• Lister

    Nevozí náhodou někdo tyhle pláště, jsem hledal ale není tady zmínka. Právě přemýšlím co nahodím na svoje XCéčko. Hledám nějaký rychlý XC plášť s váhou kolem 500–550ge, reálnou šířkou 2,1 palce, mám rád když to slušně odvaluje, ale zase to musí mít taky nějaký vzorek. Jo a taky by měl vydržet pokud možno víc než 1500km… Padl mi do oka tenhle plášť který by mohl všechno splňovat, ale chybí nějaká zkušenost :o(

    PS: NN+RR prosím nedoporučovat, vozím je ale chtěl bych vyzkůšat něco jiného :o)

    0 0
    • KubaBajk  

      vypadá dobře…to je rada,co? taky to řeším..

      0 0
    • mountaineer  

      www.bikesport.cz maji je za 710,–,vozim taky NN+RR a CMK 2,2 mam taky v planu vzit jako dalsi:o)Treba se ozve nekdo kdo je uz jezdi…

      0 0
    • vlk  

      Nevím proč ,ale připomínají mi Continetal Vapor s tím, že tyto mají řídčí dezén.U těch Vaporů jsem právě kritizoval, že to blbě brzdí a dost se to zanáší, protože to má moc špalky blízko sebe, tak snad budou tyto dobré.-To jen odhadem.

      0 0
      • scret  

        vapor je totalni shit!!! ten mi na kolo nikdy vice nesmi!:)

        0 0
        • vlk  

          jj též souhlasím.

          0 0
          • scret  

            u me se vyprofiloval na naprostou jednicku – nejhorsi guma co jsem kdy vozil!:))

            0 0
        • Vlado Jekyll  

          Ja jazdím Vapory a podľa mňa sú super, na tvrdšom podklade idú perfektne rýchlo, nederú sa a sú vypočitateľné. Do blata ale nie sú.

          0 0
        • JIRA  

          Teď dojíždím třetí sadu VAPOR UST a asi jsem měl jiný :) – mě vyhovovaly (odolnost proti defektu, sjíždění, čištění, …). Jen proto, že se nedají sehnat (do 1000 CZK) se vracím k Explorerům.

          0 0
    • wbiker  

      Tuším, že ve Velu, měsíc nebo dva zpět, je o nich článek. Ale zkušenosti tam žádné nejsou.

      0 0
    • Meesha  

      Vypadaj dobre a prej i hodne dobre jedou. Je to novinka, tak se toho zatim moc nevi. Vaha i cena supr. Skoda, ze je nedelaj v nejaky 2,0 nebo 2,1 :-(

      0 0
      • KubaBajk  

        to jo,vzal bych 2.0

        0 0
      • Lister  

        to je právě velké štěstí, že je dělají v těhdle rozměrech a ne těch silničních :o)

        0 0
        • KubaBajk  

          jsem toho názoru,že vybrat si má každý..

          0 0
          • Lister  

            když se tak na ten plášť dívám tak vypadá tak maximálně jako 2,0, takže si myslím že si vybere každý, asi by to chtělo vidět naživo, ale možná bych zkusil i 2,4 :)

            0 0
            • KubaBajk  

              vypadat vypadá,to by se vidělo..tím řídkým vzorkem mi připomíná Karmu a ta jede supr.

              0 0
    • Martinson  

      vypadá jako ojetý conti Gravity. (to je 2,3 Vapor) Gravity už mám třetí kus pro mne slušnej univerzál. Reálně je u kontíků 2,3 spíš 2,1.

      0 0
    • přišlapávač  

      měli je ted v sobotu na sdalzkammergut trophy na stánku contonetal a vubec nevypadaly zle, že je to 2,2" bych vubec neřekl, spíš 2,0" max 2,1" balony to byly ani náhodou, jsou na tom podobně šířkou jako RR.

      0 0
      • Lister  

        jako který RR???

        0 0
        • přišlapávač  

          2,1" samo ;-)

          0 0
          • Lister  

            no ale 2,1 ralfy nemají 2 palce ani náhodou :o)

            budu to muset přeměřit, ale jsou o dost užší než 2,25 a ty mají přesně 2,1........

            0 0
            • Gorgov  

              Muj RR 2,1 nafoukanej na 2,5atm má 51mm bez vzorku. Kolik je to asi palců?:)

              0 0
            • slavekRM  

              Ale mají, záleží si na tom jaké koupíš. Koupil jsem si dva v kameňáku za plnou cenu(cca 1000) a po nafouknutí na 3 atm měly 52mm. Potom jsem koupil dceři dva na netu za 700 a při stejném tlaku mají jen 48mm. Zřejmě OEM verze má jinou tvrdší a méně pružnou směs.

              0 0
              • Lister  

                Tak já mám 2× ralfy 2,25 hezky z krabičky a mají 52mm nebo 53 mm podle toho na jakém jsou ráfku (konkrétně Mavic 317 a DT 4,2D takže oba poměrně úzké) ale jde ještě o modely 2006 2007 teprve plánuju koupit…

                NN OEM 2,25 má to samý na šířku.

                RR 2,1 OEM mají 47–48 mm a jsou nasazený na Crossridech.

                Jinak abych se vrátil k původnímu tématu tak ve velu byl opravdu článek a píšou tam že y Mountainkingy opravdu budou užší, protože verzi 2,4 hodnotili tak maximálně na 2,2–2,3, takže to by mohlo být ideální, 2,2 už budou asi uzký a taky tak vypadají......ale jinak je celkem chválili, až na sypký povrch, ale toho je u nás minimálně a také s jasným omezením v podobě rozměklého terénu, ale tam tenhle vzorek již od pohledu nepatří......

                0 0
              • jonti  

                Nemas je nahodou na ruzne sirokych rafcich? ;)) Nebo taky model z jineho roku?

                0 0
                • slavekRM  

                  Taky mě to napadlo, ty dražší byly původně na Mavic 317 a ty levnější na Remerx Grand Hill. Když jsem svůj zadní sjel, tak jsem ho prohodil s tím levnějším. Rozdíl je pořád stejný. Jinak jsou to modely 2006 koupené v rozmezí jednoho měsíce.

