• Hynas

    Asi tak.

    0 0
    • kubad  

      .

      0 0
    • AussigBiker  

      A 29"?

      0 0
    • kandik psi zub  

      time to flamewar minus five posts and still counting......

      0 0
    • Vilém  

      To te to tak uchvatilo?

      0 0
    • whom  

      koukám ti do profilu, jestli se něco nezměnilo.....

      …ještě jsem nedospěl, zatím 2×10…ale jak to tak počítám, nic jinýho mě asi nečeká :-)

      Takže, NEBRAT!

      0 0
    • Sunshine 29  

      Hele s nebylo by lepší založit profil kola? Není to málo??

      BTW co 1×10? Brát či Nebrat?

      0 0
      • Al Stra  

        taky nebrat

        0 0
    • TeryPV  

      Já tomu rozumím. On totiž výraz „per tam velkou!“ v tu chvíli postrádá smysl :(

      0 0
    • blaza84  

      (1×11)+(1×12)=23

      0 0
      • MartinM  

        23 nebrat!

        0 0
        • TeryPV  

          Číslovka by Ti vysvětlil, ze je to jediný správný rozměr:-D

          0 0
    •  

      no ale , co ,máš dělat takový profík-třeba Kulhavý, když musí jezdit to, co mu nacpou na kolo?

      No ještě , že ho nenutí, aby to chválil…Ale s profíkama se porovnávat asi nedá-berou kolo jen jako nářadí na jedno použití a často si ani neseřídí sami přehazku..

      0 0
      • tomxxx  

        Docela by ses divil, ale servis si vetsinou umej udelat dost dobre, ale proc by to delali, kdyz to neni jejich prace.

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Toto fakt záleží na jezdci. Tuším že to byl zrovna Gwin kdo přiznal, že na servisování svého vlastního kola by hodně pohořel. Navíc borci, kteří pro ně dělají, jsou často machři typu bezdušáky nahozené za pět minut, za osm s vložkama.

          0 0
          • novas752  

            A co bys tam chtel nahazovat dyl? :D

            Instalace ventilku je 15s, Nasazeni plaste max minuta nahozeni kompresorem 10s, aplikace mlika 30s, instalace vnitrku ventilku 5s a nafouknuti s distribuci mlika uvnitr plaste zbyvajicich 30s. Krat 2 a mas to akorat pet minut. Zadny srani stim.

            0 0
            • Barak  

              Jasne a proto x vlaken tady, ze to nejde nahodit, nekde to uchazi apod.

              0 0
              • novas752  

                To bude tim, ze v profi teamech je profi mechanik a profi vybaveni – tubeless rafek, tubeless plast, osvedceny ventilky + paska. Navic tlak nastavujou pred kazdym treninkem/zavodem (casto i prohazujou plaste), takze pripadny dlouhodoby unik (typu „za tyden je to prazdne“) vubec resit nemusi.

                Kdyz mas k dispozici kompresor a/nebo nafoukanej vzdusnik + osvedcenou kombinaci rafku a plaste + vsechno pripravene (nemusis to hledat po celym baraku/byte/ga­razi/dilne), taky to do peti minut zvladnes.

                0 0
                • H8me  

                  +1, ja jsem byl bezdusi nepolibeny a napoprve oba plaste bez sebemensich problemu, nikdy zadny unik …

                  0 0
            • bezdratova.sprcha  

              A co vložení biku do stojanu, vyndání kola, vyzutí pláště, očištění ráfku, instalace pásky a vložení kola zpátky? Teorie je jedna věc, ale když do toho započítáš manipulaci s kolem, podávání dílů a spotřebáků, jsi někde úplně jinde. A s vložkou je zapasování pláště kurevská pakárna.

              Pro běžného smrtelníka servisáka to bude obvykle otázka pěti minut minimálně bez vložek a to na jediné kolo.

              0 0
    • petryk  

      To to trvalo

      0 0
    • bezdratova.sprcha  

      A co má člověk jiného jezdit? Jednou jsem jel na 3×5 kole z práce na autobus a spadl mi řemen a zesekl se o šlapátka. Autobus mi ujel a poté co jsem opravil ten řemen jsem musel jít pěšky. 1×10 a 1×11 je jediná jistota jak někam vůbec dojet. Akorát to musí seřídit fakt odborník jinak to nemá cenu.

      0 0
      • orm  

        Tak jezdci cannondale asi nemaj moc dobre servisaky :-)).

        0 0
      • Vilém  

        Nemas foto toho 3×5 s remenem?

        0 0
      • Ricci  

        ked si opravil remen tak si mal ist na kole

        0 0
      • Petr L2  

        3×5 s řemenem, to jsi jel na kombajnu?

        0 0
    • Lister  

      A nemělo tam být 1×12+29 nebrat! ?

      0 0
    • -b-n-x-  

      Presne. Brat az 1×13 :-)

      0 0
      • H8me  

        nene, brat az 1×20, abys mel stejne prevodu jak na 2×10 :D

        0 0
        • Lister  

          Ty máš na 2×10 20 reálných převodů? Co na to přesmyk?

          0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Přesmyku to je jedno, zalezi hlavne na prehazovacce jestli ma potrebnou kapacitu zubu. Ja na kratkem raminku nemuzu na mensi placce pouzivat akorat dva nebo tri uplne nejvyssi pastorky protoze se provesi.

            0 0
          • H8me  

            Muzu radit uplne vsechno jak chci i maximalni krizeni – sice to skoro nedelam, ale hazce ani presmyku to neva. A to mam jeste napinak. Retez vydrzi standartni dobu …

            0 0
            • Lister  

              No já se snažil naznačit, že abys měl reálně 20 převodů tak bys musel mít převodníky v kombinaci 72/20z

              0 0
              • blaza84  

                A on to myslel jako vtip. Chlapi, trochu víc toho masa!! :)

                0 0
                • Lister  

                  Myslíš ten začátek,. jasně že to byl vtip, to jsme pochopili, ale kdoví, z jakých představ ten vtip vycházel :-)

                  0 0
              • bezdratova.sprcha  

                Pokud bys to vzal čistě matematicky, tak žádné převody nebudou stejné, budou obvykle minimálně o 0.04 rozdílné.

                0 0
          • JakeF  

            Nedávno mi tu někdo tvrdil, že to jde používat jako mezipřevody :).

            0 0
    • peky  

      Mě to hajzli dali už ve výrobě.....

      Hele a máte doma akvárko?

      0 0
    • Fran7  

      NEBRAT ? není lepší ať si každý zkusí sám co mu vyhovuje, nikde nepíšeš proč, takže to beru jako nahození háčku a čekat kdo se chytí.

      0 0
    • JakeF  

      No tak neupejpej a pochlub se, co jsi pořídil novýho na jednoplacce :).

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce