Původní lak. Za zmínku stojí nálepka na spodní rámové trubce, která připomíná Mistrovství světa v Brně roku 1969.
(vloženo 14.6.14)
Značka | Favorit |
Model | F1 |
Modelový rok | 1969 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 11 kg+- |
Rám | ocel |
Vidlice | ocel |
Tlumič | --- |
Hlavové složení | Favorit F1 |
Kliky | Favorit |
Středové složení | Favorit duté |
Přesmykač | Favorit PWB |
Měnič | Favorit PWB |
Řazení | Favorit |
Převodník | Favorit 51-47 |
Kazeta | Velo 13-22 pětikolečko |
Řetěz | Favorit super |
Náboj přední | Dnes již vysoký děrovaný náboj Velo. |
Náboj zadní | Dnes již vysoký děrovaný náboj Velo |
Brzda přední | Centric |
Brzda zadní | Centric |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Favorit galuskový 27x1 1/4 |
Ráfek zadní | Favorit galuskový 27x1 1/4 |
Dráty | Nerez |
Pedály | Favorit special |
Řídítka | Favorit 40cm |
Představec | Favorit dlouhý |
Sedlovka | Favorit De luxe 26.2 |
Sedlo | PWB special |
Pláště | Barum PWB- nové uloženka |
pekne, prosim o kontakt na aktuality@seznam.cz, diky
Moc pěknej kousek a je to určitě Favorit F1 V, to znamená výrobní typ
Určitě to není F1 speciál ani Super speciál ale na minimállně na 90% to je základní F1 se všemi znaky tak jak májí být..
Parádní veterán, které já ještě pamatuji, nechci Ti kazit radost, ale na 90% z těch vzdálených fotek, ten rám není F1
opravdová nádhera :)
No všiml jsem si, že ty obtisky patrně na lepší modely dávali o něco dříve. Taky tu mám ještě pár projektů, časem bych je zde rád vystavil.
Ten převodník tam už byl. Kolo bylo dost zbědované tak jsem vše přeleštil. Kola byla nepůvodní tak jsem tam sehnal ty ráfky a náboje,,,,Zajímavé je uchycení staré galuskové pumpičky.
Jo převodník je skutečně Favorit, montoval se hlavně na turistické Favority s vlaštovkami, je docela vzácný.
Naprostá paráda! Hezky zachovalý lak, to se jen tak nevidí… Mám taky F1 1969 a čeká na renovaci, neorigo lak, ale asi budu dávat starší typ obtisků. Na přelomu1969/70 se měnily na zrcadlové, ale se zrcadlovými mám už 2 Favority :)