Poté, co UCI rozhodla, že gravel bude oficiálně novou cyklistickou disciplínou, přicházejí velcí výrobci jeden po druhém s modely připravenými na nadcházející závodní gravel sezónu. Stejně tak je tomu u Giantu, který svůj model Revolt náležitě upravil a vylepšil.
Není lehké se zorientovat v nabídce cyklistického oblečení, která je velmi široká i v rámci jednoho výrobce. Ve videu si projdeme základní kritéria, která vám s výběrem vhodného oblečení do chladnějšího období pomohou.
Podzimní ježdění má své nepopiratelné kouzlo. Nemusí to být jen slunečné dny s příjemnými teplotami, které vybízely k toulkám barevnými lesy, kdy listí křupalo pod koly a paprsky nízkého slunce čarovaly v korunách stromů. I nadcházející mlžná a sychravá rána a večery přinesou zas jinou romantiku.
V minulém článku jsem vás zval na cyklokrosovou sezónu. Pojďme se podívat, jak takový závod vypadá z pohledu jezdce.
O tom, že je nedostatek kol, vědí snad všichni. Možností je kolo z druhé ruky a ve videu si řekneme pár tipů, na co si dát při jeho výběru pozor.
Tento text bych ráda věnovala všem slečnám i ženám, které jezdí na kole a chtějí své ježdění posunout zas o úroveň výše na delší vzdálenosti. Berte tento text jako takového malého průvodce pro dálkové ježdění.
Brzy to vypukne, rána a večery jsou stále chladnější, riziko deště stoupá a jediné, co klesá, jsou teploty. Na co musíme v těchto dnech myslet, když vyrazíme ven na kolo nebo za jiným sportem?
Rok se s rokem sešel a máme tu znovu podzim. Období, kdy se vracíme z práce za tmy a až pak vyrážíme na vyjížďky. Svítilna se tedy stává nedílnou součástí vybavení našeho kola. Na trhu se za uplynulý rok objevilo několik novinek a jednou z nich je i model V9M-1000 známého a mezi cyklisty poměrně oblíbeného výrobce Gaciron.
Cyklistika není jen o ježdění v terénu nebo na krásných silnicích v horách, ale také o ježdění ve městě. To hlavně, pokud chcete například do práce dojíždět na kole. Kdo se stará o to, aby města byla bezpečná pro cyklisty a prosazuje jejich zájmy?
Kolům značky Velocino se nejspíš stala osudnou právě jejich odlišnost. Stroje byly sice lehké a skladné, jezdci si na nich ale připadali spíše jako na barových stoličkách než jako na kolech.
Stalo se vám, že jste strhli závit, zničili inbus, utrhli hlavičku šroubu, dříve dotažený šroub nejde povolit, nebo se naopak povolil za jízdy? Vinou bylo pravděpodobně jeho nesprávné utažení. Nejvyšší čas začít používat momentový klíč.
Pánové prominou, ale pro jednou se zaměříme na tu něžnější, zatím bohužel menšinovou část cyklistické populace. Že žena sedne na kolo, ještě neznamená, že v tu chvíli přestává být ženou. Chceme se cítit dobře nejen na kole, ale i poté, co z něj sesedneme. Přinášíme pár tipů, jak toho dosáhnout, a vy se nebojte v diskusi doplnit další!