• sfinga

    Ahoj, tady posílám na ukázku, jak může dopadnout rám na Pražských schodech. Je starý rok, a má nalítáno tak kolem 10 000 km. Jen nikomu nepřeju ten pocit, když pod váma zmizí kolo. Včera sem se podruhé narodil.

    0 0
    • JMT  

      ale zase se hvezda, vsude se o tobe mluvi :-)

      0 0
    • JancA  

      já na to včera čuměla jak puk.Hlavně že se Ti nic nestalo, kolo je jen spotřební materiál. Vrátěj Ti peníze nebo nemáš nárok?A to máš na bajku za rok 10 000?

      0 0
      • sfinga  

        no já loni neměl silnici pojízdnou, tak sem dal uzký gumy a drandil sem na silnici na biku, tak proto. Jinak s Romanem Pavlíkem to řešíme co dál, ale asi bych radši peníze. Jinak je fakt, že mě tam každej fotil, jak kdybych vyhrál MS, hezkej pocit, ale bohužel :-)

        PS: detailní foto

        0 0
        • sfinga  

          a ještě jedna fotka

          0 0
        • kajulka2  

          Vypadá to jako ocel tloušťka stěny ala plechovka od piva, je to tak?

          0 0
          • zirecek  

            Sada Dedacciai EOM 16.5 dosahuje ztenčení 0.4mm. Píšou o tom pěkně, hoši… : www.dedacciai.com/home_eng.html

            0 0
            • kajulka2  

              Já si chtěl být jen jistej jestli dobře vidim. Hlavně že je sfinga v poho, ale muselo to bejt dost drsný.....

              0 0
              • zirecek  

                Jako, nedokážu si to představit, vysednout přímo na schodech při palbě, ale takhle mi prdnout rám, tak mě ve sjezdech mrazí v zádech už po celý život… .

                0 0
                • petebike  

                  clovece me jednou rupli riditka asi ve 40km ve sjezdu na zavodech, lehce sem si dahnul do predniho kola, no byl to masakr, ale ten kilak do cile jsem jeste dobehnul :-)))

                  0 0
            • náčelník  

              Dovolím si doplnit: TrueTemper OX Platinum až 0,41 mm. Columbus Ultrafoco až 0,38 mm.

              0 0
              • Gatier  

                super, dik a hlinik? :)

                0 0
              • scret  

                ja mam TRue Temper OX II. – ten nebude tak tenkej,ale kolem 0,5 mit asi bude..

                0 0
              • Gatier  

                momentalne uz sa Ultrafoco nevyraba, no Spirit ma to iste. pricom zaujimavy je udaj o hmotnosti trubiek v porovnani s hlinou. ocel: horna tr-168g, dolna 220 pri najvyssej sade Spirit hlina:horna tr-130g, dolna 195g pri Starship. prisom hrubka steny je min 0,6

                0 0
        • rasto  

          ale ale ale copak se to projevuje uvnitr ramu?? :-/ mno, docela se zacinam bat…

          0 0
          • scret  

            ceho??? ocel funguje ikdyz vevnitr rezne,to je u ocelaku normalni…

            0 0
            • djano  

              Kamarat mal Schauff (ocel) a zvnutra mu prehrdzavela sedlova trubka tesne nad presmykom, mat rovne okraje by som povedal ze to prerezal. A pri tych tenkych stenach…

              0 0
              • scret  

                a za kolik let??:))

                0 0
                • djano  

                  Myslim ze za 3–4 roky. Problem bol ten, ze bol permanentne mokry. Schauff totiz daval do sedlovej trubky penovu vlozku a servisaci ju pred predajom zabudli vybrat. Takze stacilo aby tam obcas zatiekla voda a uz to bolo stale mokre. Inak nebol to nejaky srot, bolo na tom komplet XT.

