Pláš? PANARACER FIRE XC PRO COMP

8 nepřečtených
  • Viruss

    Co si myslite o tehle plastich? Uvazoval jsem o nich jako o nahrade za Ritchey Speedmax, se kterymi si proste v terenu nejsem jisty (moc nepodrzi) – potrebuju plast, ktery i na silnici ma co nejmensi valivy odpor, ale pritom podrzi v terenu… proste nejaky rozumny kompromis :) Mno a tyhle plaste by se mi ke kolu hodily i designove :) (Pripadne pokud byste vedeli, kde este sehnat zeleny Micheliny Comp S Light (ne bezdusovy), byl bych zauzlovan)

    0 0
    • danielson  

      Já o nich taky uvažuju, protože teďka jsem dodělal IRC Mythos slick, který v terénu dost pokulhávaly. Ale zase se bojim, jestli ty PNC fire XC Pro nejsou moc velký traktory. Přece jenom když půjdu na švih, abych taky něco ujel…:)

      0 0
    • Glum  

      Jo, dobrý! Mám asi osmý (většinou 1.8, občas i 2.1). Bacha, dělají se ve dvou verzích kvality: horší a levnější OEM s cca 60 tpi a lepší originály 127 tpi. Ty horší bývají dost kritizovaný. XC PRO Comp jsou do terénu dobrý, ty 1.8 jsou do bahna trochu málo, ale zase jsou příjemnější na silnici. Citlivý na správný nahuštění! Guma je měkčí (dřív se sjedou, ale zato velmi dobře drží v zatáčkách).

      0 0
    • sax  

      Horší gumy jsem ještě nezažil. (1.8) Když je nafoukneš normálně, tak jsou v terénu dobrý, díky měkký směsi, ale jak vyjedeš na něco tvrdšího, tak plavou jako sviňa. Na asfaltu máš pocit jak na sněhu. Když je nafoukneš hodně, tak se na tvrdýnm povrchu radikálně zlepší, ale zas to šíleně drncá v terénu, žádnej komfort. ejde zvolit kompromis, aby to sedělo na tvrdém povrchu a nedrncalo v terénu. Měkká směs se dost sjíždí – já měl po 500 km tak polovinu vzorku pryč. Co se týče valivýho odporu, tak malej teda není, vzhledem k tomu, jak daleko to má špunty.

      0 0
    • Martin  

      v Biketunelu jsem ty Micheliny videl.

      0 0
    • civetta  

      Mam skoro rok 2,1 kevlar (= ty lepsi) a velka spokojenost, ovsem prijde na to: v terenu vynikajici na suchu i mokru (vcetne samocisteni), ale na asfaltu skutecne trochu plavou a nejakej odpor taky maj 8-))) S tlakem nemam problem, asi proto ze mam fulla – na assfault natvrdo a do terenu namekko. Howgh. Jo – ten design jsem taky resil…8-)))

      0 0
    • MartinXC  

      Kdysi jsem je (1.8) dostal na novém kole:

      • v bežném terénu jsou OK, dobře drží, brzdí i se valí
      • v hlubším blátě se zalepí raz dva a nečistí se moc dobře
      • na tvrdém nestojí za nic
      • řekl bych dobrá XC univerzální guma

      Pak jsem si koupil dozadu 2.1:

      • vpodstatě jako 1.8 jen se docela překvapivě dobře valily i po tvrdém
      • na Lagu jsem několikrát šel klacíkem skrz až na ráfek – náchylné k defektům v terénu plném klacíků a hrubých třísek

      Pak jsem koupil Pythony (a to je jiná historie).

      0 0
    • murko  

      No ja si Panaracer Fire XC Pro neviem vynachvalit. Jazdim uz druhe, 2.1 na oboch kolesach. Je sice pravda, ze to trochu citit na rychlosti, napr. dole kopcom tam kde som na Ritchey Speedmaxoch siel v pohode okolo 64 km/h, tak na tychto Panaraceroch mam co robit, aby som to vytocil na cca 55 km/h. Ale v lese su super, hlavne pri zjazdoch. S tym plavanim na asfalte trochu nesuhlasim, pretoze keby to tak bolo, uz by som sa zopar krat zodral na ceste, pretoze v niektorych zakrutach jazdim dost „naklopeny“. Skusal som aj na chodniku sa zapriet do bajku pod 45 stupnovym uhlom a nepodarilo sa mi s bajkom pohnut :). Skratka, ked ojazdim terajsie plaste, tak si na 90% kupim rovnake…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.