Poradte mi. Jezdil jsem Kenda, Rubenu a ted Continetal, ale tech mam plne zuby. Chci zkusit Micheliny a nevim jaky vzorek. Jezdim maratony a trochu CX tak bych rad neco rychleho, ale aby to byl i drzak na hrube zachazeni.
Poradte mi. Jezdil jsem Kenda, Rubenu a ted Continetal, ale tech mam plne zuby. Chci zkusit Micheliny a nevim jaky vzorek. Jezdim maratony a trochu CX tak bych rad neco rychleho, ale aby to byl i drzak na hrube zachazeni.
No jezdim Comp S Light a mam dost defektu. Ty gumy jezdi paradne, ale behoun se lehce prorizne na kamenitych trasach. Ted pujdu zase do Pythonu, ktere mam overene. Ty zkazene zavody uz me stvou. Uplne stejne problemy ma s nema i bracha :(
prave tohle me ted stve u tech continetalu. jezdej super jenze defekt je unich minimalne 100%. mam Flou a Leader a dneska je asi odnesu do sklepa. uz z toho mam docela nerva
Teda u tech contiku me to docela prekvapuje. No minimalne u tech lepsich plastu maji 3 vrstvy tkaniny, akorat jejich XC plaste maji nizkej profil takze se musi foukat dost natvrdo.
Conti Explorer Protection – i se supersonic conti dušemi jediný defekt za rok a půl. Bylo to ve slídovém dole, to je jako projet sklárnou :-) Ale k těm tenčím slikům bych také neměl nekonečnou důvěru.
Taky jsem je jezdil a podobný problém s proříznutím boku jsem měl jen jednou. Někde psali, že pro tenhle rok mají jejich nové modely silnější bok, což by mělo proříznutí zabránit. JJinak letos původnímu modelu odpovídá XCR DRY, alespoñ má stejná dezén, a vypadá parádně, až na tu cenu.:-( Jinak můžu potvrdit, to co píšeš – jsou parádní, pohodlné, dobře zabírají a myslím, že i docela vydrží (dostal jsem je už jeté a ještě dva tisíce mi vydržely, potom se začal vytrhávat vzorek). Mít peníze, šel bych do nich.
Ja ale s bokem problem nemam ten mi naopak prijde docela OK. Po kazdem zavode mam rozrezanej behoun na nekolika mistech az na platno. Pak staci najet na ostrejsi kaminek a mas okamzite pomerne velkej defekt.
Jo? S tímhle zas jsem problém nikdy neměl já. Špatně jsem si přečetl, co jsi psal. Já jsem jedenkrát rozřízl bok toho pláště. Ale to byla spíš blbá náhoda, jinak jen běžné defekty.
popisuješ bezdušáky nebo normál?
Normal.
Ten Comp S light zvažuju teď dopředu pro přítelku, jen se mi zdá, že má menší objem oproti Pythonu i RR (ty teď za dobrou cenu u nás nejsou)-není trochu nepohodlný? Vzadu mám po doporučení známých nové dvoubarevné Pythony MRC High, ale po 400km se brutálně rychle sjíždí vzorek, tak mě to docela děsí. Na loňském modelu prý dávali až 5000km?!Že by měkčí směs…
No ja mam bezdusovej, kterej je o neco sirsi nez dusouvej a ten tedy pohodlnej je. Kdysi jsem ale vozil i dusovej a rek bych ze patri spis k tem pohodlnejsim. O neco nensi objem nez python asi mit bude, ale zase vetsi nez RR 2.1"
Měřil jsem ze zvědavosti šířku složených pláš´tů, tedy de facto obvod a Pyth měl myslím cca 14cm, RR 2,1 asi 13,5 a Comp 13.U dušových.
Otazkou je o kolik se ty plaste povytahnou po nafouknuti. Jinak na prednim kole se ten michelin chova dobre.
Spominane problemi s defektami mas u bezdusoveho Michelinu? Na aky tlak ho fukas?
Na zavody foukam predek na 2,25 a zadek na 2.5 Baru
Nezvejka se/neplave to nekdy v zatackach pri tak malym tlaku (2,5bar byva vetsinou min.dopor.tlak)
U bezdusovek jsou to 2 bary. Plast se nezvejka na mych 64 kg ani tech 2.5 baru neni zrovna komfort. Jen tak mimochodem bezdusovej Comp S Light je o 4mm sirsi a o 3mm vyssi nez dusovej, takze ma vyrazne vetsi objem nez dusovej. Ten dusovej se opravdu musi foukat kolem 3 baru.
