ukřivděnosti, že nikdy neseděl na lepším kole, než které vám za tři stovky prodají na šroťáku.
obrl- Weiss – jsi vytrvalý, ale popletený :) Tohle je Å¡piÄkové kolo Äeské výroby .
Vilém – ty nemáš rád kalitnà kola ? Nejsi ty náhodou prodejce tÄ›ch ÄÃnských malých Å¡untů pro liliputány co na nich sedÃÅ¡ jak vosa na bonbónÄ› ? :))
Když už jsi to – dle očekávání – smáznul v tvém zatím posledním plevelném vlákně, hodím ti to sem: vítáme tu Speedyhi, další reinkarnaci magora Favf1 a Joekolo. Nazdar…
Skad – V Rokycanech dÄ›lali kvalitu, to s dneÅ¡nÃmy ÄÃnskými Å¡unty vůbec nemÅ¯Åľes srovnávat.
Skad: dozvíš, když se obrátíš na uživatele Speedyhi :-) A migueldias má tu F12-ku v profilové fotce :-)
Pokud je to tak, tak se už asi nedozvím, jestli to byl takový de*il, nebo ho omlouvá věk. Podobně jako u migueldias, který se evidentně bojí nahrát své F1, aby se nepřišlo na to že je to obyč Rokycanské bláto.
scalar – a to jde, zmÄ›nit IP adresu ? O to si musÃÅ¡ nÄ›jak poÅľÃ¡dat u poskytovatele netu, nebo jak to jde ?
scalar – pokud vÃm, tak Joekolo byl CityBiker a ti jsou ÄisttotnÃ, vymydlenà a voňavÃ. :))
Vilém – joekolo je vizionář a jeho myÅ¡lenky pronikajÃcà skrz komerci niÄÃcà cyklistiku jsou vÄ›Äné. ÄŒest jeho památce :) V naÅ¡ich srdcÃch ale Åľije dál a kdo má trochu rozumu, tak dá od tÄ›ch ÄÃnských malých liliputů ruce pryÄ :)
nevěnoval se náhodou ten špičkový sportovec a reprezentant basketbalu?
jinaktyto stará kola jsou podle mě vrchol cyklistiky ty dnešní stojní za prd pořád se to kazí tyhle staré ocleáky typu reynolds a columbus jsou nejsmrtelné mám osobně f1 a nemužu si vynachválit
ja bych koupil modrou omotávku jiné sedlo sehnal bych nějake dobové :)
scalar – ach, závist je hrozná věc :) To kolo je vyjímečné, prtože bylo stavěné na míru nějakému závodníkovi, špičkovému sportovci, není to sériovka RETA, je to naprostý unikát i ta geo vidle
Kolo není ani zvláštní, ani vyjímečné. Je Ti velké a je nabourané (ohlá vidlice). Můžeš kecat Ty Tvoje nesmysly, jak chceš, ale nezměníš to.
To není silnice RETA, To je silnice ŠROT-a, varianta štaflák. Má to jedinou výhodu, pokdu by byl někdo tak našrot že by to kradl, tak na to ani nevyleze a hned to zahodí.
antt – na kolo se musíš umět vyhoupnout :) To není jak v obchodě dnes, kde ti obchodním podsune mini-pidi čínské kolo za 1/4 mega pod zadek a pak s kolegou když jsi pryč směje, jak podle čínských tabulek velikostí na tom dřepíš jak vosa na bonbóně:)
máš to malé, soudě dle výšky řidítek :) Žert.. spíš by mě zajímalo, kolik lidí je potřeba k nasednutí a vysednutí
Bukowski – na těch kolech RETA je poznat, že to vyráběli lidi, co tomu rozuměli a byli to i špičkoví závodníci, jako spolumajitel René Taller.
JInak mám jednu RETU z 92–93 myslím, předělanou na singlespeed do Prahy,předtím jsem s ní najel ca 30tis a pořád je to docela hezké kolo,ael už dost omlácené. Velikost lidská 57 :-)
Obchodní firma: RETA s.r.o. v likvidaci Sídlo: Ústí nad Labem, Žižkova 248 Identifikační číslo: 445 64 465 Právní forma: Společnost s ručením omezeným Předmět podnikání: nákup, prodej, dovoz a vývoz jízdních kol, včetně součástek a příslušenství
thesecond96 – to sedlo dám výš, hned jak mi trochu povyrostou nohy, zatím dosáhnu na pedály jen takhle :) Ale vždy když na to kolo vylezu, je to luxusní jízda. Žádný čínský minikolo velikosti 55 a pod. :) Prostě BIKE s velkým B
Není možno jinak, než super, ideální sjezďák a gramařská ultramašina :-) bohužel si myslím, že je ti to malý
Lompi – proč se ti nelíbí ? Je to subtilní pravý závodní kolo, žádný traktor/trakač s odulými koly :)
zdeno1 – zkus to a uvidíš ten rozdíl. Proti těm čínským prckům podle těch zfalšovaných čínských tabulek velikostí je jízda na pořádné evropské velikosti jedním slovem pohádka.
