• Darkson

    Už se to tu sice řešilo v rámci jiných debat, ale mám pocit, že tahle značka si zaslouží vlastní thread. http://www.canyon.com/mountainbikes/ Zajímalo by mně, jestli má někdo s touhle značkou zkušenosti a jak se vám líbí. Mě ty jejich fully od XC po Freeride docela uchvátily, připadaj mi fakt pěkný designem, kvalitně a vyváženě osazený a hlavně levný!

    0 0
    • quassar  

      existujou nejaky cesky stranky?

      0 0
    • cabbage  

      uz me s nima ne***te nebo si jednoho pujdu koupit:-)) libej se mi moooc(uz asi tak 2 roky)

      0 0
    • Twisp  

      me by jenom zajimalo proc presly u fullu na jiny umisteni tlumice. Pred tim to mely jako napr. Cube a rocky mountians vodorovne pod vrchni trubkou.

      0 0
      • cabbage  

        to mi taky vrta hlavou,udajne s tim byly nejaky problemy(jaky netusim), predchozi verze se mi libila vic.

        0 0
    • cabbage  

      pro ty co se nechtej prohrabavat vedlejsim prispevkem: http://www.bike-forum.cz/forum/foto.php?…

      0 0
    • McBlacky  

      mě se líbí moc už dlouho, když bych kupoval seriovku za rozumný peníze je canyon na top listu

      0 0
      • cabbage  

        no, mezi ht by se nasel amulet 10.3,zvlast kdyz byl s vystavni slevou za 36000 ale mezi fullama nevidim konkurenci.

        0 0
        • BUCEW  

          no troufám si tvrdit že AMOLET je neskutečná sračka.když si kupuju kolo koukám hlavně na kvalitu rámu a renomé značky a ne na komponenty.Nechci totiž s prasklým rámem pořád běhat po reklamacích.

          0 0
          • cabbage  

            neni to zadnej ram s vlepenym karbonem coz uz aspon trochu zarucuje nejakou spolehlivost. nevim jakou mas zkusenost s ramy amulet, rozhodne to nejsou nejaky drzaky, ale nevypadaj, ze beznej provoz by jim mel vadit.....

            0 0
            • BUCEW  

              základní rozdíl je mezi značkou,pokud je to komerční tak ta firma nikdy ty kola nevyrábí netestuje,neprochá­zí nějak technické zdokonalování …atd.na taiwanu ukážou prstem na katalog a je to.všechny komerční značky takhle postupují.Pokud tady někdo psal že canyon změnil uložení tlumiče znamená to že člověk kterej dělá geometrii rámu a design tak vychytal další mouchu.U amoletu se tohohle nedočkáš maximálně tak tvarovanejch trubek aby z vás vytáhli prachy.

              0 0
              • cabbage  

                amulet dela fully?

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Myslel, ze se nedockas vychytani dalsi mouchy.

                  0 0
                • BUCEW  

                  nevím sice co jsi tím chtěl ríct ale nedělá.chtěl jsem jen uvést příklad jak firma se zabývá vývojem at u HT nebo FL.Proto nemůžeš srovnávat amolet a canyon jako kola.Který je lepší a za jaký peníze …atd.

                  0 0
                  • cabbage  

                    kdyz srovnavas ht od amuletu s fullem od canyonu… souhlasim ze canyon sou dobry kola(a asi se nad nima premyslelo).

                    0 0
                    • BUCEW  

                      ty si tup fakt!nesrovnávám HT a F.uvedl jsem to jako PŘÍKLAD inovace značky.Chápeš to!!!! jestli ne tak se střel do hlavy.

                      0 0
                      • cabbage  

                        v tom pripade nechapu o cem se hadame, ja akorat tvrdim ze amulet neni zas takova plecka jako tvrdis ty. mas s nima nejakou zkusenost?

                        0 0
                        • BUCEW  

                          zkušenost s amoletem nemám ale mám s jinou komerční značkou.nemyslím si že to tam chodí jinak.to že třeba nemám zkušenosti s olpranem taky neznamená že bych si ho koupil.no nic to je asi nekonečný…

                          0 0
                          • Jester  

                            Můžeš mně vysvětlit prosím pojem „komerční značka“? Nějak to nechápu … To jako „komerční značka“ je ta, co chce za kola peníze? Tak mi jmenuj nějakou nekomerční … Jinak Amulet nemám, ale klidně bych koupil (nějaký vyšší model). Ale musím uznat, že kola Canyon jsou fakt pěkný.