To je typičeskaja reakcia :-) Michelin stojí za hovno, protože já nefoukám a mám defekty. Skus třeba 3,2 a 3,5 barů a pak teprve nadávej na pláště.
Hele je to bezdusovka takze defekty prurazem nehrozi. Nejsem tak blbej jak si myslis. Ten plast ma velkej objem a pri tlaku 3bary je jako kamen a neda se na tom jezdit. Jak uz jsem psal plast se snadno prozizne a v tom je jejich problem.
defekty prurazem nehrozi a jaky dalsi defekty znas? napada me akorat snake a ten u tubelessu nehrozi vubec, plast kterej se da rozriznout jde i prorazit......
Neni nahodou pruraz to same jako snake? Podle me jo. Pak uz me napada jedine proriznuti, nebo normalni bodnuti a s tim mam ted prave problemy. Pral bych ti videt jak ten plast vypada po dvou poslednich zavodech. Vzorek je netknutej, protoze nejezdim smykem, ale je rozrezanej na tolika mistech ze je na vyvyhozeni :( Je to muj patej par michelinu co jsem kdy jezdil a se vsemi at uz dusovymi, ci bezdusovymi mam porad stejne problemy. Doufal jsem ze modely 2004 budou jiz vychytane, nebyly a neveril bych ani novym XCR Dry. Takze tak :)
Dafe ty máš teda nervy. Mě to takhle prasit tak tomu nedám pětkrát šanci :)
To vis napoprve poridis z neznaloszti jeden par slicku JET S + Comp S Light A zjistis ze jsou s nema defekty. Pak jsem si poridil bezdusove rafky a rikam si ze ty plaste budou tlustsi a ze to bude dobry tak jsem to zkusil zase. Pak uz jsem se nasral a rok jezdil bez problemu Pythony. Pak Zitny slevi o polovinu modely 2004 a rikam si za tu cenu je to dobry a snad uz to vychytaly. A nevychtaly. Ted mam doma jeste jeden par uplne novejch bezdusaku nechcete je nekdo levne? :) Kupuji osvedcene Pythony…
zkus ječnáka, má v plánu zkusit tubelesky
Tak nevim po tehle reklame jestli je bude chtit :)
sem si vzdy myslel ze pruraz= propichnuti(napr. trnem)
Promiň, ja jenom že když jsem kdysi foukal jako ty, tak jsem měl defekt každou druhou jízdu, teď asi tak 2× za rok. Ty pláště asi pořád nejsou tak špatné, chybka bude asi jinde :-)Druhá věc je taky jízdní odpor- máš asi dost dobrý „motor“ ? Já bych to tak neutáhl.:-(
Zalezi jake j plast mas. Treba Conti Twistr coz je 1,9" musim i ja foukat na 4 bary. Comp S Light fakt staci na 2.5 a odvaluje se jen po stredni casti vzorku stejne jako pri tlaku 3.5 baru, takze zvyseni jizdniho odporu je neznatelne. Pritom to ale lip tlumi a ma to lepsi grip.
Ale posere se :-) Když nafoukáš u auta na 1 bar, tak ti asi taky dlouho guma nevydrží (pokud se dřív nezabiješ. Říkáš, že líp tlumí, ale to je tím, že se vlastně na nerovnostech pořád prolamuje a pak se kord holt roztrhá.
Na boku plaste je na Michelinech doporucene husteni 2–4 Bary. U bezdusovejch Pythonu jsou jako doporucenej tlak uvadene dokonce pouhe 2 bary. Na aute mas jiste take predepsany tlak jakej musis dodrzet ne?
