chci koupit nove plaste Schwalbe Racing Ralph .....mate nekdo s nimi zkusenost prosim nebo .....znate nekdo lepsi v teto katerogii?diky
chci koupit nove plaste Schwalbe Racing Ralph .....mate nekdo s nimi zkusenost prosim nebo .....znate nekdo lepsi v teto katerogii?diky
Nechci tu byt za Kibice, ale co takhle kuk do recenzi nebo do historie? Ralfici se probirali uz nekolikrat…
Takhle drze… no to bych si snad ani ja nedovolil :)
O veliky Padlisto, ty prece muzes vsechno! … Nebo ne? :D
Jen to co mi ostatni dovoli, jako kazdy :)
jo, jo, ja se nesmim ani podepsat…
Kdyz ho nechate!
Ty ho nenechas?
A jak v recenzich pozna, ktery jsou lepsi v teto kategorii? :-)
A co je to za kategorii? Plaste na 26" kola? :)
i pro Luku: Ja nejsem tazatel. Me to zajimalo.. jak poznam z recenzi ktery plast je lepsi. ta kategorie mela byt v uvozovkach…;-)
Hm.. a jak se z otazky pozna, o kterou kategorii se jedna? Jakou kategorii autor myslel? Precijen plastu je hodne a naroku na ne taky. Ja Ralfiky jezdim uz druhou sezonu a menit nehodlam, ale treba muj muzskej chce ralfa jenom na predek, dozadu uprednostnuje motoraptora…
ja premyslim nad ralfem dozadu a fredem dopredu
:) Ja ted vozim ralga dopredu a jimmyho dozadu. Trochu to na asfaltu vrni, ale kdyz ti zmizi branicka stezka v berounce a ty to peres pres pole, docela se to hodi :))
…ralfa samozrejme…
ja ted vozim z-maxy a chci si trochu ulevit no nakonec stejne asi zustanu u tech z-maxu – jsem s nima spokojenej
Ja sem ted dal o vikendu poprve Racing Ralphy misto Z-Maxu a Exploreru v dratu a je to velmi prijemna zmena! :-)) Teda az na to, ze z toho lita sterk.
A kde se vzala v braniku berounka? :))
V Braniku nevim kdes ji vycaroval, ale ja mluvila o Radotine a Cernosicich ⇒ a to je pokud me uz par let nekdo neobelhava „Berounka“…
ech omluva… uz jsem si to po sobe precetla.. sory, my mistake… myslela jsem radotinskou stezku :)
toho „Kibice“ vynech:-)
Promin Kibici, ja nemyslela tebe, to byla lehka narazka na Cabbage, a chytil ses na ni ty :)
delas jako bych to byl, ja kdo tu vzdycky upozornuje na historii.....................:-/ si mela napsat ki-bic:-)
Strilej, strilej. Poslechni sveho pana! ;)
!?
Trefujes se do me, ne? Nebo dneska zmena? :)
jak jinak, ale musel sem se branit, kdyz sem byl narcen z odkazovani na historii:)
Ale nejsi, ja te z niceho neobvinuju, natoz nekibicuju, jen me to proste napadlo jako reakce. Peace!
mozna by nebylo schlecht napsat na co ten plast vlastne chces (asi vsichni tusime, ze na kolo, takze to upresni :-)
no vzhledem k tomu ze se rozhoduje nad timto plastem a nebo lepsi alternativou tohoto plaste pak chce urcite neco podobnyho ci dokonce lepsiho … :) takze to nebude ani DH ani silnice :) treba michelin s comp light nova verze je ted myslim XCR DRY. howg
RR je dobry univerzal, ale podle podminek ci pouziti bych daval 2,25 / 2,1, FF 2,1, KJ 2,25 atd.
BTW: Vypada to, ze umis cist myslenky :-), ale nechme se k tomu vyjadrit autora threadu.
A co tie Fast Fredy? Alebo Maxis Minotaur? Tiez uvazujem o niecom takom lahkom, len po zlych skusenostiach so Z-Max 1,7 a Michelin S-Comp light sa tejto kategorii vyhybam.
vsem dekuji za Vase dobre i spatne nazory .....ty plaste bych chtel tak 20% silnice clovek se nejak do terenu dostat musi…60 % polnacky, turisticky tras berounsko, jeseniky , sumava…20% ostatni …chtel bych letos zkusit nejaky ten marathon…plaste jsou dost drahe a opravdu je z ceho vybirat ......... diky
kup si ralfy v drátu 2.25 za 400kč…
nebo nekde na netu 2,25 v kevlaru (cca 750Kc) – na to co popisujes idealni plast – rychly, pohodlny, slusny zaber
Můžeš mi nasat kde. Taky chci kupovat, ale za tuhle cenu jsem je rozhodně neviděl (na netu)
bikezone.cz 760kč
danke šééén. Zase další registrace v novém obchodě :-)
To jsou ale 2,1. Dělají se vůbec 2,25 v kevlaru. Drátovky jsem tam vůbec nenašel, i když tu někdo píše, že si je tam koupil. Pokud jste na bikezone už nakupovali dá se tam domluvit i odběr komponentů, které nemají v nabídce( potřebuju ještě koupit blatníčky od Topeaku a nějaké pohodlné sedlo)
Delaj. Sirenna je vozi.
