Mam takovy trapny problem. :) Chtel jsem vymenit plast Hutchinson Buldog 2,3 tubeless za jiny a nepodarilo se mi ho sundat z rafku, vzduch jsem vyfouknul a presto tam drzi tam jako prilepeny. Je na to nejaka finta, nebo co?
Mam takovy trapny problem. :) Chtel jsem vymenit plast Hutchinson Buldog 2,3 tubeless za jiny a nepodarilo se mi ho sundat z rafku, vzduch jsem vyfouknul a presto tam drzi tam jako prilepeny. Je na to nejaka finta, nebo co?
Jo a rafek je Mavic Crossland.
Nalij tam mydlovou vodu jak se píše v manualu a jinak by jsi ho měl tlačit dovnitř ať vyskočí z té vnitřní drážky a ne ho hner rvát ven
nebo zkus vstriknout TF2 na obvod rafku
jesli mas v-braky, tak je to idealni reseni :-D
vyfouknout, protlacit patky smerem dovnitr, aby vyskocili z patek, to udelat po obou stranach, pak narvi patky do zlabku uprostred a pak vyndej jako normal plast z normal rafku, je to takle i kdyz mas na bezdus rafkach normal plaste…
U normál pláštu (nebo to dělá i bezdušovek ?) je ještě sranda při nasazování, když se dovnitř něco nenaleje tak to nechce vyskočit do těch drážek, takže je stím celekm drbačka usadit ten pášť :-( UST je nejhorší vynález
Asi jak ktera. Teba u mne hutchinson scorpion sel nandat temer vzdy stejne lehce jako normalni plast. Zato treba Albert, tam jsem temer zlomil ocelove motnpaky :)
Mavic Crossland a z Schwalbe black shark a IRC Mythos a Mythos kevlar tam šli pěkně blbě a na normál ráfek i prstama asi jsou ty UST mavic nějaký větší :-)
Neni na to nic světobornýho a UST je nejlepší vynález abys věděl. Spec u Hutchinsonů a Michelinek to de v pohode rukou. A nemusíš tam nic lejt.
U aut snad. Na biku to porad neni ono.
nemusis nic lejt, staci tak 60 psi at si to sedne a pak upustit na pozadovanej tlak
zkus pořádně ostrej nůž:-)
Zaber :) jde to bez naradi, ale shod si na stred rafku nejdriv jednu stranu pak to pretahni pres rafek a pak az druhou.
Presne tak. Nejdriv „odlep“ jednu stranu do stredu rafku, pak druhou. Melo by to jit bez montpak. Nekolikrat ho rukama objed dokola. Pri nejhorsim si pak pomoz montpakou.
poloz kolo na zem a opatrne slapni botou na okraj plaste, ale tak abys nposkodil rafek. Botou to bez problemu utrhnes.
mylsim, ze tvuj problem neni vubec trapny. ted resim tu samou vec s pythonem x crosslandy:-) nesundal jsem ho za zivyho boha.
Tak jsem to dneska zkusil znova a v tech patkach to drzi i kdyz po tom slapu a mackam to jak chci. Montpaky jsou mi nanic, protoze je tam nestrcim. Asi je tam budu muset nechat dokud je nesjedu a pak zkusim ten nuz. :)
servis ?
Asi jo, zejtra nekam zajdu. Jinak by blby, kdybych mel defekt a musel odnekad tahnout kolo domu na zadech. :)
BTW: s Davidem sem domluvenej, na těch pláštích, tak dik moc.
ty vo.e diky bohu ze jsem do nich pred 3 rokma nesel… a ze jsem koupil dusovky :-)) obdivuji Tvou trpelivost ;-) (nechces do nich koupit duse/ klasicke plaste? nedovedu si predstavit, co bys delal, kdybys chytl nejakou velikou diru (vetsi nez 3mm) na maratonu…)
No problem, Canondejlisti jsou taková elitka mezi bajkerama, oni nemají defekty jako my!
Bla bla bla. Někdo se zeptá na problém s pneumatikou a hned blbý kecy o Cannondalech.
Si nějak drzej chlapečku. Nemůžu za to, že jsi nešikovnej…
No pockej, nesikovnej jsem tady snad ja ne? :)
Nešikovnej si, ale rozčilenej je ten člověk co jsem mu psal :o)
P.S. Dával jsi nakonec nové vložky do tlumiče, nebo se daly použít ty původní?
