• BoB

    Tak protože jsem se naštval, že jsem nebyl navržen na snoba b-f :-), tak musim upgradovat. A když nebudu řešit peníze – je 40 lepší než 888?

    Anketa: Která je lepší:

    12x
    38%
    20x
    63%
    0 0
    • cabbage  

      40, jinak te nenominuju;o)

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Kdyby nebylo zadne „kdyby“ bral bych Foxku. Ale Marzocchi se mi libi vic :)

      0 0
    • kubajs mtb  

      když už nic jinýho, tak foxla vypadá určitě líp :o)

      0 0
    • wroum  

      me se vic libi 888 a byl by to u me favorit v pripade vyberu z tehlech dvou.

      0 0
    • blaska.vita  

      Zalezi na co ji chces.888 bude lepsi na fr.Foxa je vylozene na dh.Nevim jak moc funguje na 888 system RC2,ale na foxe je to super.Ja osobne jezdim foxu a nemenil bych.

      0 0
    • goofy  

      Mne se vic libi ta bila Marzocha, takze davam hlas ji… ;o)

      0 0
      • BoB  

        muj problém je, že bílá marzocha mi nejde ke kolu – protože barva jezdí, že. Ale to ta šedivá foxka taky ne. Zlatej Shiver., teda černej.

        0 0
    • hanz  

      záleží jak a co jezdíš…foxe bych malinko vytknul linearitu, prostě ke konci by mohla trochu víc tuhnout…na 888 rc2 jsem nejel, mám pouze reference z od jednoho usera a ten říká že je to stejný jak každá jiná 888, že ty štelunky tak moc neštelujou(nevím, nezdá se mi to) takže asi takle 40tka bude chodit víc do zdvihu, je trochu lehčí a není to takový bláto jak 888, proti 888 bych řekl že je náchylnější na oděr. 888 bude citlivější, bude se houpat, nebudeš tolik dorazovat na dropech a seženeš jí za 1/2 ceny foxy… jo a na to vp bych určitě dal u obojího variantu se 170mm.

      0 0
      • BoB  

        A nedá se to poštelovat tím dorazovým hejblátkem? Mě právě na foxce láká že je výrazně nižší než ta 888, takže by se to nemuselo zas tak zvednout. Já měl právě zkušenost s 888VF a ne že by mě úplně přesvědčila. Ale třeba jsem jí měl jen blbě nastavenou.

        0 0
        • blaska.vita  

          Vyska je jedna z vyhod Foxy.Pak muzes menit zdvih,takue si ji dokazes naladit uplne super.888 je strasne uhoupana.Foxa klesne a pak ji musis jakoby znova odtrhnout-takze pri slapani se tolik nehoupe.

          0 0
        • hanz  

          nevím co myslíš pod pojmem „dorazové hejblátko“ :-))) ale štělunky low a speed compresion maj taky určité meze…asi takle 40tka je pure dh vidle a 888 je aj na fr. jestli nedropuješ pekla a nechceš se utopit v blátivým kroku 888 tak jdi do 40tky ale nepočítej s nějakou super žehličkou na malé nerovnosti…chodem bych 40tku přirovnal spíš k boxeru…prostě zbytečně se nehoupe ale nerovnost která přijde dokáže zobnout luxusně.

          0 0
          • BoB  

            Promiň, já myslel to co je na tlumiči dhx5 a až teď jsem se podíval, že to vidle nemá. Jenom mi přijde zvláštní že říkáš, že není tak citlivá na začátku. Protože když jsem si četl test 36 vs 66, což by teoreticky měly být stejné technologie, tak tam naopak psali že fox je citlivější (zdroj MBA). Stejně mám ještě čas než našetřím. A nevíš jestli se nějak liší 40 05 od 06?

            0 0
            • hanz  

              no na giantovi jezdím 36 talas a 66 je rozhodně citlivější…v mba asi testovali 36 vanila která je pružinová. Nevím jak popsat dobře tu 40tku…bych to řekl asi takle: pokavad jí řádně nekrmíš tak se zbytečně nehejbe.

