• mikin

    Mam dotaz, mate nekdo zkusenosti s timto e-shopem. Rad bych tam par veci nakoupil. Diky vsem za vecne pripominky.

    0 0
    • P@vel  

      Zatím jen ty nejlepší.

      0 0
    • Sabbath  

      Nakupoval jsem u nich jednou a bez problemu. Doporucuji.

      0 0
    • nemo  

      Souhlasím s P@vlem, opravdu dobrý obchod. Podle mých zkušeností vynikající ceny, seriózní jednání a snaha maximálně vyhovět zákazníkovi. Je možný i osobní odběr zboží objednaného přes internet, pokud bydlíš poblíž Ostravy.

      0 0
      • mikin  

        Dival jsem se ze pri odberu nad 2000kc maji postovne zdarma to je super.

        0 0
      • arcco  

        řeším to stejně, široko daleko kolem OV není lepšihp kšeftu.A dá se domluvit.

        0 0
    • Meesha  

      kupoval sem tam poprve a za dva dny to bylo doma, takze spokojenost velka.

      0 0
    • sportovni_biker  

      taky jsem byl spokojen, vždycky mi přišlo přesně to co jsem chtěl (narozdíl od Koloshopu). Posílají to Expresní balíkovou službou, takže to máš 3 den doma ;-)

      0 0
    • dieegoo  

      Taky vyborne zkusenosti, objednaval jsme jednou, meli drobnou chybku v popisku, pan zavolal, zeptal se jestli to nevadi, omluvil se a jako kompenzaci navrhl slevu.. takze parada

      0 0
    • kámen úrazu1  

      Výborný zkušosti! Kdybych měla někomu doporučit jen jeden jediný bikový netový obchod, bude to bagbike.

      A to mám dobrý zkušenosti s více inetobchody, ale bagbike se vymyká ochotou. Kupovala jsem přes ně víc věcí, dokonce i tretry (bez vyzkoušení v kamenným, nikdo nechtěl moji velikost objednat. Ani jsem nevěděla jistě svoje číslo, na bagbike mně objednali tretry podle velikosti vložky z botasek Prostě ochota jaká se jen tak nevidí), vše bylo rychle vyřízeno. Právě se chystám koupit další věcičku.

      0 0
      • mikin  

        Fakt diky vsem uz nevaham ani chvilku a jsu to objednat.

        0 0
        • mechanik  

          Opravdu skvělé zkušenosti, majitel zapálený fanda který ví o čem mluví, vychází maximálně vstříc!!! Už jsem u něho nakupoval třikrát osobně a vždy jsem se zdržel minimálně hodinu i když krámek je to hodně malý. Zajimavé věci, skvělé ceny…na maily odpovídá velice rychle… vřele doporučuji :-))

          0 0
    • fiberman  

      Zkušenosti výborné, můžu jen doporučit.

      0 0
    • Lister  

      To jsou ohlasy, hned bych nakoupil :o), bohužel nemá to co scháním :o(

      0 0
      • fiberman  

        Hoď tam e-mail co sháníš a uvidíš, třeba to nemá jen v nabídce. Já jsem to tak řešil a nebyl problém.

        0 0
      • Lister  

        Tak po všech těch oslavných odách jsem to taky risknul. Nejdřív jsem se potřeboval jen na něco zeptat, rychlost odpovědí emailem většinou do druhého dne, ale když byl majitel na netu, tak jsem dostal odpověď i během několika minut, takže v tomhle naprostá spokojenost. Nakonec jsem si pár věcí v úterý v noci objednal a dnes ( čtvrtek odpoledne) už si úžívám pohled na nový pláštíky.

        Takže zatím spokojenost, nevím jak probíhají reklamace, ale doufám, že to ani nebudu muset prověřovat :o)

        0 0
        • mechanik  

          Reklamace nepřeji nikomu… ale kamarád reklamoval AVID JUICE 7, tekla mu kolem pístku a bez nějakých problémů dostal „OKAMŽITĚ NA MÍSTĚ NOVOU“… a to zdaleka není běžné:-)))

          0 0
        • Radek Broz  

          Bych chtel videt reklamaci plastu:o)

          0 0
          • Lister  

            není problém, třeba házivost, v šopu, kde jsem kupoval kolo mi jednou rozmluvili nákup jedněch starších Ruben, protože se nedaly na ráfek usadit tak, aby neházely, nešlo to ani mechanikovi toho obchodu, tak to reklamovali u výrobce – úspěšně :o)

            0 0
            • Radek Broz  

              To nesmis kupovat Rubeny, ze;-)

              0 0
              • Lister  

                no však já je taky nekoupil, ale poctivýho Bulldoga, bohužel teda jen 2,1, verzi 2,3 zatím všichni úspěšně zatloukají :o)

                0 0
          • enjoy  

            bych chtel videt reklamaci jetyho koutouce:-)

