Uz nekdo z vas jezdil tyhle plaste?
Uz nekdo z vas jezdil tyhle plaste?
nas „tymovej sef“ je ma, a dost je chvali. letos maratony prej na nicem jinym jezdit nebude. sou to (2.1) celkem balony, takze asi budou pohodlny. vzorek slusnej, ale valivej odpor na silnici relativne malej. je se ted rozhoduju prave mezi Vaporama(v kevlaru) a Schwalbe Racing Ralph. V testu v nemeckym Biku dopadli taky hodne dobre. test koncil otazkou: Löst Vapor den Explorer ab? (nahradi vapor explorera?)
Jak to ma vysokej vzorek? Na fotkach vypada pomerne nizky.
přidal bych se s otázkou, jak je u toho vapora vysoký vzorek a jak to jede v bahně, nezanáší se tren plášť moc?
Výšku jsem neměřil, ale je vysoký docela dost:-) V bahně se ti IMHO zanese všehno, jde o to jak rychle se to vyčistí a samočistící schopnost je výborná. Akorát to není žádný balón, na to že je to 2.1.
„Akorát to není žádný balón, na to že je to 2.1“ ajaj tak to se někde musím na netu mrknout jaká je skutečná reálná šířka. Já teď dojíždím continental traction pro a ty jsou perfektní za všech podmínek.Jenže je už bohužel nevyrábějí :o(
Jeden mám na kole a jeden ještě nejetý, tak ti to můžu i poměřit, jen řekni co a kde…
tak prosím Tě zkus mi změřit-třeba šuplerou jak je ten nafouknutý plášť široký.Zároveň by se mi k tomu hodila změřená šířka ráfku na kterém to máš.A pak u toho nenasazenýho mi zkus změřit-když roztáhneč boky toho pláště na jednom místě do roviny-tak kolik to měří.Popřípadě to zkus provázkem a pak změř provázek.
Dík
Tak šířka nafouknutý gumy je ±4,7cm. Výška vzorku je ±3,5mm. Roztažený plášť do roviny má nějakých 12 cm. Jo a mám drátovou verzi pláště. Vnější rozměr ráfku (na V brzdy) je 25mm.
Tak snad ti to pomůže
díky
Tady jsou moje (tragické) zkušenosti a Vaporem 2,1 v kevlaru:
Suma sumárum – je to něco jako Twister s trochu lepší trakcí (prvních 200 km). Pak je to už k ničemu. Mizivá odolnost proti píchnutí zkazí zaručeně náladu každému.
PS: Explorera rozhodně nenahradí nic ze současné nabídky Continentalu. A Maxxisu se jeho okopírování (Ignitor) velmi vyplatilo.
Všem se velmi omlouvám – spletl jsem si Vapor a Leader.. Mám po zkoušce a jsem přetaženej. Recenze je psaná na Conti Leader..
děkuji za pochopení..
Tak pak bych se pod to podepsal. Leader je snad nejhorší guma, co jsem kdy jezdil. Ted ho vzadu dojizdim a na Jestřebí hory už tam budu mít doufám něco úplně jinýho;-)
nebo si kup novej „tube repair kit“ :)) a voz s sebou montážní rukavice.
Ale fakt, Leader se nepovedl – a voni ho dělají tuším i ve 2,3 verzi na enduro… provar provar provar
S tou výdrží musím bohužel souhlasit. Vozím Vapora teda jenom vzadu, ale po pár stech km (nevím přesně kolik) už je dost ojetý – slicka z něj sice ještě nemám, ale tolik zase nechybí. V nejlepším případě mu dávám 1000km. Na druhou stranu se mi ho ještě píchnout nepodařilo.
No jo.. dyť říkám, že jsem si to spletl s Leadrem – Vapor má hustší vzorek, tak snad to i pochytá více trní :)
Jsem si říkal jaké příčné pruhy máš u Vapora na mysli:-)
:)) no jo..
Mám je ve verzi UST a spokojenost na suchu i v blátě. Defekt zatím jen jeden, ale to byl hřebík, který prošel z jedené strany na druhou. Ještě jsem na tom dojel 5 km do hospody. Koupil jsem si je znovu do zásoby. :)
hodi sa tento plast na upravu s hrotmi? Pytam sa lebo su za dobru cenu tak ci to s nimi ma zmysel, nevidel som ich na zivo takze co si myslite