• tomxxx

    Ahoj, chtel bych dat 142 naboj do boost ramu. Z kazde strany naboje bych dal 3mm podlozku a pod kotouc take 3mm (delsi srouby na kotouc). Bude to fungovat? Hlavne jestli vydrzi pevna osa ve střihu. Vim, ze takhle bude retezova linka o 3 mm blbe, ale mozna pujde do ramu narvat i klasickej neboost prevodnik, pokud ne, tak se jedna stejne o docasne reseni, nez zapletu boost kola. Diky za rady

    0 0
    • mrozu  

      Cau, jako docasne reseni bych se toho nebal, mel jsem to podobne, kdyz jsem musel zkratit poskozenou osu a nastavit ji cca 1,5cm karbonovou podlozkou. Ty 3 mm jsou nic.

      0 0
    • JFtryall  

      Melo by to byt ok. Retezovku bych nastavil nejak mezi a ono si to s tim poradi.

      0 0
    • Lister  

      Ty 3mm u kotouče by mozna mohl pokryt posun trmenu.

      0 0
    • 2. Bóďa  

      Žádný problém, už se na to prodávají přestavbové kity ( i na předek ze 100 na 110 ).

      https://m.ebay.com/…142767827300?…

      0 0
      • krabica  

        Univerzální redukce bych použil pouze v případě, že neexistuje redukce pro můj náboj.

        0 0
        • Lister  

          Jenže v tomhle případě tam snad nic specifického ani být nemůže, ne?

          0 0
          • krabica  

            U Hope, DT atd. se mění koncovky za delší, při vyndávání kola z rámu se ti nic nevysype a to namáhání na střih bude asi taky menší.

            0 0
            • 2. Bóďa  

              Pochybuji, že DT vyrábí pro neboost náboj koncovky na 148 mm.

              Prostě je buď náboj 135/142, nebo boost 148.

              0 0
              • krabica  

                Zkus hledat… Určitě je vyrábí Wolftooth

                0 0
                • 2. Bóďa  

                  Ok, možná to někdo bastlí, ale co ten kotouč?

                  Tam stejně bude podložka, ta se mi příčí víc.

                  O tu osu bych se nebál.

                  Nakonec to chce jen dočasně, tak asi zvolí dle dostupnosti. :)

                  0 0
                • 2. Bóďa  

                  Tak tenhle výrobce se pěkně chytil mezery v trhu. :)

                  2 roky zpět jsem s tím bojoval, ale tenkrát mi vadila už tak dost velká mezera od ořechu k rámu. Další 3 mm bych nepřipustil.

                  Každopádně díky za osvětu. ;)

                  0 0
                  • krabica  

                    Osobně bych se těm redukcím vyhnul na zadku úplně, ve předu se dá jen širší koncovka na stranu, kde není kotouč a přecentruje, což je celkem ok.

                    0 0
        • 2. Bóďa  

          A to bude právě jeho případ. :)

          0 0
          • tomxxx  

            Na 240 dt určitě redukce jsou, ale na měsíc nechci kupovat koncovky za litr a ještě je shánět.

            0 0
          • krabica  

            Jak to víš? Nikde to nepíše…

            0 0
      • tomxxx  

        Díky, to jsem našel, ale neni to nic jinýho než podložky…to úplně na cca měsíc ježdění nepotřebuju řešit, nicméně cena dost v klidu

        0 0
    • tomxxx  

      Díky za reakce, myslim, že už si poradim podložkama

      0 0
      • Atilla  

        Doporučuju 6mm na stranu kotouče a 6mm pod kotouč.

        0 0
        • 2. Bóďa  

          Jestli to dá hazka, nechal bych to uprostřed. Řetěz to na čas zvládne a nebude mít dvoustopé kolo. :)

          0 0
          • Lister  

            Proč by to hazka nedala. Ty 3mm nehrají žádnou roli.

            0 0
            • 2. Bóďa  

              Může se stát. Měl jsem AC náboj 142 a byla mezera od posledního pastorku k rámu min na další pastorek… A o další 3 mm už bych tenkrát musel hazku hodně přemlouvat. Možná nešťastná shoda s rámem ( patkou ), ale člověk nikdy neví.

              0 0
        • 2. Bóďa  

          Máš recht, řeší to tak i výrobci těch konverzních kitů.

          Akorát asi s docentrováním. Což i možná výpletu pomůže, akorát to úplně není na přehazování kol na normální rám. :)

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, zeptam se na dlouhodobou zkusenost. Vozil jste nekdo vzadu redukci naboje ze 142 na 148? Jde mi o realne zkusenosti, zda to bylo ok a dalo se s tim normalne fungovat?

      Neptam se primo na tu z odkazu, to je jen pro predstavu…

      https://www.koloshop.cz/…-6-der/84607?…

      0 0
      • kubad  

        základ je mít kazetu tam kde ji vyžaduje rám, takže podkládat obě strany není dobře a AXS ti to nevezme vůbec

        ´když už tak jednu podložku u kotouče 6mm a o tolik podložit i kotouč + přecentrovat kolo na nový střed

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.