zná někdo z praxe tento plášť ? Píšou,že „Přes agresivní vzhled svého vzorku však jede na asfaltu lépe něž by se na první pohled zdálo…“ www.cykloexpert.cz/…-gravity-2-3
zná někdo z praxe tento plášť ? Píšou,že „Přes agresivní vzhled svého vzorku však jede na asfaltu lépe něž by se na první pohled zdálo…“ www.cykloexpert.cz/…-gravity-2-3
spomali vas jenom o 50% ;o)
Zítra ho poprvé projedu, začátkem června dostane kouř na Gardě. Budu referovat, jsem taky zvědavej. Rozměr 57 sedí ale je to měřený přes špunty, plášť má tak 52 mm.
Zas tak moc dobře nejede. Vertikal ve 2.3 jede líp, dokonce líp než Ignitor/DynoMite.Ahoj
Proc chces tahat todle zvire na Gardu ? Pojedes 601 ku ? ;o)
Vždyť je to vlastně hubeňour, dva trojku doháněj vysokejma bočníma špuntama. Specialized Enduro 2,2 byl objemem větší tlusťoch.Vozím tlustý gumy se špuntama hlavně kvůli image. Co pojedem na Gardě ještě nevím slyšel jsem zatím jen Monte Baldo.
NO vzdyt prave. Spunty jako nakladaky, vaha jeste vetsi. No nevim, s timhle bych tedy nechtel slapat ty vyjezdy :-)
ja je vozim od Brezna, ve sjezdech me vzdycky podrzely ale na silnici vubec nejsou…
Po prvních 70 km. Nejdřív pocit trochu jízdy po málo nafouklý gumě ( a to byla nafučená přes 3) ale po chvíli jsem si zvykl, zatím se jeví jako slušnej univerzálek co slušně brzdí i něco vyjede a celkem v normě i na afaltu – středovej vzorek je poměrně spojitej. Test skoro všechno – mokrý šutry, štěrk, hluboký bahno atak. Nevím co pořád řešíte s tou jízdou po silnicí.Na silnici mi dobře jede Hutch Reflex 23 mm na 8 atm.
Mám skládací verzi Pro (cca 670g). Na předním kole OK, na zadním dle mého pocitu znatelně pomalejší než Vapor, který tam byl dříve a který tam zase vrátím. Tato zkušenost je však zatím jen krátkodobá, cca 200km.
Mam ho jednu sezonu a v terene som nejazdil lepsi a na ceste to je trochu horsie :-/ ale da sa odjazdit aj cesta ked mas natrenovane :-)