Protože bych rád konečně začal něco dělat (léčím se s depresemi), uvažuji na jaro o koupi horáka, ale nejsem si jist, zda mně vůbec unese. Po jaké značce bych se měl dívat a v jaké cenové kategorii? Dík.
Protože bych rád konečně začal něco dělat (léčím se s depresemi), uvažuji na jaro o koupi horáka, ale nejsem si jist, zda mně vůbec unese. Po jaké značce bych se měl dívat a v jaké cenové kategorii? Dík.
No značku bych neřešil..spíš sem hoď rozpočet:D a jestli celopéro nebo HT
Jestli celopéro nebo ht psát nemusíš, bude ti doporučeno péro.
Určitě ne, při takové váze by čepy hrozně trpěly.
Spíš by u některých nestačil ani maximální tlak v tlumiči a stejně by ho prosedl minimálně do poloviny :-)
Pevné kolo, tak kolem 20000.
Kona Hoss
doplněk trochu nad limit, ale unese Tě s přehledem.
Vydrží de facto každé. Jako jedinou podmínku bych viděl vzduchovou vidlici aby se dala přitvrdit na vyšší hmotnost jezdce. Pružinovka by se při nasednutí nepřiměřeně ponořila.
Vidlice od cestovní kanceláře NEBRAT ! ;)
No tak Ty máš dost.
To ale v základu mtb kola moc mít nebudou, takže investice navíc.
akú máš výšku?
toto je v základe celkom fajn osadené http://www.sport-core.cz/…-0–2010.html
174 cm. Jak velký rám mám shánět?
17,5"
17"
18"
18"
Měřím stejně a na 17" rámu jsem musel mít 400mm sedlovku. Myslím, že při tvé váze bude lepší když sedlovka nebude tak moc čumět z rámu.
ked de facto každý bike vydrží pod 135kilovým borcom, nevozia 6Okilový závodníci nezmyselne predimenzované rámy? a pritom sa tam hrotí každý gram. je to divné.
No ale predstav si jakou cocku dostava kolo behem zavodniho nasazeni, jde prece taky o tuhost a aby to vydrzelo velke mechanicke razy.
…predstavujem si…
ked sa tam vozia ráfky málo cez 300g, tak tie rázy ktoré by zničili normálny rám ani nenastanú, bo už budú dávno kolesá v prdeli. ked existujú závodníci s 60kg aji 9Okg, tak sú tie rámy bud pre jedných predimenzované alebo pre druhých poddimenzované.
imho
ale nezávodím, tak je možné že mám mylnú predstavu
kdyz si predstavim co jezdim na anthemovi s 75kg + 5kg vezu sebou tak nevim jaky zavod a jakym stylem by musel jet 60kg chrt aby se dostal na limit ramu…
z té ceny nemáš deprese???
Už jsem měl kola i za 35000, takže to pro mně takový šok není. A jsem zásadně proti levným šmejdům.
jasně, já pod 350tis taky nikdy nejdu…
Mělo by to jít, obrať se ale na nějakýho zakázkovýho stavitele, chce to nějakej těžší a odolnější rám a pořádně evný kola, osazení může jít klidně lowcost, protože pohon bude rychle odcházet, dával bych asi Sram X7 9sp kombinovanej s nižšíma řadama. Problém bude s brzdama a adekvátní vidlí, aby zvládla potřebnej 200mm kotouč. Viděl bych to na Suntour Duro. Ale s cenou 20k to bude asi docela na hraně.
Individuální stavba je nezbytností. I crossy jsem stavěl do hmotnosti 156 kg. A také do Ostravy, kam pravidelně plánuji cesty.
Jeden ostravský uživatel crossa ode mne stavěného má tel. číslo 737438635. Začínal také s hmotností cca 140kg.
no ten bude silene stastny, ze tady jeho tel cislo pises verejne…
Nemá se za co stydět.
