Máte někdo zkušenosti s koly Bontrager RACE TL nebo Bontrager RACE Lite TL? Bývají na TREKu, FISCHERech. Diky.
Máte někdo zkušenosti s koly Bontrager RACE TL nebo Bontrager RACE Lite TL? Bývají na TREKu, FISCHERech. Diky.
Rad bych se pridal s dotazem na zkusenosti s koly Bontrager Race X Lite, ktere vyrabi pro Bonti DT Swiss. Diky
Mám ich s keramickými ráfikmi /teda teraz už len predné/, sú krásne, ľahké, pevné akurát zadný ráfim po dvoch rokoch praskol. Mohla to by? ale len smola. Na starom biku ich mám tiež, tie boli bez problémov. A pre gramistov – váha 600g predné a 800g zadné.
Ten co sa ti vybulil, alebo to je dalsi ? 600/800 … ty gramar :) , ja musim jazdit na tazkych traktoroch ( 660/815) :-((
to se mi fakt nezdá, 600/800? počítáme-li že hooodně lehkej set = 517 váží 380gr, výplet 2–1,5–2 150gr a lehký náby (hugi) jsou okolo 130gr přední 260 zadní…
na Vcka, predni hugina vazi asi 95g, ta bontrager je myslim malinko lehci. 517 mavic vazi tak 390–400g, bontrager rafek je lehci, asi o 10g. Koleso je myslim 28ka, vaha tak 120g, niple par gramu (10?).
ale takovej set jako na weightweenies, ze
„Mavic X517, FRM Team SL hubs, DT Titanium MMC spokes“
vaha 580/735 … no , mame tezky kola, holt :)
„tune MIG 75/MAG 160, Stan's ZTR355, DT Aero Lite, Al nipples“
582/679
hmmm … nejspis bez orechu :)
Jste vahochisti! :-) Bavime se o kolech, na kterych se da aspon nejaky cas bikovat.
hehe, a kto tady vozi pevnaka s fastfredami ? ;-))
Žireček se hlásí, :o))! (Vzadu Pythona, Air Lighta)
Hmm…skoda ze jeden muj rafek vazi 850g…to uz asi nedozenu :o)
Ale na XC bych mohl…tam jeden vazi jenom 620 a ted budu prechazet na pouhych 500g… :)
Zajímala by mne ještě pevnost. Fakt netřeba centrovat, když mají 24/28 drátů?
Samozejme ze nie! Tie sa rovno preplietaju :) Problem budes mat asi so zhananim novych rafkov. Ja by som nesiel dopredu pod 28 dier, nec to je aspon trochu servisovatelne. Pri tune nabach nebola vraj pevnost osky ohromujuca…
S centrovaním som nikdy nemal problémy, ani si nepamatám, že by som ich niekedy potreboval vycentrova?. A to je na prednom kolese priamy výplet. Na tom staršom modeli aj na zadnom. Btw. miesto toho prasknutého ráfika som zohnal Mavic 28 dierový keramický.
Díky pánové, :-).
Ivan, v nasom veku uz asi jazdis opatrnejsie ako ti mladasi. Alenka tiez nikdy raf neznicila ale nase deti ich likviduju celkom pravidelne.
Tak nejak, z dost stran jsem slysel, ze zas tolik pevne nejsou… . Na zavode se daji solidne rozhodit.
Treba vediet jazdit, pouzivat odpruzenie vpredu aj vzadu, potom to chvilu vydrzi :)
co sem slysel, tak byl problem s bezdusakama. Prej to utikalo.
Potvrzuju – také z doslechu – před 2ma lety na ně montovali bezdušáky s duší uvnitř.
U tych najvyssch modelov boli problemy s vypletmi a rafikmi. Naby su samozrejme dobre. Myslim, ze boli dost makke (rafky a vyplety).
X Lity nemam v planu, prilis lehke, musi se to nekde projevit. Mam moznost koupit nove RACE TL, ale chci ty stredni RACE Lite TL. Jestli nekdo chce nove RACE TL za spickovou cenu, ozvete se.
na fulle s predni odpruzenou vidlici by to nemel byt problem ;-)
Uz si videl full s pevnou?
pokazdy kdyz navstivim hypermarket:-)
Mam na kole Bontrager Race TL a po roce se mi utrhla ve spoji predniho rafku takova vnitrni privarena spojka. Po 40 dnech prisel z USA novy rafek, ale misto leskleho poslali matny. S reklamacemi je to fakt na pytel.