• kesu

    Ahoj,
    po měsíci čekání na pár komponentů mi dnes přišel jinej smyk(deore-XT),ostatní komponenty jsou v pořádku.Tak jsem se rozhodl odmítnout zásilku celou a koupím si to někde jinde.Jestliže je někdo tak neschopnej přečíst si objednávku nebo fakturu a pak podle toho odeslat komponenty tak se má podle mého jít živit něčim méně náročným ,něčím co by bez problémů zvládnul..Každý může udělat chybu,to je pravda,ale asi je na čase si uvědomit,že když jí udělá kdokoli z nás,ponese za to následky.Já jim to teď odešlu zpět,zaplatim dvakrát poštovný a balný,budu čekat bůh ví jak dlouho na peníze a pak si možná svoje komponenty koupím jinde.
    Nejspíš ale v kameném obchodě nebo v některym z bezproblémových obchodů tipu bikestore nebo kupkolo atd. na kterých mi v minulosti jasně řekli kdy co přijde a tak se taky stalo.Chybu jsem udělal i já,a to když jsem se kvůli pár korunám rozhodl pro koloshop.A vám nedoporučuji totéž.
    Jsem rád,že vás tímto způsobem můžu upozornit.Tahle diskuze už tu sice byla,ale radši zakládám thread novej… Hodně pohodovejch km..

    0 0
    • Habib  

      tak ja nevim, ale nedavno jsme objednavali nejaky blatniky a plast prave na koloshopu a zkusenosti presne opacny nez pises. Prislo presne to, co jsme chteli, dorazilo to za dva dny, poslali info maily o tom, v jakem stavu se objednavka nachazi… Brali jsme od nich poprve a naprosta spokojenost..

      0 0
      • kesu  

        zavidim:(

        0 0
        • goofy  

          Kdyby jsi radeji sve rozcepirene pirka schoval, a snazil se to resit… Ale mne to je jedno. Jim urcite taky, bo co pozoruji, zakazniku maji vic nez dost.

          0 0
          • kesu  

            a jako podle tebe asi jak?Ať udělám cokoli stejnak se načekám

            0 0
            • delfyn  

              no mám s nimi takové zkušenosti že když si to řídíš sám a zavoláš jestli mají zboží co chceš tak to vyřídí v pohodě, pokud zboží není, tak ti to nedají ani vědět a čekají až dojde, v dnešní době meilů je to divný ale je to tak. Takže přeber přísště iniciativu a nečekej:)

              0 0
              • Honza729  

                …což zcela popírá principy a výhody eshopů… :-)))

                0 0
                • delfyn  

                  no neříkám že ne:)ale když chceš něco co jinde nemají tak to musíš podstoupit

                  0 0
                  • Honza729  

                    No, priznej si, ze to podstupujes ani ne tak kvuli tomu, jestli neco maji/nemaji, ale spis kvuli cene. Coz je pak vzhledem k provolanym penezum a stravenemu casu celkem smesny.....

                    0 0
                    • delfyn  

                      no např. představec co jsem chtěl měli jen tam. A telefonování mě nebolí je firemní:) minulý úterý jsem objednal představec a duše, když nic nepřišlo tak jsem volal a zjistil že čekají na duše maxis s galusk. ventilkem(aniž by dali vědět), změnil jsem tuto středu objednávku a dneska to mám doma

                      0 0
                      • delfyn  

                        a kdyby mi nešlo o cenu tak kupuju v kamenném obchodě

                        0 0
      • ice  

        i ja mam dobry zkusenosti,rozhodne nad nima nelamu hul

        0 0
        • Trojci  

          kua fix.. tak to se mi asi nalepilo to hovno na podrážku úplně omylem, co?