Jako, že má pěkné číslo… ?
tak tedka sis uprimne tu svoji „profesionalitu“ totalne pos*** avotomtoje
btw: myslis ze už spi že bych mu zavolal ? :D
Telefonní seznamy jak v tištěnné formě , tak na Discu jsou také hrubě neprofisionální. Utajená čísla mívaly pouze příslušníci STB a podobné HYENY. Ten , kdo se za kontakt stydí většinou nemá čisté svědomí.A tento člověk se stydět opravdu nemusí.Navíc tazateli mohl i poradit, jelikož při první garančce , kterou jsem v Ostravě provedl na počkání , měl již o 18 kg méně.
Žádám Tě , abys více nereagoval na mé příspěvky.
Napiš nám tady, prosím tě číslo na tebe… teda, pokud se nestydíš…
Má ho na svých stránkách ;-)
Předpokládám, že to ale asi nebude soukr. číslo…
Ne, číslo na jeho svokru :D.
A jak můžeš vědět, že tu vystavil soukromé číslo toho pána? Ale v principu je to fuk :-D
Jsem živnostník a nerozlišuji vlastní čísla soukromá a služební. Pevnou linku jsem na pracovišti nedávno zrušil a tam využívám pouze mobil . V obchodním styku používám většinou SKYPE,k soukromé popracovní komunikaci také pevnou linku mojí manželky ve společném bytě.
STAČí?
profesionalita nadevše XD
Kdysi se musel kamarád zbavit svého čísla, protože nějakej dobrák napsal velmi peprný inzerát na GAY seznamku. By člověk ani nevěřil kolik jich je.
Tím nechci nikoho navádět, ale ten člověk, pokud by se dozvěděl, žes tu takle pěkně odprezentoval jeho číslo, včetně jeho váhy, tak by tvojí práci určitě nechválil.
Docela si podrzel:D
Dotaz mimo mísu:
neřešil jsi už tady jednou problém s hubnutím? Pamatuji si unikátní léčbu pivem…
Jenom mě to zajímá, ptž 135 kg . . . . . . . . . . . . (každý si domyslí svoje)…
Tak to by mě možná i zajímalo :o)).
řešilo a nevyřešilo. Tohle se musí rozhodnout ze dne na den, žádný až na jaro…
koukni do jeho vlaken a hned to zjistis .)
pamatuju si na vlákno o rotopedu, to bylo dost záživné.
Každopádně je dobře, že chce zase začít jezdit.
Jj, už jsem si to znovu projel… každopádně 10kg navrh není zrovna bonus, se kterým bych chtěl začínat… :-P
kašli na jaro a začni hubnout hned, dokud máš motivaci… Individuální stavba radši ano, nebo třeba nějaké ty odolnější Agangy a posílit trošku kola.
Unese :-) Loni jsem si po letech pořídil kolo které mě unese a začal jsem jezdit. Když jsem na ně poprvé v květnu sedl, tak jsem měl tuším 160 kg při 198 cm. Pořídil jsem Scott Scale 29 a jediné co jsem za ten rok vyměnil, tak byly pedály a nechal jsem dát dozadu nerez špice 2 mm. A to jsem najel cca 2300 km. Pružinová vidlice naprosto v pohodě.
A jak si na tom teď?
No drzel jsem se i sestaveneho jidelnicku, tak jsem se snazil hubnout jak kolem tak i tou stravou a dostal jsem se na 145 kde jsem se zastavil. Potom jsem zase zacal ujizdet na sladkem a posledni 2 mesice jsem ten jidelnicek, nebo dietu nebo jak se to nazve, dost porusoval a vylezl jsem zase trosku nahoru. Ale ted se od noveho roku zase drzim a jsem na 147. Celkove se mi za lonsky rok podarilo zhubnout 28 kg. A to jsem do te sve diety zaradil i pivo a funguje to :-)
To je pěkné, jen tak dál.
píšeš v úvodním příspěvku, že se léčíš s depresemi. nevím, jestli to víš, ale některá antidepresiva a antipsychotika způsobují poměrně drastický nárůst tělesné hmotnosti, je to něco jako nežádoucí vedlejší účinek. možná by nebylo od věci to probrat s lékařem a ten ti může event. napsat i taková, po kterých se nepřibírá.
mea maxima culpa, omlouvám se, to měla být reakce na zakladatele vlákna.
