Můžete poradit čim to je že se mi při přehazování na menší i větší placku stává že řetěz zústane navinut na původnim převodníku a dostane se mezi převodník a rám.(FSA v drive mega exo)Najeto 2500 km ale dělá to od začátku.Díky
Můžete poradit čim to je že se mi při přehazování na menší i větší placku stává že řetěz zústane navinut na původnim převodníku a dostane se mezi převodník a rám.(FSA v drive mega exo)Najeto 2500 km ale dělá to od začátku.Díky
To může být opotřebení každého dílu co jmenuješ, řazení v tahu, špatná řetězová linka. Já s tím zápasil taky a nakonec mi rám zachraňuje antisuk (jeden už jsem zlomil).
Já to takhle hodně nemam ale docela mě to sere.
jo to mam taky.rekl bych ze je to retezovou linkou.
Možná ne, mě se to stávalo i když jsem měl převodníky těsně u vidle i u nových XT klik co maj tácy dost daleko.
tak kdyby mi něco takovýho chtěl řetez dělat, tak to bych si ho radši hodil kolem krku :o)
Mě tohle dělal řetěz shimano, se sramem potíže nemám a tak používám sram řetězy.
Já používal celou dobu shimano a ted mam poprvé sram a je to stejné.
S řetězama Shimano mi to dělalo taky (FSA V-Drive mega exo), paxem si koupil Connex a už to nedělá
Mně to dělá taky, tak jsem sundal kliky a na to místo, kde řetěz ničí rám jsem nalepil několik vrstev tejpovací pásky (jediný co bylo po ruce) a zátím chrání rám celkem spolehlivě. Až se úplně sedře, akorát ji vyměním.
Řetězem to většinou není.Většinou namotává řetěz malej převodník.Stačí ho vzít trochu pilníkem(cca deset minut práce) a máš navždycky pokoj a nemusíš vymejšlet žádný ptákoviny.
Vidím že máš podobný problém :-(
Ako si to myslel s tým pilníkom, to mám zbrúsiť časť prevodníku alebo čo?
Ten samý problém jsem řešil na kole zákazníka. Nový talíř, kazeta a řetěz. Namotával a nezhazoval přesmykač. Nakonec jsem nahradil řetěz HG73 za HG53 a je po problému.
aj tak tomu nerozumiem, rozdiel medzi HG73 a HG53 je akurat v povrchovej uprave člankov, keby si tam nahodis sramku tak nepoviem, alelebo HG93 alebo CN7701 ale prečo davať reťaz z nižšej sady deore keď, keď ta by predsa nemala byť lepšia? nebolo to skor tym, že ta LX-ova reťaz bola len blbo zanitovaná alebo nejak špatne vyrobená? poradte niekto, kto to vyriešil, fakt nechcem predrať kôli tomu durchom celý rám
Myslím že to není jen v povrchové úpravě, ale asi ta HG73 je zmetek, nefunguje na ničem, i na mém oři se sukuje. Zítra vezu celou dodávku na reklamaci.
najbližšiu dobu ju odtial vyhodim aj ja, a nahodim tam asi HG93, predsa, ženska to tolko neničí ako ja:-), ešte štastie že ja vozim CN7701, s tou som zatial nemal žiadny problem, ale stale viac a viac uvažujem nad jednou sramkou, je sice o čosi drahšia ale tá váha, no krása nevídaná www.x-bikes.cz/?… vozí ju niekto? zaujíma lo by ma, či niečo vydrží
tak pruhledny ty otvory zustanou asi jednu vyjizdku:-)).a pak ten retez bude tezsi nez obyc:-))
Ale když s tím nikam nebude jezdit, tak řetěz zůstane pořád tak krásný a ani se nanatáhne (a to se pak vyplatí!)
´plně nejlepší je když sukuje řetěz na karbonovej rám. To si potom využiješ „výhod“ karbonu. Kupuj „pořádný“ (ocelový) převodníky za pár peněz, nejezdi v bahně, neházej nikdy na platfusplacku, střídej čtyři řetězy po 500 km a máš po starosti.
to maš recht, najlepšie je nevoziť sa, nič sa ti nepokazi, neroztrhne ani nezlomí, nemusíš kupovať každu chvílu novú reťaz a riešiť takéto priblblé problémy :-) úaaaaaach, to je ale hodín…