Mel bych zajem o tuto prehazovacku, ale ted jsem se tu docetl ze jsou na nic, tak nevim. Ma nekdo zkusenosti. Diky Mikin
Mel bych zajem o tuto prehazovacku, ale ted jsem se tu docetl ze jsou na nic, tak nevim. Ma nekdo zkusenosti. Diky Mikin
Rek bych ze pro vetsinu lidi bude uplne v pohode. Co se zivotnosti tyce tak na XTR nema. Ze by ale spatne fungovala to bych se urcite nebal.
Mas to trosku popleteny, XTR je extremne lehky, ale zivotnost asi tretinova jak u XT nebo LX …
Ty s ni snad mas nejakou zkusenost?
Nesouhlas. Podivej se na konstrukci XTR saltru a jeho pruzinu a srovnej to s LX
takto konkrétně jsem to nesrovnával, ale mezi xt a xtr je rozdíl snad jen povrchová úprava-což se životností moc nesouvisí.Ty by měly o bě vadržet stejně.
no jo ještě design vrchního dílu.Ale to na životnost taky nemá vliv.V čem mimo design je XT oproti xtr rozdílná, šířka čepů je stejná ne.Materiál by měl být taky stejný,tak co podle Vás dělá ten rozdíl v životnosti.
Zde mas popis
http://cycle.shimano-eu.com/…omponent.jsp?…
http://cycle.shimano-eu.com/…omponent.jsp?…
Mam pocit, ze ty cepy jsou u XTR o neco vetsi nez u LX, doma se mrknu. Pruzina je kapitola sama pro sebe. To LX ji ma opravdu slabou. Lisi se to i uchytem te pruziny. Nerikam ze LX je spatna (na starem LX99 mam natoceno 25tkm a porad slusne radi), ale nemuzu si pomoci, ta XTR mi proste prijde bytelnejsi.
a sorry, trochu jsem to zamotal, já srovnával XT a XTR. LX nemám, tak to nemohu posoudit.Ale XT a XTR mi připadá stejný
Mozna to z toho popisu neni tolik poznat ale XTR ma o hodme kvalitnejsi cepy, a tim padem pracuje bez vule podstatne dyl nez XT. Ja mam XTR na biku skoro 5 let. Ma najeto 56000km. Menim jenom kladky uz tam mam treti. Schytala uz par poradnejch ran, je odrena a vule v ni je stale naprosto minimalni. Mensi nez maji nektere nove prehazovacky.
tak jsem se jal přehládání a výraznější rozdíly xt a xtr jsem neašel až an u XTR přítomnost ulley Bolts Retainer a a že u Plate Pivot Bold je použito u xtr al oproti xt.A samozřejmě že na xtr je povrchová varva vytvořena anodizací.LX už dopadlo mnohem hůře.Takže podle porovnání parametrů tzv na papíře to vypadá, když už se šetří tak raději brát xt než lx.
jo dočet-od lidí, co ji nejezdili.Nebo dokonce od těch co nejezdili žádnou inverzní.Taky jsem koukal,slušně se nám zlevnily 1050 /ks
no nejsem zadnej extra zavodnik rocne tak 2–2kkm
Bych se toho nebal a koupil bych, ta te prezije…von kazdej napise, ze to je na hovno, ale skutecnost je jinde. Navic mash na ni 2 roky zaruky, preci :)
..zaruky ktera se nevztahuje na opotrebeni vznikle provozem:(
jeden malý dotaz, když jsi tak proti, jezdil jsi lx 2005?Nebo jezdil jsi vůbec nějakou inverzní přehazku?Jen mě to tak zajímá.
LX prehazku jsem nejezdil,inverzni ano a vubec nechapu proc takovou kokotinu uvedli na trh.To ze jsem psal ze bych radsi volil XT03 je dano pomerem cena/vykon.Rozdil v cene cca 400,– urcite vyrovna lepsi kvalitu XT saltru.
no já měl za 1540 xt 04 inverzní, za 1480 se dá sehnat xt klasika a 1050 se dá sehnat LX.Já mám inverzní přehazku XT s klasickými páčkami-8sp a jsem naopak nadšen.Styl -xc, all mountain a blbnutí po lese.
koupil bych radsi XT03 klasickou,da se sehnat kolem 1500,–
Zatím na LX05 necelé dva tisíce a nemohu si stěžovat. Inverzní přehazka je z mého pohledu (to „z mého pohledu“ zdůrazňuji, abych se nedostal do křížku s některým z odpůrců) nejlepší zlepšovák Japonců za několik posledních let.
ja som tiez toho nazoru …sice prechod z alivia ale zatial neni poroblem…
Jezdím jí už 3tkm a je zcela v pohodě. Pružina by asi mohla být silnější, zatím jsem ale problémy s řazením nezaznamenal – jedny lanka, jedny bowdeny. Škoda taky, že nemá ty gumový antiprachovky co měla loňská LX. „Vtipný“ na tý přehazce je gumová objímka, která zabraňuje mlácení do rámu. Japonský soudruzi zase jednou přišli na to jak vyřešit problém :-. Celkem ale spokojenost a nelituju. Inverzi a? si pořeší každý sám.
ta inverze je co ?
to je, když jsou mraky nízko= na horách teplo a v nížinách zima
Jo jo, ale tadle guma je stary dobry znamy – a moc to nepomuze…daleko lepsi je na miste, kde to narazi na ram, namotat grip…tlustej gumovej :)…je to daleko lepsi :)