Ano, máš naprostou pravdu. Za 10 let jsem snědl tuny AD i AP a po jednom z nich jsem přibral za půl roku 30 kilo. Bylo to ale nutné, byl jsem i v nemocnici a bylo to se mnou zlé. Teď jsem ve fázi, kdy se cítím dobře a chci začít něco dělat. (Mám bipolární poruchu a k tomu cukrovku).
to je z chlastu a z nicnedělání…vím to..jsem lékař důchodce..
Joseph de Sax: mohol by si nas prosim usetrit svojich primitivnych komentarov? viaceri ste tu maximanlne neohladuplni a postujete totalne hovadiny. Ten pan chcel poradit so stavbou/kupou biku, tak poprosim k teme.
tak mu porad ne ? ;-)
nevyznam sa v bikoch tak dobre ako vy, preto neporadim, ale nebudem niekomu tvrdit, ze ma depresiu z chlastu a z nicnerobenia. Ten co to tvrdi je u mna … radsej tri bodky.
tak at zacne stavet lehokolo.
lubore, můžu se zeptat, ty se tím živíš?
ne-e. na materialni vyrobe jeste nikdo pohadkove nezbohatl.
klasicky kolo bych mu pokud je trenovanej nedoporucil driv nez kolem 115 kilo, protoze mu to nebude nic priemnyho a k tomu jeste ta medikace.
je třeba všechny varianty probrat globálně a podrobně, ať náhodou další pán neudělá nějakou chybu příště a nestojí ho to pak život…
Podle mě by bylo dobrý GT Avalanche, to unese fakt hodně.
Tohle bych myslel, že by mohlo být vhodný: http://www.nejlevnejsi-kola.cz/…l-800-d.html
ten rám jsem měl a je hodně robustní v 19" má asi 2,2kg takže by něco vydržet měl, ostatně je stavěnej na hrubší zacházení v terénu. Osazení myslím slušný, jen cena je nad 20
Neboj…ja som pred dávnymi rokmi začínal na Cr-Mo horákovi Leader Fox Vertex za ktorého som vtedy zaplatil 14 800 sk, žiadne dvojité ráfiky,žiadne kvalitné náboje, pevná vidla, plastové pedále a tvrdé plastové sedlo s dvomi mäkkými poťahmi natiahnutými na ňom. Moja váha vtedy bola 120 kg (dnes 83 kg )a držalo to v pohode. Ale jazdil som len cestu, žiadny terén…tam som si s tou váhou netrúfol.
Dodnes mám ten bike ako zimáka a drží. Kvalita.
zadné koleso bez dvojitého ráfu mi žiadne nevydržalo viac než pár mesiacov (a za tú dobu niekoľko osiem – buď na diere naľahko alebo aj na menšej diere s nejakým nákladom – pričom maximálna celková hmotnosť bez biku a vrátane nákladu 40 kg bola do 110 kg)
Unese tě v pohodě. Jen bych zvážil výměnu kol, seriová bývají často nejslabším článkem nejen u levnějších kol…Co se týče ceny dívej se po něčem okolo 20tis Kč. HT se dá v téhle ceně i poměrně slušně postavit…
tu http://www.kaktusbike.sk/ibiz/index.php…
je kona hoss za 455,–
kona five-o za 520,–
kona hoss rám za 119,– keby si chcel stavat
a mnoho iného zaujímavého
Bajk tě unese. Mám jen o pár kil miň jak ty a drží. Jen to doporučím 2-stěnný ráfky a klidně i s 36 drátama (já mám 32 drátů a občas nějakej rupne). Možná i vidlici s pevnou osou – při té váze jde cítit, že tam je. A jezdím hliníkový meridy a ještě nikdy rám nerupl a to ho nešetřím. A nekoukej na váhu kola, ale ať kolo vydrží. Takže když budeš mít HTčko o 14kilogramech, tak je to jedno. Nám těžším je jedno, jestli to je o kilo težší nebo ne. Jak budeš hubnout, tak to pak spíše budeš znát změnu při jízdě do kopce, že to pojede líp a líp.