                            0 0
                          • emkaa  

                            To je zvlastni, zkusenosti s Amuletem nemas, ale naprosto presne vis, ze je to „neskutecna sracka“. Takovych expertu je tady potreba vic:-) No ja zas Amulet mam, jezdim Amulet Zephyr 2000, najeto asi 18tis. a nikdy nebyl zadnej problem. Akorat jsem vymenil puvodni Suntour vidli za Marzocchi coz bylo planovany uz pri koupi. To ze je „komercni“ mi vetsinou pri vyjizdkach nevadi, zvlast kdyz jsem za celou tu dobu potkal asi jen tri stejny stroje. U fullu je to zatim jiny, ale fakt nevim s cim revolucnim by dnes prichazely ty „nekomercni“ znacky u pevnejch ramu. Problem je ten, ze par lidi videlo kdysi nejakej Amulet za ctyri tisice v supermarketu, a z toho vydedukovali jeste driv nez dosli ke kase, ze vsechny jejich modely bez ohledu na cenu musej bejt sracka a porad to roztrubujou. No a jelikoz jezdi Amulety malo lidi, tak to nema kdo uvadet na pravou miru.

                            0 0
                          • fousek  

                            Ja myslel ze kazda firma je zalozena kvuli tomu aby vydelavala a mela co nejvetsi zisk, takze komercni jsou vsechny a to ze Amulet, Author, Kellys, Olpran prodavaj levna kola kde je zisk oprti firmam jako je Specialized, Banschee, Duratec, RB, RM, Santa Cruz, GT a jini, je minimalni je jedine dobre protoze tyhle firmy by nevedely co si za kolo rict, napr. Specialized06 prej bude mit lepsi ceny nez loni, takze temhle Amuletum spis patri oceneni nez je je budes pomlouvat. Ty lidi co si kupujou veci podle znacky vubec nechapu, rikaj ze je to kvalitnejsi, ale ja se ptam v cem?

                            0 0
                            • Pá-dlista1  

                              :-D LoL

                              0 0
                              • cabbage  

                                treba ty ses typickej priklad cloveka co vybira podle jediny znacky:o))

                                0 0
                                • Pá-dlista1  

                                  Protoze znacka muze byt napriklad zarukou kvality tech vyrobku.

                                  0 0
                                  • fousek  

                                    Taky zarukou toho ze se da podobny vyrobek sehnat i levneji

                                    0 0
                                    • Lister  

                                      já bych se radši do toho nepouštěl, jestli budeš mít zájem tak ti někde najdu diskusy, kde jsem bojoval stejně jako ty, abys věděl do čeho lezeš :o)

                                      0 0
                                    • Jenda  

                                      No jo jenze problem je v tom ze podobny – takovy priklad – RB a Author – proc s fulama od artura byly porad nejaky potize a pritom podobny RB byly vicemene bez problemu?:-)

                                      0 0
                                    • Pá-dlista1  

                                      Podobny… co kdyz ma ta znacka treba patentovany system pruzeni, nejlepsi lak, tepelne zpracovane ramy, nejdelsi zaruku a nejlepsi image. Pak se zakaznikovi vyplati si priplatit.

                                      0 0
                                    • Pá-dlista1  

                                      Nejezdis nahodou na Scottu?

                                      0 0
                                      • fousek  

                                        Jo jezdim, ale me pristi kolo Scott urcite nebude i kdyz to bude mozna jeste horsi (Spesl, GT, Norco a Spyder jsou zatim ve vyberu) jenom aby to fanouskovstvi nedopadlo jako treba s kultem ferrari, ted vyrobyly asi 20 prototypu asi za 50 melounu a jeste si vybiraj kterymu cloveku to prodaj a vpodstate to auto je nedodelek kterej nesmi na silnici

                                        0 0
                                        • scret  

                                          jj,musis dolozit kolik a jaky jsi mel kdy Ferarri a jestli jses opravdouvej fanousek a nadsenec tehle aut a pak jeste vysolit takovou rundu:)

                                          0 0
                                          • Jarda  

                                            A mam takovej pocit, ze jeste musis prokazat, ze jsi tu rundu vydelal poctive a ne nejakou smelinou :)

                                            0 0
                                            • scret  

                                              tak to je hustyy:))))) Takze asi k nam do CR se to dovazet asi ani nemusi:))))))

                                              0 0
                                              • Pebe  

                                                No třeba Enzo jedno v republice máme, Ferrari totiž uznalo, že kvůli kom.režimu asi nikdo u nás nemohl mít F40 nebo F50, což je první podmínka k vlastnictví Enza.

                                                0 0
                                                • scret  

                                                  Vim.Ma ho clovek ktery ma zastoupeni Ferarri u nas…

                                                  0 0
                                                • MaPa  

                                                  Jednu F40 s pražskou značkou jsem minulej měsíc potkal u Florence

                                                  0 0
                                            • fousek  

                                              Hmm, tak tolik penez se poctivou praci snad vydelat neda

                                              0 0
                                  • Lister  

                                    nebo taky zárukou pravidelného příjmu od sponzora – a? už peněžniho nebo materiálového

                                    0 0
                      • Mamut  

                        1.) ukludni sa 2.) ty akt, ze si kupis bike od danej znacky chapes ako ocenenie ich vyvojovej snahy? Ja si kupujem, taky ktory je funkcny a prevereny a za vyvojovu snahu im mozem dat diplom.

                        Sh. v 90-tych rokoch zacalo presadzovat placky Biopace a dnes na to kazdy pamatnik nadava. Ale podla teba to bolo sqele, pretoze to bol krok niekoam (schvalne nepisem ze dopredu).

                        0 0
                  • RomanH  

                    Pokud si to prectes pozorne, tak Cabbage pise :

                    no, mezi ht by se nasel amulet 10.3,zvlast kdyz byl s vystavni slevou za 36000

                    Mozna budu trosku zaujatej (sam mam Amuleta z roku 99, ktery mi letos po zime doslouzi) a nemuzu na nej rici kriveho slova – po cca 25tkm mi na nem odesli pouze pedaly Ritchey a vidlice RST Mozzo Pro (nepocitam veci, ktere se proste ojely), Ram mel delsi ramovou trubku, kratsi zadni stavbu (obslehnuty Genesis), jezdilo se mi na nem dobre. Dalsi rok (2000) mel Amulet jeste lepsi ramy, ale nejak se mu nedarilo a tak nejak se potacel. To, co dela nyni, se mi sice nelibi, ale na druhou stranu za tech 36tkc to s kompletni sadou XT vcetne kotoucu neni spatne.

                    K tomu, ze si vybira ramy z katalogu a pak nan ne strika jen sve loga – proc ne, on si na nic nehraje, dela to takhle vetsina firem. Kdyz se podivas na geometrii jednotlivych vyrobcu tak zjistis, ze se lisi maximalne 1cm u zadni stavby a 1cm na horni ramove trubce. Uhly nechavaji vetsinou 71/73. Pak uz se to jen ohodi komponenty.

                    Dnes uz bych si seriovku nekoupil, protoze vim presne, jake chci komponenty. Jinak na napisu na ramu opravdu nezalezi, sam bych ciste z osobnich duvodu nezkousl jen Kellys.

                    To Cabbage : 10,3 je sice hezka vaha, ale pripocti 350g na pedaly (pominme slehace), 400 gramu navic za rozumne plaste na misto tech FlyWeight 330. I tak je to ale celkem slusna vaha (na to, ze to bude mit kotouce).

                    0 0
                    • cabbage  

                      jasne. a to nepocitan investici do zmeny pohonu(sram) a pacek. 10.3 neni sice definitivni vaha ale zase jako vychozi neni spatna, navic by se urcite jeste nekde dala shodit, a tim nepatrne kompenzovat treba odolnejsi plaste.

                      0 0
    • Tino  

      Podľa mňa sú za bezkonkurenčné ceny a silne uvažujem o Nerve XC 5 za EUR 1499. Dá sa objedna? priamo z Nemecka a za dopravu platíš 42 EUR. Má to malú chybičku – ak to objednáš teraz tak dostaneš „montagetermine“ až niekedy v júni a to je už pol sezóny za nami.