                  0 0
    • kudlanka32  

      no ja uz mam s plastema jasno…aspon dokud se budou vyrabet continentaly vertical pro......:))

      uz zadny experimenty, hihi…u plastu je to doslova vo hubu…

      0 0
      • Bea  

        Pod tohle se podepisu, nove i kamarad co se nechal presvedcit:-)

        0 0
    • jecnak  

      Ma to velmi podobne vlastnosti jako Ralph a to vcetne snadneho proriznuti.

      0 0
    • přišlapávač  

      tak jsou doma, jako Ralphy rozohdně tenký nejsou, jsou lehčí, po bocích mají docela odolnou pleteninu- dura-skin a mam tu verzi se 180 TPI. Vzorek vypadá solidně, ten je docela podobnej Ralphovi…zejtra nasadím a uvidí se…

      0 0
      • Lister  

        co máš přesně za verzi a kde si je sehnal?????

        Mě by se líbila 2,4 kevlar durascin…supersonic nebude pro mě :o)

        0 0
        • přišlapávač  

          mam 2,2 Supersonic(před­tím sem rychlejc psal než myslel ;-) a sehnal jsem je u Tomáše bikesport v Liberci, ale měl jen dva kousky a to tu 2,2, páč je to prej dsocela těžký se k tomu dostat…

          0 0
          • Lister  

            počkej ale verze supersonic by neměla mít provedení dura-scin, nebo se možná pletu......

            no ale to je jedno když říkáš že sehnat jinou verzi bude asi problém.

            0 0
            • přišlapávač  

              no měl už dva kousky, prej dva před tím prodal, ale víc neměl…zkus Německo, nebo Rakousko…ale asi někde shánět dva pláště z Němec nebo Rakous, to by byl nerozum ;-) …chvíli počkej- my je viděli u Continetal stánku v Bad Goisernu- měli to tam jako novinku(ale děsně mě chytly), tak je jich asi málo…

              0 0
            • přišlapávač  

              čau Listře, tak jsem je nazul a vyzkoušel, fakt bomba, máš ještě zájem o nějaký srovnávací photo s ralphem?? mam pár fotek, když budeš chtít, mužu je sem prdnou…

              0 0
              • jecnak  

                Hod je na BF pls.

                0 0
                • přišlapávač  

                  tu máš :-) budou následovat další

                  0 0
                  • přišlapávač  

                    další

                    0 0
                    • přišlapávač  

                      ještě tuhle a pak poslední jak to vypadá na kole…jinak contík je na Cmax SLR a RR na Cmax Xl..dva páry SLR nemám, sorry °;-) …ale myslím, že ten ráfek je parametrově podobnej…

                      0 0
                      • přišlapávač  

                        posledka, ještě nějaký mám ale ty sou o ničem

                        0 0
                        • Lister  

                          díky moc za všechny fotky…vypadají moc dobře, budu dál zkoušet hledat někde tu verzi 2,4 dura-scin, protože to bude ta pravá pro mě :)

                          0 0
                        • Polka  

                          Kua to vypada dobre jak hajzl. Snad tak budou i jezdit.

                          0 0
                      • jecnak  

                        Rafky jsou stejne siroke, takze pro srovnani parada. Dik

                        Ocividne Contik prehani sirku, protoze 2.1 Ralph ma v realu 2.0 a vypada to, ze jsou stejne siroke jako tyhle 2.2.

                        0 0
                        • přišlapávač  

                          přesně tak, jsou nachlup stejné jako RR takže těch 2,2 je neadekvátní.

                          0 0
                          • Lister  

                            nemohl bys prosím změřit šířku toho pláště bez vzorku, možná to tu je, ale já to přehlídl.......

                            0 0
                        • blue  

                          přeháněj všichni… teď jsem nasazoval nobby nic 2.4 místo z-max 2.3… a nobby nic je na mym ráfku proti z-maxu o chlup užší

                          0 0
                          • kudlanka32  

                            fuj Z-max to se este dela? ja to kdysi v 96 koupil s kolem a to bylo fakt peklo na zemi…ani v Krcaku se na tom nedalo jezdit :))

                            0 0
                            • blue  

                              z-max v 2.3 je nahodou dobrej plast… nesrovnatelnej s 2.1

                              0 0
                              • kudlanka32  

                                ale vzorek je stejnej…ne? :) ale tamto je fakt historie..i kdyz kontiky se uz taky delaly ale tenkrat ja byl student

                                0 0
                  • jecnak  

                    Vlevo je 2.25 RR?

                    0 0
                    • přišlapávač  

                      neee, právě 2,1" RR

                      0 0
                      • jecnak  

                        Supr, na srovnani jsou fotky dobry, diky. Mozna jeste nejak z boku pro porovnani vysky (objemu=tlumeni). Kdyztak pak napis jak se ti zdaj pri jizde – hlavne za mokra. Prece jen treba Eplorery mi za mokra pripadaj vyslovene hazard, tak aby to nebylo podobne.

                        0 0
                        • přišlapávač  

                          ze strany jsem tam už šoupnul :-) …jinak za sucha paráda, na silnici než sem dojel k lesu jely parádně- valivej odpor docela malej, řekl bych rr jedou rychlecj ale ne o moc za to na šotolině a písku držej teda perfektně, na kamenech taky, to je oproti RR daleko větší držák…bláto jsem nenašel ale jak bude, dám vědět…mžná v neděli, jedu si project malevil, tak snad tam něco bude.....váha super, cena taky

                          0 0
                        • přišlapávač  

                          Tak jsem je dneska projel na mokru, blátě a mokrejch kořenech a musím poreferovat, že držej jako přilepený.....jel jsem ten Malevil a sjezd do Oybina i z Hvozdu, kde jsou kamínky(ty byly kluzký a byly tam dva lidi s RR a těm to občas smeklo ale mě nic) a do Oybina i kořínky tak držely výborně, ani jednou mi nesmekly…na mokrý trávě- louka taky držely, až se mi to nezdálo ;-) … ale ani jednou neucukly, takže já jim dávám jedničku s hvězdičkou, u mě obstály :-)

                          0 0
                          • KubaBajk  

                            takže kolik peněz a kde?