Jinak když koukneš na kola od Treku, tak ty maj oficiální nosnost nějakejch 136kg (a chlubí se tím)
Jo a i rychleby s tím projel.
asi ti přibudou další deprese z toho ježdění…
Občas s Tebou lze i souhlasit.
To by chtělo ocelový rám na zakázku,jsi dost těžkej,normální kolo rozlámeš..
a sedlovka, kluky, ráfky, forbec, rodla… musia byt tiež ocel, alebo stačí hliník?
Ale nerozláme. Namakanej 85kg cyklista dá kolu na prdel mnohem víc než někdo kdo se sotva hýbe
135 v pohode. Ja mám vždy na jar toľko, počas sezóny to zhodím na nejakých 120 kg a potom cez zimu zase naberiem na 135 kg :-)
Vyberal som (v r. 2007) z Kona Hoss (alebo taký nejaký model Kony pre ťažkých ľudí), GT Avalanche (ževraj ten triangle rám je odolnejší voči zvislému zaťaženiu, ale zase je to viac zvarov) a Specialized Rockhopper (má nejakú pevnejšiu zliatinu M4, neviem, či je to pravda alebo marketing) a má hrubšiu sedlovku.
Vybral som si ten Specialized Rockhopper.
Bicykel vôbec nešetrím, jazdím na ňom dosť divoko dole kopcami, síce neskáčem :-), ale keď ideme na túru viacerí, tak patrím dolekopcom medzi rýchlejších (za sucha).
Neviem presne, koľko mám na tom biku najazdené, odhadujem okolo 5–6 tisíc km (popri tom jazdím ešte aj na trekingu a na to najazdím asi viac).
Na ráme som žiadne opotrebenie typu prasklina či deformácia zatiaľ nepostrehol.
Veľmi rýchlo odišli kolesá. Na zadnom praskali špice, tak som to dal prepliesť na 2 mm a odvtedy ani jedna. Na prednom odišiel ráf (deformácia), dal som tam nejaký asi zjazdársky (?, už si nepamätám) a odvtedy v pohode. Na zadnom odišiel rýchlo aj stred, dal som tam nejaký Novatec na priemyselných ložiskách.
Vidla je pružinová RS Tora, najpevnejšia (čierna) pružina. Dá sa na to v pohode jazdiť, aj keď už asi budem meniť za niečo lepšie. Ale v zásade ma ani táto nijako neobmedzuje.
Brzdy sú najlacnejšie Avid Juicy 3, čo prišli z bicyklom. Nepociťujem nijaký ich nedostatok, sú síce dosť „mäkké“, ale ešte som sa nedostal do žiadneho problému kvôli brzdám. Doštičky som už párkrát menil, už si ale nepamätám koľkokrát.
Ostatné komponenty opotrebované v bežnej miere a podľa toho aj priebežne menené.
Podľa mňa je 135 kg úplne v pohode.
Tiež si myslím, že na pri tvojich parametroch 174/135 stačí na chudnutie na začiatok pravidelná chôdza, ale ak chceš bike tak neváhaj, kúp a jazdi! Je to oveľa väčšia zábava a je to oveľa zaujímavejšie, ako chodenie :-)
Podľa mňa je 135 kg úplne v pohode. Ja mám tiež toľko vždy po zime, do jesene vždy stiahnem tak na 120 kg a potom zase cez zimu naberám :-)
Ja som vyberal z troch bicyklov (rok 2007): Kona Hoss (či ako sa volá ten model pre ťažkých ľudí), GT Avalanche (ževraj ten triangle rám je pevnejší vo zvislom zaťažení, ale zase je to viac zvarov) a Specialized Rockhopper, ktorý má nejakú lepšiu zliatinu M4 (neviem, či je to pravda alebo len marketing) a hrubšiu sedlovku.
