Tak mě vypekli těsně před sezónou thaywanci. Nedodali mi rám WoodmanComponents D a ani nedodaj :-((. V současný době mám rám A+gang AM + Manitou Sherman Flick (na 130) je to nakopnutý jak nikdy, geometrie je hrozná. Na MT-B-MX je to nepoužitelný. Sem v tísni, 28.3 jedu závody a na tom mizerným A–gangu už nechci, je to nepovedenej humus .
Sháním rám s BMXoverna patkama a možností použití siglespeeedu. Takže se tam musí posouvat i úchyt brzdy! Chci z něj mít BMX cruiser na drsnější zacházení. A v tom je problém, rámů s patkama dozádu je dost, ale stím posuvem je to horší. Jo, jde to vyřešit nějakým kladkovým napínákem, ale nic moc. (řetěz stejně padá a vo závodech to je *******)
Takže mě napadá Banshee Scratch, ale to je ocel spíš na Dirt a já chci tvrdý kolo na závody. Takže jak je to tuhý při akceleraci ? Prej to je těžký jak dekl vod kanálu? Cena rámu?
Pak DaBomb Sputnik ,ale ten sem viděl s Foxkou na 125 a zdálo se mi to stejně nakoplí jako A-gang. Je to použitelný pro vidli na 130? Jak je těžkej?(rám) Jak rychle ho umí Pells dodat (reálná zkušenost)?
Potom 24Cycles LeToy IV. Váha? Nemá to náhodou patky pro 12mm nebo 14mm pevnou ( na šrouby) osu? Jaká je reálná celková ,konečná, finální cena s redukcí z 1,5 na 1,1/8, ten roztřel od 18000,– do 27 000,– mi nezněl moc seriózně ?
Brave a Funn Dirtovej ocelák. Šlo by to na vidli s 130zvihem? Váha? Tuhost?
Ví někdo ještě vo rámu s podobně řešenejma patkama a úchytem brzdy a geomkou pro vidli na 130?