Jak je to s životností Al(7005)rámů? A dá se poznat kdy odchází? Začne nějak měknout a kroutit? Nebo to rupne najednou a nečekaně..Dá se ta životnost nějak prodloužit? Nějak impregnovat vnitřek atp.? Dík
Jak je to s životností Al(7005)rámů? A dá se poznat kdy odchází? Začne nějak měknout a kroutit? Nebo to rupne najednou a nečekaně..Dá se ta životnost nějak prodloužit? Nějak impregnovat vnitřek atp.? Dík
Na ram pouzivam specialni impregnacni prostredek (nazev zde neuvadim, aby me nekdo nenapadl, ze zde delam nekomu skrytou reklamu), do ktereho by se mel ram ponorit aspon na tyden 1× za rok. Pak dojde u takto osetreneho ramu ke znatelnemu zvyseni tuhosti a pri takovemto pravidelnem osetrovani se stava alu ram temer nesmrtelny.
:-))))))))
Zeby to bol asfalt? ;)
mozno Wella Gliss Kur. ta z reklamy!
To snad ne. To kreje sediny a ja mam sedej ram :(
LooOooL ))))))))))))
Budeš jezdit a až to praskne, tak koupíš nový…ňáké další dotazy?:-)
Až to praskne…abych si pak nekupoval „dvoukolák“.. A já mám svého Kubíka tak rád.. Takže to rupne nečekaně?Neohlásí se to předem?(dopisem,sms,hvízdnutí..atp):o)
Kolegovi nedávno ulítla vidlice a on to komentoval následujícím způsobem: Prostě to udělalo dvakrát křup. To první křubnutí byla vidlice a to druhý klíční kost.
:-D
Odletěla do teplých krajin? :-)
Kubík se syn nebo kolo?:-)
Kubík je syn nebo kolo?:-)
Kubík je syn nebo kolo?:-)
odhaduji že kolo CUBE…
A pokud nejseš blbej, tak si koupíš ocelový. Al je pro fully a lidi co podléhají módě a reklamě. Proti oceli totiž pro normálního ridera má Al rám pouze nevýhody.
padlista podlahol reklame, ani sa mi verit nechce a tak nekomercne vyzeral…
ocelovy? ty tezky, mekky a stejne krupajici?
Těžký: o 15 dkg ? -neřeším Měkký: mám 85 kg a nikdy mě nepřipadal měkký, myslím, že tyto řeči jsou oprávněné tak u 20 špičkových závodníků. Měkký akorát příjemně, že chytá tvrdé vibrace a nerozebírá ti páteř. Křupající: křupl mě 3×, ale vždy po brutálním násilí, sám nikdy. (Když se ptali G.Fishera, na čem jezdí, co myslíš, že řekl? : na železe !(a to dělá al. rámů tuny)
by me zajimalo jak ocel ht pochyta vibrace od korenu:-)
Ve většině je ocel pohodlnější než hliník. S tou hmotností to nelze tak jednodušše řéct.
mna tiez :)))
s tym GF nesuhlasim, na transalpe mal hlinikovy pevnak…
Zivotnost impregnaci ani nicim podobnym neprodlouzis, jedna se o unavu materialu.
Btw. me osobne by zajimalo, jaka je prumerna zivotnost al7005 ramu u crossovych kol (aneb kolik kilaku to prezije) (a pripadne kolik prezije ram silnicky na ceskych „silnicich“).
Osobně si myslím, že určit „kolik kilaku to prezije“ nijak nelze, protože máš moc veličin, které to ovlivňují
Ja mam cross s al ramem rok a zatim drzi:-) (Sprinter Genesis)
Poznat se to nedá. Al slitiny po vyčerpání únavové životnosti prasknou bez varování a nečekaně. Jako moje pravidelně kontrolovaná, neohnutá ani nenaprasklá Al sedlovka.
Dyš na tom drandíš fakt často a přesto vydrží 5 a více let, tak je to důvod k oslavě.
myslim ze to take zle nie je, zatial mi nic neprasklo, ani mojej rodine, a su to uz 9 rokov AL ram a 8 rokov karbon.
asi je taky důležité jak kdo jezdí… a jak se o to kolo staré…
To je pravda, denně ho leštím a mažu a šeptám milý slůvka, a ještě mi neprask:)
karbon sa neunavuje
karbon praska :))
karbon mozna ne, ale ta priskyrice nejak nestiha…
ale karbon drzi, drzi a drzi:-)
No já si nedovedu představit že by mi při mým vytížení něco takle dlouho vydrželo. Ostatně já se na ty nový kola stejnak těšim každej rok (delší dobu mi vydrželo jen to co mám v profilu). I když nákej ten titan by nebyl zlej.
To bys musel ještě dlouho jezdit po matičce:)
No možná ani nemusel. Měl sem pár nabídek na Morati, ale ani jednou to nebyl cross.
Rozhodně bych nešel do Finský a tam jim vypláznul 150 000,– :-(
Me vydrzel Author Vision 18300km (2 roky)… pak jsem tu prasklinu nasel a koupil novej.