• X-biker

    Zajímaly by mě ňáke waše zkušenosti s ramy se zdvihem okolo 170–200mm. Chci si v brzké době ňáky pořídit. Asi spíše starší. No a taky můžete něco pisnout ohledně vidlic který na nich vozíte. Uvažuju o Junior T 170mm (2003) a nebo Boxxer 2003 (za tech 21000kc). O Boxxeru sem slysel i dost špatny věci, jako že často teče atd. Uvažuju o něm protože ma pevnou osu. Jinak mam 2 Marzocchi vidly (Z.4 100mm a Junior T 130mm a 100% spokojenost) takže bych rači marzocchi jen se bojim jestli se s těmi 170mm nebude moc kroutit. Diky za cokoliv..........

    0 0
    • visby  

      bighit expert ram za tu cenu co stoji u nas nema konkurenciu… a od malo ludi pocujes na tento ram zle slova…

      a k vidle, JrT bez osy neber urcite… boxxer ma svoje muchy, ale ked sa o to clovek dobre stara tak ma len jednu chybu, to su plastove casti v tlmeni(aj jrT ma, ale nekazia sa tak casto ako boxxeracke)… ak mas moznost zobrat jrT s pevnou osou a nerad sa staras o bike tak zober to…

      0 0
    • Vincent  

      www.dangerousmike.prv.pl/ treba todle? Docela supr ceny, se cenove vlezes i s jr.T pod 35kkc :] teoreticky.. Ja si asi vezmu toho DS, vypada fakt ukrutne a v prepoctu za 5500kc… ;]

      0 0
      • X-biker  

        No konečně se taky někdo uračil něco přidat :-) ja sem si to založil abych se něco novyho dozvěděl a nakonec tu pišu jen ja :-( ale to je fpoho co vim rad řeknu a poradim. No mě ten DS vyšel dle aktualniho kursu 6,837 na 6768,63 kč. I tak to není špatny ale kdo vi jaky to bude, ja to vidim poprvy. Ale kdyby ten FR model vysel na 15725 kč bylo by to velmi husty, pokud to něco vydrži.....dle svaru a rozměrů použitých materialu to vypada na HC, ale vzhled a konstrukce je něco jineho, že. Taky kdoví jaka na tom bude geometrie....­...samotneho by mě to zajimalo, jaky to kolo je. No a ten plastovy blatnik z pet lahve, to je taky krutost. Jestli někdo ještě o něčem takovem víte dejte vědět. Spíš by byly ale dobry nějaky skušenosti s RB Bandit DH, RB Monster DH, Hnída, Giant DH (ten žluto-červeny, zeleno-???, ten starši, ne ten novy), Vario, Sekim, Intense, Sintesi atd.....

        0 0
        • Vincent  

          Je to HC a vo tom to je :] Kdybys videl muj blatnicek z BMXky.. :] na chatu ti nekdy ukazu fotku ;] S tou cenou sem se preklep, sorac vsem.. Me se ty ramy teda fakt moc libi, toho DS musim mit :] Vsim sis, ze ma mobil od eurotelu? Neni to trochu divny? 606/xxx xxx :] pan_Rozumny

          0 0
        • Pá-dlista1  

          Ty polaci jsou fakt ostry. Na toho sjezdaka se zrejme leze po staflich. To aby melo aspon 550mm zdvihu :)))))

          0 0
      • rhuman  

        mike je peknej, naky ohlasy jsou tady, ale me se to nechce prekladat, takto kdyztak nekdo prelozte: http://www.mtb-news.de/….php/t-96196http://www.mtb-news.de/….php/t-91991

        0 0
    • marko250  

      Oživím to tady.Narazil jsem na videjka modulace různých typů zavěšení,ale nějak v tom nenacházím rozuzlení.Řek­něme,že se tedy chci dobrat nej konstrukce rámu pro DH kolo,jak to vnímáte Vy? https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
      • nomecz  

        Treba ti to pomuze

        http://www.bikeradar.com/…video-43733/

        4 z 5 maji dost podobnou konstrukci

        0 0
        • -ONDRA-1  

          Hahaha, no mají péro pod zadkem, žádná jiná podobnost tam teda není.