            0 0
            • Radek Broz  

              Prijede na navstevu nejmenovany dealer C. a povida: „Hele, K, mam v aute nejaky novy veci – treba docela pekny kotouce – nechces je zkusit?“ K: „Ukaz! Ale jo, proc ne“

              …o nekolik dni pozdeji:

              K: „Je to na hovno, cuka to jak ABS“ C: „OK, tak mi ho dej.“

              Co na tom neni jasny?;-)

              0 0
              • enjoy  

                jo tak.jak myslel ze za n zaplatil.to uz bych ti neveril,ze dostal penize zpatky:-)

                0 0
        • Lister  

          jen mě tak ještě napadlo, jediný co by mohlo být lepší, tak určitě zpracování stránek, menu na levé straně není zrovna přehledný. Neukazuje se stav objednávky, ale to je vlastně jedno, protože než zaregistrujete, že se stav změnil, tak to máte všechno doma :o)

          0 0
    • borda  

      zatim jednou a perfektni

      0 0
    • JohnyLi  

      Zatím jen ty nejlepší, v pondělí odeslána objednávka, dneska doručeno…

      0 0
    • mechanik  

      Tak, že zatím ani jedno negativní hodnocení…„a to se cení“ :-)))

      0 0
    • pegal  

      .. avid juicy five za 5.890,– .. .. avid juicy seven za 4.490,– ..

      .. hm zajimavy .. :)

      0 0
    • klerik  

      Doporucuji. Sice jsem trochu cekal na zbozi, ale poslali mi omluvnej dopis s vysvetlenim a par dnu na to prislo zbozi a vse v pohode.

      0 0
    • kubrt  

      zatim jsem nakupoval jednou a spokojen – moji vinou mi sice dosla naba na 32 misto na 36 der, ale bylo to proto, ze jsem nenapsal na kolik der a nebyl ani na mailu kde se me majitel ptal na blizsi specifikaci. Do dvou dnu prisel balik – tak jsem tam poslal nabu na vymenu a hned jeste par veci priobednal.

      0 0
    • Gorgov  

      Hmm, ohledně těch odpovědí na mail, když sem se ptal na hmotnost plášťů, druhej den přišel mail, že neví, ale do večera zjistí… a pak už nic. Psal sem tam znova jestli ty pláště maj aspoň dva a odpověď opět žádná. Je to tejden…

      0 0
    • kafac  

      Ted jsem tam kupoval par veci, v Pondeli v noci objednal ve stredu sem to mel doma… takze spokojenost.E-mailem sem se dotazoval n apocet clanku u retezu a odpoved prila jeste tyz den…

      0 0
    • wlk  

      můžu jenom doporučit, objednal jsem si Gobiho, už ho mám doma, proběhly maily, volali, psali sms, byl jsem hotovej, když mi volal borec ze zásilkové služby, že stojí před barákem se sedlem v ruce…Naprostá bomba, jsou fakt dobří, příště nakoupím jedině u nich. Snad jim to vydrží co nejdýl.

      0 0
      • enjoy  

        mamnaprosto stejnou zkusenost:-)

        0 0
      • enjoy  
        • ted nedavno mi psali ze mam diky nakupum u nich 5 procent slevu.neni to ani moc,ani malo.lespi nez nejaky srandovni 1 prcento jinde atd:-)
        0 0
        • dieegoo  

          za kolik si nakupoval? Ja uz tam kupoval vidlici a ted brzdy a porad sem na jednom procentu :/

          0 0
          • enjoy  

            no cca tak ke dvaceti tisicum to bude.hodne daly crossmaxy:-)

            0 0
            • dieegoo  

              Jo tak to jeste zaostavam.. nevim jestli se predchozi nakupy uz do toho noveho systemu zapocitavaji nebo ne…

              0 0
              • kámen úrazu1  

                K předchozím nákupům jsem se přihlásila sama a slevu jsem teda dostala vyšší než počáteční. Ehm. :-)

                0 0
                • Lister  

                  tak mám 1 procento za první nákup, ale i to potěší :o)

                  0 0
          • VencaV1  

            Ja tam nakupaval asi za 10 tisic a mam 3 procenta.

            0 0
    • tomaschek  

      taky připojuju chválu – ve stručnosti: velká ochota vyhovět zákazníkovi, internetové ceny se slevou i při nákupu přímo v krámu, ochota zapůjčit domů věci, jejichž objednání dýl trvá, atd. Jen sem tam problémek s čekáním na zboží. Borci z nedalekých ostravských bikeshopů (místní vědí, koho myslím), by se přesto od pana Pytla mohli učit.

      0 0
    • Andrysska  

      Kupovala jsem zde tretry a musím uznat, že jsem byla spokojená. Taky jsem se ptala na pár věcí přes mail a odpověď vždy byla poměrně rychlá. Takže můžu také doporučit!!!! Před nějakou dobou jsem na fóru reagovala na bagbike negativně, ale po dnešku musím uznat, že je to solidní obchod a opravdu můžu jen doporučit.