Ty nove dual compound asi vydrzi vic. Vpredu mam XC Dry, vzadu comp S light, oba UST, zatimco zadni jsem prorizl 5×, predni ani jednou. A to jezdim prednim kolem stejny teren jako zadnim :-)
tak je zkus prohodit..aspon ja mam treba na zadnimj kole defekt tak 10 casteji nez na prednim. jo a na XC Dry sem taky zvedavej, budu je testovat na Krali. Oproti Comp S light se me zdaji uzsi, muzete to nekdo porovnat? maji ten behoun „na omak“ taky asi silnejsi.
sirka je uplne stejna
loni jsem mel comp s light letos xcr dry rozhodne jsou uzsi a taky bych rekl ze nizsi ale na pohodli jsem to moc nepocitil jinak rozhodne behoun ma tlustsi gumu a a o neco tvrdci resp tuzsi. boky bych rekl ze budou taky tlustejsi ale z pruznejsiho materialu
test xcr dry probehl na transbrdech a obsal perfektne sotolinu blato asfalt i lesni pesiny jehlicnopiskokamenite zvladli perfekten nevsiml jsem si zadne rezne rany nebo nejakeho poruseni.
tak asi tak k michelinum
…co to je za sileny slovo: „jehlicnopiskokamenite“ ??? :-))
Jak rikam, mam na kole soucasne lonsky i letosni model a v sirce (oba jsou 2,0) neni rozdil
ja rikam ze to mam taky a comp s je sirsi jak xcr dry
vem supleru a zmer si to
Tak ja vam sem do pranice hodim jeste muj nazor :) Micheliny se vytahuji, takze novej se zda uzsi nez nekolik mesicu starej :) U jednoho dusovyho se mi vytahla patka tak, ze mi vyskocila z rafku. No a jeden bezdusovej ji mel zase vytahlou tak, ze uz nesel nafoukat, protoze byl v tom rafku strasne volne.
S Comp S Lightem na predku take nemam problem. Ten zadni plast vypada ale podstatne hur. Ja bych od XC Dry zazraky necekal.
na novejch pytnhonech mam 1500 a jsou skoro jako novy:o)) stejne jako starsi GE:-)
já na nich mám cca 500km půl silnice-půl terén a už ubyly téměř 2mm.
Mišulíny má jenom žena, na zadním comp S light a ve Švajcu se svými 50kg a opatrnou jízdou je prořízla. Já už jezdím 3roky Maxxis Medusa 1,8 a nebudete mi to věřit ani jeden defekt, ale na maratony je rvu na 60psi, RomanH je vozí aji na předním kole a letos si je kupoval znova.
Racing Ralph 2,25 :)
Comp S light= Defekty
Ja psal neco o comp s light?
Co ja viem??… Druhy prispevok v poradi bol o nich.Tak som to dal pod teba.
aha, tak sem dneska pochopil i logiku zarazovani prispevku! :-))
Zkousel si nekdy kliknout na ten odkaz ODPOVEDT ROOT ? ;)
Nechapem- ROOT.
tak na to klikni (admine mel by si stvorit nejaky manual):D
spis povinne alespon dvoudenni skoleni!
tak to zkus.
ok napovim ti ROOT je anglicky KOREN kdybych umel slovensky tak ti to napisu po slovensky;)
root je hlavni adresar, to byl taky jedinej podnet proc sem na nej pred rokem kliknul a objevil neco tak uzasneho ze nemusim rolovat celou stranku nahoru:))
Jinak receno odpovedet ke koreni diskuze ze:)
Po dlhom trapeni (som hrozne unaveny) som to nasiel. Je to tu domiesane (angl;cest;slov…).
Myslim ze za ten rok a neco co jsi zde zaregistrovany je to solidni vykon ]:D
Pozor! Nasiel, ale nepochopil… Inak diky! :)
to mas z toho ze mas pevnou vidlu;)
pred tyzdnom isiel jeden z ceskych borcov co skoncil uplne na spicke dubnicky maraton tiez s pevnou vidlou a dvojprevodnikom. 100km/3800m
takze cerstva zkusenost s XCR Dry..vydrzela 20km.. dneska sem vyjel a vysledek? 5cm rizanec v zadnik kole, duse prazdna behem 2 sekund.. nevim o co to bylo, nenasel sem nic moc ostryho..jan normalni kaminky.. typuju strep nebo snad nuz co sem kolem oddohodil nekam pryc z cesty..jeste ze sem je mel za 49euro/par.. dat za ne plnou cenu tak fakt nevim.. no co. zejtra kupuju na zadek dratenou 2.1 za max. 400kc. nehodlam mit kilometrove naklady vyssi nez pri jizde taxikem:)!