      0 0
    • BUCEW  

      no já jen tak na okraj,ceny na SP jsou ofiko všechny Fully budou v polovině března,HT možná o něco dřív takže si myslím že se vyplatí počkat.

      0 0
      • BUCEW  

        jo a kromě toho že jsou komponentově sladěný,se moc líbilo že když sem je skládal tak ty kola vyndáte z krabice nasadíte řidítka dáte kola a hotovo.Jsou už seřízený utažený..atd.pa­ráda.myslím že to vypovídá o přístupu značky k těm kolům.

        0 0
    • tutite  

      No, kuci, doteď jsem byl přesvědčený o správnosti koupě mého Propheta /i přes námitky ve forech atd. atp./, po shlédnutí nabídky CANYONU, s jejich cenovou politikou, několika druhy fullů šitých na míru pro každého začínám trochu pochybovat. Je to opravdu pecka, pěkný biky za pěkné ceny, osvědčený koncept zadního odpružení, zejm. když srovnám koncepčně stejný SPECIALIZED, co k tomu říct. Paráda. Zdar.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Ted se mi libis :) Jeden z mala co prizna svou spatnou volbu a jeste k tomu u Cannona. A pro tebe by to nebyla zas takova zmena… oboje zacina na C… :) Tak kdyz si pro nej jdes?

        0 0
        • BUCEW  

          cannyondale:-)

          0 0
        • blue  

          ze by si propheta nechal jako zimaka? :-)))

          0 0
          • tutite  

            jako špatnou volbu to neberu, to ne. Jde mi jen o poměr cena/výkon, jak je dnes populární uvádět. Navíc Prophet 600, což je základní model, byl vyhlášen kolem roku, aspoň tak jsem to pochopil, mrkněte se na jejich stránky. O kvalitách a funkčnosti C-dale nemám obavy, jen chválím značku Canyon, jeji nabídku, různorodost, ceny, atd. atp. Asi tak, že kdybych se měl rozhodovat teď, tak bych měl větší problém než na podzim. Zdar.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Asi by bylo zajimavy u kol uvadet i hodnoty pomer cena vykon jako v supermarketech jsou ceny za kilo. (Mimochodem horsky kola tam vychazeji na kila velice vyhodne:) By pak bylo jednoduche si vybrat. Hele Tescokolo ma koeficijent CeVy 4,2 a ten drahej Cannon jen 0,325 :)

              Norco Six je taky kolem roku 05. Asi je to jako v automobilovym prumyslu. Kazdy auto ma vlastni kategorii a vlastni anketu :)

              0 0
              • Martyss  

                taky bys měl uvádět spotřebu těch kol......tj kolik kůsu kol odrovnáš/10000km…­myslím, že by ty tescokola začli vycházet trošku hůr:-)

                0 0
                • fousek  

                  Rek bych ze to nebude u tescobiku zas tak kriticky pokud ho budes pouzivat podle navodu k pouziti. Nejhorsi v pomeru cena/vykon (nechapu presne co se mysli tim vykonem) na tom budou vzdy nejhur zavodni stroje

                  0 0
                  • cabbage  

                    co je v navou na pouziti, setrne oprete v garazi o zed a nechte usadit alespon 2mm vrstvu prachu?

                    0 0
    • quassar  

      Prolejzam tedka jejich nemecky stranky a dost me prekvapujou nizky ceny, napriklad krasna silnicka s letosni Ultegrou za 1150 eur, coz jestli dobre pocitam dela zhruba 35000, za to u nas nic nesezenete..... Jsem dost zvedavej jak se k tomu postavi Bikeexpert, zrovna predelavaj stranky, takze pocitam ze az nahodej novy, budem uz vedet jak to tady s Canyonama bude vypadat. Nebo uz je nejakej cenik pro CR?

      0 0
        • quassar  

          Hmmm tak ceny jsou prekvapive hodne podobny tem nemeckejm… takze muj novej favorit na nakup silnicky je Canyon Road Lite Pro za 35990 :)

          diky!!!

          0 0
          • tutite  

            Na Gardě Canyon byl a ty ceny jsou fakt super. Připadlo mi to, že to tam prodávaj za VOC. Nevím ale, kdo to sem dováží. Jo a z testovacích kol se mi Canyony zamlouvaly nejvíc!