Všetky tri majú hliníkový rám. Pôvodne som hľadal aj bike s oceľovým rámom, ale nijaký vhodný nebol dostupný.
Vybral som si ten Specialized Rockhopper, lebo bol najväčší (mám 198 cm a vtedy boli 29-palcové biky ešte drahé). Mám na ňom najazdených asi nejakých 5–6 tis km (jazdím propri tom aj na trekingu). Myslím, že vzhľadom na moju hmotnosť jazdím (za sucha) dosť agresívne, ak ideme viacerí, tak patrím v dolekopcoch medzi rýchlejších, neskáčem, ale nejako zásadne sa pri zjazdoch neobmedzujem.
Rám – nenašiel som zatiaľ žiadne deformácie či praskliny.
Zadné koleso – už v prvej sezóne som dal prepliesť na 2 mm špice, lebo pôvodné 1,8 praskali ako besné. V ďalšej sezóne mi odišiel aj stred (nejaké Shimano) a dal som tam nejaký Novatec na priemyselných ložiskách. Odvtedy všetko OK.
Predné koleso – špice nepraskali, ale pri dosť banálnej prekážke sa deformoval ráf, tak som tam dal nejaký zjazdársky a myslím, že aj špice som dal 2mm. Odvtedy OK. Mám taký dojem, že stred je ešte stále pôvodný, nejaké Shimano.
Vidlica – pružinová RS Tora, najtuhšia (čierna) pružina. To je asi najslabší článok celého biku a budem ju meniť, ale v zásade ma nejako veľmi neobmedzuje na mojich cyklotúrach. Ale aj napriek čiernej pružine je stále mäkká, tak ju vymením.
Brzdy – lacné Avid Juicy 3, stále tie isté, čo prišli s bikom. Sú síce trochu mäkké, také gumové, ale zatiaľ som sa nedostal do jediného problému kvôli brzdám. Platničky mením tak priebežne, podľa potreby.
Možno brzdy tiež časom vymením, ale skôr ich musím meniť na trekingu, tam sú horšie. Raz som menil kotúč, už si nepamätám ktorý, ale iste to bol predný.
Ostatné komponenty sú bežne opotrebované a podľa toho priebežne menené.
Myslím si teda z vlastnej skúsenosti, že 135 kg je v pohode.
Chôdza je síce tiež dobrá na chudnutie a odporúčam ju, ale ak chceš bike, tak neváhaj, kúp a jazdi! Je to oveľa zaujímavejšie a zábavnejšie, ako chôdza :-)
kolo resi, protoze chuze uz bude pravdepodobne problem.
„Protože bych rád konečně začal něco dělat (léčím se s depresemi), uvažuji na jaro o koupi horáka, ale nejsem si jist, zda mně vůbec unese. Po jaké značce bych se měl dívat a v jaké cenové kategorii? Dík.“
zajímavá dedukce..
kua, tak kolik je vás tu s depresema už???
Chozé, ty uvozovky uvozují citaci.. ;-)
asi tu mám už z toho deprese, když jsem si toho nevšim…
JJ tak tyhle zkušenosti taky podepíšu, špice, ráfky, zadní náboj, to jsou slabý místa,
vpredu muze byt na kratkym zdvihu nejtuzsi pruzina. na dlouhym zdvihu pak dual air. vidle s jednou vzduchovkou single air s limitem 150psi zdvih 150mm je pri foukani na maximum jeste taky ok. jinak 150psi na 150kg+voda+vystroj je malo i v predu.
vzadu bude jakakoliv pruzina malo a prosedne ji do pulky. pri 150+vystroj+voda ji prosedne na doraz.