                            0 0
                            • přišlapávač  

                              710 na bikestore, ale asi ještě nejsou, myslím že tomáš pojede do německa až v půlce tejdne a zase jich nepřiveze moc…

                              0 0
                          • Lister  

                            pak poreferuj o živostnosti, při tvojem tempu čekám do konce týdne info, jak vypadají po 1000 km :o)

                            0 0
                            • přišlapávač  

                              životnost bude dobrá, aspoň doufám…příští tejden to asi nebude, musim trénovat na silničce…ale za tejden jedem na Gardu, takže tisíc asi nenajedem ale dostanou pohulit od ostrejch kamínků v dlouhejch sjezdech a konečně i výjezdech, že? ;-)

                              0 0
                              • Lister  

                                díky teším se :)

                                Jen by mě zajímalo jestli tyhle vlastnosti budou mít i jiné verze, protože jestli jsem správně pochopil článek o nových Continentalech, tak tam bylo napsáno že uhlík s novou strukturou bude přidávám jen do verzí supersonic, ale kdo ví :o)

                                0 0
                                • přišlapávač  

                                  jo tak ten článek jsem asi nečetl…četl jsem jen malej článeček ve VELU už ani nevím kdy, kde referovali o menších částicích uhlíku v Contíkách…ale jestli to má jen verze Supersonic, to netuším ;-)

                                  0 0
                                • přišlapávač  

                                  tak black chilli compound bude prej použitá jen u verzí supersonic…

                                  0 0
                                  • Lister  

                                    no právě nechápu proč.........

                                    0 0
                                    • přišlapávač  

                                      Jo to se musíš zeptat kde udělali soudruzi chybu :-D …jinak nemyslím, že Supersonic by se nějak snadno prožízl nebo propíchl…zdají se být hodně oddolné…

                                      0 0
                                      • Luma  

                                        prosím Tě mohl by jsi změřit realnou výšku vzorku a jestli jsi jezdil Karmy mohl by jsi srovnat.Díky

                                        0 0
                                        • přišlapávač  

                                          vzorek změřím zítra ráno a pak to sem hodím......karmy jsem nejezdil, obloukem jsem se jim vyhýbal ;-)

                                          0 0
                                          • Luma  

                                            teď jezdím Karmy a uvažuji o výměně na sypkém povrchu(písek,šo­tolina atd)jsou Karmy nahovno nejsem si tak jistý jak na pevném povrchu.Uvažuji o IRC Mythos nebo MountainKing

                                            0 0
                                            • přišlapávač  

                                              tak MK mají 4 až 5 mm naprostředku.­.přesněji to změřit nejde..jinak jak jsem psal, na všech površích drží jako přilepeně při dobrém valivém odporu…na asfaltu ale jedou taky docela slušně

                                              0 0
                                              • Luma  

                                                Díky moc,budu o nich hodně uvažovat

                                                0 0
                                              • Luma  

                                                tak jsem si je objednal,do pátku možná přijdou už se těším,díky za tip:-)

                                                0 0
                                                • Luma  

                                                  tak už jsem je nasadil,zítra je zajdu vyskoušet do Beskyd

                                                  0 0
                                      • Lister  

                                        tak ať tvůj kamarád z obchodu sežene 2 kusy v 2,4 a můžem to zkusit :o)

                                        0 0
                                    • Hrabě  

                                      Tak podle officiálu tu směs má i verze Protection www.conti-online.com/…_neu_de.html

                                      0 0
      • gobike  

        Vypadaji dobre, ze by dalsi adept na nove plaste? :)

        0 0
    • pit  

      Vozim druhy mesiac Mountainking 2,2 Supersonic (vaha je excelentna, 460g – prevazene) a som absolutne spokojny. Opticky vyzeraju skor ako 2,1, oproti predoslym Explorerom su ovela pohodlnejsie, v terene drzia ako pribite, zatial ziadny problem s nejakym narusenim bokov plastov atd…

      0 0
      • wbiker  

        Ve Velu psali, že má celkem nízký vzorek ve středu běhounu, jak to s ním po těch necelých dvou měsících vypadá?

        0 0
        • pit  

          Nezda sa mi nejako vyrazne nizsi…a nejaky ubytok zatial nepozorujem, uvidime o par mesiacov.

          0 0
    • Archer  

      Pridam informacni odkaz na mtbr.com.

      Continental Mountain King ProTection 2.4 forums.mtbr­.com/showthre­ad.php?t=322392

      0 0
      • Lister  

        hmmm šířka mě dost zklamala a ta váha je při tom dost brutální........

        0 0
    • Pinocio  

      Taky mám zálusk na tyhle pláště, akorát bych potřeboval vědět jestli mají skutečnou šířku alespoň 2 palce, protože mám speed kingy 2,1 a ve skutečnosti to jsou tak 1,9…Můžete to někdo srovnat, případně změřit:-) díky

      0 0
      • Pinocio  

        anebo ještě jinak, explorera 2,1 tady určitě jezdilo více lidí, tak když tak MK srovnejte s ním:-)

        0 0
    • Jirik123  

      Zajimalo by me, jak to zatim vidite s zivotnosti? Protoze na Speedkingach se mi docela rychle obrzdil vzorek z jedny strany (vozeno na prednim kole).

      0 0
      • Lucke  

        ahoja:)ja tyspeed king nenavidim..za A jsou strasne kluzke a za B..uz jsem ho prodrel z boku a to sem ho mel 2krat ..nijak nechapu jak jsem to dokazal

        0 0
        • Jirik123  

          ja se speedkingem tak spatny zkusenosti nemam, ale uz me taky parkrat nepodrzel.. Proto by me zajimalo porovnani zivotnosti a prilnavosti s MountainKingem od nekoho kdo jezdil oboje.

          0 0
    • Lucke  

      ja vozim continetal speed king..a jsou to shity jak svina!nedrzi to..klouze to..zlate maxxis..ale ty zas nic nevydrzi

      0 0
    • well  

      Mám je na enduru. Pláště jsou hodně lehký, ale docela lenivý. Velikost odpovídá 2,1. Docela dobře brzdí, tlumí nerovnosti, ale bokům moc nevěřím. Myslím, že je to průměrný plášť za slušnou cenu. Určitě se najdou rychlejší.

      0 0
    • Lister  

      Obnova threadu.

      Loni jsem totiž tyhle pláště ve 2,4 nesehnal a odjezdil to ještě na starých, ale letos bych je i pořídil.

      A teď mi jde o tohle: rozdíl verze Supersonic oproti verzi Durascin – je tam jen jiný základ běhounu nebo je i jiná směs vzorku – tedy je třeba ta odolnější verze i méně náchylná k opotřebení a vydrží ten vzorek tedy déle – nemá někdo zkušenost?? Protože kdyby na tom byly oba vzorky s životností podobně a byl by rozdíl jen v tlouštcě běhounu, tak bych možná riskl i Supersonic verzi, protože rozdíl ve váze není úplně zanedbatelný a ještě vyjde i levněji.

