Jaký použiváte brzdový špalky na keramické ráfky? Já mám BBB, ale brzdný účinek nic moc, hlavně na vodě.
Jaký použiváte brzdový špalky na keramické ráfky? Já mám BBB, ale brzdný účinek nic moc, hlavně na vodě.
Pouzivam XTR spalky a som s nimi spokojny. Rafiky Mavic X517 ceramic.
je to mimo, ale jak si spokojenej s těma ráfkama?
Som s nimi spokojny. Mam ich druhy rok, jazdim maratony (asi 10 som s nimi absolvoval).Este som nemusel centrovat (vyplet predny DT Swiss Revolution 2–1,5–2, duralove niple, XTR naboj, hmotnost 715 g, zadny vyplet kombinovany DT Swiss Revolution 2–1,5–2 a DT Swiss Competition 2 na strane kazety, duralove niple, XT naboj). Keramicka vrstva neposkodena, spalky ako som pisal XTR, este nemenene. Este co si pochvalujem je bezproblemova vymena plastov, hore aj dole len s rukami (kevlarove, rozne znacky), neporovnatelne s Ritchey OCR, kde som vymenu horko, tazko zvladal s montpakami. Ziadny drobcek nie som, 185/83 a na maratonoch o setrnej jazde sa hovorit neda.
Koolstopy na mokru taky nebrzdej takze ty zkouset nemusis. Asi vyzkousim Shimana.
Používám špalky Avid na keramiku a spokojenost. Kola Mavic Crossmax XL.
nápodobně
Hele a brzdi vam to i za mokra? Myslim tim spis jizdu v desti a na podmacene trati ne tedy v blate.
V dešti moc nejezdim. Ale až začne pršet vyrazím a pak ti řeknu.
No prave Koolstopy co mam v techto podminkach nebrzdi prakticky vubec. Je to jako kdyz mas namydlenej rafek. Ja v desti taky moc nejezdim, ale sem tam se povede zavod ktery se jede na tvrdem podmacenem podkladu a to je opravdu o hubu :( Tohle je podle me jedina podstatnejsi nevyhoda keramiky. Ale mozna ty Shimana ktere jsou extremne tvrde si s tim mokrem lip poradi.
Jeste horsi snad nez to ze to nebrzdi je to, ze kdyz chvili sviras paky abys neco zabrzdil, sviras je cim dal vic, tak za nejakych 10 sekund to najednou zacne brzdit, a flekujes. A pokud se jde po mokrych sutrech tak je fakt o hubu :) .. stalo se mi loni na Salzkamergutu.
No prave ja zahrivam brzdy 50m pred zatackou, a doufam ze se vcas chytnou :)
Jako ve Formuli 1. Tam maji karbonove kotouce, ktere jsou na normalni uziti nepouzitelne protoze brzdi az pri vysccich teplotach. Kolem 500stupnu a tak :)
no já se včera vracel z treninku a zmoknul sem. Na vodě sem téměř nezastavil, brzdit to začlo tak po těch 10 sekundách, jak to bylo tady řečeno. Mám CrossMax SL a BBB špalky
zajímavý:D to na závodech počítáš 1, 2… az do 10 když jedeš doraz:) no na začátku jsem mel BBB na keramiku, ale piskalo to (nevim proc) piskaly i Avidy i Kool-Stopy no a ted XTR brzdí a jsou potichu:-)
Nebrzdi. Mel jsem nejprve na novych keramikach Shimano, zadni nebrzdila, predni ano, az po delsi dobe ve vode to prestalo brzdit. Pak jsem nahodil Avid, a prestala brzdit i predni. Ted jsem zkusil dopredu dat normalni (ale mirne trdsi) spalky, a uz je to zda se dobry (jak se ta keramicka vrstva zahladi, tak to jde). Jinak je to klasika, guma na mokre keramike klouze. Staci se projit v dazdi po mramorove dlazbe :)
Tak ty BBB BBS-06C na keramiku jsem nasadil asi pred 2 mesici a v mokru jim dost dlouho trva nez se premluvi k brzdeni a stejne se pak o brzdeni neda moc mluvit. Za mokra ale i sucha mi pripadali trojbarevne BBB BBS-06T od odst lepsi – vozil jsem je pres rok a zadny velky ubytek nebyl ani na fungl novem rafku samozrejme s keramikou. Brzy ty spalky zase prohodim.
Zeleny Coolstopy. V mokru to chvili nebrzdi, ale ja stejen nebrzdim, takze je mi to jedno :-) Nevazne za mokra to neni nic moc, ale rekl bych, ze by stacilo tam soupnout normalni spalky a bude po problemu.
Momentalne tam mam klasicke Koolstopy oranzova smes do mokra, ale je to stejne jako se zelenyma na keramiku :( No a co takhle na snehu to je total HC doslova jezdis bez brzd. Tam se spalky nechytnou ani po delsi dobe :)
XTR špalky, brzdí skvěle jak za sucha, tak za mokra, tak v bahně:D
kola CrossRide Ceramic a CrossMax SL (pučený):D
Jen počkej, Zající!