kdyz uz vedle resime ty fully, tak coz udelat prehled i s HT?
tak se pochlubte: praskly HT ramy, jak a kde to ruplo..
a ferove, at je pokud mozno objektivni porovnani s fullama co do praskavosti…
kdyz uz vedle resime ty fully, tak coz udelat prehled i s HT?
tak se pochlubte: praskly HT ramy, jak a kde to ruplo..
a ferove, at je pokud mozno objektivni porovnani s fullama co do praskavosti…
Rám Author Versus 2000 – od výroby asi 1 mm škvíra ve spoji zadní patky. Z počátku jsem měl strach že to prdne. Zákápnul jsem to barvou aby tam nelezla voda a drží už 6. sezonu :-)
:-DDD uff, to jsem se pobavil skoro jak tady: http://obrazky.rajsmichu.cz/…2_minut_.jpg :-)))
Dá se to někde stáhnout :-)
huh. sem se malem posral smichy, to je genialni! :-))))))
:-DDDD Bozi! Uz tvorim! Kouknete vecer na MTV – Mel bych vyhrat hitparadu.. S.ru na cyklistiku a od zitrka jsem HHper-star.. :-)
Tak to máš super. Jen bacha, aby ti sponka neurčila místo té kur.. v bazénu, která vrtí zadkem Ano/Ano. :-P
ty woe, to je narez :oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Amulet Triple buted, prasklá zadní patka na straně u kazety........
mě taky. Zavařeno doma v garáži elektrikou jezdí dodnes. :)
Merida mats sport rok 2003. Prasklá hlavová trubka, nahore u řidítek asi dvoucentimetrová prasklina. Reklamováno a teď mám mats special edition
Amulet Cr-Mo 2000 Team, 3× zeslab. No a praskl mi pod sedlovým šroubem jak je ze zadu trubky mírné svislé vyfrézování tak přesne v pulce na obě strany.
Joko ono 98, pri hlavovej trubke. Vidla mala vakel asi pol metra, tak si myslim, ze to bolo pricinou :-)
ocel Mongoose Alta zadni patka (reklamace dostal jsem ram artura buzika:-), Rockmachine CPS 2.0 Cr-Mo DB Tange – pod sedlovkou jak konci ten prorez, druhy tamtez – uspesna reklamace, Superior XP930 2003 opet pod sedlovkou – uspesna reklamace za stejny ale 2004 (lepsi material a vetsi prumer sedlovky) zatim drzi ale vic jak rok mu nedavam:-)
Kona Pahoehoe 99 praskl v roce 2003 ve spoji zadní stavba x sedlová trubka. Prasklina tak 2cm na přechodu svár trubka. No a Kona mi v reklamaci vrátila Kulu 2002 :) (Pahoehoe se myslím už nedělalo v Eastonu) No a tu mám doteď ke vší spokojenosti. Full mi zatím neprdl a doufám, že ani neprdne. No a první HT TrekingFox -ocelák- prdnul až jsem ho dal pryč a to horní rámová trubka asi tak 5cm od začátku, kolem dokola. Záruka na rám byla 10let, ale...... .
Fort Eiger (CrMo RV 1996?7) – prasklina u podsedlového sroubu – prilis vytazena sedlovka (vlastni blbost) – svareno – OK Nasledne po srazce s autem prasklina na zani stavbe. Kolo (teda ted spis ram) je stale bez problemu provozuschopny. Rekl bych, ze po tech letech by mel narok prasknout unavou materialu, ale ono nic.
Fuji Suncrest – prasklinka na monostay hodni vzpery zadni vidle. Na svareni se chystam. Cca po 2 letech nepekneho zachazeni, i kdyz bych nerekl, ze to bylo tim, ale spis reoztahovanim zadni stavby Vckama. Da se na tom i ted v klidu jezdit.
Silnice: Favorit F8, uvolněná dolní rámová trubka ve středové spojce, držel to jen bodový svár. Rozzo, prasklina ve sváru dolní rámové a hlavové trubky. Pak Fort RO.78 a Kovařík Columbus Cromor bez problémů dodnes (9 let). Biky: Anlen Ariel 1992 CrMo Tange DB, po 10ti letech služby se povysunula letovaná patka, proletováno, slouží dodnes. Durateky zatím bez problémů (?uk ?uk).
Ram author solution 2003 prasknuta hlavova trubka dole pri vidle asi 1 cm . Bez problemov vyreklamovane za author solution sx 2004
Merida Dakar '97. 2.8kg Cr-Mo ocel. Po 7.5 roku praskla zadana patka pri kazete po zoskoku z 10cm obrubnika pri –2C. Zvarene, jazdi dalej.
Author EGOIST 2003 – uchycení zadní stavby na střed (6 schodů, 100kg biker), vyreklamováno 3 dny, peníze vráceny (nechtěl jsem nový).
aa koukam to jsou ty panovi priority:-)).
