Foukáte vzduchové vidle dle doporučení výrobce?Když se držím doporučených tabulek a foukám vidlici na 160PSI,tak je velice tvrdá.Jako optimum mi vychází nějakých 120–130PSI (a to by dle výrobce odpovídalo váze cyklisty 75–80kg) ačkoliv mám 95kg.
Foukáte vzduchové vidle dle doporučení výrobce?Když se držím doporučených tabulek a foukám vidlici na 160PSI,tak je velice tvrdá.Jako optimum mi vychází nějakých 120–130PSI (a to by dle výrobce odpovídalo váze cyklisty 75–80kg) ačkoliv mám 95kg.
Pokud jde o tlak pozitivni komory, tak bych foukal podle sebe (a dodrzel maximalni), ale tlaky do SPV atd. bych se drzel mezi krajnimi povolenymi hodnotami.
Nevýhoda je třeba u 5th element a možná i u SPV tlumiče příliš malá komora. Klasickou pumpičkou na tlumiče se nedá příliš přesně fouknout správný tlak. Indián snad dělá spešl pumpu na spv........je to sice off topic k tématu :o)
Pozitivní komoru foukám podle sebe a SPV dle výrobce 100 Psi.
Drzet se nejakejch doporucenejch tlaku je blbost. Mnohem presnejsi je to podle ponoreni vidlice po nasednuti. Ale uplne nejlepsi je to nafoukat podle sebe a podminek na trati prece.
přesně tak, zvláště pro vidle bez locku je důležitý si to hlídat a přízpůsobovat se situaci
Je to vidle s Lock outem i s možností změny zdivhu.Dnes zkusím tlak vzduchu ještě ubrat..uvidíme zda to bude lepší nebo horší.
presne a pridam este – ak mas tlmic vzadu so systemom SPV a podobnym a vpredu vidlu bez locku a obdobneho systemu odporucam ist o 5–10PSI vyssie ako by si mal bezne, aspon ciastocne vyvazis tlmic a vidlu
Ne..nemám fulla..takže zadní tlumič mám jen v autě:-).Jedná se mi pouze o tlak v přední vzduchovo olejové vidlici.