      0 0
    • motylekmodry  

      ty nejlepsi

      0 0
    • borda  

      věcně: naprosto OK

      0 0
      • spešl  

        Hm, tak já to bohužel tvdit nemůžu…Objednal jsem si u nich karbonové řidítka od FSA a čekám už měsíc a půl… To je celkem dlouhá dodací doba, nemyslíte?!

        0 0
        • blondyyna  

          Tak to jsme 2, ale na webu jim pořád visí optimistická dodací lhůta 2 dny. Klidně ještě chvilku počkám, za tu cenu :-) Ale abychom se dočkali :-(

          0 0
          • TinkTink  

            No vidite, ja 10.1 objednal kotouce XT 07 – tvrdili ze za 2 tydny to budou mit…jeste je nemam a jestli nedojdou tento tyden, tak si je muzou nechat.

            0 0
            • mechanik  

              Bohužel kotoučovky XT už nemá dlouho a nemůže je sehnat(za ty peníze)

              0 0
            • Lukin  

              Jsem na tom uplne stejne jen s tim rozdilem, ze jsem je objednal uz 5.12. Do konce tydne nemaji byt:( Kdovi jestli vubec…

              0 0
              • TinkTink  

                Tyy jo, nazdaaar :-)

                No ja tam zitra zavolam, zeptam se…predpokladam ze jestli to tu monitorujou, tak uz vi kdo jsem, tak mi snad uz nebudou nakecavat, ze uz je maj, jenom je musi vybalit :)…vubec ty jejich vymluvy jsou husty.

                1. uz je mame, jenom je nemame naskladneny
                2. jsem na dovoleny, tak je nema kdo prevzit
                3. si nastesti uz nepamatuju :)
                0 0
                • Lukin  

                  Ja tam volal v pondeli a pan Pytel povidal, ze pristi utery pro ne jede…tentokrat uz pry opravdu :) Jinak zdravim do Zlina.

                  0 0
                • Seb  

                  Myslím ,že není třeba používat tak ostrá slova.Je pravda že se dodávka Shimana trošku opozdila,ale je to samozřejmě moje chyba,protože původní předojednávka byla na březen.Brzdy jsou skladem a v pondělí je budeme,tomu kdo je ještě bude chtít,posílat.Máme před sebou celou sezonu a možností brzdy použít bude víc než dost.Omlouvám se Všem ,kterým jsem zdržením způsobil nějaké komplikace.JP

                  0 0
                  • TinkTink  

                    Ostra slova za vic nez mesic lhani? :o) Hele ja nejsem moc trpelivy a todle je fakt moc a kdyby byly pro me, tak uz je to zruseny.

                    Uvidime v pondeli.

                    0 0
                    • ihik  

                      sorry, tinku, ale musim se bb zastat. komunikace z jejich strany byla vzdy vyborna a vstricnost oproti jinym shopum az neuveritelna. nechci zpochybnovat, zda zrovna v tvym pripade neco z jejich strany neklaplo, ale nenasel jsem tu krom toho jedinou negativni zkusenost. mozna jste si proste jen nesedli, mozna mel pan Pytel zrovna spatnej den, kdyz s tebou jednal. ale fungovani bagbike je jedno z nejlepsich u nas…

                      sam pracuju v IT a obcas je dost tezky, kdyz zakaznikovi neco slibujes a dodavatel ti to zmeni nebo se k tomu nehlasi. pak jses za vola ty a vubec nic s tim neudelas. v kolarine to bude asi podobny…

                      0 0
                      • TinkTink  

                        Ja nemuzu souhlasit. Kdyz mi nekdo 3× rekne nejaky duvod a ja to pak pretlumocim tomu pro koho to je, tak jsem za blbce ja a jsem na ten shop prave nastvany. Kdyby rovnou rekli, ze nevi kdy to bude ale ze to bude v takovym a takovym horizontu nejspis, tak ja nejsem za blbce a nemusim byt nastvany…fakt nechci byt za blbce a priste si to rozmyslim a radej to tomu clovekovi rozmluvim.

                        0 0
    • Q  

      Super obchod. Moji objednávku vyřídili do 24h. A nad 2000 doprava zdarma.

      0 0
    • erbeckar  

      No jo, neni lepsiho shopu nez Bagbike, pristup super a mnohe ceny nekonkurovatelne!

      A nikomu to nerikejte, ale „mechanik“ ma odtamtud polovinu kola a bez problemu! (snad to je reklama bagbiku, ne zverejneni soukromych informaci ;) Ja jsem tam uz taky par korun nechal a par korun jeste necham…

      PS: Zdravim Cesky Tesin, uz jsem se u Vas dost dlouho nestavil, hamba mi.

      0 0
    •  

      Ticho! Všechny vás zabiju!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.