Drát maj taky – koupil jsem ho přímo na prodejně.
asi jsem už z tech netshopů úplně blbej ale kde je bikezone (holešovice?)
v Brne
:(
Delaj, kupoval jsem je pred pul rokem v Bikeranchi v Praze na Palacaku. Bohuzel tehda stali 750, dnes pres 1000…
V tuhle chvili vozim 2,25 vepredu, 2,1 vzadu – oboji kevlar.
Schwalbe asi podrazil celkove. Ted jsem se koukal na http://www.actionsports.de/…uct_info.php?…, daji se tam RR2.25 v kevralu koupit za 50Euro (dva plaste). Jenze 25 Euro je postovny, takze pro jeden nakup to ztraci smyls.
Je pravda, ze cena plastu mi vadi na biku nejvice, ale na druhou stranu na nich dost zalezi z hlediska chovani biku. A jak psal MartinXC, nejvice mi vadi dan na vyplatni pasce.
Nevim jak Schwalbe RR, ale u ostatnich vyrobcu, od kterych jsem zkousel plaste, se plast nelisil jen v dratete ci v kevralove patce. Kevralove plaste byly prilnavejsi a vyrazne lehci. Ja bych plast v dratu doporucil jen na pohodovou cykloturistiku.
Nevite, kde se ty RR ve velikosti 2.25 daji momentalne koupit (nejlepe pres net – v BikeZone maji jen 2.1) ?
I u RR je kevlarova verze jina liga.
Fakt je to tak poznat, Přemýšlím mezi 2,25 drát nebo 2,1 kevlar, finanční možnosti jsou bohužel omezené a 2,25 kevlar je už trochu moc, ale kdyby to byla fakt taková pohoda, tak možná připlatím.
Tezko rict jak moc je to poznat v realu. Ja jsem drat nezkousel :( Fakt je, ze ty dve verze maji stejny nazev a jsou si trochu podobny vzhledove… a tam veskera podobnost konci.
Budeš konvertovat ? :-) BTW, RR 2.1 mám otestované na pár set km, ale odvázaný z nich jsem jen trochu – vzadu se valí hůř než Python (takže šel dolů po 100km), chytají a střílí malé kamínky, což mě znervózňuje. Vepředu mi včera nepěkně uskočil na kamenité cestě z Kohoutovic zleva dolů k prasatům (moje oblíbená testovací tra? na přední pláš? ;-). RR sice jsou široké, ale efektivní šířka (tj. co tě drží na cestě) není nic moc – jen ten střed dezénu. U 2.25 je to jen o fous víc než u 2.1. Udělá mi to ještě jednou, a jde na hromadu za ostatníma …
Ktory plast sa ti zda na suchu v predu lepsi ako RR?
Na suchu: Zatím jsem byl spokojený s Klein Deathgrip (trošku těžší třída) a Hutchinson Mosquito (ty jsou i váhově stejné s RR) po úpravě zadní hrany u části špuntů aby to i brzdilo. RR bych zařadil z hlediska držení vepředu k Conti Verticalu. Do běžného bláta: Hutchinson Mosquito, Conti Vertical, a i ten RR se dá. Do hlubokých sraček: zatím obstál jediný – Hutchinson Scorpion
Aha, tak diky, zustanu u Meduzy. Nez ji sjedu, tak treba nekdo vyzkousi ty Hutchinsny Bulldog. Ja po spatnych zkusenostech z Pythony nemam k Hutchinsnum moc duvery, ale treba ted ty boky vydrzi vice.
Můžu ti jednu 2.1 RR půjčit, žena ho dopředu nechce.
pročpak ho tam nechce?
A ty bys chtěl ?
zrovna s kolegou zvažujeme objednávku a s ohledem na (jak jsem vyčetl z fóra) lehce nižší životnost a odolnost defektům bych ho viděl na zkoušku dopředu… Jinak odpověď otázkou mě neuspokojila :(
Manželce stačil můj posudek a okem srovnání šířek současného obutého Mosquita a RR.
Diky moc, ale pokud bych bral RR, tak urcite jen 2.25. Zatim jsem i na CRX spokojeny s Meduzou. Pokud nepujdu do Bulldogu (mam ted objednany 2 nove Meduzy, tak si mozna zkusim koupit ty DeathGripy do terenu typu Beskydy a Dolomity, kdyz je tak chvalis.
V laboratorním měření valivého odporu je na tom Python ovšem o trochu hůř.
Dotaz mimo topic, myslíš tu cestu dolů z Kohoutek okolo dubu trojáku, pak pod silnicí a vyjedeš u prasat?