sakra,ted zjistuju,ze budu potrebovat novej ram na pracovniha favorita…pripadalo mi tech 58 nejak moc…ted to tu procitam a koukam,ze budu potrebovat minimalne 65…jinak kolo je
Skad – no to nevadí, ale na těch fotkách Bianchi vidíš kvalitní tenký lak a teď si to srovnej s tím Kovaříkem
Bukowski – to kolo pochází z Ústí n/L a to je sídlo i firmy RETA. Tak máš pravdu :)
skad – myslím, aby jsi se podíval na ten perfektní lak, co máš na svém Bianchi italovi :)
migueldias – díky, mě se taky líbí a hlavně se mi na něm dobře jede. Fotky ještě dodělám, až kolo zrenovuju
Bukowski – díky, to vypadá podle tvaru mufen opravdu na RETA, alespoň jak jsem je teď našel na netu
je to v elku pěkné kolo chtělo by jiné sedlo a omotávky možná sdlovku trochu zvednout když to fotíš at to nějak vypadá :) jinak nechápu co tady všichni řvou za hovadiny
Joekolo – sorry, ale očko pro bovden přehazovačky zrovna na itala nevypadá, navíc to vypadá že je to koplý.
Skad – nechci tě zarmoutit, ale v detailu to samozřejmě vynikne ještě víc. Srovnej to s tím italem a uvidíš
Joekolo – Na někoho kdo si ani neumí sehnat kolo odpovídající velikosti jsi dost chytrej, srovnávat práci p. Kovaříka s tvým noname je taky odvážné.
Volém – můžu si vzít dětské kolo s vysokou sedlovkou a představcem, ale jestli to je cyklistika, tak nevím. Sesedání a nasedání bude zřejmě jednodušší a pohodlnější, ale jinak katastrofa.
Vilém – není to prasklé. Mezitím jsem to už očistil a lak je kontinuální, netknutý :)
Kdyz koukam na tu posledni fotku, tak to vypada, jako by ten celni naraz zanechal stopy nejen na vidlici. Mozna je to jen bordel na tom skvelem laku, ale pod hranou horni mufny to vypada jako praskle.
Lišák – tak jestli chceš pohodí a jen tak lenivou jízdu, tak ti může takové dětské malé odrážedlo vyhovovat, ale požitek to určitě neni a pohodlné to taky není, možná jen při nasedání a sesedání
Joekolo 05.11.2013 09:39:48: Už jsem ti jednou psal, že jsem přes 10 let jezdil ocelové Rozzo 600mm Mám 178cm a po přechodu na 540mm Scott jen vrním blahem. Toš tak.
Skad – aha, tak o HH a 88 nic nevím :) Srovnej si lak u tvého Bianchi a u mého kola. Je tenounký, hrany a kouty ostré. Ten Kovařík je jako by ho maloval štětkou Moravák po 1L té jejich samohoky :)
Nepochopil jsi narážku, s německem to nemá nic společného, 88 je symbolické číslo označující písmena v abecedě – H což ve výsledku značí Heil Hitler…
JoeKolo – Děláš si srandu? Lak je původní v excelentním stavu, jediné místa kolem hl. složení jsem retušoval Revelkou, Dojem z kola kazí hlavně příšerná komprese fotek na bf, což ti tady všichni potvrdí, Jsem restaurátor, takže žádné prase!
Bukowski – mám 174 cm a tenhle bike pokládám za optimálně velký pro mou postavu. Rám je ten nejvyšší co snesu a to je právě optimální
DoomHammer – co tím myslíš , Že je ten rám dovezený z Německa ? Já to úplně nevylučuju, kolo jsem koupil v Ústí n/L
skad – ty máš pěkná kola, ale takhle pokazit rám u toho Kovaříka tím novým lakem, to se nestydíš ? Tos maloval štětcem ? :)
Joe: chápu, že tady děláš flame, ale.. o geometrii a vývoji kol toho asi moc nevíš,zkus se podívat jak kola vypadala a kam se posunují,jak se mění proporce,materiály.. a kecy o Číně jsou o ničem..Tvůj bike je ok, jestli máš tak +200 cm..
5.11.13 11:28
88 cm? to je náckovské kolo
Bukowski – všiml jsi si ? prostě najednou se tu objevily ve všech obchodech jakési podivné velikostní tabulky na kola a nikdo neví, kdo je vytvořil a to v době příchodu čínských kol. Je jasné, že menší kola se líp skladují a převážejí v lodích z Číny
kubad – proč mi to tu kazíš takovými sprosťárnami ? Dělám ti to já na tvém profilu ?
Vilém – je to unikát dělaný mistrem rámařem někomu na míru. To nejlepší kolo, co jsem kdy viděl. Na ty patky mrknu :)
Lišák – problém je v tom, že ty tabulky dělali Číňani a jsou zřejmě zfalšované tak, aby si lidi mysleli, že jsou čínský malý rámy vhodné pro Evropany. Svez se na pořádné velikosti kola a uvidíš ten rozdíl.
Neni neco vyrazeny na tech zadnich patkach? Treba by to pomohlo identifikaci. Kolo nehodnotim, je to hruza.
Super. Doporučuji ještě přihnout vidlici k rámu, aby se adekvátně zkrátila stopa. Dělalo se to tak běžně, ale pokud si netroufáš, zaběhni do nějakého zavedenějšího servisu. Závoďáci ví.
Jelikož má, dle tebe, průměrný číňan 160cm, tak bude jezdit silničky ±480mm. Jelikož má průměrný evropan,dle mě ± 180cm, bude jezdit silničky ± 560mm. Kde vidíš problém?