      0 0
      • Lister  

        PS: pro upřesněni: verze Supersonic vs Protection…ani nevím kde jsem vzel ten předchozí termín…asi označení technologie :-)

        0 0
        • Luma  

          Já teda jezdím 2,2 supersonic najeto 1200km a bez defektu,včera jsem poprvé měl v ruce verzi 2,4 která má větší vzorek myslím na výšku.Já byt tebou tak vezmu supersonic defektů bych se nebál.Nafoukané to vozím 2,5atm předek a 3,0atm zadek vážím cca73kg a jezdím beskydy takže dost kamení.

          0 0
        • MlokCZ  

          V tom testu, co jsem dával do threadu k RR byl mountainking 2,2 a mountainking 2,4 protection.

          Směs mají psanou v testu oba stejnou a to Black Chili Compound. S valivým odporem jsou na tom také velmi dobře, ± jak NN. Skutečná šířka bez vzorku je ale hodně úzká (pro 2,2 jen 49,5mm a pro 2,4 54,1mm). Šířka vzorku ale výrazně přesahuje šířku bez (dle měření jejich) a zřejmě je udávaný rozměr pro vzorek.

          Více detailů na obrázku.

          0 0
          • Lister  

            díky zo info. Tak jsetli mají stejnou směs vzorku, tak vezmu Supersonic, protože tahat se na kole s 300gr navíc „jen tak“ (píšu jen tak, protože jsem nikdy neměl problém s odolností plášťů, protože jezdím jak srab, takže asi tu vyztuženou verzi nevyužiju) se mi moc nechce. Kvůli té „šířce“ nepřemýšlím nad ničím jiným než 2,4 verze. Na fulla to bude super a když se osvědčí, tak zkusím kombinaci s Racekingem dozadu – uvidím co to udělá s rychlostí kola.

            0 0
            • MlokCZ  

              Tak testni, jsou to zajímavé pláště a vyrábí se i v UST verzi, takže by do úvahy někdy v budoucnu přijít mohly, i když ta 2,4ka v UST má 800g a to je dost. A u NN a RR se mi líbí, že v UST jsou to poctivě 2,25ky, takže šířkou už jsem spokojený. Leda že by byly i ty mountainkingy v UST širší v reálu než klasické (UST v testu bohužel nebyly, takže reálná šířka neznámá).

              0 0
              • Lister  

                Jo s největší pravděpodobností je vyzkouším, ale asi až na hlavní prázdninovou sezonu, páč teď se asi vyčerpám nákupem nových treter, sedla, kalhot, dresu a nového kokpitu na silničku…a ještě ta komora na tlumič od tebe – ťuk, ťuk na moji dubovou palici, ať to vyjde:-)

                0 0
                • Lister  

                  Tak nakonec změna plánu, pokud pošta zase něco nepodělá, tak jsou v sobotu na kole a asi je testnu – Verze 2,4 supersonic, jsem na ně hodně zvědavý,..

                  0 0
                  • alex33  

                    Zdar jestli máš na čem tak je prosím zvaž,můj Mk2,4 supersonic má 580g jo špunty jsou na tom brutal ale jsou to nejměkčí špunty jaké jsem měl,jsem zvědavý na životnost,jestli se při jejich velikosti nebudou mit tendenci škubat,RR má špunty výrazně tvrdší

                    0 0
                    • Lister  

                      zvážení mám v plánu, stejně tak poměření šíře a pokud bude mít někdo zájem tak i ilustrační foto MK 2,4 vs NN 2,25

                      0 0
      • Vegan  

        no ja je obednaval s US pac 29" verzi jsem nikde nesehnal uz tyden jsou na ceste do predu jsem vzal 2.4 do zadu 2.2 takze az dojdou dam vedet jak se to ma v primem porovani 2.4/2.2 a hlavne jak se maji ve verzi 29"

        0 0
      • Andrzej  

        hmm. ja sem myslel, ze se to lisi hlavne konstrukci (tloustkou steny) boku.....

        0 0
        • Lister  

          …no a to bude asi pravda, protože to vypadá, tak samotná směs vzorku bude totožná

          0 0
    • Lister  

      Takže už jsou doma. Na přání uvedu rozměry a hmotnosti.

      Oba pláště váží 575gr, na ráfku šíře 19mm mají něco málo přes 54mm (přesně 54,2). Oproti NN 2,25, co tam byl předtím skoro žádný rozdíl – ten měl 53mm. Ještě jsem netestoval, to mám v plánu na víkend. Jsem zvědavý, jaké budou, ty figury jsou dost měkké, na asfalt to nebude, tam se budou žvejkat, ale v terénu to asi bude super.

      0 0
      • Lister  

        PS: jinak oproti verzi 2,2 je tam evidentně vyšší vzorek, takže teoreticky ten plášť bude delší dobu jezditelný než verze 2,2.

        0 0
        • Luma  

          jo máš pravdu vzorek je nejenom vyšší ale i větší,je to vlasně zvětšenina 2,2 :-)

          0 0
      • Lister  

        Takže první dojmy:

        První vyjíždku jsem absolvoval v osazeí MK+MK, bohužel mám ale problém vzadu. Díky krátké zadní stavbě, jeji menší konstrukční tuhosti a asi až moc dlouhému raménku přesmykače bohužel docházelo k tomu, že při zařazení malé placky škrtal plášt při silovém záběru o přesmyk. Navíc stačilo jen malé bahno a vše skončilo na tom přesmyku a následně na řetězu – nic moc. Takže dozadu budu muset vybrat jiný plášť.

        Jelo se na tom ale dobře. Plášť se musí foukat trošku více než jak jsem zvyklý, při tlaku pod 35–40 psíků se hlavně vzadu dost žvejká a celkem plave, vepředu je to lepší, tam dělá problém při nižším tlaku akorát velký náklon na asfaltu – asi daň za ty vysoké a měkčí výstupky. Pokud je na obou kolech ta klade trošku více odporu než jsem si představoval, ale není to žádná hrůza. .Vede velmi dobře, stejně tak i dobře stoupá, rychle se čistí a neztratí se ani v bahně – toho jsem si užil, občas i 5–10 cm hluboké ve velmi prudkém sjezdu, kde slušně podržel a ani jednou se nesmekl.