Jo to je ona. Nahoře to rozpálím na 35–40 (ono si to trochu zrychlí :-) a pak čekám, co mi to udělá na těch šutrech v zatáčkách.
Tak to asi jezdis s chranicema, predpokladam :)
Ani ne, je to docela široké a když gumy nesedí, tak sáhnu po brzdách. Navíc takhle to dávám při testu přední gumy a to mě posedne jen občas. Jednou jsem tak zažil horkou chvilku když v zatáčce páníček a na každé straně jedno psisko. Ale rychlost byla výhodou a než se stačili vydat napříč přes cestu, už byli za mnou
Budu to tam muset taky vyzkoušet, já většinou touhle cestou šplhám nahoru do Kohoutek a dolů se spouštím po Jundrovské straně, protože tam nebývá takový provoz.
Já to mám jako testovací okruh: ze Žabin do Pisárek, pak zadem na Myslivnu, přes silnici, po svahu nahoru, první doprava lesem do Kohoutovic, přčes silnici, zadem za paneláky a pěšinou na štěrkovku, u pomníku na pěšinu doprava, vyjedu na štěrkovce, po ní dolů z kopce, pod most, přes cestu k prasatům, nahoru do Kohoutovic, před brankou doleva po cestě na průsek, průsekem až nad jezírka dozadu, k jezírkům, tam hned doprava, po cestičce až nad Jundrov, 200m po asfaltce rovně, pak na lesní cestu vlevo, po ní na štěrkovku do Kohoutovic, na rozcestí doleva, před plotem ostře doleva nad Jundrov, první brankou (ostrá doprava) ven a po cestě až k zahrádkářům a tam dolů k řece na Piavu, přes most, doprava podél řeky po cestě a před kurty doleva, po cestě mezi zahrádkama, na konci doprava k silnici, přes ni a jsem doma.
Trasu znám důvěrně, jel jsem jej aspoň 100× takže třeba si na něm zjiš?uju rozdíl ve formě po zimě (průměrná rychlost), kvalitu záběrové gumy v kopcích apod. Nebo když je všude bláto, tady se dá jet. V nouzi se tohle dá dát 2–3× dokola a stačí.
Díky za tip, Údolí oddechu mám za barákem, takže určitě vyzkouším.
Po domluvě na bikezone RR Evolution 2,25 za 950, pěkně zabalené v krabičce takže žádná OEM verze.
Jsem prostej, co je OEM?
Produkt urceny k montazi. Takovehle vidlice dostanou „vyrobci“ kol k namontovani na kola a nejsou urcene k primemu prodeji koncovemu zakaznikovi.
Myslíš, že je OEM na štíru s kvalitou, nebo jen okleštěné funkce=nižší náklady?
To zalezi. Da se rict, ze oboje.
OEM (Original Equipment Manufacturer), kvalita nemusí být rozdílná, rozdílná bývá cena. Výrobky jsou dodávány k přímému zpracování v předem dohodnutém množství, což umožňuje jiné ceny, dále se výrobky nemusí balit pro přímý prodej zákazníkům. Prodej OEM výrobků je podmíněn koupí celé skupiny, kde je výrobek použit. A samozřjmě pokud nějaký výrobce kol odebere od výrobce např. vidlic x tisíc vidlic za rok tak si taky může určit jak ta vidlice bude vypadat a jaké funkce bede mít nebo nemít. Takže se ti může stát že OEM produkt nebude shodný s produktem určeným k prodeji na pultech.
takze jsme se nic nedozvedeli…:-)
Básník tím chtěl říct, že kvalita by měla být stejná jako srovnatelný výrobek pro přímý prodej, pouze je zcela odlišná cena. Windows taky nevyráběj ve dvou verzích horší a lepší.
no tak dobre:-).ja jsem si teda vcera kopil RR 2,1 kevlar za 1069,– jednoho a jestli se dozvim ze za 700,– jsou stejny,tak nevim:-))
Asi se to dozvíš. Sám jsem měl možnost nakupovat pneumatiky pro auta za ceny pro prvovýrobu a jednalo se o zlomky nákupních cen. Ale mělo to specifická pravidla a smlouva byla na úrovni výrobce penu a výrobce aut. Jinak ty pneumatiky šli z lokálního skladu odkud jsme nakupvali ty samé pneumatiky za standardní nákupní ceny. Jinak nezoufej jsem taktéž š?astným majitelem RR za ty hrozný prachy.
tak to si myslim, ze jsou.