          0 0
          • enjoy  

            jj.to bylo jako dycky,jenom tim ze ses spatne koukal:-))

            0 0
            • Trojci  

              to jo – přehlídl jsem nápis KOLOSHOP

              :o)))))))))))­))))))))))))

              0 0
    • Jane  

      Jsem před několika dny objednávala pláště Michelin XCR Dry. To byly ještě 2 kusy za 1500 Kč… K tomu jsem brala přestavec ITM Millennium. Po x dnech přišel mail, že ten představec nemají a jestli nechci jiný. To jsem nechtěla, takže jsem čekala dál. Asi po měsíci došel další mail s tím, že ten představec stále není a pokud si nevyberu jiný, tak budou nuceni stornovat objednávku. Jiný představec si ale stěží mohu vybrat, když chci sklon –10 a CNC… Jo taky nabídli, že by poslali samotný pláště, ale já strašně nerada platím poštovný, takže smůla… Na ten představec jsem už raději kontaktovala přímo dovozce KCK Cyklosport a budu to řešit přes ně, dodací lhůta je tak 30 dní, MOC přes 3000 Kč oproti 1920? Kč z Koloshopu… Místo Michelinů koupím Racing Ralphy – buď přes koloshop (pokud budu ještě k tomu něco brát, zatím mě ale nic nenapadá) nebo přes bagbike (3 kusy bez poštovnýho)…

      0 0
      • pavelr  

        Pokud měl koloshop představec v nabídce a nebyli ti ho schopný dodat, tak bych vzal samotný pláště a poštovný bych neplatil. Já už jsem se s nimi podobně dohodl dvakrát, kdy mi zboží posílali nadvakrát a poštovný jsem neplatil. Naposledy před týdnem.

        0 0
      • Baracuda  

        A nechces na ten ITM Millenium zkusit kolokram.cz ? Maji ho tam za 2100. Nechci delat nejakou reklamu, ale kdykoliv sem neco potreboval, nebyl zadny problem… Ty xcr dry tam maji taky – ale za 900kc za kus…

        0 0
        • Jane  

          Tam už jsem taky psala mail a odpověděli mi, že ho dodavatel v běžném prodeji nemá… To samé přišlo z bikestore a snad by to šlo objednat přes bikezone – ti to myslím berou přímo od KCK – no ale už mám v bikezone objednané 3 měsíce gripy Cane Creek Locking Grips a stále nejsou. Tak aby to s tím představcem nedopadlo podobně… I když akorát nevím, jak v e-shopech přišli na ty 2000 Kč, když MOC je přes 3000 Kč… No nic zítra jdu do bikezone nechat si seřídit na biku šaltr, tak se poptám.

          0 0
          • Baracuda  

            Jinyma distribucnima kanalama – jen se podivej na ceny shimana..:-/ Ted me napadlo, jestli ho nemeli v xcr, ale to asi ne :-( Kazdopadne hodne stesti s tim predstavcem. Kdyz tak se jeste muzu poptat po znamych, kteri dovazeji komponenty, jestli na nej nekde nenarazi – dal bych ti pak vedet – jen nezavazne pro info…

            0 0
    • Daf  

      Je fakt ze se mi 2× stalo ze mi neco v objednavce chybelo, ale vzdycky byla snaha to co nejrychleji napravit. Myslim ze to nejsou takovi podrazaci aby si zaslozili z tve strany takove jednani :(

      0 0
      • kesu  

        oni určitě nejsou podrazáci,to v žádnym případě.Naopak,sna­žej se to řešit,ale kdo má pořád na něco čekat.Krom toho,že zablit správnou objednávku zase neni nadlidskej úkol.Já se jim nechci mstít nebo tak něco a jestli to tak vyznělo tak se omouvám.Já bych jen rád jezdil.

        0 0
        • Daf  

          Proste zvedni telefon, zavolej. Bud spavnej smyk poslou a slevnej o naklady na dopravu, nebo si ho kup jinde a penize at ti poslou na ucet. Proc se zbytecne vztekat.

          0 0
          • kesu  

            to sem přesně udělal,pošlu jim to v pondělí ale štve mě to čekání no

            0 0
            • RADO77  

              Souhlasím s kesu. Koloshop chce jeho prachy tak se mají snažit. Konkurence je dost. reklamuNavíc jak to tak čtu, tak to není vyjímka. Kupoval jsem u několika e-shopu a nakonec jsem po podobných eskapádách skončil u jednoho, který reaguje naprosto precizně. Schválně tu nebudu šířit jeho jméno ať to nevypadá, že to píšu jen pro Na mě se taky moji zákazníci vy…, když jim udělám chybu v dodávce. Nevidím důvod proč to tolerovat u jiných.