Rozřízl jsi běhoun nebo bok pláště?
behoun, presne v prostredku. prostrcim tou dirou klidne palec..
ty klawo! no tak jedno je mi jasný Michelin ***** ani omylem :)
Ja vcera taky opravoval :) Prijedu ze svihu silnicniho a doma koukam ze mam na plasti bublinku, co leze z prorizle dirky v plasti. Jak jsem se spravne domnival byl to vnitrni zater co prolejzal skrz lehce prorizlej behoun.
Po vcerejsku naprosto stejna zkusenost. Pri dojezdu domu na lesni ceste se ozvala rana a behem sekundy uplne prazdne kolo. Na behounu predniho kola skoba cca 1,5 cm. Plaste mely najeto 35 km.
Na nejake zovseobecnovanie o plastoch by som netrufal. Posledne roky jazdim len plaste s kevlarovou patkou pre pohodlnost pri prezuvani a nizsiu hmotnost v porovnani s drotenou verziou, v kombinacii s rafikmi Mavic X517 ich prezuvam zasadne len rukami. A teraz k plastom. Skusenosti mam s Continental Explorer Pro, Escape, Hutchinson Scorpion Air Light, Maxxis Wormdrive, IRC Mythos XC (tie som mal povodne na biku – s drotenou patkou), Michelin Comp S Light. Ako najuniverzalnejsie sa mi javili Conti-Exporer Pro, nizky valivy odpor, dobre drzia aj v terene, samozrejme nie v extremnom, dobre sa cistia od blata. Najpohodlnejsie sa ukazali jednoznacne Scorpiony, ked som ich nasadil, nechcel som verit ako sa znizili otrasy cez sedlo (mam HT), nevyhodou bol vacsi valivy odpor a zadne dost rychlo sa opotrebovali. Na preteky (jazdim len maratony) sa mi najviac osvedcili Michelin Comp S Light, presiel som s nimi v rade 13 maratonov bez defektu, je pravda, ze som ich obuval len na maratony. Su lahke, maly valivy odpor, dobre drzia na vacsine podkladov. Na treningy mimo blatiteho terenu pouzivam Maxxis Wormdrive pre ich minimalny odpor hlavne na asfalte, Scorpiony tam hucia ako traktor. K defektom. Odkedy hustim na 3,5 atm, klasicke hadie stiknutie som nemal, co som mal defekty tak od trnov a prerezania plasta nejakym ostrym predmetom. A to podstatne viac na vedlajich asfaltkach hlavne v neskoru jesen a v zime, ked sa posypava cesta drobnymi ostrymi kamienkami, minulu jesen som nechal Comp S Light na dojazdenie aj na treningoch a po prvom roztopenom snehu s posypom som mal dva defekty a plast na niekolkych miestach rozrezany. Ale podobnu skusenost som mal aj s Contikom, Scorpionom aj s Wormdrive, takze teraz na jesen si kupim nejake lacne plaste s hrubym tvrdym vzorom, akurat sa obavam valiveho odporu, je to nanic ked makam a bike nejde lahko ako som zvyknuty. A este je to aj o nahode, aspon u mna statistika vobec neplati, mal som tyzden, ked som pichol na kazdom treningu, niekedy aj viackrat a potom su mesiace ked som bez defektu. Minuly tyzden mi dosli RR (2,1 kevlar), tak sa tesim na nasledujuci maraton, som zvedavy, ci sa potvrdia dobre referencie, ktore sa o nich pisu.
A jaké zkušenosti máš s Mythosy?
Tak já jsme na Explorery, ale s drátěnou patkou, přesedlal právě z těch Mixchelinů a první. co mě zarazilo byl valivý odpor. S těma Mischelinama úplně k neporovnání, na asfaltu je to děs. Tak něvím, jestli je to tou patkou, ale mě ty Explorery nepřijdou jako zrovna s malým val. odporem.
jezdím michelin Sprint tenhle vzorek to je http://img.epinions.com/…sized200.jpg
a jsou super ale musej bejt v šířce 2.0 super tluměj bezva jednou a zaběr pro me dostatečný, jedinej problém je že už se nedelají :( a vydrží podstatně díl než ty co byli potom s lamelou a rubena to okopírovala a ty jejich nestojí za nic … už kuli šířce 1.9 …