tak co mu říkáte
tak co mu říkáte
a proc ne rovnou http://www.sram.com/en/X0/ ? ;-)
me se to teda moc nelibi, ta kombinace hliniku a karbonu je divna, ale moznost prehodit paku razeni s brzdou bych si libit nechal, to uz davno melo bejt u vsecho
Co ktomu říct? Jezdím iksnulku už drudej rok, vystřídala 9.0SL a 7.0, funkčnost na 110% a naprostá dokonalost,to vylepšení toho šaltru je opravdu nádherné a páčky? Jako odpůrce dualcontr. věřím ře nahradí absenci klasickejch rapidfajrů.(I když mě vyhovuje otočnej grip). Doufám že nové sadě Sram XO nebude chybět kvalita a funkčnost Sramu vyráběného do dnes. Ještě škoda že Sram nedělá sady celé podobně jako u šimana, takové karbonové kliky XO,náby XO,kompletní hydraulika XO…atd, no necháme se překvapit.
SRAM jde jinou cestou,skupuje jine firmy a dal vyuziva jejich puvodni jmeno.Brzdy Avid,pruzeni Rock Shox,kliky myslim Truvativ.
JJ. Na 110% mi razeni funguje taky. Obcas si radi samo :))
vo parez?:)
To jsem sem mel dat ja! :-)))))
Na budouci bike sem chtel dualy (XT nebo XTR) ale chci kotouce a ty zrovna zase nemusej bejt shimano… takze problem. No a tohle pripada hodne v uvahu!
Mrsknout k té nové polokarbonové XO Martu SL s karbonovejma páčkama , tomu FSA karbonový kliky stačily by ty na Isis střed, doplnit o XLkový Crossmaxy tak může jít XTR na hydraulice do háje.O XT nemluvě.
Patrim taky mezi zastance SRAMu a XO se mi moc libi, ale mel bych asi trochu strach o ten saltr – prece jenom uz je to hodne penez. Staci jeden klacek…a je jedno jestli XO, XTR nebo SISko. Pises, ze ji jezdis – je tam velkej rozdil mezi XO a tema nizsima? Diky.
jj a treba Marosi ho vozi na Demo9… to musi bejt drahy vystoupeni z kola! :-)
Rozhodně XO je ukrutně rychlá, precizně přesná. Silná titanová pružina dává raketovej chod a jasnost a přesnost je cítit prvním otočením gripu.Dříve jsem jezdil bílou 9.0SL prakticky to samé až na dlouhej grip (nemohu říci,jestli je dlouhej lepší jak krátkej a na opak). 7.0ka byla trochu tupější ne tak jistá a jasná v řazení,trochu horší úchop(holt nižší sada je trochu znát),ale ani s ní nebyl problém, v březnu sem ju namontoval a v únoru demontoval a během těch 11 měsíců jsem na nic nesáhl!Funkčnost na 1*. Sram je od řady 7.0 naprosto v pohodě.Kdybych měl bodovat od 1 do 100. co sem jezdil za posl-. 5let volil bych takto. XO komplet –100b., 9.0SL šaltr a ovladače gripshift+smyk Qartz-95b., 7.0komplet-80b., XTR šaltr+smyk a XT rapidf.ovladače-80b., Deore komplet-40b. XTR v komb.s XT rapidf. fungovalo perfektně dokud nebylo ********. Deorko totálně v řiti. Sram může jezdit třeba v pískových dolech nebo třeba v bahně a fugue pořád jak víno. A to i ta 7.0ka. SRAM JE VELMI DOBRÁ VOLBA a rozhodně neznám bikera,kterej to okusil a měl slovíčko proti.
Je to jak z reklamniho letaku,ale souhlasim:)
ohol som kazetu deviatkovej rady odnich:) resp prasklo mi jedno koliesko:) takze az take super to asi nebude:)
Jelikoz jezdim/jezdil jsem XT, XTR, SRAM 5,7, triggre i gripshift, musim s tim, cos napsal jenom souhlasit. Snad tady nevznikne casem nova prezdivka sramofil :)
Tak od ted uz znas minimalne jednoho…ja tech slov PROTI mam hned nekolik…sem tam by se seslo i na celou vetu :o)
naprosty souhlas – temer 5 let provozu bez problemu
To by ses divil co toho X.0 vydrzi. Sirenna ji ma na sjezdaku letos uz druhou sezonu a porad je netknuta (akorat po padu praskne kalisek bovdenu). Ja mam za tu dobu uz cely novy kolo :) Navic je komplet rozebiratelna (a pocitam ze dily nesehnatelny :).
