Velikost | L |
Hmotnost | cca 10,5 kg |
Rám | Alu 7005 T6 |
Vidlice | Cr-Mo 1 |
Hlavové složení | Acor A-Head |
Kliky | Campagnolo Xenon |
Středové složení | Campagnolo Xenon |
Přesmykač | Campagnolo Xenon |
Měnič | Campagnolo Xenon |
Řazení | Campagnolo Xenon |
Převodník | Campagnolo Xenon |
Kazeta | Campagnolo Xenon |
Řetěz | Campagnolo C-9 |
Náboj přední | Campagnolo Veloce |
Náboj zadní | Campagnolo Xenon |
Brzda přední | Campagnolo Xenon |
Brzda zadní | Campagnolo Xenon |
Brzdové páky | Campagnolo Xenon |
Ráfek přední | Mavic Open Pro CD |
Ráfek zadní | Remerx Stormy |
Dráty | DT |
Pedály | Look A 3.1 |
Řídítka | Ritchey Comp |
Představec | Ritchey Comp |
Sedlovka | Ritchey Comp |
Sedlo | Fi'zi:k Arione |
Pláště | Ritchey Race Slick Pro |
Ty jo jo to je cukroušek. Přední vidla je fakt k pomazlení.......
dostačující. Sedlo jsem chtěl kvalitní kvůli mýmu zadku :)) Podle mě je kvalita sedla důležitější než kvalita šaltru, přesmykače atd., zvláště na silničce, kde se tolik neopotřebovávají.
fsoucek:špičkovej je jenom přední ráfek,protože mi ten předešlý dosloužil a jelikož nechci stagnovat, ale upgradovat, dal jsem tam něco lepšího. Nemám prachy na výměnu všeho najednou, tudíž ani na drahý kolo. A kampagnolo Xenon je myslím zatím funkčně
Zajímavě poladěné, levný rám, levná sada, ale špičkové sedlo, špičkové ráfky.
peeet: Sorry, ale odrazek se fakt nevzdám. Myslím, že je zbytečný psát proč.