Ja vim. :) V progress cyclu mi tam prehodili ty puvodni. A taky se tam mechanik dival jak je udelanej vevnitr rafek a ten plast odendal asi behem vteriny a bez problemu. :) Sice predni, kterej jsem nezkousel, ale stejne to asi bude moji sikovnosti.
Se prober, za prvý pro tebe nejsem žádnej chlapeček a jestli máš problém s Cannondalem tak si ho vylej v nejakým jiným threadu.
Se proberu a ty si na oplátku dáš Cucáku studenou sprchu,ok?
Si trotl
:o))) Moc ses nepochlapil, myslel jsem, že bude s tebou větší zábava.
Nechtěl jsem se pochlapit. Vyhledávat spory s lidmi, které baví to samé co mě, tj. biking, mě nebaví. Navíc na bikeforum se „chodím“ odreagovat od práce. Moje reakce byla možná trochu nepřiměřená, ale měl jsem pocit, že když se Venca zeptá na bezdušovky, tak to přece nemá nic společného s tím, že jezdí na Cannondalu. Moje reakce možná vycházela i z toho, že i já jezdím na Cannondalu a opravdu si nemyslím, že je to něco výjimečného. Je to bike jako každý jiný a proto mě naštvalo, když docela obyčejný dotaz skončil ironickou poznámkou o tom, že jezdí na Cannondalu.
Jo v pohodě, myslel jsem, že na sebe budem ještě chvíli štěkat :o) Už jsem nad někerými věcmi na B-F zlomil hůl, pokud potřebuješ nějakou radu tak ti často odpoví někdo kdo o tom neví ani prd a člověk, který by mohl odpovědět je už znuděný tak se na to …, ale to je na delší psaní. Na B-F se už chodím spíš bavit. Venca má ode mě tlumič tak jsem ho chtěl popýchnout, je mi fuk stejně jako tobě kdo co jezdí. Ale ty ses chytnul, viď? :o)))))
Tak to sorry, to jsem se fakt chytnul.
Tak přesně to jsme udělal. Po cca 1 měsíci mě bezdušáky tak sr…ly, že jsem koupil dušovou pneumatiku a přehodil to.
To ja bych byl dost nerad, kdybych musel prejit nazpatek na dusovy, protoze jizdni vlastnosti jsou u bezdusovejch o dost lepsi. Co bych delal na maratonu si taky predstavit nedovedu, protoze jsem na zadnym nikdy nebyl a ani se nechystam. :) No snad to v servisu zvladnou a zkusim tam dat bezdusovy Kendy Nevegal, ty snad pujdou sundat lip.
Pokud pouzijes velice tenkou dusi, jizdne vlastnosti se i u dusove pneumatiky zacnou priblizovat bezdusaku. Nebo zkus notubes :)
s tenkou dusi ? to je nejaka blbost, ne ? To je prave hodne nachylne k defektu a to se prave dost odlisuje od bezdusaku. A hlavne, zkus nafoukat cokoliv s tenkou dusi na 30 PSi a vjed to terenu. A kouzlo bezdusaku je prave v tom, ze ho muzu vozit na 30 PSI a necvaknu ho.
Ne, neni to blbost. I principialne to tak je. Nicmene, samozrejme, tenka duse je nachylnejsi na defekt .. obvykle. Na 30psi nafoukat … nezapomen, ze tenci duse = vic vzduchu v ni. Cili i v teto strance se priblizuje bedusaku. Bezdusak samozrejme nemuzes cvaknout, kdyz nema dusi :) Ale hlavne .. bezdusova pneumatika je poneku, ehm, tlustci. Toz pak je problem srovnavat odolnost vuci defektu. Ale neber to tak, ze tim chci nejak srovnavat .. jenom jsem pridal neco teoreticky-prakticke zkusenosti :) (vozim jak dusove, tak bezdusove, od 350 po 900g plaste, a ruzne duse, od uplne tenoukych po bezne, taky latexovou)
Mno, že se tak hloupě ptám, jak nabýváš těch zkušeností??? Nafoukneš klasiku s light duší, ujedeš 1km, zalepíš, další km, zalepíš… to si asi celkem užiješ co? .)
Mam dva biky (duse/bezduse), a taky je to docela znat kdyz zkusis hmatem, jak se ohyba plast. No a light duse vozim porad, temer porad.
Pneuservis?