        Včera vyzkoušeno v kombnaci s RR vzadu – rychlost výrazně poskočila, pak je to zcela srovnatelné s NN/RR v šíře 2,25. Včera jsem plášt prověřil na kamenitém zvlhlém sjezdu plném kořenů – ani jednou jsem to nepoložil, na šutrech ani kamenech se nemseká, což je prima.

        Celkově bych ho hodnotil jako zcela srovnatelný plášť s NN 2,25. Vozit ho budu ale kvůli výše zmiňovanému problému jen vepředu a dozadu k němu přijde Receking 2,2.

        0 0
        • alex33  

          Více méně s tebou sdílím podobné pocity,Rk v zadu je fajn neskutečné navýšení pohodlí na Ht. na kořenech drží prima,díky své šířce se neboří v drobném kamení,při výjezdu sem tam proklouzne ale nic extremního,je poměrně svižný,když ho sprovnám s karmou nevidím rozdíl co se rychlosti týče,ač jsem NN+RR nejezdil,myslím že tato kombinace je zcela srovnatelná,co se týče pohodlí možná i lepší,díky brutální šířce RK 56mm,teď už jsem zvědavý jen na výdž Rk,KDYBY UDĚLAL 2000KM BUDU SPOKOJENÝ

          0 0
          • MlokCZ  

            Heč, já mam na jednom kole NN i RR 56,5mm :-) Jsou to ale UST.

            0 0
        • Luma  

          A co kdyby jsi dal dozadu MountainKing 2,2 je užší ty špunty nejsou tak vysoké jak na 2,4 a jede-s výdrží asi nic moc,mám najeto cca 1200km a na zadku je asi polovička.Jinak šířka na 17ráfku je 50mm bez vzorku a 54mm se vzorkem.A ještě ušetříš váhu oproti RK cca 25g :-)

          0 0
          • Lister  

            Se přiznám, že to mě nějak nenapadlo :-) Ale asi tam dám toho RK 2,2 – ten plášť vypadá zajímavě, měl by být rychlejší než MK, sice bude mít horší záběr a asi se bude více zanášet v bahně ale třeba to nebude tak špatný.

            0 0
        • Macik  

          S MK 2.4 mám podobné zkušenosti, váha na váze 571g, v terénu drží dobře i za mokra, hbitost přesunů po asfaltu není tak špatná. Naštěstí mi rozměr 2.4 nečiní problémy vzadu, takže u těchto gum asi nějakou dobu zas zůstanu.

          0 0
          • Lister  

            Na poště mi k nim už leží raceking 2.2, tak uvidím, jaká ta kombinace bude. Možná až někdy vyměním přesmyk (jak jsem se díval, tak některé vyšší shimana mají raménko kratší štíhlejší a ještě směrem k plášti i trochu vybrané) tak tam ten MK půjde.

            0 0
            • Macik  

              Ale trochu si mě nahlodal, odpoledne už budem se Scotym jezdit v Český ráji, tak na tu vzdálenost gumy od smyka kouknu.

              0 0
    • Jarda  

      Nevite, kdo je ted dovozcem Continental?

      0 0
      • Jarda  

        Je vubec nejaky oficialni dovozce do CR?

        0 0
        • Mug  

          Nevím to teda 100% ale na Sport Lifu je měli na stanku nějací Slovenští vystavovatelé. Kontakt jsem si na ně nebral, ale z rozhovoru vyplynulo, že vozí i do Čech. WWW stránky jim zatím nefungují. Zkus to tady.

           
          0 0
    • bagr84  

      Trosku ozivim toto vlakno.

       

      Vy co vozite MK 2.2 na prednim, na kolik ho foukate?

       

      Vcera sem na nem vyjel poprve a pri bocnim vedeni sem mel takovej neprijemnej pocit jakoby se plast snazil vyzout. Fouklej byl na 40 PSI, dnes sem dalsich 10 pridal, tak uvidim.

       

      Jinak s gumou zatim spokojenost, hlavne v naklonech se clovek citi sebejisteji.

      0 0
      • Paja  

        To je mozna nezvyk z predchozich plastu, MK ma pomerne mekkou smes, a proto tak dobre drzi, ale muze to byt duvod toho neprijemnyho pocitu – nez si zvyknes. Ja foukam od oka (podle manometru – nozni pumpa Beto –  je to neco pres 30psi, kazda pumpa ale ukazuje trochu jinak, loni na zavodech jsem foukal s Karosovou BBB a stejne tlak byl cca o 5 psi vic). Mekky to rozhodne neni, nemam rad, kdyz se plaste v zatacce „zvejkaj“.

        0 0
      • Luma  

        Vážím cca 70kg a foukám předek 2,2Atm a zadek 2,5Atm.Jinak jak píše Paja je to měkká směs tak na asfaltu se to trochu chová divně,ale za tu jistotu v terénu ten kousek asfaltu přežiju.

        0 0
        • Lister  

          Kupodivu se tak chová i drátová verze, takže tady to bude spíše vzorkem než přímo směsí. Abych na nich měl dobrý pocit, tak opravdu musím foukat trochu více než jsem zvyklý, běžně dávám do plášťů cca 30 psíků, tady musím tak 35 a víc.

          0 0
          • DaSnail  

            Vozil som vpredu 2.2 a teraz vozím 2.4 , fúkam skôr menej a žiadny problém neregistrujem. Mám ráfik 23mm, možno je to trochu aj tým. U mňa dobré.

             
            0 0
      • MaPa  

        35–40psů, spíš 35.

        0 0
      • Hornet  

        Fukam asi na 2,5baru niekedy mozno trosku viac na asfalt, ale v terene nie, celkove ked je prefukany tak sa divne sprava ako keby plaval, raz sa mi to podarilo, pri prvych jazdach na Mk, som to na benzinke asi trosku prehnal s tlakom a nedalo sa na tom poriadne ist, potom som trosku odfukol a bolo to ok.

        Mam supersonicy 2,2 a v terene su to fakt super plaste, a aj na asfalte idu dobre, mam na nich zatial nieco vyse tisicky a nezda sa mi zadny nejako moc zjazdeny

        0 0
    • kycis  

      Prihreju si tu trosku svoji polivcicku, na meho treka Fuela chci ted vyzkoust MK, dozadu dam 2,2, ale porad resim jestli do predu taky, a nebo 2,4. Velikosti mi tam vyhovoval NobbyNic 2,25, nevite jak je na tom ve srovnani s 2,4 MK?