Nerozumím, je moc na Egoist sjet pár schodů ?? Nebo, že jsem nechtěl zpátky něco co odešlo za 2 měsíce a bylo mě to nabídnuto.
asi spatny samolepky. ps:ty schody si sjizdel jo?:-))
Ano po schodech dolů, dopad na zadní stavbu, že tam jsou schody jsem se dozvěděl až na nich, výsledek utržená zadní stavba.
to zas není tak moc 6 schodů, ikdyž na asfalt, blbě se 100kg. To přece není ani metr…
Blbě je slabé slovo, byl jsem „překvapenější“ než ten rám, výsledek full pro bikery anorektiky s dorazem v délce řetězu.
no kdybys tvrdil ze si je pouze sjel a nedropnul tak bych neveril,ale jestli si je skocil tak verim,6 schodu je docela dost.obcas si vic schodu zkusim a vzdycky si rikam co asi u toho rupne.no zatim nic,nastesti.
úpřimně ani nevím jak jsem se dostal dolů, na brždění čas moc nebyl, spíš šlo o skok, než klasický sjezd, výsledek – utrženo ve svárech na obou stranách, což svým způsobem zachánilo mě, přehazku a konec konců i zadní kolo.
no je fakt,ze to vydrzet mohl,RB to vydrzi bezne.URCITE i mnoho jinych,abych nekoho nepopudil:-).i vision to bezpecne vydrzel.nerikam ze author egoinst je uzasny ram,ikdyz je celkem opevovany kupodivu,nebo byl.
RB bych věřil, myslím si že je to jedna z velmi perspektivních firem …
Taky aby to nevydržel, s takovou váhou:)
jako jenom 2 kila:-))
RB vydrzi vsechno, navis zadni stavbou sece, patkama seje a hlavovkou ore. Zkusil bych totez na 1100…
na cem? ps:nic z toho jsem nerekl,bud trosku soudny kdyz uz me potrebujes bezhlave napadat:-)
Myslel jsem, ze toho :-) tam psat nemusim.
hele co by ti bylo dobry abys furt nedrzkoval?:-).mam to napsat tucne ze i jiny ramy muzou byt stejne dobry nebo klidne i lepsi?:-).nebo bysis to treba potreboval stokrat opsat?:-).vazne uz nevim co s tebou:-)
S :-) r :-) i :-) k :-) a :-) m :-) t :-) r :-) o :-) ch :-) a :-) n :-) a :-) d :-) s :-) a :-) z :-) k :-) y :-) n :-) e :-) u :-) s :-) k :-) o :-) d :-) i :-) a :-) o :-) n :-) o :-) j :-) a :-) k :-) s :-) e :-) r :-) i :-) k :-) a :-) : „P :-) o :-) t :-) r :-) e :-) f :-) e :-) n :-) a :-) h :-) u :-) s :-) a :-) s :-) e :-) p :-) r :-) v :-) n :-) i :-) o :-) z :-) v :-) e :-)“.
chybí ti tam na začátku „i :-)“
j:-)a:-)…,ale seru na to:-).taky jsem to myslel s nadsazkou:-).
Trekking Fox Supra 4 roky jety. Urvana spodni ramova trubka u hlavoveho slozeni. Pri sjizdeni 10cm obrubniku :-( Pri reklamaci vymeneno za nejaky Leader Fox
jak dlouhou ma proboha zaruku,5 let?
jo, melo to 5 let
Jo tak to můžeš být rád, já sem dostal když jsem kupoval T.Foxe záruku na rám 10let a když prdnul tak bylo řečeno že si tu záruku dal prodejce a výrobce s tím nemá co dělat.
Zatím mi nic neprasklo, ?uk,?uk,?uk. Doufám, že ani nepraskne.
chces najit nejaky spolecny problem u HT ramu? A nebo zjistit, ktera znacka necasteji praska? No to by me osobne take zajimalo… Kazdy vyrobce a dovozce se tvari,ze ten jeho brand je ten nej a nej na svete a skutecnost byva mnohdy jina. Mam osobni zkusenost s jistou velmi proflaknutou emerickou znackou, kde ramy praskaly jak na bezicim pasu. nejcasteji spodni ramova trubka ve spoji s hlavou trubkou, pak v miste vetknuti sedlove trubky a velmi casto v miste prechodu patka zadni stavby do retezove trubky (u Cr-Mo ramu).Z celkoveho poctu prodanych kol se jednalo o hodne vysoke procento reklamaci.Ke vsem prasklym ramum se vazou vzdy ruzne historky, nejkurioznejsi byla ta, kdy zakaznik donesl kolo rozlomene na tri kousky a tvrdil, ze jel normalne po ceste a kolo se mu samo od sebe tak rozpadlo.
merida puky puk :)
nooo, ak su amici taki trochu zlti, maju sikme oci, ziju na ostrove pri cine … tak asi hej, to bude ta znacka:-)
kolo na tri kousky? To si nějak neumím představit.
