• BB

    Na novém kole mi od počátku prosince došlo 3 krát k uniku tlaku v tlumiči za těsnění těla tlumiče, což má za následek zkrácení zdvihu. Jde o tlumič Fox Float RP3. Poprve vyměněn za nový a ten už taky dvakrát putoval do Cyklo Švec. Vždy k tomu došlo při ježdění za nízkých teplot. Mailoval jsem k Foxům do US a ti tvrdí, že nízká teplota nemá vliv na funkčnost tlumiče. To samé tvrdí i Cyklo Švec. Naznačují, že by to mohlo být křivým rámem. To Santa Cruz rezolutně vylučuje a na pohled a při ameterském měření je rám naprosto v lajně a zadní stavba není uvolněná. Na MTBR jsem našel zprávu, kde kluk popisuje, že mu to dělaly dva tlumiče RP3 a dokonce i DHX Air. Odstranil to tím, že těsnění hlavního těla tlumiče mazal místo vazelínou olejem na vidlice s viskozitou 15–20 wt. Volal jsem do Cyklo Švec, zda to není řešení a technik mi řekl, že Fox tam doporučuje svojí modrou tuhou vazelínu, která to právě nádherně utěsní. Napadá mě ale, zda právě vazelína za mrazu nestuhne tak, že těsnění není mazané a právě proto dojde k tomu „stuck down“. Nejprve technik řekl, že ten řídký olej je kravina, ale na konci rozhovoru připustil, že by se to mohlo zkusit a zda to chci. řekl jsem, ať se drží manuálu od Foxe, ale vrtá mi to hlavou. Napadá vás něco ?

    0 0
    • blue  

      ja bych to vyzkousel s tim olejem, tim nic pokazit nemuzes, maximalne tlumic rozeberes, vycistis a namazes znovu vazelinou

      0 0
    • Peslezedirou  

      Já bych to zkusil taky, nic jiného mě nenapadá. Jezdím staršího Foxe FloatR bez ProPedalu a můžu říct, že už v něm není žádná vazelína na mazání pístnice a v zimě zatím funguje na 100%. Pokud si vzpomínám tak mi servis tlumiče dělal někdo v BikeLive a vazelínu tam nedával, šlo u hustší olej.

      0 0
    • kesu  

      taky bych to zkusil,popripade bych si mozna od nekoho pujcil tlumic a zkusil to s nim,pokud teda mas tu moznost

      0 0
    • BB  

      díky všem za názor, problém je konečně vyřešen. Ráno mi volali z Cyklo Švec, že je kontaktovali z Foxu, že zjistili, že těsnění z nového materiálu, které montují poslední 2 měsíce, nepracuje řádně v mrazu. Takže budou kontaktovat servisy po celém světě a těsnění vyměňovat. Předpokládám, že se to týká pouze zadních tlumičů a ne vidlic.

      0 0
      • vojtechposmourny  

        Těsnění z nového materiálu, které nepracuje v mrazu :-) To by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z USA chybu.

        0 0
      • Jenda  

        gratuluju stal jses slavnym – kvuli tobe musi Fox tvuj problem ted resit celosvetove:-)

        0 0
      • lubos  

        No jo, kdyz neco funguje, je potreba to zmenit.

        0 0
    • o.ndra3  

      To samý mi dělal Swinger a vyřešilo se to výměnou vazelíny za olej do vidlice, přesně jak tady někdo psal.

      0 0
    • Jenda  

      Tak jsem si koupl GT I-drive a hle hned prvni vyjizdka a stuck down. Mam to posilat na vymenu tesneni nebo je to na prd a vydrzi to jenom chvili. Pak bych to asi resil tim olejem tak jake jsou zkusenosti po roce od reklamace?

      0 0
      • tomfree  

        Mi udělal dhx air na Intense to samé po první vyjížďce,tak jsem ho poslal na přetěsnění a zatím drží,ale je fakt že toho moc nenajel.

        0 0
    • Archer  

      Jeste jedna varianta: www.tftunedshox.com

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.