          0 0
      • -ONDRA-1  

        Tak podle videí se nedobereš ničeho. Pokud chceš opravdu anlyzovat kinematiku odpružení, tak si stáhni program Linkage X3 a můžeš analyzovat do nekonečna, teda než ti vyprší demo licence. No a až si vybereš a půjdeš se na tom projet, tak zjistíš, že je všechno úplně jinak. Rám musí mít hlavně správnou velikost, možnost nastavení geometrie v dostatečném rozsahu a rozumný průběh progresivity zadní stavby s rozumnou trejektorií zadní osy…

        0 0
        • Mr.Duck  

          Proc by musel mit moznost nastaveni geometrie?

          0 0
          • wilda81  

            Tipuji, že se upsal a myslel nastavení tlumení v dostatečném rozsahu.

            Jinak nastavení geometrie považuji za fajn věc pro závodníka, který ladí bajk dle typu trati. Hobby jezdec 1× nastaví a s tím jezdí. Pak je to spíš potenciální zdroj drobné vůle nebo křupání z rámu :)

            0 0
            • -ONDRA-1  

              Neupsal. I amatér z toho bude těžit. Časem, až bude vědět co chce. Každý máme jinou jízdní pozici, tím jiné rozložení vah a tudíž i jinou geometrii, která se mění i nastavením tlumení /dynamický sag/ . Tudíž nějaká geometrie na papíře pod rámem je nic neříkajicí číslo. Nastaví si tlumení, aby ho to na lipech nekopalo a při jízdě zjistí, že ten úhel 63 je reálně 61, no a co s tím, když statický sag má správně? Buď ubere LSR, nebo přidá LSC, nebo úplně blbě tam dá tvrdší péro, nebo „změkčí“ předek, aby to „nějak“ zatáčelo a odpružení bude šptný kompromis. Přitom stačí pohnout hlavou. Zachová se výška BB i ideální tlumení.

              Pokud jsou ty nastavovací elementy rozumně vymyšlené, tak s tím žádné problémy nebudou.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • marko250  

      No tak já chci zdvihy min 200mm,kola 27.5",pérování s pružinama a rám co nekřupne pod 90kg v L .Pokud bude bonusem jednoduchost typu Orange 324,jdu okamžitě skládat.Ale rámů na 650b a zdvih 200mm je jako šafránu v bazarech navíc v L vyjímečně.Nas­tavování geometrie má na zadním uložení tlumiče málo který rám a sklon vidlí je max o 0,5° + /- od středu.Tohle mě ani nezajímá,stan­dartních 63° u vidle je plně vyhovující a potápět střed dolů je u DH spíše otázka ještě častějšího střetu se zemí.Teď jsem měl funglovku demo8 v L v Koutech a po schodech to jede opravdu sebejistě v přímém směru,ale přišla techničtější pasáž a to kolo umí jen rovně.Nedejbože že si člověk musel před skokem přišlápnout ať doletí,i v přímém směru jsem šel klikama do země při šlapání.No a pak váha AL verze,je to jako ingot a pokud nemá člověk pod sebou pořádný kopec tak je s tím jó dřina a přemlouvání při odpalování.

      Tak nahoďte nějaké typy na solidní rám pro 650b?Bude to jako druhé kolo na drcení DH lajniček typu Javorový,Stožek,Kou­ty,Kopřivná a možná i sem tam ven.Závodit nechcu,jen užívat zrovna jsem po 12 letech z jednoho vylez :-) .

      0 0
      • wilda81  

        Přijde mi, že si z nás děláš prdel. Napřed se pídíš po „nej konstrukci rámu pro DH“ a pak vytáhneš jednočepový Orange :/ Vůbec nevím jestli chceš DH bajk na 200mm nebo hravý FR. Pokud 200mm, tak je to prostě tank co ožije na pořádném kopci a bordelu, ale nedá se od něj čekat nějaká hravost na skocích a tratích typu Kouty a Kopřivná.