                  0 0
            • miťo  

              Ale u Feldy mám rez na zadním lemu skoro naskrz :)

              0 0
              • Vrci  

                to skoro všichni majitelé

                0 0
                • wroum  

                  ja uz ma treti kufrovy dvere :-/

                  0 0
                  • rasto  

                    davas jim zahul :-))

                    0 0
                    • wroum  

                      nee, proste vyreznou zevnitr. Skodovka uznala ze to je vyrobni vada a menila je v ramci zaruky. ty posledni uz taky na par mistech zacinaj, ale kaslu na ne. to auto stejne dojezdim driv nez se rozpadnou :-)

                      0 0
        • vili  

          je to pekne rezavy, sem myslel, ze ta antikorozni uprava udela lepsi pracu,takhle to zrezavet za rok…bodejt by to neprdlo kdyz to ma tloustku steny milimetr (spis min) a ta samotna rez uz ti toho pulku zezrala :-)

          0 0
        • Gorgov  

          Myslim ,ze tady neni co k reseni, kdyby mi takhle prdnul ram, uz bych ten samej a ni tu samou znacku nikdy nevozil, takze bych to videlen na vraceny prachy a trada pro neco poradnyho:)

          0 0
        • Aiax  

          Presne na tomhle miste mam vevnitr ram taky rezavej jak liska. Vysvetloval jsem si to tim, ze tam tece voda pres hlavovou trubku, ted jen doufam, ze ten muj ram taky neskonci takhle :)

          0 0
        • Twister  

          Tyy vole! Ty trubky jsou úplně papírový! Ještě že mám hliník, tam to aspoň vypadá, že je to pevný.

          0 0
        • PetisV  

          Zdar. No mě kdysi někdo tvrdil, že při upínání kola na střechu auta promáčknul trubku rámu. Nevěřil jsem, ale jak koukám – tak už věřím – to vypadá jako by to bylo z papíru :o)

          0 0
          • Vilém  

            Sfinx Zona promacklej od stresniho nosice mi lezi ve sklepe:)

            0 0
            • alinceb  

              Trošku oživím:

              Jak moc promáčklý ten Sfinx byl?

              0 0
              • Vilém  

                Tezko rict, odhadem 0,5cm do hloubky.

                Musel bych to nejak nafotit a omerit.

                Kazdopadne na nem jezdim dodnes.

                0 0
                • alinceb  

                  No mám doma taky takového mazlíka a budu na něm stavět silnici pro drahou polovičku. Byl bych nerad, aby se to pod ní někde rozložilo…:) A ona by asi taky nebyla ráda…:)

                  0 0
                  • Vilém  

                    Konkretne je ten muj promacknuty na spodni ramove trubce, tak 20cm nad stredem. Jestli vzpomenu, tak bych ti to mohl koncem vikendu vyfotit, driv bohuzel nebudu doma.

                    0 0
                    • alinceb  

                      Tenhle taky – je vidět, že je to od střešního nosiče. Ale rozhodně to není 0,5cm, spíš jen asi 1–2mm. Pod lak to vykituju a bude pokoj…:)

                      0 0
    • scret  

      au to muselo asi bolet:) No co se divis,kdyz mas ten nejlehci ram od nich,kde stena trubky je cca 0,4 mm tlusta:)) Ja myslel ze ocel se takhle nelame…:((

      0 0
      • sfinga  

        právě že extra lehký nebyl, měl sem to udělaný na maratony, rám vážil asi 1600 gramů, takže průměr jako u každého rámu… jen to ta plechovka už nevydržela :-(

        0 0
        • scret  

          No,na ocel docela slusny ne?:) teda pokud je to s lakem… Jinak PC byla nekde kolem 17??? (toho ramu samozrejme:)) )

          0 0
        • vlk  

          ocelák s touhle váhou a ještě k tomu zevnitř narezlý, co bys čekal.

          0 0
        • Fugas  

          no 1.6kg mi přijde na ocel docela málo. Mám RM Blizzard z Reynolds trubek a ten má 2.18kg… Ale zase nemám takovej strach že mi rupne

          0 0
      • lubos  

        Zkus si ohnout ziletku, mas to totez. Holt, je to dan za tenkou trubku. :(

        0 0
    • wroum  

      njn, kvalita za rozumnou cenu. hlavne ze si celej, slavnej a este delas reklamu sfinxu :-)

      0 0
    • rasto  

      mno obecne, schody jsou jedna z nejtezsich veci pro ram. se divim, ze to vcera odnesl „pouze“ sfinx :-) co to bylo dedaccai nebo columbus?

      0 0
      • sfinga  

        dedaccai

        0 0
        • rasto  

          jj, az ted jsem si vsiml, ze to tam mas napsane ;-) mno, ja to mam od columbusu (zona). nastesti nehrozi, ze bych se postavil na Schody :-)

          0 0
    • Peslezedirou  

      Čert vem kolo a podobný ptákoviny, hlavně že jsi celej!

      to Rasto: koroze uvnitř rámu bych se nebál,vždyť kolik jezdí starých oceláku a pořád drží.

      0 0
      • scret  

        Presne tak,kazdej ocelak je zevnitr zrezlej,to neni nic divnyho…

        0 0
        • vlk  

          ale většina těch oceláků je zcela jiné váhové kategorie.

          0 0
        • vili  

          jenze ty stary rozhodne nemaj 0,4 mm tloustku steny

          0 0
          • scret  

            ale ja myslim dobry drazsi ocelaky,ne stary tezky shitky!

            0 0
            • vili  

              ja si myslim, ze ani starsi drazsi ocelaky nemaji silu steny 0,4mm

              0 0
      • sfinga  

        to není tipická koroze rámu. Je to jen takový vnitřní prášek, dá se to smáznout rukou. Hliník apod bude vevnitř stejný, vlhkost se dostane všude…

        0 0
      • rasto  

        uff, trosku mi odlehlo :-/ preci jen, nemel jsem moznost pozorovat moc ramu zevnitr… trosku jsem se vydesil :-)

        0 0
        • Peslezedirou  

          Koukal jsem na svého oceláka a ten je o proti tomuhle sfinxu uplně jak rzatej jak liška.

          Už si představuju jak všichni bajkeři večer prohlížejí svoje miláčky :o)

          0 0
          • McBlacky  

            přesně mám oceláka z tange d.b. a je zrejlej uvnitř jako kráva a už drží kolik let. Jenže je fakt že má skoro o kilo víc :)

            0 0
    • Daf  

      Cekal bych ze v tom miste kde to prdlo bude ta trubka trochu zesilena. Jestli tohle bylo zesilene misto, tak bych chtel videt tu tloustu steny uprostred. Uz mas jasno jakej budes mit novej ram?

      0 0
      • McBlacky  

        já bych tipnul luzifera :)

        0 0
        • sfinga  

          hehe, taky už sem nad tím přemýšlel, ale v tuhle chvíli nevím jak to všechno bude.

          0 0
          • orca  

            A copak rám Kovaříka ???

            0 0
            • miťo  

              Ano, dělá prý i biky zakázkově! To by bylo nádobíčko, to skoro nikdo na biku nemá. Jinak říkal Kovařík, že u kvalitních trubek se ničí pily při jejich krácení a vrtáky při přípravě děr na košíky.

              0 0
              • Veeteck  

                Me rikalm, ze kdyz delali ram z Reynoldse 853, tak tam ty diry proste neudelali :)

                0 0
    • náčelník  

      Evidentně přetížení rámu. Rámy tohoto tipu nejsou určeny na takový prasárny jako jsou Pražské schody.

      0 0
      • petebike  

        na co myslis ze jsou urceny ????

        0 0
        • wroum  

          do vitriny

          0 0
        • náčelník  

          Určeny jsou na XC. Tady je nutno si uvědomit, že v takovémto „terénu“ se jezdí taky závody typu „citywallrace“ a to na úplně jiných kolech. Jenom my to nazveme XC a naženeme tam závodníky na ultralehkých rámech s životností na pár závodů. Další je otázka bezpečnosti – na wallrace mají integrálu a brnění a jedou jednotlivě, tady mají jen XC skořápku na šošolce a řítí se v balíku. Nějaká zlomená klíční kost už tady taky byla. S nadsázkou můžu říct, že mi to připomíná Taxisův příkop – ať se tam klidně pozabíjej, hlavně že máme nejtěžší překážku na světě. Můj názor je, že to není chyba toho rámu. Samozřejmě jsem rád, že to Sfinga přestál ve zdraví.

          0 0
          • petebike  

            taky si myslim ze to neni chyba ramu, sice me za to tady budou kamenovat, ale me to je vitr…

            0 0
            • náčelník  

              Není žádný důvod někoho kamenovat, prostě praskl opotřebený rám podrobený (na svou konstrukci) extrémnímu zatížení.

              0 0
              • petebike  

                presne tak, navic neznam profika kterej by mel dyl jak jednu sezonu jeden ram – pokud nejde o titan…

                0 0
                • náčelník  

                  Jsem zvědav, jak se k tomu postaví pan Pavlík. Myslím, že na reklamaci to není.

                  0 0
          • Pá-dlista1  

            K tomu jen. Kdo je nuti, aby na tezky teren zvolili lehky (tj. vetsinou malo odolny nacini) ? A ze se nechrani..... to je taky jen jejich volba.

