Nemate nekdo najetejch par kilaku na tomhle plasti? Vypada, ze by mohl bejt docela dobrej. Potrebuju to do zadu, na maratony, ale shanim neco univerzalniho co bude drzet na mokru v terenu.
Nemate nekdo najetejch par kilaku na tomhle plasti? Vypada, ze by mohl bejt docela dobrej. Potrebuju to do zadu, na maratony, ale shanim neco univerzalniho co bude drzet na mokru v terenu.
Ja je mam vepredu i vzadu, jsou jety asi 2500 km, z toho 2000 na nich predtim najela holka. Docela drzi i jede, ale neni moc pohodlnej a je citlivej na spravnej tlak. Ale: Vzadu ma skoro vsechny bocni spunty ulamany, pritom vzorek uprostred jeste uplne sjetej neni.Jakoby trochu zpuchrel. Treba je to jenom vyrobni vada. Dratovy to prej nedelaj.
Potvrzuji.Musi se dost foukat jinak plave.Jak vjedes na pevnej podklad, trhaji se spalky.Dost rychle se ojel. Je o 5mm uzsi nez dratova verze, ktera ma asi jinou smes a vyse popsane problemy nema.Vybornej byl na trave, tam drzel super.Jinak a ty prachy bych ho uz nekoupil,ted je sice levnejsi,dal jsem za nej pres 1000,–.Je vcelku lehkej.
Mam zkusenosti s dratovou verzi, najel jsem na nem asi 1000 km a zatim muzu jenom chvalit. Zajimava je vsak skutecnost, ze tyto plaste se vyrabeji nejen v Japonsku, ale take na Taiwanu a tyto jsou asi o 4 mm sirsi a maji horsi jizdni vlatnosti.
Tak je to hodně starý vlákno, ale zkusím se zeptat. Chci koupit tyto pláště (asi po netu – bikestore, shopacek…kdybyste někdo věděli o kaměňáku v Brně, tak dík). V jiném vláknu kde jsem o nich hledal info info se píše:
Bacha, dělají se ve dvou verzích kvality: horší a levnější OEM s cca 60 tpi a lepší originály 127 tpi. Ty horší bývají dost kritizovaný.
Zde jsem se zase dočetl, že kevlarová verze je problematická a drátová ne. Co teda koupit když chci kvalitu a ne taiwanský šméčko, kterýmu se trhají špunty? Dělá se drát ve 127 TPI?
nejlespi plast jakej jsem zatim zkusil. uz na nem jezdim 2. sezonu. vydrz nedokazu moc posoudit, ani me moc nezajima.
o zadnych problemech s kevlarem nevim. prvni se mi loupal, ale ten byl strasne starej, dlouho lezel kamosovi ve skrini, co jsem koupil novy tak OK.
kup japonskou verzi, mela by byt o 100 g lehci nez taiwan. Japonska verze je v papirovym obalu a je tam vaha 580g, TPI 127. nejsou to 2.1 ale max 2.0, coz mne vyhovuje.
prochazel jsem ceske eshopy a vypada to, ze je maj jen v cerveny barve. pokud je nekde vidis v cerne dej vedet
já mam už třetí sezónu kevlar 2,1 (made in japan) , tenkrát byly dost drahý… snad 1100 za kus chteli, ale nemuzu si stezovat, je to univerzál se všim co od univerzálu lze očekávat… moc si nerozumí s mokrym terénem, ale neni to nijak kritický… špunt se mi neulomil ani jeden (a to je nešetřim), sjížděj se relativně pomalu, vozim je jen na sucho a tvrdší povrch, ale poraděj si vcelku se všim… jediný co musim potvrdit – když nejsou pořádně nahuštěný, tak lehce plavou. Letos mam v plánu je dojezdit a otestovat IRC Mythos II 2,1 (kevlar), který už mam koupený.
Naprosto souhlasim. Spunty se odlamaly jako pernik a v plasti zbyly docela slusne diry. Uz bych si PF v kevlaru nekoupil. Drat je lepsi, ale strasne rychle se sjizdi v porovnani s tim, co vozim ted (Rubena).
Uz je to tak 6 let co jsem tyto plaste vozil. Jezdilo se na nich dobre. Dobre tlumily, je to takovej univerzal dobrej na suchu i na mokru. Nevyhody hodne defektu a rychle se sjizdely.
Odjezdil jsem jich tak osm, deset. Velmi dobre drzi na trave a ve vlhku, je z relativne mekky smesi (dost rychle se ojede), musi se presne hustit. Ze bych odtrhl spunt, to se mi nikdy nestalo. Verze 126 tpi je vcelku odolna proti pichnuti (teda pokud neni hodne ojeta). Muj oblibeny do terenu, vetsinou ale pouzivam ten samy Fire XC Pro, ale 1,8. Ten je o poznani rychlejsi, i kdyz v tezsim terenu samozrejme horsi. Daji se koupit za caa 800 normalne, obcas byvaji i o 200 levnejsi.
Jezdil jsem Paranacer Fire XC Pro kevlar ale verzi 1,8" a nic moc. Docela brzo se sjel, moc nepodržel…navíc se brzo urvaly boční špunty. V podstatě jsem teď přešel na NN+NN nebo NN+RR.