X.O ka vydrží naozaj hodne. Pri zjazde na prudkej ceste ma pred rokom a pol šmyklo, výsledkom boli odreniny na polke tela, polofunkčné koleno, rozflákaný tachometer, karbonové rohy, rajdy, totálne ohnutá patka, ale šaltru sa nestalo skoro nič. Ak nerátam obrúsenú titánovú hranu na spodnej časti tela šaltra, čo je kozmetická vada, tak funguje absolútne spoľahlivo dodnes. Navyše mám vďaka zbrúsenej hrane jeden z najľahších šaltrov :-) (predsa len pád bol v cca 60 km/hod rýchlosti a šmýkal som sa tak cca 100 m… :-)
A stredne velkou lavinu jsi odpruzil kolenama :-)
Kde Ty beres jeste cas na jezdeni :o)
Na co? :)
No vzhľadom na to že som nemohol takmer pol roka ani chodi? som sa tým lavinám v zime dajako vyhol..... Peace (on you)
no to je pěkný.Jenže víš kolik x7 nebo xt přehazovaček si mohu koupit za cenu té XO ?To mě pak nějaká jedna zlomená nemusí vůbec štvát :o)).A když sečtu životnost těch přehazovaček za tu cenu co bych dal zy XO tak bude jistě vyšší než u XO.
zase kdyz vychytas nejakou akci, tak je to pohoda X.O komplet s gripama 169EUR http://www.bike-discount.de/start.asp?… X.9 komplet s trigger 99EUR http://www.bike-discount.de/start.asp?… za ty prachy je to fakt zajimavy – v Cechach za komplet X.0 tipuju tak na 8 litru (5,5 saltr, 2,5 gipy) :-(
Na kološopu za 7030,–.
Poznám chlapíka čo má šalter Paul, má ho od 1997 až do teraz a furt šlape ako hodinky. Typujem že ho bude ma? večne. ČO sa týka životnosti, za prvé 3 roky jazdenia mu tuším dal 50 tis. km… (len za prvý rok 21 tis.) ! Je pravda že tie 4 XTčky by sa mu životnos?ou vyrovnali, ale počítaj zároveň so 4 obdobiami kedy tá XTčka proste už nevládze.
od 95 o6 do loňska jsem měl taky šaltr Shimano STX a šlapal jako hodinky-až do doby než se urval-teda povolila patka-ale asi se i nějak pokřivil přestože to na něm nebylo tak vidět,Protože poté už tak pěkně neřadil.
Tak to kukám, lobo STX-RC mi vydržalo 2 roky, potom prasklo v klbe, LX-ko chytilo po 4 rokoch taký locker že obsiahol celý rozsah kazety a XTR-ko ktoré mám momentálne na pevnom biku sa mi tiež akosi začína nepozdáva?..... Po 4 rokoch.
tak tos měl asi smůlu-já měl klasické stx zlomil jsem asi 4 patky a po té páté už ta přehazka jaksi nepřesně řadila.LX jsem měl přesmyk taky z té doby a ještě dnes ho má brácha na biku.A to to dostávalo pěkný náhl.
No smolu – ale vysvetľuj priateľke že nemožem kúpi? novú skriňu, lebo si odkladám 4 tisíc na nové XTR… Ano, smola je to pravé slovo.
