vedel by nekdo jaky je rozdil mezi temito dvema kotouci krome vetsiho kotouce a o 1000,– vetsi ceny?nebo je to jediny rozdil?diky moc!
vedel by nekdo jaky je rozdil mezi temito dvema kotouci krome vetsiho kotouce a o 1000,– vetsi ceny?nebo je to jediny rozdil?diky moc!
Jestli se nepletu, tak rozdil je opravdu jen v tom kotouci. Zrovna minulej tejden sem ty HD kupoval a na zadnej jinej rozdil jsem neprisel…
Jan pisou na www.hayesdiscbrake.com: XC Series (Cross-Country)
HD Series (Heavy Duty)
Jak to tak vypada, tak rozdil je opravdu hlavne v kotouci (a ve vaze). Jinak mrkni na jejich web.
Jo, jenze tech 30% brzdne sily navic je delanejch jen tema kotoucema. Paka, prase i vedeni je porad stejny. A vaha je opet rozdil v kotouci…
vazne to da 30% navic?to docela koukam. jeste mam dotazek,existuje(tusim ze jo ale nejsem si jisty:-)) nejaky adapter na manitou a kolik stoji?jeste jestli je problem dat na ty XC dopredu vetsi kotouc? a v neposledni rade:-) jestli neudelam chybu kdyz do nich pujdu? dekuju moc a uz dam pokoj,o kotoucis uz toho bylo vsude dost:-)
Sam mam klasickej XC IS2000 uchyt na vidlici a s adapterem to jde. Obchodnikovu musis rict na jakej typ vidlice to chces namontovat a on uz spravny adapter vybere sam. Jinak platil sem za adapter cca 600,–. Kupoval sem pres webshoip trinnity.cz kde maj asi i nejlepsi cenu na ty sjezdovy Hayesy… A jinak neda se brat ze to ma o 30% vyssi ucinnost. Je to o tom, ze jak je vetsi kotouc, tak je tam vetsi paka pri brzdeni a tudiz na srovnatelny brzdny efekt potrebujes o cca 30% mensi silu resp. pri stejne sile to brzdi o 30% vice ;)