        0 0
      • Mr.Duck  

        Pán je znalec :) Jestli na Demu máš problém zatáčet, tak na většinu moderních 650b dh kol rovnou zapomeň.

        0 0
    • marko250  

      Prdel si nedělám a hledám hravost s tuhostí a jednoduchost,zku­šenosti s DH koly žádná, krom dne na Glorině a Demu.Jezdím endurko od Focusu Sama na 180mm a jediné co mě vadí je v extrému na DH jeho žvejkavost zadní stavby a s tím spjatá likvidace toho uložení.Proto se pídím po rámu spíše pro DH,ale hravý.A nebuďte hned ješitní,hledám rady zkušených,nic nenutím,naopak předkládám vizi co bych ocenil.Dik.

      0 0
      • wilda81  

        No vidíš, už je to jasnější. Co třeba Banshee Darkside na jednokorunce a na vzduchu?

        0 0
        • marko250  

          V tlumení mám celkem jasno -RS Vivid rc2 pružina(mám ho i teď na focusu a je boží),vidle možná zkusím SR Rux r2c2,nebo zase RS Boxer,čili těch 200mm bych se chtěl držet. Nynější 180mm SR Durolux na Focusu je taky moc fajn vidle,ale prostě chci druhé kolo k stávajicímu vysloveně na drsnější tratě.Banshee Legend/YT Tues/Lap.720/Orange 322,prostě rámy do dvou let za rozumný prachy už a na 27.5". Takže tímto směrem bych přivítal zkušenosti z Vašich řad.Možná rezignuji a půjdu do 26" s Spešl Status II,tam by byla i mařena 888 jako možnost,ale moc se mě nechce.

          0 0
          • -ONDRA-1  

            Každý ten rám se bude chovat úplně jinak. Záleží na tvé jízdní pozici. Pokud máš pozici centralizovanou, jako třeba Fabien Barel, tak Legend s poměrně velkou výchylkou zadní osy vzad by ti mohl vyhovovat, naopak pokud zatáčíš přes zadní kolo, jako třeba Brendan Fairclough, nebo Atwill, tak se s tím dost nadřeš a bude ti spíš vyhovovat YT.

            0 0
            • Atilla  

              Tenhle rozbor je úplně, ale úplně k ničemu. Základ je se na kole projet a pak teprve vybírat. Už nikdy bych si nekoupil kolo na kterém bych se nesvezl.

              0 0
            • marko250  

              S polohou bojuji,přešel jsem po moc letech na motorce a mám špatné návyky,hlavně točení kolem předního kola.Celkem jsem po pár měsících už středově centralizovaný a na plyn jsem už taky zapoměl :-) Přez zadní kolo,když je do čeho se opřít tak taky používám,ale není mi to na dvakrát přirozené.

              0 0
      • embi  

        Intense Uzzi

        0 0
      • crom  

        63 uhel 27,5 200zdvih k cemu takove kolo.to všechno udela za tebe:)

        0 0
    • marko250  

      Tak nakonec jsem si poskládal Mondraker Summum a hned vyrazyl na závod a geomka s podvozkem je velmi příjemná.Mařenka 380 Ti je velkoparádní,cel­ková hmotnost je 16,4kg.Nijak jsem na váhu nehrál a víc jak kilo by dolů stejně nešlo.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Ridzi  

      Zdarec lidi, rozhoduju se mezi dvěma rámy, cenově téměř stejné, jen o NS bikes sem někde přečetl nějaká negativa, rád bych věděl, jestli s jedním z nich máte zkušenosti:

      1. NS Bikes Fuzz 650B 2015
      • váha: 3,7kg
      • zdvih 200mm
      • tlumič 240mm
      1. COMMENCAL SUPREME DH V4.2 650B 2017
      • váha 4,3kg
      • provlíkačka bovdenů skrze rám (chci koupit brzdy Hope odvzdušněné, opletené)
      • zdvih 220mm
      • tlumič 267mm
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.