No ak treba novu skrinu, tak nieco nie je v poriadku (pokial to nie je skrina na XTR prehazky :) Musis vymenit priatelku. Ale najlepsie za taku, ktora sa uspokoji aj s SRAM5. Inak by si bol vdacny aj za tu „len skrinu“ :o))
Sezenes, ale tak za 80% ceny cele prehazovacky .. :)
No je to MRDA!!! Sram rules!!!
už na to čumím delší dobu a industriálně mi to přijde moc pěkný. Připadá mi to jako starý CNC produkty typu Paul atd. Funkčnost je bez nejmenších připomínek. Po 10 letech vození gripů jsem chtěl čuchnout k něčemu jinýmu a místo nich a XTR inverzního šaltru se slabou pružinou jsem dal dozadu výprodejovou Dura Ace a klasický Rapidfire. První dojmy jsou supr. Do budoucna nevylučuji ani Rohloffa..zdar.
ještě mě zajímá jak fungují sram x7 x9 a xO přehazky v zimě-nestává se že se do přehazky dostane sníh a ten zmrzne a pak to neřadilo?U mého XT-ta se komplet obalí sn2hem ale dovnitř se moc nedostane-viz foto.Naproti tomu u „děravého“ sramu se tam musí dostat.
Se treba zas dostane dirama ven :)
no a co když jedeš dlouho na stejný převod a zamrzne to.
u X-7 se mi to nestalo… a to uz neco snehu zazila..
ha ha ha dneska ti zamrzla :) a zkus to popřít, uznávám, že mě taky (deore), poslední tři pastorky nešly, tak dostala v Radotíně tuning klíčem a ok
ha ha ha… panacek uz si nepamatuje, ze jak sem se sypal do ty reky, tak dostala dost slusnou davku blativy hliny, ktera to ucpala… nezamrzla…
no víte já ani tak nechci tady vyvolávat nějaké hádky, ale prostě zkoumám co bude lepší na další kolo.Chápu že zamrzne nebo se zanese bahnem každá přehazka, ale spíše mě zajímá která je k tomu náchylnější a díky těm děrám u sramu sen obávám aby to nebyla právě tato.
me se to jeste nestalo.. ani u sramu, ani u shimana… jo, jednou sem videl, kdyz blackymu zamrz presmyk..
Ehm, po brodu potůčku a následném zastavení mi zamrzla přehazka 5.0 na zimáku. Co jsem měl dělat, musel jsem jet dál a kolečka se brutál nechtěly točit (z 9.0SL). No tak jsem se rozhlídl jestli někdo neto a počůral jsem ty kolečka a honem jel než to stačilo zamrznout :o))))
Pokud přesmyk před cestou nenaolejuli, tak mi teď zamrzá pravidelně…
to chce pak ten Pekáčkův recept :-)
Keby este ten vykus v objimke (spoj medzi objimkou a telesom mechanizmu) nebol taky kvadrovity, ale valcovy (podobne ako navarka na smykac na cestnych ramoch), tak by to uz bolo uplne dokonale, to by si clovek mohol nastavit aj uhol.
Pre vrtakov: ziska sa tym aj ina moznost nastavenia, ako iba otacanim objimky po riaditkach.
Asi jo, ale kdyz muzes nastavovat vpravo-vlevo takrka neomezene, rotaci kolem riditek a jeste samostatne uhel packy, pak mi to prijde uz trochu zbytecny. Navic by asi bylo tezsi to zaaretovat v te poloze.
Takovej humus, fůůj!!! – ne, dělám si srandu:) asi si ho pořídim, ale ne kvůli designu. asi 7.0 – cena/výkon
nechci delat nejakou reklamu, ale… http://www.koloshop.cz/koloshop.php?…
Pekny, ale ta cena :-( To vyjde pomalu stejne ja XTRo
sah sis na to nekdy a srovnal s shitmanem xtr? tak se nediv. je to luxus akorat to neni gripshift:-(
Pokus o flame? :-)) Konecne neco co by XTR aspon trochu mohlo konkurovat! A to hlavne proto, ze si muzes vzit brzdy jaky chces. Me gripshit na kolo nesmi!
tobe jako chrtovi by brzdy meli byt naprosto cizi a lhostejny:)
p.s. a to sis jeste neprohlis novou prehazku X.0 z blizka8-O
pecka nejvetsi nevim co vic
Zbytečně drahý komponent na bika. Za tu cenu raději řadím na starém nedokonalém Deore a zbylé hrachy narvu do dovolené nebo závodů, než abych jezdil s X.O šaltrem/řazením.