Mám dotaz jak řešíte vodu v rámu po švihu ?? kolo vzhůru nohama ? navrtat pod středem dirku ? Prosím poraďte… Docela mě překvapilo kolik tam je vody po deštivé projíždce…
Mám dotaz jak řešíte vodu v rámu po švihu ?? kolo vzhůru nohama ? navrtat pod středem dirku ? Prosím poraďte… Docela mě překvapilo kolik tam je vody po deštivé projíždce…
Na starým favoritu a na prvních „horských“ kolech, co jsme stavěli ze starých Esek jsem měl navrtaný střed. Na současných kolech občas vylívám. Tak si vyber :-)
muzes taky prelepit zarez na sedlovy trubce pod upinakem, hodne vody tam protece tudy
Me se osvedcilo zamaznout ten zarez silikonovym tmelem. Pokud tedy casto nehybes se sedlem.
Duratec má dole díru, ale nikdy jsem tam neviděl stopy vody v rámu.
Driv na Marinu a pak i na Speslech jsem si diru do stredu vtal sam a navic zadelavam vyrez u sedlovky silikonovym tmelem
Marin ale dole dirku má. Má lanka vedená spodem a šroubkem je tam uchyceno to „udělátko“ na lanka. Mám už třetího a vždy ten šroubek po deštivé projížďce vyšroubuju a vypustím vodu jak olej z auta :-). To jen že mě to překvapilo na co vrtat další.
No vrtal jsem prave proto abych kvuli tomu nemusel sroubovat – stejne jako na Speslech, taky maji tahy spodem
No vrtal jsem prave proto abych kvuli tomu nemusel sroubovat – stejne jako na Speslech, taky maji tahy spodem
V Rock machinu jsem dole diru v ramu mel, kdyz jsem vytahnul po 3 letech osu, tak z toho voda kapala celkem dost, v giantu je dirka taky, staci ji obcas odbahnit a ono to nejak vykape, vyschne. Tolik ji tam zase byt nemuze.
to je ta dirka
po hodne destivy vyjizdce vyleju z ramu sedlovou trubkou klidne decku a vic vody, to neni zadnej problem
No já většinou v dešti nejezdím :)
to mas teda z pekla stesti, ja tak dobre predpovidat pocasi neumim
to neumi ani voldanova se zakopcanikem:-/.akorat teda dneska jim to vyslo:-)
Možná to je k ničemu, ale občas vyndám sedlovku a nechám to větrat. :o))
Prostě jsem tam vyvrtal dírku a neřeším. U profíků to prý bětně dělaj i u karbonových rámů.
platí nejenom u rámů – nejlepší těsnění je díra.....
no zvlast u lodi to musi bejt skvely reseni :-)
na palubách standard…
a v podpalubi ?
Tesne pod carou ponoru a nemusis na brehu vylivat:).
V podpalubí to už je NESTANDARD :)
Zamazávání sedlové trubky tmelem nic neřeší.Důležité je vyvrtat dírku v trubce pro středové složení.Často je totiž ta voda kondenzát.Vyteče to ven vždycky,nemusím nic tmelit.
že je voda v rámu kondenzát, je volovina s prominutím
Opravdu doporučujete vyvrtat díru do spodu rámu?
Trochu mě tato problematika zaskočila že to namej výrobci nějak ošéfovaný…
Vyměňoval sem kliky a střed u 4 měsíce starého (nového ) kola a překvapilo mě že sem odtamtud vylil rezavou vodu. Středová osa už byla celá rezavá.
Vratat díru do rámu kola za 30 tis se trochu ostýchám.
Zatím sem to vyřešil zalepením díry pod sedlem v trubce, ale asi teď nepůjde moc dobře posouvat výška sedla.
dokud je v záruce, tak nevrtej.. až nebude, tak malou dírou nic nezkazíš..
Vylejvat po dešti a po mytí. Primárně suším kolo vzhůru kolama, na kolech tráví času dost.
Už se to tady řešilo, Mlho
Čau, dnes jsem si všiml, že mi v rámu Scott cr1 šplouchá voda – konktrétně nejspíš v zadní vzpěře pod řetězem. Nevím kudy se tam dostala, nejspíš dirkou na lanko k přesmyku. Sedlovkou to vylejt nejde. Napadlo mě jestli by to nešlo středem, když ho vyndam. Víte někdo jestli je od středu díra do zadních vzpěr? Abych se zbytečně nevyndaval s Pressfitem.
většinou jo