To se dozvis zcela urcite. Ono je to asi hlavne o tom, ze ani ty kousky treba z Bikezone za 700neco nejsou OEM. Podle meho je za temi silenymi cenami vyhradni distributor, coz je jestli se nepletu Eximo (Bikeranch). Ono je trochu divne ze jsem kupoval pred 3/4 rokem 2,25 Eolution za 750 a dnes stoji ty same pres litr – ten samy obhod – Bikeranch.
tak jsem je dneska projel a tech penez uz ani trochu nelituju!s moji „formou“ mi to jelo jako blazen(teda v porovnani s velociraptorem ve predu a z-maxem vzadu:-))).jedou skvele,drzi dobre(co teda tak muzu poznat za 40km).jediny co neumej je tlumit,ale co muzu chtit kdyz je nafouknu na max.ovsem z-max a velociraptor nafouknuty na max. tlumily mnohem lip.ale nemam HT kvuli pohodli,takze tohle me vubec nezajima.
jo rozdíl je znát :) jsem dneska pro změnu vytáhl na krátkejch 30km Cube, v zimním setupu s drapákama a nejelo to ani náhodou.
:-))),fakt si me to hlaskou rozesmal:-).uz se tesim az si na ty plaste zvyknu a pojede mi to stejne blbe jako driv:-)
Citace z recenze na bike cz ( je to sice 2,25, ale přece):
Kapitolou sama pro sebe je pohodlí. Pláště jsem chtěl široké a pohodlné a jedním z horkých kandidátů byl Hutchinson Python. Ralph je však v rozměru 2,25 ještě o kousek dál. Nejde jen o šířku, ale také o objem. Pro čistě závodní XC nasazení bych zvolil menší šířku (případně podle trati I jiný pláš?), ale pro marathony a normální ježdění je 2,25 ideální volba.
Holt každý to vidí jinak :-). Já pořád nevím jestli 2,1 nebo 2,25 Evolution, přece jen to v páru vyjde o 4 kila víc :-(. Viděl už někdo na netu nové Hutchinsony Python New Generation ??
no tohle ja vim,ze ma byt uzasne pohodlny atakdale.. ale verze 2,1 na 55psi proste netlumi:-).to jeste s predchozima plastema porovnat dokazu.a ty jsem mel taky na max.ale jak jsem rekl,ja si nestezuju,me kostitras nevadi:-)
Tak jsem koupil 2,1 v kevlaru a za to co jsem ušetřil jsem si ještě objdenal sadu blatníčků a? můžu vesele drandit. Pokud budou tak dobré, jak se píše, a vydrží mi aspoň 3000 km, tak příště budou 2,25.
tak to ja za to co jsem neusetril jsem si nic nekoupil:-)
Ale zase už je máš na kole. Já mám ze svých Notosů totál sliky tak do terénu prakticky nemůžu a budu muset čekat než to přijde, naštestí všude ještě leží sníh tak mě to zase tak moc nesere.
3000 vzadu na tom nedáš, pokud to budeš trochu pilovat/závodit napředku v pohodě i víc
Budem přehazovat :-)
to bych mozna radsinechal tu predni tam kde je a koupil pak novou zadni.
Jinak nezávodím, jezdím na pohodu a chtěl jsem něco co mě podrží na kamenech a kořenech, tak mě ani nevadí, že ta směs je měkčí a bude asi rychleji ubívat. Bráškovi jsem objednal Nanoraptory tak uvidíme jaké budou.
hm,to bych ted docela rad porovnal.me vzdycky prislo ze nanoraptory nejely.
Uvidíme, zkusím porovnat a když tak napíšu.
Jako RR urcite nejsou spatny plaste, ale spis na bikrosku a jezdeni v lehcim terenu… kameny, koreny… mozna jim krivdim, ale ja bych to ani nezkousel. Na to jsou uplne jiny plaste. Ale zase z kompromisniho pohledu krosare to je spis lepsi volba :)
Hele pádlisto nepsal jsi náhodou, že kdo u vás v práci sedí ten nepracuje. Mě to připadá, že ty furt sedíš u kompu, nebo u něj taky stojíš?? :-)
Jako clovek, ktery tu recenzi psal a zaroven jezdil i 2,1 muzu s klidem rict, ze dat ty 400 navic se vyplati. 2,1 je nudle, kdezto 2,25 je „balon“. Sirkou jsou si podobne, ale objem je u 2,25 nekde jinde. V tuhle chvili jezdim vpredu 2,25 a vzadu 2,1. Vzadu me relativni nepohodlnost netrapi, diky karbonove vidli, kdezto vpredu co nepobere vilde pobere plast. Tuhle kombinaci muzu taky doporucit z toho duvodu, ze se zlepsila akcelerace.
Si porid karbonovou vidli i dopredu :)
No přišlo to pozdě, už jsou objednané. Uvidíme jaké budou a když tak příště.
Tak si mě přesvědčil. Jsem tam volal a ještě to šlo změnit, tak přijdou 2,25, doufám, že nebudu litovat, ale trocha pohodlí se vždycky hodí tak asi ne.