V jednom starém cykloservisu jsem četl různé příběhy, které vyprávěli zákazníci prodejcům. Tak jeden přihodím, reklamace se týkala prasklé přilby Bell : Jel jsem si takle po asfaltu kolem tenisových kurtu a nejednou přes plot vyletěl tenisák a praštil mě do hlavy. Pak jsem zastavila zjistil, že je přilba prasklá :o)
To mel stesti, ze nejel kolem golfovyho hriste http://media.skoopy.com/…id_00724.wmv
Alpinestar CrMo-Mega (krizovy ram)- rupl u napojeni krizeni na spodni ramovou trubku – nejsem si vedom zadneho padu ani skoku atd.
Specialized M2 – praskl ve svaru horni a sedlove trubky – nejsem si vedom zadneho padu ani skoku atd.a orig S sedlovka byla vysunuta 2cm nad riskou max.
Marin Pine Mountain – pasklina v zakonceni vybrani zamku upinani na sedlove trubce – po letu a padu kola na sedlo + ohnuti a prasknuti sedlovky
4ever není navždy :) prasklina na sedlové trubce nad svárem s horní rámovou trubkou. Sedlovku jem měl vždy dostatečně zasunutou.
Yukon (asi 1995) zadní stavba u sedlové trubky. V tu chvíly když to ruplo, pěkně mě to štíplo do stehen. Svařeno za dvě pivka, jezdí dodnes někde na chatě.
Autor Versus – u spodku hlavy – zákazník jezdil s volným hlavovým složením. Žlutásek DINAC, pod zámkem sedlovky a v závodě po projetí Soběšické muldy upadla celá levá půlky zadní stavby.
author Modus – modrej 21" nevim rok, najeto kolem 50tisic, kousek za hlavovou trubkou, no docela v klidu, jen jsem na tom dojel domu,koupil dalsiho a jezdim dal :-), jinak mi uz prasky i morati riditka, to byla horsi jizda :-((
Se divím,že ti ten Modus tolik vydržel:)
no ted mam Visiona a ten ma tak zatim 25 uvidime jestli prekona Moduse, ale nejvic sem snad mel na Sulutionu tan mel asi 60 a nejaky drobny a pokud nekomu neprasklnul tak jezdi az do dnes…
tak přihazujte :)
Bohužel mně popraskal jen full :)
Po 6 letech stredne drsnyho zachazeni (obcas si i poskocim) prasknul svar mezi sedlovou trubkou a trubkou slapaciho stredu. Svareno, po 300 km prasknul zas. Ram GF paragon – vychozim material plechovky od coca-coly (vzhledem k vaze ramu). Uz je objednanej novej Duratec. V.
Konca Cinder cone 21.5.2002 – 20.6.2006. Prasklina u spoje sedlove trubky a horni ramove trubky. Foto – skeleti.lazyheads.com/blog-data/kona-praskly-ram.jpg
Vyreklamovano a dostal jsem calderu ve zlate barve:))
2× Wheeler, rok výroby nevím, byl to ocelový rám v provedení barvy se smějí… a potom GT Karakoram z roku 95? Všem 3 rámům praskla horní rámová trubka poblíž svaru s hlavovou trubkou… ale je fakt, že jsem je trápil dost…
Author Vision, Spodni strana zadni stavby na obou stranach… Me pripadal nejakej mekkej posledni dobou :) ale vyreklamovano 3 mesice pred koncem zaruky… :)
1.Amulet (ani nevím označení – m*dka) – klasika pod hlavou. 2.Trek ZX8000 – tenkrát ještě lepenej – kupodivu rozlepil se – skoro všude – popraskal lak – tak se reklamovalo. 3.Gary Fisher Supercaliber – zadní stavba za středovou osou.
Teď už nějakej rok fůluju a je klid :-)
1)Author Spirit 2000 (CrMo) – po necelem roce sedlova trubka pod objimkou – vyreklamovano za kinetic. Spirit uz nedelali. 2)Author Kinetic 2001 (CrMo) – po dvou letech na stejnem miste jako Spirit. Kinetica jse uz nereklamoval vzal jsme Traction ten drzi do ted.
Taky, Author kinetic 2001 (CrMo) na konci naříznutí pro sedlovou trubku na obě strany, asi po 4 letech, 100kg, s prasklinou jsem jezdil 3 roky zvětšila se dost, kolo stálo, teď koukám že bych to nechal zavařit (vaří se CrMo?) a jezdil na tom dál
Zavarit to nebude problem.
kellys majestic 2005, najeto asi 3500km v patce u kazety se to ulomilo v zeslabených částech, za měsíc jsem dostal v reklamaci nový, tak jsem zvědav, kolik vzdrží tento
Duratec Career C7 praskl poprve po dvou letech nahore ve svaru u sedlove trubky, podruhe ten stejny ram rupnul klasicky pod hlavou taky za cca 2 roky.