      0 0
      • Lister  

        zkus téma ""šířka pneu"":/forum/sirka-pneu/1044956/fo­rum.html#top102­4484

        0 0
    • chodec  

      tak po včerejších zážitcích s defekty (vylíčím jinde) se pomalu poohlížím po nástupci a líbí se mi práve tenhle Mountain King. Pochopil jsem, že abych dosáhl´podobné šířky, která mi vyhovovala dříve na NN 2,25 Snakeskin, tak musím vzít Continentaly rozhodně v šíři 2,4. To je OK.

      Chci vzít jednoznačně některou verzi se směsí Black Chili – tedy co jsem koukal buď variantu Supersonic nebo Protection.

       

      A teď dotaz – má někdo doporučení stran některé z těchto variant? Je Protection opravdu nějak výrazněji lépe chráněná a pokud ano, tak je to k něčemu? Rozdíl v hmotnosti je 530g vs. 750g, což je proklatě ale proklatě hodně.

      Nějaký nápad? Jak byste se teoreticky rozhodovali vy? (nejde o variantu, ale o argumenty, které byste zvažovali)

      0 0
      • MaPa  

        Jezdil jsem Speedkingy ProTectiony, Mountainkingy Supersonicy. Obojí jsem nakonec rozříznul, ale třeba Livigno jsem na MK dal bez újmy (až na nepříjemnou zkušenost s ultralehkejma dušema).

        I přes tyhle zkušenosti bych šel do Supersonic verze.

        Negativum supersonicu je, že v nich nedrží no-tubes, tmel prolíná bokem plášťů, kluci to zkoušeli řešit nějakým butylovým zátěrem a snad jim to potom drží, takže i tahle nevýhoda už nemusí být zcela zásadní…

        Obecně: MK jsou dle mého názoru jedny z nejlepších univerzálů, velmi solidní grip, malej valivej odpor i na silnici a nízká hmotnost (aspoň supersoniců).

         
        0 0
        • MaPa  

          Koukal jsem (chodce) i na vedlejší vlákno. MK jsou dle mne lepší (ve smyslu líp držej při cca stejných ostatních parametrech) než NN 09 +RR 09 co vozím teď. Vozil jsem ale 2,2-ky, 2,4ky mi už přijdou jako balóny, ty má manželka na kole takže trochu vím o čem jsou.

          0 0
        • kryspin  

          jojo, nakonec se mi z toho ty notubes podarilo udelat na obou kolech. ten opruz s tim spojenej ale za to fakt nestoji. pokud to chces na NT, tak urcite jine plaste nebo alespon jinou verzi. jinak s tim jak se sjizdi vzorek (MK supersonic), roste vyznamne pocet defektu (a to si nemyslim, ze by vzorek byl jeste uplne na odpis). je to celkem jednoduchy, je to lehky, tak ze to musi byt nekde tenky.

          0 0
      • scret  

        mam MK 2,4 Supersonic s BlackChilli smesi, najeto cca 600km? co se tyka vlastnosti, drzi snad na vsem, nemam pocit ze by se na 19mm rafku nejak zvejkaly, na asfaltu pri tyhle sirce fakt nejedou, vrcim jako traktor, ale v terenu to smele nahradej… zadni cca v pulce zivotnosti, predni v poho… na „acku“ na zadnim mizej skoro pred ocima:(( defekty zatim dva, pokazdy na prednim… klasika prustrel, dano nejspis nizkym tlakem… kazdopadne pro me super guma v terenu, pujdu nejspis ale do UST…

        0 0
    • Stingray  

      jen takovej dotázek jestli se vám nestalo něco jako mě.. mám 2,4 supersonic a po 700stech kilácích se mi začaly oběvovat na běhounu kolem špuntů nitky. Je to jenom kolem jedné řady uprostřed. Mám to zkusit reklamovat nebo to mám dojezdit?

      0 0
    • obda  

      Trochu se přiživím. Mám teďka na kole Karmy v drátu jsem s nima celkem spokojený. Akorát na sypkém/šotolině to ustřeluje. Tak jsem si říkal, že bych dopředu dal ten MountainKing. Co mne ale trochu rozhodilo, je váha u drátové verze – na webu je všude psáno 660g!? Karmy mají kolem 550 v drátu při zhruba stejné velikosti (psané jsou 2.0 a MK 2.2, ale podle fotek a měření vypadají velikostně dost podobně). Pokud jste MK někdo vážil, kolik vám to vyšlo?

      Druhý dotaz je na praktický rozdíl mezi směsí Black Chilli (Supersonic, Protection) a tou základní (drát, obyč Kevlar) – máte s tím někdo zkučenosti.

      A za třetí – jak dlouho vám vydrží Supersonic na předním? Přece jenom je to dost peněz za plášť. Díky.

      0 0
      • Stingray  

        na předku mi drží něco přes 1500 a ještě snad něco najedu, vzadu to už taková hitparáda neni. Rozdíl mezi drátem a kevlarem nevim, ale v kevlaru je to slušný lepidlo na kameny a kořeny, písek zvládá v rámci možností.. Váha super, o drátový verzi bych neuvažoval…

        0 0
      • Hornet  

        Odpovedal ti uz aj Stingray, uplne s nim suhlasim, supersonic 2,2 na predku po nieco viac ako 1000km je skoro ako novy, takze nemusis mat obavu ze nevydrzi, vzadu vidno trochu „spotrebu“ ale nie je to take zle. Do obycajnej verzie v drate by som asi nesiel, jedine ked ta nepusti penazenka, dost vysoka vaha a vlastnosti budu o dost slabsie ako pri supersonicoch, ta zmes je vinikajuca v zabere, na korenoch, kamenoch, vlhko, sucho, na sikmom povrchu, na trave a na asfalete vobec nejdu pomaly.

