co je lepsi volba wtb weirwolf ci continental exploer nebo doporucte dik
co je lepsi volba wtb weirwolf ci continental exploer nebo doporucte dik
Jestli to dobre chapu jde ti o bezdusovky. Ja mam nejlepsi zkusenost s Hutchinson Python v tom tezsim dvoubarevnem provedeni. Odolnost proti defektum a komfort je super. Je to rychla guma urcena spis na sucho. Ted jezdim jeste Michelin Comp S Light a ten je snad jeste lepsi, ale nenajezdil jsem s nim jeste dost km takze nechci predcasne hodnotit.
Ty michelinky comp s Light mam v dusovy verzi a je to zatim nej co sem jezdil.
Ja je vozil v dusove verzi v roce 2002. A jizdnim vlastnostmi je to asi nejlepsi co jsem zkousel. Mel jsem s nema ale hodne defektu, takze kdyz jsem je ted kupoval v UST (model 04) tak jsem mel docela obavy. Snad ten napis reinforced na boku plaste znamena ze na tom trochu zapracovali. Uvidim byl bych rad kdyby tomu tak bylo.
Taky mam dobre zkusenosti s Pythony UST, rychla, pohodlna guma… Explorery jsem jezdil jen v „klasickem“ dusovem provedeni. Rychla, ale mene pohodlna pneu…
Jo jo Explorera jsem mel taky dusovyho. Podle mne je to dobra a asi nejuniverzalnejsi guma. Dobre drzi skoro vsude, ale zaroven me take nenapada povrch kde by zase vyrazne vynikala.
No nevim…mne se zda velmi prumerny az podprumerny, vozil jsem ho v lete a ted ho mam na doziti…poradne nikde nedrzi…asi jsem si ale zvykl na plaste, ktery maj lepsi schopnosti – mne treba prijde Vertical jako mnohem lepsi plast nez Explorer i kdyz jsou velmi podobne…
no a co jsou pro Tebe teda nejlepší pláště, především dopředu.
Na XC a Enduro Maxxis Medusa 1,8"…ucarovala mi…
Na DH nemam favorita…proste nic nema prisavky :o)
1,8" To si děláš srandu ne.Tak to já používám spíše pláště 2,1 šíře.
Nedelam…ta guma je v terenu jako ryba ve vode…
tinku neverim ze vepredu muze byt 1.8 stejne dobra jako 2.1 pruchodnost terenem a vedeni musi byt logicky o hodne slabsi.
Nemusis verit…ja to mam vyzkouseny, takze si to vyzkousej taky a uvidis…
když si zvykneš jsi na užší mnohem obratnější, ale je to víc o pozornosti a technice, nemůžeš to pustit hlava nehlava, to je na rakev. Já loni jezdil vpředu serac 1,95 což je zhruba 1,8 reálně a po delší době zvykání se mi jezdilo skvěle -vzadu RR 2,25. Ted v pondělí jsem přezul na 2,25 RR vpředu a 2,25 albert vzadu, ne že by to nebylo stabilnější, ale je to líný jako kráva. Uvidím co a jak. Předtím jsem jezdil speedmaxy 1,9 P+Z, klaw 2,0+mofo 2,0, Zmax 1,9 P+Z, cobra 1,9 acris 1,9, a dost jinejch 1,9 a 2,0 takže nějaký srovnání by bylo…
No ja si na Medusu ani zvykat nemusel…za celou dobu uzivani jsem mel 3 defekty a 2 z toho v jeden den…jsem to foukal moc malo na sutr :)
Zvláš? zábavné je to pustit se po mokrém asfaltu nebo šutrech do zatáčky (tvrdá směs, dlouhé řídké špunty).
Nedela, ja jsem byl priznivcem tlustej gum a kdyz si ji asi pred rokem a pul koupil kamos a chvalil ji, moc jsem mu neveril. Pak jsem ji zkusil taky a jsem z ni nadsenej. Jedine minus je rychlejsi opotrebovani na tvrdem povrchu na zadnim kole, ale jizdni vlastnosti to prevazi.
Do velkého bláta, sračkovatého sněhu a volného kamení Hutchinson Scorpion, do běžných podmínek je dobrých pláš?ů na předek víc.
A nemas strach, ze to prorezes???
Ne, má tak široký vzorek běhounu, že se kamení k boku nedostane.
Ses vtipnej…by me teda zajimalo, co mi ho narizlo…
u takovýchto pláštů cokoliv, i sluneční paprsek snad.
Ale zejména jezdec je hlavní pachatel…
ano, to je taky pravda. Zvláště když jezdce už přestane bavit neustále vyhodnocovat povrch a optimalizovat trasu, a chce prostě jen jet:-)
Nejsi ty kulturista? Aneb siritel kultu turismu? :)
Tak na to si kup gumy jako Klein Deathgrip a skutečně nemusíš koukat, kudy jedeš (s vyjimkou klackodromů, přece jen podélně ležící kláda se bez trochy pozornosti nekřižuje beztrestně).
A to jsou nejaky velky plaste? Od Kleina? Ha ha :)
Rejpale :o) A jsme zase u toho, zda bylo drive vejce nebo slepice, uphill ci downhill :o)
to měl být asi lingvistický vtip :)
Ale ne, ja si jen vzpomel na jeden predchozi thread, kde se Pa-dlista s nekym hadal, jestli se na kole jezdilo prvne nahoru ci dolu.
takové rozpravy to je jako by se hádali zda se nejdřív zatáčelo spíše vpravo nebo vlevo.Prostě kraviny.
To je preci jasny v zavislosti na Coriolisove efektu podle toho jestli jsi na severni nebo na jizni polokouli. :-)
Ta podobnost je ciste nahodna. Ale kdyzs to nakous. Bylo to horske kolo a bylo to dolu. A otazka jestli vpravo ci vlevo je v tehle souvislosti nepodstatna a hlavne dost hloupa.
continental Leader nebo Flow, stejný design, rozdíl v šířce /2,1 × 2,3/.