No jo, obaval jsem se, ze jsi to tak myslel :(
No jo, obaval jsem se, ze jsi to tak myslel :(
Tak tak. Hážou ty pláště, který jsou křivý už z výroby. A materiál na to nemá vliv. A nebo to je rukama…
Potrebuji radu od zkusenejsich. Chtel bych si poridit na silnicku nove plaste a vaham mezi dratem a kevlarem (vyhody x cena). V obchodech jsem se ptal, ale co obchod to jiny nazor.
Mohl by mi prosim nekdo poradit, jake jsou vyhody kevlaru. Dik
Zalezi jestli je kevlar v patce, pod behounem, nebo zaroven pod behounem i v patce. Kevlar plat pod behounem by mel zvysit odolnost proti propichnuti, ale kevlar v patce slouzi jen jako odlehceni.
Jen počkej, Zající!
Spatne jsi to pochopil. Zadnej MTB plast uz se s kevlarem pod behounem nedela. Schwalbe to dela pouze u nekterych silnicnich gum.
Ktere plaste maji kevlar pod behounem ? Takovej bych chtel, jestli ma dohbrou vahu a grip.
MTB plaste to vubec nepouzivaji. Teda ty dnesni driv to pouzival pokud vim jen hutchinson u vybranych modelu. Je to spis silnicni zalezitost akorat ja se v tech silnicnich plastich moc nevyznam ale myslim ze treba Schwalbe to u nekterych modelu pouziva.
nizsi vaha, pripadne skladnost… ted jde o to, jestli ti tohle stoji za vyssi cenu.
nevim jak u silnicek, ale u horaku kevral v patce znamena, ze se plast hure nasazuje tak, aby nehazel do stran, neni to moje zkusenost, ale rikal mi to mechanik v obchode. Ja nenasadim rovne ani kevral ani plast, ale problemy zmizely s bezdusovými plasti, ty nasazuji celkem bez problemu
Sorry, ale tvuj mechanik podle me keca a nebo tomu nerozumi. Nekdy se plaste nasazuji hur a nekdy lip a nezalezi jen na plasti, ale take na rafku. Plast se musi vzdycky povest nasadit tak aby dobre sedel v rafku. Jestlize plast haze pak je to plastem a ne spatnym nasazenim. Mimochodem lehce haze vetsina plastu.
Hazeni je vec plastu, ne kevlaru :) Zatim jsem odskousel 4 plaste, vsechno kevlar misto dratu a hazel jedine jeden a to IRC XC Mythos.
MtB Schwallbe ? Nevzpomenes si preci, ktery model ?