Stačí obyčejné montážní a nebo stojí za to dát těch 15 korun za jeden od DT? Kola by byla na kotouce..
Stačí obyčejné montážní a nebo stojí za to dát těch 15 korun za jeden od DT? Kola by byla na kotouce..
snad si nemyslis, ze ti ted na to nekdo skoci? :-)
Třeba jo a pak dostane od Maraska do kožichu:)
co co co? :D
stoji za to dat za 1 tech 15kc od Sapimu,nejlepsi zkusenosti
Taktez hlas pro Sapim.Jsou pevnejsi a navic cerny DTcka stoji vynou mistniho dovozce za hov..,kdyz z nich pletes kolo,tak mas pekne cerny ruce,jak to pousti:(
Co má místní dovozce společnýho s tím, že DTčka špinějí?
Samozřejmě špiní :-)
to ze je na cerno nechava barvit sam ?
No, to by byla slušná práce.
Presne tak,cerny DT draty si nechavaji cernit nekde u nas v republice a kvalita tohoto cerneni stoji za hov..
To si děláš pr..l? To jako fakt? Copak DT černý nedělá? Nechápu…
DT samozrejme cerny draty dela,ale ty koupeny u nas jsou cerneny v CR.Dovozce se tim ani netaji,tzn ze to asi fakt DT vi.Taky jsem se tomu divil,ze si nechaji takhle kazit jmeno:(
Obědnával jsem černé DT v Boticu a když jsem se kouknul na dráty po zapletení kol tak některé mají černou barvu jako by kouřovou, prostě se maličko ztrácí a přechází do hodně tmavě hnědé :( Našel jsem to u pár drátu, ale zjištění, že je barví v ČR mě docela zklamlo :(((
Jojo, tak tu jakoby kouřovou barvu mám taky. Že by tedy práce českého dovozce?
neříká se obědnával ale nával na obědě
Stane se :)))
Nevim jestli to takto delaji u vsech typu.U neztencovanych 2mm dratu to tak je.Kdysi jsem z toho byl taky rozladen a pri patrani jsem zjistil,ze 2–1,5–2mm draty byly original cerneny ze svycar a barvu vubec nepoustely.
A zrovna já mám ty neztenčovaný. Není to pech? :-)
A já 2,00–1,8–2,00 a podle kvality barvené v ČR :(
neni:-),bud rad ze mas neztencovany:-) a na to ze jsou vlastne hnedy nemysli:-))
Ještě že nejsem chorobnej ladič, jinak bych se z toho asi …
tam jsem zkontroloval svý nový ČERNÝ dráty DT competition a taky našel hnědou…
A zajímalo by mě, jak by se na tohle v DT tvářili, kdyby to zjistili.
oni to vi
Tak v tom případě barví i origo černý dráty, jinak by to tak nenechali, né :-)
já myslím, že jeden od DT, ten celej výplet nezachrání:-)
přesně tak ja bych tam dal aspon dva :-))
Alůe bratranec třeba ted jezdil na 6 nových, ostatní byli starý, odřený od sukujícího řwetězu, a jezdilo to:)
Rozbij prasatko a koukej si priplatit:)
Určo se vyplatí připlatit,ale ne vždy to jde poznat.
To je takhle vyndaný z krabice?
co to byly za dráty? :-)
Ne tohle je po tydnu jezdeni.Stalo se to pri dobrzdovani pred zatackou.A jsou to DT Champion.
?? cože a byl výplet dost utaženej? Championy jsou 2,0 netenčený ne? brutál
zapomnel rict, ze dobrzdoval klackem do vypletu;-)))
Zadny klacek ani kamen to nebyl.Proste nevydrzely tlak brzdy.Stalo se to na travnatem useku trate-nikde ani smitko.
A vsimni si ze jsou vsechny na strane kotouce.To by asi klacek nezvlad a je jich presne 11.
tak to jsi mě moc neuklidnil:-) mám je objednané:-)
To bylo na tom Javorovem? Sem to myslim kdysi zahlednul na dolekop.com.
Jo je to z Javoroveho.Ted uz to drzi dobre.Nespis praskly tak 2–3 a ten zbytek uz to proste neunes.
vzdyt DT nezeslabovany stoji 6 Kc bych o tom vubec nepremyslel
Cerneny hvezdonice mi ted rupou jak na bezicim pasu… Po dvou letech macesskeho zachazeni, ale stejne by myslim nemeli.
Takze ja bych sel radsi treba do tech DT, nebo Sapim atd.
Stribrne SAPIMI 2–1.8–2 mi to zacali delat asi po 13tkm taky (a na V). Ted mam zeslabovane DT s kotouci a zatim (4tkm) bez problemu.
Mě začli stříbrný 2,0 MACH1 taky rupak to dvou letech, vlastně skoro rok a půl…