http://www.benest.cz/sa_cz.htm
Nemáte s nimi někdo zkušenosti. Jak je na tom s kvalitou a funkčností oproti konkurenci v podoné ceně ?
http://www.benest.cz/sa_cz.htm
Nemáte s nimi někdo zkušenosti. Jak je na tom s kvalitou a funkčností oproti konkurenci v podoné ceně ?
kupim tlmic do benesta dh200 to jest 240mm roztec… len 100perc. stav… nukajte
mate nejake skusenosti s rozoberanim a servisovanim tohoto tlmica ? pripadne nejaky manual ? budem v domacich podmienkach menit zlomenu piestnicu na 240mm tlmici… dik za kazde info…
tu sa asi odpovedi nedockame… podme prec :)
Skuste počkat až něgdo vstane z postele… :) Jinak měl ho kámoš,na benestu,víbornej choďák,žádný velký problémy,dokud se nerozhod podivat se jak to funguje…Pak tam něco udělalo fůůů,volej po celym stropě a už to nigdy nechodilo jako předtim…Tomcat by o tom moch vyprávět víc,koukal brachovi pod ruku,dyž to děal…
Poučení:Dyž řikaj nechte to servisu-nechte to servisu…Netýká se marzocchi…
Presne tak,ne nadarmo benest pise ,ze je tlumic pod tlakem,at se ho nikdo nepokousi rozebirat.Nemyslim ze by servis u vyrobce byl nejak drahej nebo zdlouhavej.
no otom viem ze to benest nedoporucuje… ale pri objednavani novej pistnice ma nijak neodhovarali od domaceho servisu… :) dufam ze to bude ok…
Jak chceš,ale je to fakt pod tlakem a pokud se nepletu,je tam snad nějákej plyn,dokonce…
Sarin.
Jarin
Jarin jako pusteny dzin z lahve … no to by vysvetlilo par veci.
Jarin je nebezpecny bojovy plyn, a nemalo lidi na tomto foru uz nim bylo nakazeno…
akoze ja ? jarin ? ee, realny problem kamo…
plyn ??? no ja neviem… myslis vzduchovu vyrovnavaciu komoru ?… alebo, no ja neviem… snad to pojde vymenit… a ak nie tak poziadam o odbornu pomoc mailom… neche sa mi dalsie dva tyzdne cumiet na bajk bez tlmica…
chcem jazdit…
No spis myslel plynovou komoru, neco jako je v plynovejch vzperach a bude to dost podobny jako kdyz rozebiras plynouvou vzperu, ale ja se taky chystam podivat se do tlumice, u kteryho vyrobce nedoporucuje otevirat ho doma, ale ja uz sem ho do opravy posilal a rikaly ze je to asi neopravitelny, tak se na to mrknu sam:-)
aspon jeden ma moralne podporil :)
„Tělo tlumiče Benest 1 je vyrobeno z jednoho kusu speciální duralové slitiny. Na povrchu je proveden unikátní závit se speciálně vyvinutou povrchovou úpravou. Tento robustní závit 2 odolává stržení a rovněž zvyšuje velikost povrchu tlumiče. To napomáhá ochlazování vnitřní olejové a vzduchové náplně. Plynulá regulace tvrdosti pružení se provádí nastavením předpětí regulační maticí 6 volitelné vinuté pružiny. 11 Tlumiče jsou standardně vybaveny olejovým, plynule regulovatelným 4 tlumením (které lze úplně uzavřít), vnitřní vyrovnávací vzduchovou komorou 5(uvnitř) udržující olejovou náplň pod tlakem tak, aby nedocházelo k napěnění oleje a znehodnocení charakteristiky tlumení.“
az teraz som si to uvedomil, cital som tento text uz x krat… ale to nieje problem nie ? staci nato pumpicka na tlmice, vidlice a podla tabuliek dofuknut…
Ale kde tu tabulku vezmes?
Koukal jsem ted na jejich stranky a je tam fotka rozebraneho tlumice.Teoreticky by to mohlo jit,mezi olejovou naplni a vzduchovou komorou je plovouci pist,takze pokud jde vypustit tlak ze vzduchove(plynove)komory.
Suhlas. Aj ja som si to pozrel http://www.benest.cz/foto.htm Zda sa, ze ten vzduchovy ventil je klasicky galuskac. Malo by sa to dat rozobrat – odsrobovat pruzinu, vypustit plyn a potom rozsrobovat telo tlmica.
pojdeto… dufam ze zajtra bude nova pistnica v postovej schranke… neskor sa pochvalim jak to beha benestdh200 never die :)
ty jo… asi som uplny smoliar :( mam problem… ak tlmic zapruzi a nasledne sa vrati do svojej povodnej polohy vahadlo zad. stavby naraza o sedlovu trubku… cim to kur… je… poradte.. a prosim rady k veci
Moc dlhy tlmic? To chce foto.
tlmic je vtom povodny Benest 240mm…
Jen řikám,co sem slyšel…A co se týče oleje, i na stěnách viděl… :)
Nemotej mu hlavu.
popozen kamarata co ten tlmic uz rozoberal nech mi napise ako nato… :) snad to zajtra postou dorazy, tak sa dotoho pustim…