Si je kupoval jak meli ty slevy, ne? U Pavlika chteli za ne chteli tusim kolem 1100 – za to mam pomalu oba! :-)
To ale prece neplati o vsech OEM produktech obzvlast ne v cyklistice. S windows nevim, ale uz treba office v baleni s pocitacem jsou v osekane verzi, ne? (tady jsem na tenkym lede. Rychle pryc.) V cyklistice se dost casto lisi vyrobek namontovany na kole a samostatne prodavany i kdyz nazev je stejny. Resp. se samostatne treba prodava jen model nejlepe vybaveny atd.
jo to že tam nebude nebo bude lock out to si může velkoodběratel určit, ale kluzáky nebudou z horšího materiálu.
dokonce muze byt cela vyrobena jinde
To by pak asi neměl být použit stejný název. Ty jako spotřebitel očekáváš kvalitu a funkce, které jsou obecně známé, tzn. z inzerce výrobce vidlice pro koncový prodej. Pokud by výrobce kola použil místo tvé vysněné vidlice nějakej shit, který má pouze stejný název, budeš se cítit oklamán a kolo i s vidlicí mu vrátiš. V EU je tohle poměrně dobře ošetřeno v zákonech a CR musela po vstupu do EU přijmout stejná pravidla = §616 občanského zákoníku. Takže, když nedostaneš co jsi očekával hoď to zpět prodejci na hlavu :-)
Rekneme, ze se lisi jen v nejakem dodatku (treba tam ten dodatek chybi :) Nebo typicky, naprosto schodny nazev, ale OEM vidlice ma ocelovy sloupek misto duralovyho. Kdo to uvnitr pozna, ze? :) Mohlo by se to zaradit do kategorie vybavy na prani jako lockout :) Ja ted mam doma OEM vidlici, ktera neodpovida specifikaci vyrobce (tam vubec neni) ani prodejce toho kola (ten ovsem na mozne zmeny upozornuje) nicmene jeji vybava je lepsi nez ocekavana, takze jsem spokojen :)
Vcera koupen jeden kousek Schwalbe Racing Ralph (dratova verze) v Bikezone za 390Kc. Takze by je meli mit.
jo a kdes to tam prosim te nasel? hledam,hledam a vidim pouze kevlar za 760???
to bude tim, ze on je koupil urcite v kamenaku v Brne ;)
ja je mam ted na kole taky, minulej rok sem ani jednou nepichla a letos sem uz lepila......ale jinak si nestezuju,jsou dobry.....
Zdar bikěři, já osobně mám s Ralfem zkušenosti ale od doby co jsme od teamu dostali Fast Fredy bych už neměnil-rychlá guma co vždycky podrží!!!
biku zdar
ovšem s poněkud dražším provozem :)
to je možná pravda ale to mi moc netrápí- jak říkam teamové zázemí je teamové zázemí :)))
sice fajn… ale fredy sou ultrachrti plaste.. tam kde me ralfy porad pojedou, ty uz budes mit fredy na cucky.. ;)
Prosím Tě kde jsi je objednal a za kolik Díky
dekuji za nazory uz je mam koupil jsem 2,1 revolution a jsou super !!!!!!!huci sice na silnici ale v terenu drzi jak pribite:-)
revolution nebo evolution? :)
Mám s ralfíky menší dilema, nevím jak je posadit dozadu. Dopředu jsem je dal tak, aby ty výstupky uprostřed byly špičkou dopředu a dozadu je dám asi naopak. Jak je vozíte vy??? http://eshop.bikezone.cz/…og/2bh68.jpg
No a pak bych se ještě zeptal na Nanoraptory. Na boku jen jeden směr rotace, ale já bych je zase asi nesadil na každé kolo jinak: http://eshop.bikezone.cz/…og/2bh19.jpg Tak jak je na tom obrázku bych ho dal dopředu( jakože pohled na plášt od řidítek, tedy to co je na fotce nahoře bude vepředu) a do zadu bych to otočil. Ono to na té fotce moc nevypadá, ale ten dezén mi přijde šípovitý.
u ralfů je to skoro jedno, vozil jsem je tak i tak a běžný uživatel rozdíl nepozná. malinko líp to jede oboje jako front. V adhezi k terénu jsem rozdíl nepozoroval. nano jsem nevozil, ale oba bych je dal šípovitě vpřed.
Oboje jako front asi myslíš, tak jak jsem to popsal pro předek. Já na bocích žádné šipky, ale nevím jak u drátových verzí.
Na RR jsou drobné šipky „vysoko“ na boku těsně pod bočními výstupky. Taky mi chvíli trvalo, než jsem je našel :)
Tak to jsem si fakt nevšiml, zkusím odpoledne doma pohledat. Díky za info.
Tak už jsou nasazené a jsou to prima balónky. Vůbec mi nepřipadají menší než je těch 2,25. Pokud to porovnám s těmi Nanoraptory 2,0 , které jsem nasazoval na druhé kolo, tak ty proti nim vypadaj jak silniční pláště. Tak jim teď místo Nanoraptořící říkám Nanokolibříci :-)
Konečně jsem si pořídil i pumpu s manometrem a zjistil jsem, že pláště foukám hluboko pod spodní hranici. Ty RR jsem dal dopředu 35 a dozadu 30(Tedy spodní hranice) psíků a přijde mi to dost tvrdý. Tak nevím jestli měří správně. Jak jsem zjistil tak v Notosech co jsem měl předtím jsem vozil 25 a za 3 roky ani jeden defekt.