            0 0
            • petebike  

              tak jestli myslis profiky tak to se pletes, sponzor ten rozhoduje na cem pojedes

              0 0
              • fousek  

                Jakej je problem prelepit napis Dainese treba nalepkou Author?

                0 0
              • Pá-dlista1  

                Do jiste miry. Ale taky mas nekolik kol a vyberes si podle trate, ne? Alespon takhle to je ve slusne spolecnosti. V opacnem pripade maji asi spatne sponzory :)

                0 0
                • petebike  

                  jak kdo jak jaka znacka, nekdo ma fula a k tomu HT, ale ze by si mohli vybrat z nekolika ramu tak to neni, proste sponzor rekne a jedes…tak to je

                  0 0
            • náčelník  

              Já hájím ten rám. Ten se, chudák, bránit nemůže :)

              0 0
    • zirecek  

      Přemýšlím co na to říct, jseš celý, jsi dobitý, kde lehl, prdlo pod schody? Wow, počítám, že to je/byla Dedacciai EOM 16.5. Mám zadní šavle 16.5, rámový trojúhelník 14.5. Při jízdě na pevné (Columbus Nivacrom) můžu čekat, kdy budu jak na Taxisu jak Ty, při mojí velikosti/netuhosti rámu. Abych se bál na to sednout, hmm. To jsi mě nepotěšil před dovolenou… :-$.

      0 0
      • sfinga  

        dobitej sem, ale žiju. Prdlo mi to přímo na schodech, tak 5 metrů od té ostré zatáčky, takže už se tam trochu brzdilo, ale i tak to ještě jeli kule. Já bych se oceli nebál. Při normálním zatížení se to asi stát nemůže, ale po včerejšku za to ruku do ohně asi nedám…

        0 0
        • zirecek  

          No, otázka je to normální použití… . Rázy do rámu budou u pevné vidle vyšší než u odpruž. Do čeho půjdeš teď, když hraješ o čas?

          0 0
        • rasto  

          jasne, neni duvod abys na ocel zanevrel. se to muze stat s jakymkoliv ramem/ materialem. a vzhledem k Tvemu nicku, mas vyber pohodlnejsi :-)

          byly na PrSch vubec karbony? :-)

          0 0
          • McBlacky  

            epic třeba, pak jedna merida, jen podle fotek…

            0 0
          • zirecek  

            Superior nějaký byl, ne?

            0 0
            • Meesha  

              jj byl. Jel na tom Venca Jezek. Fakt nadhernej oproti tomu co tam loni predstavili jako novinku…

              0 0
              • Veeteck  

                Jezek karbonaka urcite nemel, par lidi ze Sporky je proste nevozi, mektery nevozi ani Superiory. Prej to je shit, trhaji se uchyty na kotouc a spusta dalsiho

                0 0
                • zirecek  

                  Hm, že jsou všichni na Superioru. Spousta dalšího, povídej, přeháněj? ;-)

                  0 0
                  • Veeteck  

                    Zaslechnul jsem ruzny veci od zdroje blizkeho CS MTB :) Ty karbonaky jsou proste nejakej Taiwanskej low end. Staci se mrknout na clanek na MTBS – www.mtbs.cz/…a060413.html

                    Co mi tak tohle napadne pripomina :) www.mtbs.cz/obrazek.html?…

                    Ale uz ty antireklamy radsi necham, treba ty lepsi hlinikace nebudou podle me uplne spatny.

                    0 0
                    • Gorgov  

                      hele my mame taky supy a kluci sou spokojeny. Me se teda vic libil muj speslik, ale co nadelam. Zas musim rict, ze to jede, je to tuhy. Mam ten s karbonovou prdeli, neda se rict, ze bych te nejak pocitoval na komfortu, ale tuhy to je. Doufam, ze to sezonu vydrzi. Jinak treba lak je na tom hroznej. neco podobnyho sem nevidel ani na tesco kolech, ale asi ho tam je malo aby to bylo lehky:) Jo a na celokarbonech sporka vicemene nejezdi.

                      0 0
        • scret  

          No prej pri takovym zatizeni praskaly i Moratky…:(

          0 0
          • zirecek  

            Mbary, Morati vidle, taky praskají a praskají. Všechno jednou prdne, :-). Mám dobré vyhlídky, jde jen o to, co prdne jako první. Sázím na vidlu, :-).