Abych tu jenom nekafral, tak „papírově“ nevychází špatně Mongoose, třeba Amasa ročník 09/10, pěkné, zdá se i pevné kolečko na Toře, což bude taky držák.. ALe zkušenosti v praxi nemám, ty by mohli napsat majitelé tohoto biku :-)
stavel jsem kolo na 150kg, vyhledove 160 :) Radsi jsem dal pevnou vidlici a V-brdy, bal jsem se o vidlici, zejmena pri brzdeni. Takovej clovek stejne nebude jezdit poradny sjezdy, bude rad, kdyz pojede po cyklostezce. Komponenty jsem daval AM-kovy, tezky naby Novatec + thru upinaky. Osvedcilo se.
135 mi ale prijde jeste na hranici pouzitelnosti normalniho, trochu bytelnejsiho, biku – ta Kona Hoss bude uplne v pohode.
kub si trek to je dobra značka na ceně nezaleži a když ti rupne ram tak ti pošlou novy
Ty jezdíš na Treku, to poznám :)
a taky už mam druhy novy ram uplně zdarma a dokonce o třidu lepši a novějši
Co se stalo s tím prvním/druhým? :-D
při prvnim mi mi praskla zadni stavba a u druheho navařka na přichyceni třmenu brzdy
to je jak lacná vrtačka z hornbachu. tiež sa skoro každá posere, ale bez rečí ti dajú novú.
až na to že to neni vrtačka ale kolo za 30000kč se ktereho se stane při hrubym použivani kolo za50000kč. ted mudruj
ale jo, je to tvoja volba. ešte niekdo sa tu tešil že ked zlomí kanondejla, tak mu dajú vždycky nejaký lepší model.
časom sa takto možno prelámete k dvojkoláku, ktorý už vydrží.
s trochou štastia bude mat tie kolesá namontované sériovo a ne paralelne.
tak to mně vysvětli.. :-D
začinal jsem na http://www.trek-bikes.cz/…/fuel-ex-5–5 a ted mam http://www.trek-bikes.cz/…el-ex-9–2010 ale ten slovak to nepochopi ti jsou vždycky pozadu
;o)
Jak se stane z kola za 30k při hrubém používání kolo za 50k?
Vozíš v trubkách kvalitní mařku :o).
Lol, já z tebe nemůžu. Nějak si protiřečíš, ne?:
1)trek to je dobra značka
2)při prvnim mi mi praskla zadni stavba a u druheho navařka na přichyceni třmenu brzdy
není to zdaleka jenom na tebe ale toto vlákno přímo srší jedním vychytanějším příspěvkem za druhým. na místě zakladatele bych se vykašlal na místní teoretiky, kteří tvrdí že neujede ani kilometr, a zašel do dobrého krámu kde mu kolo složí:-)
2. pád, MĚ, ne mně
4. pád, pane učiteli…
:D
kvák
Koukám,že toto vlákno se opět zasralo nepodstatnýma hovnama všude přítomných rejpalů a honičů(pardon,že jsem tak sprostej,ale už jsem nemohl vydržet),takže se Ti pokusím poradit z praxe.Snad si z toho něco vybereš.
Kamarád a soused jezdí na CUBE ACID 2010.Váží rovných 126 kg a má v současné době najeto 4600 Km.Na kole zatím vyměnil pedály a často mění zadní plášť jinak vše Ok.Jezdí z 90 procent asfalt a polní cesty.Terén žádný.
Kolega z práce jezdí Specialized Stumpjumper FSR 2009.Váží 140 Kg.Kolik má najeto nevím,ale několik tisícovek to bude.Měl problém ze zadním nábojem,ale po výměně za silnější(nevím jakej) vše ok.Tlumič i vidlice makají jak mají.Je maximálně spokojen.Jezdí převážně kopce po českém lese a Krušné hory,asfalt minimálně a nejvíc jezdí v zimě kvůli zdravotním problémům,teplo mu nedělá dobře.