Tak jsem je nabouchal na 50 psíkú a vyrazil. Na to jaký je to balon tak frčí fakt v pohodě, ale na těch 50 to bylo děsně tvrdý a při záběru to mělo tendenci odskakovat. Tak jsem postupně ubíral dokud se mi to nezdálo tak akorát a doma to přeměřil a zjistli jsem, že je tem přesně 30/30 tedy spodní hranice. Tak jsem zvědavý kolik na nich odjezdím. Jedna věc se mi na nich obzvlášt líbí – při vyšších rychlostech mají takový krásný svištivý zvuk jak se prořezávají zvukem – zní to fakt parádně, žádný traktor jak do teď :-).
Me se zdaj RR taky na spodnim limitu tak na hranici unosnosti a na bezny jezdeni (zadny zavodni BMX) je Sirenna vozi pod limitem. Ale co se pohodli tyka jsme moc rozmazleny. Treba mam ted takovy hodne sportovni sedlo a ted jsem teprve pochopil proc musite (XC rideri) vozit ty plíny :)
nanoraptory jsem vozil oba po směru rotace. zadní v pohodě, ale na předku jsem se s nim cejtil docela nejistě (a nemyslim si, ze by otoceni pomohlo;-).
postreh…
v sobotu jsme jeli 4 na ralfech a 2 na pythonech.. na suchu to vychazelo tak zhruba nastejno, ale v mokrym lese se pythony prestaly chytat.. teda asi v tom bude hrat i roli jezdecke umeni (jj, meli ste taky trenovat v zime, to je panecku skola:), ale rozhodne na ralfy si nikdo nestezoval, kdezto o pythonech padla veta: „na tech mokrej kamenech drzi stopu skvele, jen ne tu co chci ja..“
takze ralfy rulezzzz.. ;))
python a mokro je tragedie:-/ a k RR sem zvedavej jaky budou az prijdou/jestli prijdou/ doufam ze nepoletej po prvnim vyzkouseni do popelnice.....
Nepoletí :-)
Já jsem jezdil zatím většinou na morku, mokrý kameny, bláto ( tam trochu celkem plavou, ale tam nesjou vůbec určené), sníh ( překvapivně se skvěle držely) , silnice, něco i na suchu. Na těch mokrých kamenech drží jak přibité. Teď jsem dával na morku věci, které jsem předtím nevyjel za sucha :-). Takže i kdyby díky té měkké směsi vydrželi jen 1000km ( což nepředpokládám, protože po 250 km není vydět nejmenší opotřebení) tak je koupím příště znovu. Jezdím 2,25 v kevlaru na 25–30 psíků pokud jedu hodně terénem, pokud i silnice dávám něco mezi 35–40 psíků.
…tam celkem plavou… – to trochu je tam navíc :-)
po prvnim vyzkouseni budes nadavat, jak plavou.. me trvalo tejden se s nima naucit.. a ted uz si jenom uzivam.. ;))
To je fakt, na RR si člověk musí zvyknout. Napřed jsem je projel pár desítek km a šly dolů z kola. Pak jsem vrátil jeden kousek dopředu, teď jsem dal zpátky RR i dozadu. Po 500km jsem už s nima spokojený, jen to pohodlí vzadu není nic moc (2.1 kevlar).
hm, tak to s tim zvykanim bude zajimavy protoze mam v planu na nich jet jen 2–3 akce za rok(RR,B-A a ??).......... na normalni jezdeni je jich skoda.
si delas prcu, ne?? a na co teda sou, kdyz ne na jezdeni??
sem cekal ze se nekdo ozve:))
moj syn jazdi na drahych zavodnych gumach tiez len preteky. Inac ma normalne dratene plaste. Zavodne gumy su ovela maksie a rychlejsie sa deru. Takto mu vydrzia celu sezonu alebo aj dve.
…vzpomínám, ještě nedávno jsi je tu nabízel, ne?Já mám RR 2,1 teď vpředu a vzadu Pajtna 2,0,ten je pohodlnější.Ještě musím vyzkoušet různé tlaky-dal jsem podle doporučení Pajtna 20 psů a Ralpha 40 psů a ten je jak beton.
Tuhle kombinaci jsem taky zkoušel, i když s jinými tlaky :-) Vepředu RR s 35–40, vzadu P. s 30–35. Pak jsem dozadu znovu zkusil RR, upustil pod 35 a už jsem ho nechal. Teď je hustím na spodek (do 35psi) a sedí a zabírají opravdu dobře (sucho-bláto-štěrk-tráva-kamení-kořeny). Jen v písku jim chybí šířka a dezén. Tedy ježděno v okolí Brna – hory jsem s nimi ještě nedával.
no ja som mal pythony na zadnom kolese a fakt si nemozem stazovat. zadne koleso mi uslo len raz… v predu som mal irc mythos 1.9 a tiez celkom pohoda. ale asi mi prospelo zimne blbnutie na snehu :))))
na sele…
a ty pythony byly ve starsi nebo novejsi verzi?