              0 0
              • BoB  

                Teda člověče tys mě úplně rozhodil. Já byl už skoro rozhodnutej a teď zase nevim. Asi budu muset někde někdy udělat test fahrt. PS – kolik těch kol vlastně máš :-)))

                0 0
                • Hanz_Zlin_CB  

                  ma dve mival tri ztoho ted mam jedno ja ale kol vysridal spoustu a myslim ze vi o cem mluvi

                  0 0
                • hanz  

                  tu testovačku bych rozhodně doporučil…jso to vidle za balík peněz a bejt pak nasranej nevím nevím......prostě si myslím že 888 je větší bláto co se týče chodu jak 40tka…ale taky se zbytečně noří pod brzdama ale na druhou stranu žehlí aj jehličí .......abych řekl pravdu tak na tvoje kolo bych nedal ani jednu…na to jak to máš poskládaný by tam pasovala nějaká 66tka jak víno.

                  0 0
                  • vojtechposmourny  

                    Moje řeč.

                    0 0
                  • TinkTink  

                    A proc ne 36tku? :)

                    0 0
                    • BoB  

                      A to myslíte že by mě pak cabbage nominoval na snoba B-F? To už bych uvažoval o foes F1 XTD. Nebo nějakej stratos ???:-)))). Jinak u mě pomalu ale jistě začíná vyhrávat ta marzoccha. Ještě je určitě vyzkouším, ale zdá se že chuťově rozdíl nepatrný, cenově značný.

                      0 0
                    • BoB  

                      A ještě jedna věc. Nemůžu si pomoct, ale ta 66 mi zas nepřijde tak gigantický upgrade proti z150, co tam aktuálně mám. A když si vezmu, že 888 je proti 66 jen o 20 deka těžší tak nevím proč 66. Proč myslíte vy?

                      0 0
                      • kOmE  

                        myslim ,ze ta 66 je takovej kopromis mezi Z1 a 888. Ja mam 66vf2 a s tim se da jet DH ,poskakovat po lese a i na dirtech to celkem jeste jde… ,tak mozna proto 66

                        0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Jako asi jenom pro pocit. Kdyz jsem loni volil mezi 66 a 888, tak jsem vzal osmicky a to i na pevnaka. Vahovy rozdil zanedbatelny a na X-upy mam druhy kolo. Ale na tvoje kolo by se vzhledove ty sestky hodily ;)

                        0 0
                        • kOmE  

                          ty pri sjezdu nedelas X-upy :-))

                          0 0
                        • BoB  

                          No ovšem vzhledově je to rozhodující. Chcete řícz že na moje kolo se nehodí dvoubrejle? A co SID, ten by se vám líbil?:-) Já už jsem pro dvoubrejli dost rozhodnutej, protože to mám primárně na ježdění z kopce. Bez ohledu na to, že 20cm vzadu a 15 nebo 17 vepředu mi přijde nevyvážený – já sem takovej symetrickej :-).

                          0 0
      • visby  

        trochu sa pridam… sice teoria ale pomoze:-) 36van bude asi citlivejsia ako talas, lebo je pruzinova, cize teoreticky moze byt citlivejsia ako 66(o com pochybujem, ale mozne to je) 36van rc2, je to iste ako fox40… 36 talas je vzduchac → necitlivejsie…

        ad tema: urcite by som bral fox… uz len kvoli image:-) ad rc2 tlmenie: uz mam info z viacerych zdrojov, ze tie hejblatka nove nefunguju ako by mali…

        inak mozno ti pomoze toto: vpfree.pinkbi­ke.com/bb/view­topic.php?t=114409

        0 0
        • BoB  

          to člověka fakt potěší že i jinde jsou diskuze jako tady – foxka se láme – ne marzocha se láme. Jinak s tou citlivostí to psali ve výše uvedeném srovnávacím testu, ale tam vyšla nejcitlivější manitou nixon.

          0 0
    • vojtechposmourny  

      No, já bych na tu tvou santu nasadil 66rc2×. Jinak bych z těch dvou výše uvedených bral 888.

      0 0
    • Chlebovnik  

      Já bych šel do Fox 40, páč má o 3mm větší zdvih… LOL =)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.