• Koupil jsem starší kolo kde jsou Magury Lousie, bohužel nemůžu nikde sehnat žádný technický manuál k těmto brzdám. V servisu taky vědí prd. Rád bych o nich věděl něco předtím než se na ně vrhnu s nářadím:o))) Díky P.S. ten manuál v češtině:o))

    0 0
    • Gatier  

      Naco Ti je manual? Ved su to normalne brzdy.

      0 0
    • X-biker  

      Ja mel cece julie, ted grimeku a vsechno je to stejny, jen tam lijes to a tam to. Vice mene o tom nepotrebujes wedet zadny zazraky. Jen trocha zrucnosti a trpelivosti. Jinak Luisy by mely brzdit paradne.

      0 0
      • ck  

        cao.potreboval bych poradit jak louisy odvzdusnit…mam model 02 a vcelku pravidelne se to sere.do servisu to uz nedam a nechce se me ale kupovat kit na odvzdusneni za 950kc..jde vlastne jen o nejakej sroubek s napojenim na hadicku a na druhym konci normalni injekcni strikacka.Jestli jsi to uz delal,napis me jak, a jestli se da nejak obejit onen kit..diky moc cao

        0 0
        • kovar  

          sak strikasku nejakou sezenes, hadicku taky, tak no problema, ne? akorat olej nebo brzdovku budes jeste potrebovat, nevim, co maji Magory. No a na trmenu by mel byt nejaky odvzdusnovaci cudlik, na ten nasadis hadicku, jen je treba ho naplnit brzdnym mediem, aby tam nebyla bublina. Podivej se treba na www.bajk.cz, tam je postup odvzdusneni Shimana. Melo by to byt podobne…ten sverak, co je tam uveden take neni treba

          0 0
          • Mamutt  

            Souhlas. Sedí nato takové ty potravinářské hadičky co mají třeba v Obi, stojí pár korun, různé průměry – určitě vybereš. Ale ten origoš kit mi u Magur přijde rozumější – do M se jen velice těžko shání samotný olej (Magura Blood – v tom kitu už je, a je dostupnější).

            0 0
            • ck  

              no diky,diky,ale pravdepodobne to nebude tak jednoduchy..az vymontuju ten odvzdusnovaci ventil,tak na me vytece olej..zbude tam jen dira do trmenu a na tu spatne nasadis hadicku…potreboval bych nejak prelstit ten sroub(ten je duty a ma na druhem konci prirubu na nasazeni hadicky) kterej tam zamontujes misto odvzdusnovaciho bimbusu…jeste sem to nedelal ale dle manualu by to tak nejak melo jit..

              0 0
              • kovar  

                aha, jsem myslel, ze ten cumlik na hadicku uz je primo standartne na odvzdusnovacim sroubu, ktery uz tam je a ze ho staci jen povolit, ne vymenit…

                0 0
              • Zdyn  

                No nejdriv musis vysroubovat ten sroub na trmenu (pokud nejni primo on jako odvzdusnovaci) a to ti zadna kapalina nevytece,pokud nepovolis sroub nebo vicko na pace.Pak nasadis strikacku s hadickou, vysroubujes sroub nebo oddelas vicko na pace a muzes tam tlacit kapalinu. Taky to chce nekdy dat kolo do takove polohy,aby plnení bylo co nejnize a odtok z paky nahore.Nekdy se musi i stelovat poloha paky.

                0 0
                •  

                  Musím použít jen orig. olej od Magury nebo tam můžu použít minerální olej do hydrauliky?

                  0 0
                  • Gatier  

                    Lepsie je pouzit oiginal. Mohlo by to poskodit tesnenia.

                    0 0
                  • JJ  

                    Nejradsi opravdu original, ale nouzove lze podle manualu pouzit i normalni stolni:)

                    0 0
                  • Zdyn  

                    Original se pouzivat nemusi.Dulezite je ,aby to byl mineralni olej.Nevim ted,kdo takovy dela,ale jde sehnat.

                    0 0
                    • kovar  

                      co treba od Shimana, ale ten bude asi taky predrazeny…

                      0 0
                    • JJ  

                      No ja myslim, ze ve slusnym bikeshopu by mohli trosku odlejt z naky velky lahve.

                      0 0
                    • Radek Broz  

                      Staci pouzit jakejkoliv mineralni olej (co myslis, ze tam davaj v bikeshopech?) Pouziva se treba v hydraulickejch rozvodech v Citroenech (koupis bezne v jakejkoliv autodilech – litrovka stala, myslim, kolem 200 a je to stejny jako magura blood)

                      0 0
                      • jose  

                        Tak tak, já používám taky minerální olej do citroenu LHD, nebo? citroen má v hydraulickém systému taky plno plasovýcha gumových částí, tak tenhle olej nic nerozeřere…Blood je zbytečně drahý, ani bych se nedivil, kdyby to bylo stejný…Používám již dva roky a no problem

                        0 0
                        • stary_noviny  

                          Mám nějaký Bendix LHM+ na plechovce je napsáno: Mineral based fluid for hydraulic system. Můžu to tam nalít? díky.

                          0 0
                          • Radek Broz  

                            Melo by to byt OK. Duvod, proc se tam nemuze dat DOT kapalina je ten, ze by to mohlo rozleptat nektera tesneni. Mineralni olej je v pohode.

