Odešla mi KENDA KWICK a budu kupovat nové gumy. Pošilhávám po WTB NANO RAPTOR. Poraďte ještě jinou gumu s co nejhustším (možná i souvislým) vzorkem uprostřed co pojede po hladkých cestách, ale nebude to úplný slick.
Odešla mi KENDA KWICK a budu kupovat nové gumy. Pošilhávám po WTB NANO RAPTOR. Poraďte ještě jinou gumu s co nejhustším (možná i souvislým) vzorkem uprostřed co pojede po hladkých cestách, ale nebude to úplný slick.
To uz tady taky dlouho nebylo .. :) jenom na tyhle strance jsou asi 3 diskuse na tema plaste ..
.. Python ..
Do minulosti jsem koukal a vytipoval jsem si ty NANO RAPTORY, ale kdysi jsem měl nějaký SAVY, který byly přesně takový jaký bych zase chtěl, ale teď jsem o nich nenašel ani zmínku
Sakra, kde je to „Pythony nebrat“ ? Už to tu mělo být, Kovar nezachytil nástup a má zpoždění ;-)
:-D
Pythony jsou uz spise pro jezdce co uz maji trochu vypilovanou techniku … ale to uz jsem tady taky psal ..
no prave ze pythony pochytaj spoustu jezdcových chyb, aniž by byl defetk:-) když sem přezul na twistery, tak to jelo daleko lip, ale zase moc netlumily…
Fast Fredy jsou hodne dobrý, rychlý a i celkem dobře tlumí, jezdil jsem je driv na tréninku a nemůžu si stěžovat, akorat se sjižděli trochu rychlejc:-)
Na predku 2,25 s pevnou pro mne nejlepsi volba. Fredka je muj favorit a milasik, :-).
A kterej, mám v tom trochu hokej: http://www.koloshop.cz/index.php?… http://www.schwalbe.com/index.pl?… Ten na tom koloshopu bude asi nějakej výprodej staršího typu?
a aky je v nich rozdiel???
Myslel jsem si, že jeden je víc spojitý a druhý má víc jednotlivých výstupků, ale jsou stejné, jenom to klame.
nejlepsi je vzit fastfredy 2,0 s Race Guard, vystuha pod behounem lepsi proti prorazeni , proriznuti atd. sice nemaj takovou vydrz ale zatracene dobre jedou i v terenu
se omlouvám. Ale dobře, že jsi mě zastoupil :-)
Velká čest pro mě :-)
tak děkuji:-)
WTB NANO – viz recenze. Po dalších 400 km cest necest v Kérkonošském národním parku stále doporučuji! Vzorek netknut, mokré kousky s šutry překonal bez ztráty květinky i když se strachem a když ti nevadí fakt špatné samočistící schopnosti – tak pohoda! Dokonce po zajetí přestal po mě střílet tolik štěrk a opoměl jsem montáž bez nářadí (0 defekt)!:-)
schvalbe Fast Fred? vazej 400g a jedou uplne luxusne…akorat nevim jak sou na tom s vydrzi…
Fast Fred ma super vahu, ale vydrz je horsi. Ted jsem na nej koukal a nasel jsem tri spunty odtrzene az na platno.
Tufo C-XC1. Jen ta cena je fuj.
No dobre, kdyz uz HC tak teda Schwalbe Maraton Slick. Na 100 psu se da zariznout vetsina silnicek.
To už bych se bál o ráfek :-( Ty Tufa mají při přehuštění nespornou výhodu v tom, že na ráfek působí stále stejný tlak.
nebude sila pusobici na rafek stejna jak kdyz napumpujes 2.1" na 50psi nebo 1.3" na 100psi podle vzorce ze tlak je sila na plochu?
Akorat, ze plocha je tu stale stejna a naopak u uzkeho plaste vektor sily pusobi jeste neprizniveji.
plocha ze je stale stejna? to jako rafku?. tu bych zanedbal. protoze F=s*p je sila co namaha plast na tah a zarovan se snazi rozevrit rafek. jinak mas pravdu 1.3" plast a 100psi namaha vic nez 2.1" a 50psi protoze 1,3 nema polovicni plochu 2.1( plast povazuji za valec bez podstavy).
Jenze jde o to, ze se prakticky neda primo pocitat s tlaky, ale je treba brat spis v uvahu silu – jeji smer – pusobici pri roztahovani rafku. Prave ten smer, na ktery narazim v predchozim prispevku, je podle meho podstatne dulezitejsi. Siroky plast vytvari tlak na patku potazmo na rafek jinak nez uzky (v extremnim pripade tak siroky jako je samotny rafek).
V tom bys měl pravdu, kdyby Tufo byl pláš?. Já jakékoli pláště nerad přehuš?uji, protože ráfku to skutečně nedělá dobře (až ho to jednou na kořeni otevře úplně). Tufo je pláš?ovka, tedy uzavřený tubus – patky jsou spojené, při vyšším tlaku se tedy nemohou rozpínat a působit na ráfek větší silou.
Tak Vám děkuju, nakonec jsem zkusil koupit tohle: http://www.schwalbe.com/index.pl?… Na vyjížďky s kámošema na trekovejch kolech kde oni občas nosej a já jedu jsou zatím v pohodě.
jestli je tohle rychlej plast…
Na asfaltu a po tvrdým podkladu jede po tom téměř souvislým prostředku, takže má malej odpor a v měkčím terénu zabírá líp než ten původní semislick KENDA Kwick.
No jestli srovnavas jen s Kendou, tak by se ti zdaky rychly i FR Schwalbe.
Dobrý pláš?, chviľu som ho mal v light verzii, ale musel ís? preč, lebo len čo som sa len pozrel na niečo čo by mohlo sposobi? defekt tak som už aj vy?ahoval lepidlo.
S Nanoraptorem chybu neuděláš. Je fakt rychlý, balonový, dobře tlumí. Používám drátovou verzi 2,0 a no problemo. Má docela hustý vzorek, tak jsem na něm taky moc defektů nezažil. V blátě se déle čistí. Mám i wormy, ty se terénu nedají vůbec srovnat s nanoraptorem. Wormy kloužou a ujíždí v zatáčkách na suchu. Můj subjektivní pocit je, že nanoraptory jedou lépe na silnici než nové wormy. Zadní worm má totiž nízké špalíky a ty dost citelně kladou odpor na semislick.
Ale před tím se zeptej mastihuby, jak se mu dýchá … (viz thread o zlomených žebrech)
Schwalbe Sport Hurricane- sice se sjížděj, ale když já už na nich mám asi 3 tis. cena kolem 420 kč