        S karmou mozem bezprostredne porovnat, mal som ich teraz, tie iste, drat 2,0. Nie je to zly plast ale ked potom nahodis supersonic tak je to niekde uplne inde a tych 100g v prospech MK je hodne citit-pri zrychleni, v zakrutach

        0 0
      • Paja  

        Prakticky vsechny MK (drat i kevlar), co jsem vazil byly lehci, nez udava Continental - 4 ks drataku – 580–615 g, coz je na drat v tomto rozmeru slusny… Sirka drataku na 17mm rafku Mavic 717 je 52mm… Protection s Black Chilli mam zatim jen doma v krabicce, ale dratak jsem vpredu vozil celou lonskou sezonu – smes je mekka, plast drzi vyborne, BC muze byt jeste lepsi, ale i ta obycejna verze drzi dobre. Na drataku jsem loni najezdil urcite kolem 5000 km, na prednim vzorek mizi minimalne, pres zimu ho budu dojizdet a pocitam, ze na nem jeste nejakou tisicovku dam…

        0 0
        • Paja  

          Po zvazeni toho Protectiona musim rict, ze Continental ma docela brutalni vyrobni rozptyl oproti katalogovym vaham. 4 ks drataku byly vsechny vyrazne lehci 580–615g (proti katalogovejm 660g) 2 ks obyc. kevlar 520, 530 (580 katalog), tre­ti, kterej vazil 605 jsem povazoval za vyjimku potvrzujici pravidlo;) 1 ks protection 660g (proti kat. 620g:-( Takze rozptyl –80 az +40 g. Jeste by se z toho dalo usuzovat, ze o co to v Indii osidi (tam se vyrabi drat a obyc. kevlar), to tam daji soudruzi v Nemecku navic ;) (protection, snad to tak nedelaji i supesonicu;))) 

          0 0
          • Hornet  

            Uz som to pisal, vazil som supersonic 4× 2,2 a na obyc vahe 450g ±nieco udavana 460g takze ok

            0 0
          • Hnoj  

            To nic není. Třeba Schwalbe racing ralph 2.1 Evo se pohybuje od 360–480g, tomu říkám rozptyl…

            0 0
            • kubad  

              :-) otazka je ktere z toho sou ty cinske kopie ? ty lehci nebo ty tezsi

              0 0
          • mastihuba  

            ja mam teda kterej ať to nemusím vážit :)

            0 0
            • Paja  

              Ty mas jeden z tech obyc. kevlaru (teda podle me, z bikesportu mi napsali, ze od dodavatele je dostali jako protection, tj. dodavatel keca). Je na nich Made in India (Supersonic a Protection maji byt delany v Nemecku) a jsou cerny asi jak ty drataky. Ja mel ten plast vadnej a ted mi poslali Protection v krabicce, je na nem velkej napis Protection a Handmade in Germany, bok je prositej takovou cervenou niti a Black chilli compound je cernejsi a lesklejsi).

              0 0
          • obda  

            S těma protectionama – podle katalogu mají 580g/670g Takže pokud jsi kupoval 2.4, tak to sedí.

            0 0
            • Paja  

              Ne, vsechno to jsou 2,2 a v tom katalogu pro anglicky soudruhy maji asi chybu, je tam stejna vaha 580g pro normal kevlar i Protection (teoreticky by to mozny bylo, protoze Protection ma vetsi tpi nez normal kevlar), ale tady maji tech 620 g, coz by mi jeste nevadilo (ikdyz jsem podle ostatnich plastu pocital spis ze to bude tech 600 nebo lehce pod).

              0 0
              • ropman  

                tam bude něco špatně ne ? Když 2,0 má 600g a 2,2 580g

                tire ETRTO dimension color weight wire weight foldable rec. inflation, psi max. inflation, psi

                Mountain King 50–559 26 × 2,0 blac­k/black 670 600 50 65

                55–559 26 × 2,2 blac­k/black 660 580 50

                65

                0 0
                • Paja  

                  Jo maji v tom nejakej hokej, mozna je 2.0 a 2.2 prehozeny, ale zas jsou mezi 2.0 a 2.2 dost maly rozdily vuci skoku na 2.4, v tom obdove odkazu na anglicky stranky zase maji, ze 2.0 dratak je lehci nez 2.0 kevlar;) a ikdyz se to prehodi, tak cisla stejne nesedi s cislama v tom mym odkazu…navic skutecna vaha lita jeste podstatne vic nez katalogovy udaje;D

                  0 0
          • obda  

            Pájo, dělají to i u SuperSonicu :( Tak mám pláště doma a:

            2.2 drát 587g (-73g)

            2.2 SuperSonic 510g (+50g)!!!

            Ten dr8t tedy vych8z9 podobn2 jako Karma, pohoda. Ale s t9m SuperSonicem mne fakt nasr**** To už je snad na reklamaci :(

            0 0
            • Hornet  

              A ten supersonic je kde vyrobeny? na tych co mame je: handmade germany a vsetky 4 maju cca450–60g, teda ale 510g je fakt dost vela

              0 0
              • obda  

                Germany :( Jeste to budu muset jednou převážit, taky se mi tomu nehce věřit. Včera jsem na to neměl dost času. Plášť jsem vážil tak, jak jsem ho koupil převázaný špagátkem. Možná je uvnitř vloženo nějaké 50g závaží …

                0 0
              • obda  

                Germany :( Plášť jsem nerozbaloval, vážil jsem ho tak, jak jsem ho dostal z bikesportu, tedy převázaný špagátkem. Třeba je vevnitř složený 50g návod k použití … Ale dělal jsem to ve spěchu, dneska to zkusím zvážit v klidu ještě jednou.

                0 0
              • obda  

                Kurnik, nějak mi blbne odesílání příspěvků …

                0 0
                • Hornet  

                  To ne va :-) ale skus to prevazit, zda sa mi to fakt dost, ja som bral 4kusy a vsetky boli skoro rovnake

                  0 0
              • Paja  

                Vsechny Supersonic a Protection by mely byt handmade in Germany, obyc. kevlar a draty jsou z Indie.

                0 0
                • Hornet  

                  JJ, viem o tom, pytal som sa len pretoze sa mi nezdal ten vahovy rozdiel

                  0 0
                  • Paja  

                    Mne taky ne, kdyz jsem ten Protection dal na vahu;)

                    0 0
            • scret  

              to je nejaky divny, muj MK Supersonic 2,4 mel shruba 560–580g

              0 0
              • obda  

                Tak tady to je. Opravdu 510g. To se mi stane, když poprvé koupím kevlarový plášť, a poprvé plášť nad 400 Kč Mám chuť to reklamovat :((

                0 0
      • Luma  

        Mám vyzkoušené všechny verze kromě protection,váha drátu 2,2 byla 560g,Supersonic na předku zatím přes 2000km,zadek tak kolem 1000km,supersonic se mi zdá pocitově měkčí a lépe drží ve vlhku(kameny,kořeny atd.)Kevlar i drát mají asi stejnou směs,aspoň to tak vypadá.Jinak Karmy jsem taky jezdil a kde se mi zdá že jsou trochu lepší tak na asfaltu a pevném podkladu(jsou rychlejší).

        0 0
        • Luma  

          Tady davám foto,jak vypadá vzorek po určitých kilometrech.

          0 0
          • Hornet  

            Ten tvoj zadny je uz dost zjazdeny, moj tiez asi po tolko km je o dost lepsi :-) mozno som lahsi :-D

            0 0
            • Luma  

              Je to 2,2 supersonic a 80% ježděný v terénu a vážím cca 70kg

              0 0
              • Hornet  

                Mam tie iste, o 10kg menej a snad nieco viac asfaltu, na aky tlak fukas?

                0 0
                • Luma  

                  Předek 2,3atmosféry a zadek tak 2,5Atm

                  0 0
                  • Hornet  

                    Tusim som zabudol odpisat :-) noo fukam asi o nejake 2–3desatinky viac, asi sa bojim precvaknutia, ale ked su maksie, idu lepsie

                    0 0
                    • Luma  

                      Taky jsem zkoušel foukat více,ale stratil jsem pohodlí v terénu,hlavně vzadu-to jsou ty HTčka-na fullu bych asi foukal trochu více:-)

                      0 0
                      • Hornet  

                        No, teda uberiem aj ja :-)

                        0 0
                      • Hornet  

                        Tusim sa ti paci cerveny elox ako aj mne :-)

                        0 0
                        • Luma  

                          Elox je bomba,líbí se mi všechny barvy:-)Jinak jezdím ještě WTB Wolverine 2,2 a ty foukám ještě mín 2,2 zadek a 2,0Atm předek a to je pak pohodlíčko-jsou docela balony.

                          0 0
                          • Hornet  

                            S tym eloxom, zatial som dal len cervene skrtky do kluk xt08 a na kolach xt su cervene niple, ale chcel by som este trosku potunit, snad rychloupinaky, sram kazetu 990, krytku na predstavec :-)

                            Tie wtb som nemal moznost vyskusat, ale s MK som max spokojny, ten supersonic je do terenu bombovy :-)

                            0 0
                            • Luma  

                              WTB jsou super pohodlné,rychlé na pevném a suchém podkladu,jinak jsou odost horší než MK.MK má lepší grip.Pro mě jsou MK jedny z nej gum.Jinak kazetu bych raději dal XT je lehčí než Sram a levnější a déle vydrží:-)

                              0 0
                          • zapl  

                            jaké jsou ty WTB Wol.2.2?Dá se s tím i na silnici (jestli moc nehučí a jak se sjíždí)?Dík za odpověď.

                            0 0
                            • Luma  

                              Na silnici hučí dost,ale nemají velký odpor-jsou docela rychlé,výdrž bude asi dobrá mám na nich najeto něco kolem 800km a vůbec nejde poznat že jsou jeté ani vzadu.Mají docela tvrdou směs a jsou to pořádné balony na ráfku 17mm mají 53mm bez vzorku.Jsou hodně pohodlné a foukám je docela málo zadek max 2,2Atm a předek 2,0Atm.Váha 630g a 610g .Jsou docela hrubé takže snesou i brutalnější zachazení.

                              0 0
                              • pajan  

                                Já na nich mám asi 2200 a přední je celkem vpoho ale zadní už pomalu dosluhuje… Ale já si naopak myslim, že mají směs měkčí, teda.

                                0 0
      • obda  

        Všem děkuji za odpovědi. Nakonec asi koupém drát a supersonic a budu testovat :)

        0 0
    • Papuča  

      A oplati sa vlastne zobrat obyc. drotena verzia, ktora je za ludovu cenu? Myslim tym ci sa lahko neprerazi…

      0 0
      • Paja  

        Pokud ti nevadi par gramu navic (drat 2,2 vazi kolem 600g, ikdyz v katalogu je 660g). tak neni co resit, plast je to pomerne odolnej.

        0 0
        • Hornet  

          Maju nieco pod 600g, konkretne 580g, kupoval som ich pre kamarata, zmes nie je taka ako na supersonicoch, ale za tu cenu su super, odolnost je ok.

          0 0
          • Paja  

            Uz jsem to tu vys psal vazil jsem 4 ks 580–615g, rozdil black chilli compound co mam ted na Protection jsem proti teto obyc. nepoznal…

            0 0
            • Papuča  

              Diky pani. Toto som chcel pocut. Teraz mam Albert Sport/Smart Sam Sport obe v 2.25 – takze s tou vahou pojdem mozno aj trochu nizsie :) – gramarcinu neriesim…

              0 0
          • DaSnail  

            mám dva kusy- 630 a 640g

            odolnosť- jeden sa roztrhol a jeden nie 8o)

            0 0
    • Scott RC  

      Já je vozím. Jedou teda podle mě lépe než Schwalbe NN nebo RR. Jako v terénu drží perfektně (v zimě jsou i na ledu skvělé). No a po silnici se odvalují trochu těžce, ale jinak jsou teda opravdu SUPER.

      0 0
    • o.1  

      K vydrzi:obycajna drotenna verzia – vpredu vyse 6000km v strede zhruba polovica vzorku, zatial drzia skoro ako nove, vzadu nieco cez 5000km (do pol vzorku asi 3000km)tam je v strede max 1/2mm ale nejak sa s nim nemozem rozlucit stale drzi dobre a ked nie je prilis mokro daju sa vyjst aj prudke stupania.

      Jazdil som s nimi aj dost po asfalte a nezda sa mi ze by sa tam nejak vyraznejsie opotrebovavali a idu coraz rychlejsie:-), v terene su skvele vsade

      Zadny je uz poriadne dorezany (to boli dost rychlo, mozno po 1000km) ale zatial ziadny problem, napriek tomu vizualnemu dojmu zda sa ze su celkom odolne.

       
      0 0
    • Papuča  

      Myslite, ze by sa dali skombinovat Conti MK ku Schwalbe Albertovi, ktory mam vpredu?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.