            0 0
            • scret  

              Slysel jsem o ramech,kliky se tu probiraly… Ja nevim,ale myslim ze ta vidle ti neprdne,to uz bych sazel driv na ram:))))

              0 0
              • Pá-dlista1  

                No jednu uz jsem prdnout videl. Na vlastni bulvy a v primem prenosu.

                0 0
              • zirecek  

                Jaroslav Obruča zlomil Morati vidlu, zlomil i Mbary. Zlomil i titanový rám Litespeed. Vše při jízde. U té vidle bych si vsadil, že byla naťuklá z dřívějška.

                0 0
    • Elwing  

      Mě stačilo když se mi protočily vlaštovky, tohle musela být hrůza. gratuluju k přežití

      0 0
    • Gatier  

      bol by som rad, keby tu niekto napisal hrubku hlinikoveho ramu. nemyslim, ze by to ocel s touto hrubkou nemala vydrzat. to by sa skor k tomu mal vyjadrit niekto z fachu..

      0 0
    • petebike  

      a jeje, to jsme presne cekal, no prvni sfine co se takhle rozlitne, a hned je z th bububu, ale fotky vsech ramu nebo komponentu co tam kdy prdli sem nikdo neda.......cha cha

      0 0
      • zirecek  

        Prasklé schody, :-)).

        0 0
        • petebike  

          ne tak tam kazdej rok prdnou ramy,vidle, no vsechno mozny, a nidko z th nic nedela, kdysi tam ruply nelepsi mag. meridy a stejne se na nich jezdi, ja sveho ocelaka nedam :-)

          0 0
          • zirecek  

            No, taky svého nedám. Jen mě občas v tvrdém sjezdu zamrzne úsměv, :-)).

            0 0
          • zirecek  

            Jaký máš přesně matroš na rámu? Já 14.5/16.5.

            0 0
            • petebike  

              mam to same 1650gecek, protezenou zadni stavbu

              0 0
              • Gatier  

                1600g na ocel je super vaha. trek 8500ZR ma vo velkosti 19,5 do 1700g..

                0 0
                • petebike  

                  prave proto mam ocel a sfinx a ne treka, ten maj v kazdy zelenine

                  0 0
                  • Gatier  

                    ale je zase pravda, ze tie Treky moc nepraskaju :-))

                    0 0
                    • petebike  

                      tak ja zatim videl prvni sfini, treku porad vic :-DDD

                      0 0
                      • Gatier  

                        teraz trepnem, trek vyraba 500tis bicyklov rocne a Sfinx vyrabal 39? asi si videl viac prasknutych 8,5 ako ja. inak osobne by som skontaktoval talianov a spytal sa ich, preco to prasklo

                        0 0
                        • zirecek  

                          Bych si přisadil, že byla nějaká krpa při výrobě, třeba ta navářka na bovden. Sady trubek už se dělají tolik let, neexperimentuje se tolik. I když je to závodní, odlehčená sada, tak by to mělo držet pár let.

                          0 0
                          • petebike  

                            taky si myslim ze to bylo tou navarkou co mel Ota na horni ramovy trubce, atd

                            0 0
                        • petebike  

                          to uz je jina, na hlinu si stejne uz nesednu :-DDD

                          0 0
                  • sfinga  

                    :-)

                    0 0
              • zirecek  

                Akorát mi pěkně zdrbali zadní stavbu, tobě asi ne. Čepy na Včka jsou příliš utopené, šrouby na špalky odírají rám. Dost těžko se rozevírají Včka. Zploštění je pěkné, funkční, jen to umět 100%.

                0 0
                • petebike  

                  ja to mam docela v klidu, akorat ta barva, ale dohodli jsme se na cene…

                  0 0
                • rasto  

                  udelals chybu, mels rovnou nechat vyrobit bez vecek, pouze na kotouce ;-)

                  0 0
                • Gatier  

                  tohto som sa trosku obaval aj ja, ked som si daval robit ram v Cechach. no musim povedat, ze Kovarik je celkom profik, co sa ramov tyka :-)

                  0 0
                  • orca  

                    To je slabé slovo :-)) a těch rámů co mají super samolepky a jsou to Kovařici těch je…

                    0 0
          • Gorgov  

            taky merida je obecne je shit. Rekl bych ze treba kvalitni ne ultralehkej carbon ram by neprdnul. treba spec nebo trek, scoot

