Zjistil jsem,ze na zadnim rafku Mach 210 mam asi u 5 niplu praskliny (vzdy na obe strany od niplu tak 0,5 – 1 cm). Rafek ma cca 10000km prevazne po cestach.Cim to? Ze by pretazeny vyplet? Mam shanet novy, nebo to jeste vydrzi?
Zjistil jsem,ze na zadnim rafku Mach 210 mam asi u 5 niplu praskliny (vzdy na obe strany od niplu tak 0,5 – 1 cm). Rafek ma cca 10000km prevazne po cestach.Cim to? Ze by pretazeny vyplet? Mam shanet novy, nebo to jeste vydrzi?
Muze to byt i pretazenym vypletem. Neco to nejspis jeste vydrzi. Ja bych to ale vymenil a poridil si rafek s dvojitym kaliskovanim.
Mozna pretazeny vyplet,mozna nadmern zatizeni,mozna nekvalitni rafek. Rozhodne bych doporucil podivat se po novem nez se zacnou vytrhavat niply
Rafek ma cca 10000km… únava materiálu drobnými vybracemi. Má už na to nárok. Vydrží? To je ?ežký může daších xxxx Km nebo ti dneska se zkroutí
ja to mam na mavic 517 temer u vsech niplu (jemne prasklinky radialne k niplu), na prednim i na zadnim kole. vyplet pretazenej neni a najeto mam taky na nich relativne malo (asi tak 7000km), vazim 70 kg. zatim vesele jezdim dal a vypada to ze to nema vliv.
Totez, vazim 75kg, na zadni 517 mam praskliny u 1/3 niplu, ale na funkci rostlinare to nema vliv. Rafek ma najeto taky kolem 7000km.
a byly ty rafky na koupenym kole nebo sis je koupil a nechal zaplest? po kolika km si tento jev zpozoroval? ja asi po 1500 km.
Rafky jsem si nechal zaplest. Na muj vkus to byl docela tvrde vypleteno, nicmene cca 5000km to vydrzelo bez jakehokoliv problemu – dokonce jsem ani nemusel docentrovavat. Pak se mi zdalo, ze vyplet povolil, tak jsem jej o pul otacky pritahl (podle me to bylo porad mene nez puvodni zapleteni). Asi po 500km jsem si vsiml toho popraskaneho vypletu.
ja je koupil s novym kolem a myslel se si ze pouzili nejakou „2. jakost“ nebo ze na tom jezdim jako prase (oboji je mozne)
Kdo ti je pletl ? (Mám 517ku vzadu, má 8.000km, drát DT Comp 2–1.8–2 a nemám žádné praskliny. A že bych jezdil po silnici … Pletli mi je mechanici od DTswiss.
Ja chtel Sapimy 2–1.8–2 Pletli mi je ve Velo Hanak. Do Prahy uz nejezdim a o nejakem servisu s tenziometrem v Brne nevim. Jinak ale proti Velu Hanak nemuzu rici kriveho slova, i kdyz uz si vetsinu veci servisuji sam (ale do novyho vypletu se radeji nepoustim).
Milanovi kluci výplet hezky utahují, jako by to byly 2mm dráty. Podobně i u Kočaře. Naopak mě překvapil MKT v Žabinách s citem pro zeslabované dráty (ale předem jsem na to upozornil).