            0 0
            • vojta  

              Jak se ti Canyon jevil vzhledem k GT? Porad vaham mezi GT IDXC, Spesl FSR XC a Canyon Nerve XC. Vcera jsem mel pujceny GT a nebylo to spatny (tedy az na hruzne zvuky vychazejici asi nekde ze stredu)

              0 0
              • tutite  

                Canyon, jednoznačně. GT mi připadal skvělý před 2–3 roky, ale teď v přímém srovnání se mi Canyon zamlouval víc. Navíc u něj za nic nepřiplácíš a za stejné prachy dostaneš v případě Canyonu bike s minim. o 1 třídu lepším vybavením..

                0 0
                • vojta  

                  Jo, pomer cena/vybava je u Canyonu vyrazne lepsi nez u GT (o Speslu nemluve) i geometrie vypada min chrti nez u GT (mel jsem pujceny L, delka byla tak akorat, ale sedlovku jsem mel nadoraz a me zada nesnasi pozici zadek v nebi-nos v zemi). Problem ale zatim vidim v tom, ze je prodava jen Bikeexpert – (viz. forum). No uvidime v sobotu …

                  0 0
    • sk  

      aktuální stav cca 25 celoodpružených a pevných kol k okamžitému odběru+ceník na kotab@bikeexpert.cz

      0 0
    • MlokCZ  

      Oživím toto vlákno a doufám, že jste během roku hojně nakupovali Canyony a teď se někdo můžete podělit s konkrétními zkušenostmi. Sem s nimi prosím.

      0 0
      • kemo  

        Otázka jestli ti jde o názory na Fulla nebo HT. Já už mám Canyon HT druhou sezonu a zatím max spokojenost. A to se jedná o pouze základní model IOWA.

        0 0
        • MlokCZ  

          Máš pravdu, měl jsem to upřesnit. Jak to řeším ve více vláknech, tak jsem zapoměl, že to není jasný. Jde mi o fully a to především o Nerve XC, ale i o Nerve RC a ES mě zajímá.

          0 0
      • vojta  

        Mam XC6, najeto pres 2k km prevazne v terenu hlavne po Hostynkach a Chribech. Ram i loziska zatim vypadaji v pohode. Vidle i tlumic je jiny nez na XC7, takze se o nich nema cenu rozepisvat (snad jen pro „priznivce“ velkeho Manitoua – u vidle podruhe prosakuje olej pod ovladaci packou tlumeni odskoku a po prvni reklamaci v ni neco cim dal vic rachta a tlumic zacal nechavat na pistnici „ponekud“ vice oleje, nez pred casem – takze brzy posupajdi do ProgressCyclu), Luisy jsou moje prvni kotoucovky, takze nemam s cim srovnavat – neskrtaji, nekvili, rachtajici paky jsem umravnil vhodne umistenou reflexni nalepkou a s orig. destickami i slusne brzdi. Na jinem fullu jsem nesedel (jedenodenni zapujceni GT ID-XC s kdovijak nafoukanym tlumicem nepocitam), takze jizdni projev nemam s cim srovnavat a tudiz jej nemuzu objektivne hodnotit – subjektivne je to prijemne svezeni bez vnimani nejakeho neprijemneho pohupovani.

        0 0
      • Honzas  

        tak ja se taky pridam. mam nerve XC6, kupoval jsem ho v bikeexpertu asi pred mesicem s hodne slusnou slevou. na 170 cm mam 16.5 palcovej ram a je tak akorat. najeto mam na nem zatim strasne malo, zatim na zadne technicke problemy nastesti nedoslo. narust pohodli oproti HT je uplne neskutecnej, navic i s moji mizernou technikou jizdy toho ted vyjedu o dost vic. Louisy brzdi pekne, vsicni mne zrazovali, jakej je to shit, pri prvni vyjizdce jsem se bal, ze to je pravda, ale po zajeti uplna parada. pohupovani za jizdy nejak moc nevnimam. rozhodne ne negativne. mnohem vic vydane energie navic nez prechod z HT na fulla se mi zda, ze jde na vrub nasledne vymeny RR za Charybdisy. jeste tady toho prispevku vyuziju a zeptam se, jak a na jakou vahu mate nastavenej SPV tlumic?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.