Potřebuju si jen upřesnit pár věcí ohledně reklamačky. Sice jsem nereklamoval komponent na bajka, ale to je v principu jedno. Ptám se tady, protože se tu pohybuje taky dost obchodníků, takže myslím, že bych tu mohl uspět, a taky to může pomoct i ostatním. V neděli to bude přesně 30 dní, kdy jsem reklamačku podal (počítáno od následujícího dne od uplatnění reklamace), a ještě není vyřízená. Chtěl bych se zeptat, jetli se do toho počítají všechny dny – tedy i soboty neděle, svátky, nebo jen pracovní, a jestli nevadí, že jsem reklamačku uplatnil den před svátkem (23.12.2005 – to byla fakt náhoda, ne vypočítavost – podělalo se to 21.12 :o) ) Mám nárok na okamžité vrácení peněz, pokud nebyla reklamace v daný termín vyřízena, tedy i v případě, že by byla třeba posléze zamítnuta ( v tomhle případě to ale vypadá, že tam vada je). Pokud by byla vada neodstranitelná, tak mám nárok na vrácení peněz v každém případě, že? Nemusím si vzít nový náhradní výrobek. Navíc v tomhle případě to vypadá, že ten typ už není a musel bych si vybrat novější.