Souhlasím s MartinemXC,pro mně jsou pythlony vzadu to nej…,předek mosquito nebo scorpion,jen bezdušáky nemůžu sehnat(nechce se mi kupovat z obch.za litr jeden). Nový pythlony jsem ještě nejezdil,ale prej by měly být ještě lepši…
Nevíte někdo proč na bikestore uváději cenu za RR 890,– a na bikezone 760,– (a proč tam přidali OEM-montážní verze)?
nejsme v totáči, každej může prodat za kolik chce ne?
nj, ale ja se ptal fousace na ty dva na pythonech..
nevíte někdo co udělaj fast fredy 2.0 na předek a ralfy racing 2.1 vzadu ? nebo si počkáte na odpověď do pátk ?.
bych to dal obracene.....
proc tahle kombinace plastu a proc takhle ?
Proč ne – pro hliněné/asfaltové/štěrkové tratě ? Ale obutí – viz cabbage: FF vzadu, RR vpředu
No ja nevim. Kdyz uz tak 2× FF nebo 2× RR. Ale proc kombinovat. To mi nejde do hlavy. RR jde totiz provozovat na normalnich tlacich, ma pouzitelny vzorek a docela vydrzi. A je objemove vetsi. FF je semislick, a pokud se nehusti na alespon 60psi , tak je prakticky nepouzitelny. Vydrzi hrozne malo, trha se z nej guma. Je mozna o neco rychlejsi a taky lehci o 100g.
Souhlas, to jen v reakci na funtomase.
To je tvuj nazor. Muj nazor je, ze jezdim FF 2,25 uz rok na predku. Na predni kolo jsem nepoznal lepsi plast nez Fast Fred! Mam dva jeden sjetejsi davam na silnicu a do terenu a na zavody davam ten lepsi. Vzadu vozim Python AirLight, ale je pravda ze jeho boky jsou nachylne na odreni nebo proriznuti.
No jo. Jsou silenci kteri ve sjezdu pujdou rychleji na galuskach, nez ja na fulle. No a pak jsou lidi, co se maji radi :)
sjetější FF je slick :)
Na Drtiče ty sjeté bereš taky ?
No, po pravde, ta sjetejsi je uz celkem sterela, ale furt jede. Jeste jsem FF na net-shopu videl, takze prikupim. Ale opravdu super plast, hlavne to jak je citelny.
Kdyz uz tak bych to dal obracene. Kazdopadne je to ale divna kombinace. Radsi bych dal na obe kola fredy, dopredu sirsiho, nebo totez ralf.
už jsem to viděl na Pos50, ale je to divný. Obráceně to je lepší, ale smiř se s tím, že to co utočíš na RR (šotolinka, hlína, šutry) tam už na FF jsi ve smyku. Takže pokud ti nevadí že ti plave zadek, dej dozadu freda, oproti R+R zrychlíš víc než kdyby jsi si ho dal dopředu a bude to min o hubu…
kombinace to je snad dočasná páč v obchodech nejsou dva kusy RR pospolu.až tu budou tak to zkompletuju normálně ale zatím mám jen co dům dal.vyzkouším oboje varianty (jen se lituju dopředu nad tou prácí) a to je taky důvod proč sem se ptal jak je umístit do začátku.dík a snad dám vědět .
Aha, tak proto :) Tak to bych dal FF dozadu pokud nejde o komfort jinak dopredu.
Uz jste Ralfika nekdo sehnali v sirce 2.4" ?
Nechci zakladat dalsi thread, tak se pridam. Zajimalo by me, kolik km Vam vydrzi RR 2.25 v kevralu na zadnim kole (bez prehazovani predek/zadek) a povrch, na jakem jste dane km vetsinou najeli. Diky.
kdyby někoho zajímalo kolik vydrží drá?ák tak 1500km napohodu pak je to horší, ale 3000km se na něm dá přičemž jakmile přestane být patrná prohlubeň ve figurách klesá grip v terénu dost podstatně. Jezdím tak že pláště nešetřím, snad jen zbytečně nesmykuju na asfaltu :) bacha na to jezdit 60+ psi na šutrech ve větší kudle = rozřezanej pláš? v lepší variantě vytrhaný figury
Ja myslim, ze jezdit RR v sutrech je uz sama o sobe takova koleda.
