..z rámu. Je nějaká bezprašná a bezbolestná cesta? Chtěl bych se vyhnout plotnám šmirglu.. Dík a ve vyhledávači jsem nic nenašel
..z rámu. Je nějaká bezprašná a bezbolestná cesta? Chtěl bych se vyhnout plotnám šmirglu.. Dík a ve vyhledávači jsem nic nenašel
by som povedal ze ako u aut… nieosm si ale isty :)
A z aut se sundává jak a čím bez smirku?
Karbofrezka + brusny kotuc :D
uz jsem na to tady odpovidal , da se celkem snadno barvozroutem, stoji pixla asi 110 Kc, vydrzi na cely ram. Sezere i praskove laky , vcetne samolepek. Strasne to smrdi, je to smes toluenu a dichlormetanu. Nanasel jsem kartackem na zuby ( potreboval jsem sundat lak jen v mistech kde byly samolepky, u Barese to nesundali napoprve a rikal mi sam Bares jestli bych si nekoupil prave ten barvozrout a neudelal si to sam , ze nema ted moc casu) kartacek se behem cinnosti postupne rozpoustel. Vypada to jako sperma, naneses nechas pusobit pul hodiny a pak tu kasi s lakem utres , hotovo. vysledek mozno videt na kandikove duratecu http://www.bike-forum.cz/…08095930.jpg
pri vaznych prilezitostech – zavod, foceni , atd. ram prejedu smirglem 800, vypada pak jako MIG 29 prave se vrativsi z oblak
Jsi musel mit osamolepkovany cely ram :)
nechat odstranit louhem (delaj ve vetsine velkych lakovnach). cena cca 400, vetsinou do druheho dne.
ad barvozrout: husta sracka a opravdu rozlepta uplne vsechno, ale pak to musis este odstranit z toho ramu, coz je opruz (spachtle a dratenej kartac). Delal sem takhle kejvacku na svyho Bandita a opakovat bych to nechtel.
Zalezi z ceho je ram. S louhem opatrne na dural, zere ho stejne jako barvu. Barvozrout mam pocit taky obsahuje louh. Nejlepsi je nechat opiskovat. Na dural se misto korundu pouziva sklo, neni takove nebezpeci propiskovani diry do trubek.
dovysvetlim, ram byl od Barese odlakovan dobre , jen v mistech nalepek nebyl, dodelal jsem barvozroutem… sracka to je , ale pracovalo se s tim krasne – natres, pockas, utres i s barvou, nalepce pomuzes spachtli.
Piskovani nejde pouzit na praskovy lak, ktery mimochodem vazi opravdu cca 200g
podle me je nejlepsi, ne nechat opiskovat, ale opeckovat (spec. rozdrceny pecky), zvlaste jde o duralovy ram. u duralovyho bych se do piskovani rozhodne nepoustel… stoji to asi do 400,–
Mohl bys napsat, kde to dělají?
me ram opiskovali za 50korun. nejlepe je to nechat udelat nekde, kde se piskuje od rana do vecera a ram ti vemou treba jenom jako fusku
…za flašku rumu v Praze dům. Chce to ale opravdu „jemnej“ pískovač. Klasickej by mohl v rámu nadělat dolíky. Většinou s tím mají na pískovačích již zkušenosti. Mně stálo stažení barvy v lázni, opískování, poniklování a nastříkání bezbarvým práškem tabulku čokolády, jedno kafe a jeden fernet.
"barvo tady je policie ! Jmenem zakona odejdi !… "
Ted se ti to skoro povedlo :)
Jen ho moc nechval, tohle mohl zaradit naprosto kamkoliv.. :-))
Jak je to vlastně s tím pískováním? Prý to lehce naruší povrchovou strukturu hliníku a je nutné to relativně rychle nějakým lakem přetáhnout. Ale nejsem technik, je to jen jpp. S tím barvožroutem je to stejné?
Tak to nevím, já jsem nechával opískovat a napráškovat starýho ocelovýho Leader Foxe. Ale pochybuju, že by samotný lak měl nějaký vliv na mechanický vlastnosti rámu. To bych se spíše bál, co udělá s hliníkovým rámem pec při práškování.
mal si si kupit ram ktoreho farba by ti vyhovovala…
Som pocul ze sa da asi 200g usetrit na farbe!!! Ale hole trubky by som nenechaval.
Zalezi na ramu, kolega si nechal piskovat nejaky ramy a usetris na laku od 25 do 75g.
no je to asi 2 měsíce co jsem to řešil na svým kole…nechal jsem to opískovat za 150…výsledek je fakt bezva…skoro to láká na to hodit jen bezbarvej lak…
Po třech letech otevírám znovu thread: Poradí mi někdo, jak dostat barvu z carbonu? Nenaleptá odstraňovač nátěrů i to pojidlo v carbonu??
barvožrout. Sunda barvu i lak. Carbonu se nic nestane ale musíš ho znovu nalakovat.
S tím počítám – chci si pohrát s tím Giantem, co mám v profilu, jak už jsem ti psal… Díky.
dej to opískovat :)