                            0 0
          • leštič  

            Já je mám taky, ale Louisy 01 s jedním prasátkem, odvzdušnovací šroubek je v imbusu kterým se seřizuje vzdálenost vnější destičky (asi M3), místo něj se našroubuje ten kit s hadičkou (šikovný soustružník ti to za flašku udělá), trošku oleje ti vyteče, potom odmontuješ na páce víčko a zespodu tlačíš olej nahoru, naopak jak v autě. Používám hydraulický olej do Citroena (do tlumící soustavy) za cca 350kč/litr. A magury 2002 mají odvzdušňovací imbus zhora v druhé půlce prasátka vedle hadičky a postup je stejný.

            0 0
            • ck  

              jejda!:-)tak ja mam louisy nula jedna… splet jsem si to, protoze paky sou 02..po reklamaci… Mohl bys me prosim te priblizit jeste jednou ten odvzdusnovaci postup?klidne jako pro ******… Neni me totiz jasny co na me vypadne, kdyz povolim 5mm imbus na serizovani desticek.v manualu je popsano,ze se musi povolit:-o a pak teprve ten 3mm imbus na odvzdusneni…tenhle malej imbus vymontuju uplne?to musi vytect prece vsechno??prosim info jako pro hotentota..diky moc cao

              0 0
              • Zdyn  

                Kdyz pred tim vysroubovanim toho malyho imbusu neotevres nahore paku,tak ti Prakticky nic nevytece,pac tam ta kapalina drzi sama podtlakem.Jako kdyz ponoris brcko do vody,nahore zacpes prstem a vytahnes.Spodni konec je volnej,ale nic netece ven.Az nahore sundas prst,tak teprav voda vytece.

                0 0
                • ck  

                  jasne,to bych pochopil, jen me neni jasny dle jakyho kopyta si mam nechat udelat ten odvzdusnovaci sroubek.nemel sem ho v ruce a z obrazku v manualu prd poznam..takze by to mel bejt zavit jako na 3mm imbusu na duty tycce? a pokud protlacim kapalinu i ze vsema bublinkama, staci zase zavrit nadobku na pace a odmontovat sroubek?prece se tam musi trochu vzduchu zase dostat…abych to nedelal celej den..

                  0 0
              • leštič  

                No to je jednoduché ten imbus 5mm kterým seřizuješ vzdálenost prasátka vyšroubovat úplně nejde takže lehce povolit až na doraz. a pak ten 3mm vyšroubuješ úplně ven, ven ti vyteče jen velmi málo oleje nebo nic. Pak našroubuješ adaptér odmontuješ víko na brzdové páce a zespodu stříkačkou protláčiš olej tak dlouho až ti nahoře vytéká čistý olej bez bublinek aby ti olej netekl po kole omotej páku hadrou a průběžně odsávej druhou stříkačkou. Já jsem se naučil dobře odvzdušňovat až na po páte. Takže si neděl nic z toho pokud na poprvé ti to nepůjde. Hlavně si dej pozor a? ti nesteče olej na kotouč nebo destičky zbytečně si tak přiděláš práci. A? se ti daří.

                0 0
                • leštič  

                  Jo ještě ten bazmek na odvzdušnění. Toje fakt jednoduché. Téměř na 100% si myslím že je to M3 závit takže ten a? je cca 6–10mm dlouhý a na druhé straně zvětšit průměr tak aby hadička šla natěsno nasunout a celé to provrtat vrtákem průměr 1mm.Poptej se známých ve svém okolí jestli nemá někdo soustruh. práce na 15 min. No ještě k tomu zavírání nádobky: Naplň ji po okraj nasuň víčko a zkus ještě trochu stříkačkou potlačit až ti všude kolem víčka začne trochu téct olej a teď víčko uzavři úplně(jakmile zavřeš víčko už se tam vzduch nedostane). Odšroubuj odvzdušnění (trochu oleje vyteče ale z toho si nic nedělej) a zašroubuj zpět ten malý imbus šroubek. vše dobře očisti od oleje já si trochu pomůžu ředidlem.

                  0 0
                  • ck  

                    Diky moc!odvzdusnovaci sroubek sem objednal v jednom bike shopu a mel by stat do 100kc…uvidime, dam vedet jak moc se to povedlo.kazdopadne diky za rady a cao

                    0 0
                • ck  

                  joo,jeste jednu radu bych potreboval…v ser­visu me pravdepodobne pokapaly desticky olejem..vyvaril sem je ve vode, marinoval v isopropyl alkoholu a stale to neni ono jako na druhe brzde, ktera nebyla servisovana..mas nejakou jinou fintu jak se zbavit nastnoty na destickach?diky

                  0 0
                  • rasto  

                    obavam se, ze to vycistit nepujde. doporucuji koupit nove, napr. na http://www.cykloprofi.cz

                    0 0
                  • Pavlos  

                    Nebo skusit vypect v trobe nebo autogenem

                    0 0
                  • leštič  

                    No to je parada teměř nevyléčitelná choroba, pokud pořádně nevyčistíč kotouč, ale oopravdu pořádně tak ani nové desky ti nepomůžou bo je znovu zamarasíš. Mne se to stalo a na kotouči jsem čistil i dírky, desky jsem téměř pral v ředidle ale ani potom to nebylo to pravé ořechové. Tak si vyšlapu třeba u nás Ondřejník a sjíždím dolu s bržděním až se mi z brzdy čoudí pak je osmirkuji znovu nasadím a většinou už je to OK. Je to sice brutus ale mne to funguje. Zákazníkům to normálně nedoporučuji ale tady to snad přežijete.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.