Ja jsem moc spokojeny s Maxxis Meduzou 1.8, kterou jezdim celorocne za vsech podminek. Dokonce jsem na ni v loni jezdil i v Aplach a v Dolomitech, kde jsem si myslel, ze ten uzky rozmer bude na obtiz, ale meduza mi to kompenzovala prilnavosti a stabilitou. Do roka na ni mivam tak dva defekty (letos je uz snad mam vybrany – 2× po sobe trn). Jedine, co me na ni trosku mrzi, je jeji kratka zivotnost – pokud clovek jede obcas po zpevnene ceste, tak po 1500km je vzadu na vyhozeni. VZhledem k cene to ale az tak neresim (na pocatku roku si je objednavam pres kamose za cenu okolo 400 kc v kevralu). No ale neda mi, kdyz vidim ,jak vsichni toho RR chvalite (i kdyz se uz zacinaji objevovat kriticke hlasy – trhaji se boky (z toho mam strach – zazil jsem to nekolikrat u Pythonu) a caste defekty.
Pristi tyden budu testovat RR 2,1 v kevralu v Dolomitech. Za rok jezdeni jsem nemel nejmensi problemy ale pro jistotu sebou beru jeste IRC Myrhos XC 2,1 drataky :)
Já bych pro jistotu nasadil IRC Notos 2,1 protože drží skvěle i v bahně, a ty Ralfy bych sbalil do báglu jako zálohu :-) ale nevím jak moc drsný terén budeš jezdit a pokud bude sucho tak to asi budeš mít v pohodě.
Kam dáváš dřá?áky to nikam přece nezbalíš, asi budou pěkně ležet v autě co :-)
K té výdrží, až je sjedu tak napíšu. Ale asi to bude trvat dost dlouho, protože toho zase tak moc nenajezdím. Zatím po 300 km jen stržená jedna hranka špuntu po smyku na asfaltu, jinak bez známek opotřebení. Jezdím tak terén asfalt 50:50
RR mám 2.1 v kevlaru, teď mají ujeto cca 500km, na zadním šel dolů skoro o milimetr (na předním cca o půl). Ješte jeden mm dolů a jsem bez těch dírek ve špuntech a zbude cca poslední mm vzorku. Takže bych mu dával tak 1.500km. Povrch – trasy kolem Brna (písek s hlínou, štěrk, trochu asfaltu, tvrdá hlína, bláta jsme moc nedali). Co je jezdím, tak jsem zažil 4 defekty vše vzadu, vše běhounem… Před tím různé Hutchinsony a Kleiny prakticky bez defektů… Co musím ale uznat je to, jak sedí v ráfku. I podhuštěné se neutrhnou a neustřihnou ventil – to byl můj obvyklý problém s jinými plášti. RR jsou jako přilepené.
Neco mi rika, ze RR nebude pro me. Ted jsem si jej byl omrknout v obchode a ten vzorek mi prisel takovej nizkej. To uz se mi vice libi Jimmy nebo Albert. Asi si koupuim opet Meduzu – holt budu casteji menit (ostatni plaste mi vzadu vydrzeli vetsinou okolo 2500km). Ventilek mi strihali jedine Pythony.
S tim ucvakavani mas pravdu. Schwalbiny jsou jedine, ktere se mi neprotaci na predku pri nahusteni na 2bary (doporucene minimum). Vozim Fast Freda 2.25. Ale je treba odmastit patku a rafek + kvalitni pasku a neni problem. Jsem rad, ze jsem takove plaste nasel… .
Mam 2.1" predek je sjety asi o 0.5mm, zadek uz neni videt diry ve stredu ( za chvili pujde pryc) najeto asi 4000km, vic nez pulka asfalt, zbytek teren, zadne ostre sutry ale. Docela jsem spokojen s vydrzi. Defekty jsem mel tri , vsechno vzadu, 2× trn, 1× prerazenej o kus drivi. Foukam to (odhadem na 45–50psi).
dnes jsem kupoval 5 kusu (pro ruzne lidi) tak mensi info o vaze
472g, 478g, 502g, 505g, 492g vsechno 2.1" kevlar.
Btw, Little Albert vypada stejne jenom ma vetsi vzorek a vahu kolem 530g (2.1"). Meksi guma vepred, tvrdsi vzadu. Vypada moc good.
ale ten albert moc nejede. mám norm alberta a po silnici to nejede ani z kopce
Fakt ? Mne presvedcovali (ale ten uzsi – little) , ze to jede po asfaltu vyborne. Temer jako RR.
Chlapi, kupte si silničky a máte pokoj
Moje rec.
Souhlas, nejlepsi vzorek je kostka. Kdyz Schwalbe, tak BIG JIM. Uz jsem se rozhodl, ze jej zkusim.
Kdyz Schwalbe, tak Al Mighty !
Na silnicku :)
Abys poznal nějaký rozdíl proti těm Medůzám, musíš ale zkusit jiný vzorek :-)
Se vzorkem jsem spokojenej. Ted chci zkusit, jak dlouho vydrzi ta Schwalbina, nez se sjede.
no už když se podíváš na vzorek a jeho výšku tak je jasno. ale zase vydrží mnohem víc než jiný schwalbe, defekt jsem na něm ještě neměl.