Tak asi tak no.Snad Ti to pomůže.
tato a podobná vlákna jsou pro tvrďáky, tak se z toho neposer a příště tu nelez…
Saxofóne od tý doby co je tady o Tobě samostatný vlákno tak Ti dost narostl hřebínek a začínáš se až nevkusně často opakovat s hláškami typu „kozí mlíko se sifonem apod.“.Došel Ti humor páprdo?
při konci světa už začínám brzdit…
Abychom byli konečně konkrétnější, kolo bych kupoval asi v tomto obchodě http://www.yogi.cz/. Zabývají se hlavně Trekama. Tak kterýho Treka v ceně 15–18000 si mám v pondělí koupit? (S nadsázkou) :-)
Petr, naozaj nechceš prihodiť ešte tri tisícky a kúpiť ten Trek 6300? Lebo do Tvojho limitu (resp, trošku nad ním) je Trek 6000, ale ten má oveľa menej kvalitnú vidlicu. Podľa stojí za to pridať si tie tri tisícky, cenový rozdiel v tých vidliciach je iste väčší… Inak rámy majú také isté a komponenty budeš aj tak postupne meniť tak, ako Ti budú odchádzať …
Nojo, ale to máš ještě pedály SPD, pláště Maxxis Wormdrive a Computer a jsme na pořádné pálce..
Ta Merida, co máš v profilu, už je z domu? Tam jsou 520 i nějaký komp.
Ta už je dávno prodaná.
Wormdrive nedávej, ty vůbec nejedou. Resp. jedou, ale až se sjede ten droboulinký vzorek uprostřed :)
Jsou nějaké lepší pláště na silnici a polňačky?
Já jsem zcela spoojenej s Conti RK
WTB Nano, co jiného?
Jak psal pepek, třeba ty NanoRaptory nejsou vůbec špatné.
no mohly by bt lehčí, zase na druhou stranu je člověk hned neřízne a dají se sehnat za směšné peníze i v kevlaru:-)
520 g mi na tu cenu, za kterou se dají sehnat, nepřipadá nic hrozného.
já je skoro porovnávám s RoRo a to mají min 100g nadváhu. ale jak říkám, zase je člověk neřízne pohledem.
Furious fred :) ale nevím jak na tvou váhu, asi špatně…ale frčí jak cyp.
Nevím co se změnilo za poslední 2 roky, ale řešit 1–2 defekty týdně při hobby ježdění mi přijde trochu moc.. ;-) Ať je jejich hmotnost jaká chce..
Já s něma právě takvé problémy neměl. A to jsem tehda jezdil dost, teda z mého pohledu (týdně to tak 150–160km být mohlo).
to jsem ušel za den i pěšky…
ale bez přestávky na oběd, ne?
jj. protoze vstal rano az po obede ;-).
V Ostravě na mě mnohem líp působili v Madeji. Pokud tam příjdeš, řekneš že máš takový a takový rozpočet a zeptáš se, co ti mohou nabídnout, tak ti u vystavených modelů srazí ceny. Já se tam takovým stylem byl ptát na kolo pro kamaráda, který měl vyhrazených 15k a nabídli mi za ty peníze nějaké relativně slušně osazené KTM, na kterém byla cenovka kolem 20k. Kamarád neváhal a bral ho :). No a v Bagbike jsou taky ochotní.
S Madejou mam taky dobre zkusenosti. Muzu taky doporucit Sacha sport. Takovy maly servis v Porube. Mimo jine prodava jako oficialni distributor Specialized a donknce je i nejak pujcuje na vyzkouseni.
Nebo zkus napsat Maajkeemu, na kolik by vyšlo něco lepšího pro těžšího člověka.
zase samá reklama…
A to Tě sejří, že nedoporučujou Tebe co? A přitom by sis tak potřeboval přivydělat k důchodu. No jo no, cítím s Tebou.
Bůh i s tebou bratře…