• kralovek

    Na jeddnostopem kole si to tecchnicky moc predstavit nedokazu, ale kdo vi … ?

    http://auto.idnes.cz/pneu.asp?…

    0 0
    • Pá-dlista1  

      A jeste tam trapne bezi reklama na stary vzduchovy barumky :)))

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Nikde nepisou jak udelali, ze se vzorek nesjizdi…

      0 0
      • Twisp  

        asi chteli napsat vecne nafouknuta pneumatika :) IMHO neni to spatnej napad ale u kol se to asi nejspis nechyti :)

        0 0
    • Daf  

      Trochu to asi zvedne hmotnost plaste a co teprv takova jizda v blate :)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Lada1  

      no dle foto je to nějaké divné. ta pneumatika je dutá – otevřená ? dy? se tam dostane kdejaký sajrajt (bláto, kámen, sníh, …) a je pak úplně rovážená. nehledě na to že už asi netlumí

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Treba se pocita s tim, ze to vypadne… treba v zatacce…v Miche­linu maji urcite velke kalkulacky a kdo vi s cim vsim tam pocitaji… :)

        0 0
      • rock  

        Otevřená je, aby to zajímavě vypadalo a bylo dobře vidět na vnitřnosti. Myslím, že je celkem banální tam pro finální výrobu nejaké bočnice bez nosných vlastností přidat … vzhledově to potom nebude rozeznatelné od normální pneu …

        0 0
    • BH  

      jako vse i to tu bylo. Tento typ pneumatik (tj. s polyuretanovou vyplni) se jiz pocatkem 90 let vyrabel a dokonce jsem mel moznost nekolik vzorku od nejake kanadske firmy testovat.Mela to b yt revoluce ale nebylo to ono, spatne se nasazovaly, na mokru silene klouzaly.Pak to nejak utichlo.Nedavno se mne dostal do rukou patent jedne zlinske firmy na vyrobu podobnych veloplastu, tedy s nejakym mekcenym jadrem a navic to bylo z odpadu ze starych pnematik. Take se s tim nemuzou nijak prosadit.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Tj., ale tohle ma byt trochu jiny princip nez vypenene pneumatiky. Ale taky tomu neverim ani za mak.

        0 0
        • BH  

          u predmetneho plaste je for v tech lamelach,ale nosnou myslenkou je zajistit komfortni vlastnosti pneu bez nutnosti vzduchove vyplne a tim eliminovat problemy s defekty, spravnym tlakem a td.Ovsem vubec to nezatracuji, pokud se to doresi, tak takova pneumatika muze byt idelani napr. pro city bike a nebo detska- nehrackova kola(na hrackovych se jiz neco podobneho dava)Cely zivot plaste bez defektu!Ovsem na nejakeho zavodni ore si to neumim predstavit-zatim.

          0 0
    • Mike 21  

      Nedokážu si představit, co to udělá s těma lamelama, když to kolo začne hrabat – podle mě se ty lamely poskládají jak domeček z karet.

      0 0
      • cabbage  

        asi pocitaj s tim ze je vyztuzi bahno mezi lamelama

        0 0
      • Pá-dlista1  

        Taky jsem si rikal. Teda predstavil jsem si to pri brzdeni :) Jenze draty v kole nebo loukote se ti taky neposkladaj! Protejsi to drzi, ne? Snad by na to uz prisli…nejdele po ukonceni jizdy te Audiny :))

        0 0
        • hanz  

          ale to logicky asi nejde protože by se musel zmenšit vnější obvod těch loukotí a nebo by ty lamely museli hodně pružit což asi taky až tak moc nedělaj.

          0 0
    • Pebe  

      A když večer zastavíte v louži a v noci bude mrznout, ráno jedete do práce MHD :-)

      0 0
    • McBlacky  

      nevím jaký má kdo zkušenosti, ale já za 80tkm autem jsem píchnul jen jednou a to klidně risknu, nehledě na to že obyč pneu (matador) jsem sjel cca za 30tkm, a tahle michelinka nebude úplně nejlevnější, přičemž vzorek se z ní bude sjíždět stejně rychle a navíc bude se muset nutně měnit při dosažení určitého opotřebení, protože pokud by se sjela moc tak to nebude držet tvar :/

      0 0
      • wroum  

        ja mam najeto cca 100 tkm a pichnul sem 2× – pokazdy hrebik a asi 3× sem prorazil – dvakrat o obrubnik (bok pneu) a jednou sem projel kanal bez vika (to byla takova mrda ze sem se malem posral)

        0 0
        • McBlacky  

          hřebík neovlivníš to ostatní je ale tvoje blbost. Kdybys dal ten kanál s tou michelinkou tak by to taky mohlo bejt zajímavý :)

          0 0
          • wroum  

            hrebik neovlivnim, to je pravda. obrubnik sem trefil jednou moji blbosti (parkovani) a podruhy sem uhybal rozjety avii (radsi obetuju gumu nez cely auto) a kanal ukradli nejaky curaci (asi do sberu) a bylo to v neosvetleny ulici a snezilo – nemoh sem to ovlivnit, dokonce sem ani nevedel co se stalo dokud sem nevylez z auta. kdybych dal ten kanal s tou michelinkou, tak to mozna vydrzi (ja ale udelal i rafek a poloosu + nejaky uchyty a ohnul tlumic, takze pochybuju ze by mi pomohla hi-tech pneu)

            0 0
          • gumid  

            Otázkou je hmotnost takovéto sestavy. V tomto případě je disk+ráfek z plastu a tenký pláš? / má i speciální konstrukci nárazníků pod běhounem a funkční bočnici/ též nemá velkou hmotnost = to samo o sobě je dost zajímavé pro srovnání např. s toutéž sestavou v plechu+klas. pneu. Podélná a příčná deformace loukotí se bude zřejmě dát přizpůsobit způsobu užití – viz. obr. v článku. Jsou tam na nakladači i na os. voze, uvažuje se užití na voj. speciálech / neprůstřelnost/. To by bylo něco pro gramaře.....

            0 0
            • gumid  

              Největším problémem pneumatik obecně je mezikus mezi pedály a sedadlem.

              0 0
    • Tomcat  

      hmmm… revoluce? Jen ten náběch nicmoc. Nedělali se takový pláště na stavební sroje a vojenskou techniku u okolo roku 1940? Jedinej problém tu byl že nikdo nebyl schopnej vypočítak a přesně vyrobit verzi pro osobák? Na silnici dobrý, v otevřené verzy do terénu nepoužitelný.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.