rozmyslam o kupe biku (giant trance 3) ktory ma hydrauliky hayes sole. Neviem nic blizsie o tychto brzdach zistit ani na stranke hayesdiscbrake.com. neviete co je to zac? nie je to nejaky smejd?
rozmyslam o kupe biku (giant trance 3) ktory ma hydrauliky hayes sole. Neviem nic blizsie o tychto brzdach zistit ani na stranke hayesdiscbrake.com. neviete co je to zac? nie je to nejaky smejd?
Ja mam ted v hayesach taky peknej chaos. Kdyz jsem je kupoval v roce 2001 tak byl snad jen jeden typ (mozna jeste jeden DH) a toho casu patrne nejlepsi xc brzda na trhu. Ted jsem z toho fakt tak trochu mimo.
Jo je to smejd, ale to musi ukazat az cas :) Je to nejlevnejsi hydraulika od Hayesu jen s jednim pistem a druhou destickou pevnou. Bez plovouciho kotouce nebo trmenu. System jak u stary Louisy (myslim) nebo vetsiny mech.kotoucovek.
dik za info
Tady jeste par obrazku: http://www.pinkbike.com/…ic322031.jpg http://www.pinkbike.com/…ic322032.jpg
Ano je to ako u Louisy 99/00,ale tam to fungovalo v pohode.Kamoš to jazdí spokojne doteraz.A to nastavenie doštičiek je genialne jednoduché a účinné.Možno to šmejd ani nebude.
Pokud ani Magury nenazyvas smejdem, pak to tedy smejd nebude. Zalezi na vykladu pojmu :) Mi pripada, ze treba Hope rozsiruje svoji nabidku smerem vzhuru (Mono6), tak Hayes (Magura) smerem dolu (a tam tezi uz jen ze sveho jmena:( ).
Fakt že kamoš bol jediný prípad spokojnosti s Louisami o ktorom viem,ale ak spojíme jednoduchos? sistému a osvečenos? hayesov/s mojho pohladu/… no skratka, ked sa naserem tak ich kúpim miesto plánovaných Juicy 7.
Doufam, ze nebudou stat stejne :) Jinak si myslim, ze jejich cena by mela byt tak 2000 max. zbytek je priplatek za znacku.
Stoja cca 3800 Sk.
no vzhledem k tomu, že podle mě je špatná identifikovatelnost dosednutí destiček na kotouč a s tím související houbovitý chod při brždění mechanikou dán především tím, že se pod silou 1 destičky přihýbá kotouč k druhé destičce.U sole je to stejné.Takže to teoreticky vidím tak jako že bude brzdit co hodně podobně-možná trošičku lépe jak nejlepší mechaniky.Ale i 525 budou jistě lepší.
Teoreticky ano,ale práve u Louise to v praxi nebolo pozna?.Ked sa nehybná doštička nastaví čo najtesnejšie ku kotúču rozdiel oproti klasike by mal by? minimálny.A čo sa týka 525,pri dobrom nastavení brzdia perfektne,tak zrejme máš pravdu.
kotouč ohneš lehce, houbu dělá z mechaniky lanko a propružení bovdenu…
myslím si že na tom má vliv jak lanko, bowden tak i to že se zohýbá kotouč.No nevím.Dlouhodobě jsem mechaniky nejezdil.Jen teoretizuji.
já jen že když se opřeš do kotouče i jedním prstem tak ho vyhneš, takže v reálu to přes hydra vedení nebude znát.
no když seřídím hydru brzdu např trochu zešikma-s výsledkem že když zmačknu páku tak se před dosednutím celé plochy obou destiček ke kotouči vyhne mírně někde kotouč a když ji seřídím správně tak, že když brzdím, pohybují se oba pístky zároveň a zároveň na kotouč dosednou tak to brzdí o mnoho lépe.Tak asi tak.
tak si to někdy zkus, jak je snadný ten kotouč prohnout a teprve pak to tady řeš. peace
já si to zkoušel a taky jsem na to přišel při seřizování hydry brzdy.To pak poznáš rozdíl.Alespoň u mýho kotouče z xt 755 myslím smrt75 to při špatném seřízení poznat je a dost.