            0 0
            • petebike  

              nj ale kdyz se podivas tak vsechno co je dneska kvalitni tak je vetsinou i lehky…takze nerikej nikdy, az to pojedes tak poznaz co to je za zatez :-)

              0 0
              • Gorgov  

                Mysli, ze si to docela dokazu predstavit. Na tom ramu pisou „nepouzivat na schody“? Jestli ne, tak by to mel vydrzet. rekl bych, ze treba na sloupek vidlice je ten tlak jeste podstatne vetsi, a vydrzeli to. Holt moc tenka trubka nebo nejakym zpusobem porusena. Nedokazu si predstavit, ze by ti takhle prdnul dobrej carbon monokok ram. Treba ten TREk

                0 0
            • lubos  

              celokarbon asi ne. Ale lepenej … to asi jo.

              0 0
            • orca  

              Nic ve zlém ale nenexistuje rám kterej neprdne … Optej se závodníků kolik už viděli prdlých rámů a kolik sami řachli .. to jsou žel věci kterejma se málokdo chlubí … zvláště pokud to jezdí jako sponzoring to už vůbec se nesmí mluvit o defektech …

              0 0
              • petebike  

                vidis to a Sfinga se tim jeste chlubi, me toho uz prdlo :-))) a jezdim dal…

                0 0
    • Beeda  

      hehe treadik:-))

      1. jezdim, tak vse odchazi
      2. zavodim, rajzuji jsem tezkej.. tak jeste driv
      3. pokud bod 2, tak pak se nicemu nedivim…
      4. Otas, nic ti neni tak bud rad, bebe na kolinku nic neni, srovnat hlavu:-)
      5. Pocasi nam preje:-)

      B.

      0 0
      • petebike  

        tak ty si to tedy rozcisinul :-)))) pravda pravda, je venku moc hezky :-)

        0 0
    • miťo  

      Ahoj, to je síla. Hele, nebyl jsi náhodou v HK minulý víkend? Pamatuješ si na toho čahouna s kočárkem, který tě zdravil tam, jak Benešovka přechází v Palachárnu? Obtěžovali mě tam zrovna nějací dva sektaři :) Jinak gratulace k druhému narození, se ten rám panu Barešovi moc nepovedl…

      0 0
      • sfinga  

        jj, pamatuju :-) si měl utéct. Nemyslím si že byla chyba ve výrobě, prostě to rám nevydržel. Schody jsou asi extrémní zatížení.

        0 0
    • hz  

      zdar pekna rakev:), hlavne ze si celej. mam tu samou sadu ale vetsi 20". kolik vazis? at se mam na co tessit ne? nekde ve sjezdu:)

      0 0
    • ddd - andy  

      No pekny. Teda spis nepekny! :-( Na prazskejch schodech uz toho bylo tolik nalamano, vidlic poniceno, saltru urazeno.. Jsem rad ze jsi celej. Mels sakra kliku!

      0 0
    • easyrider  

      no ještě malý dovětek: je něco jiného pokud je součást namáhána nahodilými rázy, či cyklicky. Ty schody způsobily kmitání. Pak už nemuselo být napětí v materiálu tak vysoké aby to stačilo na takovouhle šlamastiku. Pokud by se ještě biker strefil do vlastní frekvence rámu, tak by stačilo jet i po kostách a půlil by jakbysmet. :)

      0 0
    • ccca  

      trochu to tu oživím, úplně to nevidím na nové vlákno, ale stejnak, prasknul mi favorit, tady takhle, je to normální? stává se to? ani jsem nic neudělal, pomalu sjel z obrubníku, vůbec nic nadstandardního, nerozumim tomu, že zrovna tohle to místo, vždyť tady žádný takový tlaky nejsou, nebo?

      0 0
      • Vilém  

        Presne stejne mi pred spoustou let prasknul taky. Prasknul mi pri brzdeni, kdyz zacala rezonovat predni vidlice. Proste srot.

        0 0
      • Aww  

        Stává se to. Tedy spíš Fáva častěji prasknou ve stejné vzdálenosti od hlavy na spodní rámové trubce, ale reálně kdekoliv. Aspoň že se asi nic nestalo jezdci.

        (Oproti Sfinxu na Pražských schodech je to něco dost jiného, ale proč ne.)

        0 0
    • Ivan  

      Když tu vyplulo tohle vlákno: Roman Pavlík to má za sebou, prý se utopil při šnorchlování.

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.