              0 0
              • ktm.bike  

                to RADO77: tak napiš co to je za e-shop, to zas není reklama, že makají na jedničku ne? Reklamu si dělají podle mě sami dobrou prací. Je dobrý vědět, kde je to na 100%, když např. K…p někdy skřípe.

                0 0
                • RADO77  

                  www.kupkolo.cz v cca 5ti nákupech v průběhu loňského roku jsem tam nechal cca 12k. Kromě relativně slušných cen mě dostali tím, že v případě, že mi to nemůžou poslat hned mi proaktivně mailujou a volají s tím, že nabízí alternativy. Jen jednou se kývli, že mi poslali jiný držák na tachometr než který jsem si objednal. Stačil jeden krátký mail. Omluva, veškeré poštovné šlo za nima a příští nákup mám taky bez poštovného.

                  0 0
                  • yetti  

                    jj mam s nima podobnou zkusenost. podle me je to zatim nejlepsi obchod u ktereho jsem nakupoval.

                    0 0
                  • jecnak  

                    Mam stejne dobrou zkusenost. Pak jeste taktez s Bikestore.

                    0 0
                  • easyrider  

                    Souhlas – nejkvalitnější e-shop v Čechách. Včera mě dostali, když mi zboží odbjednané odpoledne přišlo druhý den ráno. Navíc jejich systém informování o stavu zásilky… to prostě nemá chybu!

                    0 0
    • goofy  

      Mam jenom jedinou otazku: PROC DALSI THREAD?!?

      0 0
      • Luka  

        ten puvodni je zamcenej…teda aspon byl…

        0 0
        • goofy  

          Aha. Tak to pardon… Tak se taky vybrecim: kupoval jsem 2 krat a ani jednou problem. Kotoucovku mi poslali sice az za 2 tydny, ale hned napsali, ze dosly zasoby a ze bodou az za ty dva tydny a pak prisla…

          0 0
        • Peslezedirou  

          Vždyť to říkám pořád, tuhle možnost (zamykání) bych zrušil. Si připadám jak ten pekař co bojuje proti letnímu času :oD

          0 0
    • Trojci  

      No, já moje martýrium s Koloshopem radši ani rozmazávat nebudu..

      Pracuje u nich takovej zajímavej člověk – Veselý se jmenuje.. Cokoliv, co jde přes něj, je ztracený.

      Tančin se snaží a ALESPOŇ KOMUNIKUJE. S Veselým je to smutný.

      0 0
      • sportovni_biker  

        Přesně tak, objednávali jsme u nich Spyder rám. To co z toho bylo už nechci nikdy vidět :-(

        0 0
      • JJ  

        Stejná zkušenost

        0 0
      • madcat  

        Potvrzuji opačnou zkušenost: objednával jsem asi 8 různých věcí dohromady za cca 5,5 kKč, jedinej zádrhel z toho byly kliky shimano hone, který měly uvedenou dodací lhůtu 10 dní a asi kvůli distributorovi se to protáhlo ještě cca o týden, ale když jsem se zajímal, jak to s objednávkou vypadá, tak mi vždy p. Veselý nejpozději do druhýho dne odpověděl. Poslední odpověď zněla: „Kliky nám přišly až dnes a hned jsme taky celou zásilku odeslali, dnes bude u vás“. A taky tak bylo, takže až na malý zpoždění spokojenost, ani nic nepopletli.

        0 0
      • yetti  

        Mam stejnej pocit. Jakmile mi na objednavku odpovi pan Vesely vim, ze to bude na dlouho. Zrovna ted mam u nich objednavku a rad bych veril, ze uz to konecne po trech telefonatech odeslal.

        0 0
    • hbxx  

      ja u nich objedvnaval veci a celkem v pohode, jen jsem platil prevodem a oni pak zaslali balik, malej problem byl ten ze mi to oposlali na dobirku…takze jsem po nich pozadoval zpatky penize a vyzved bych si na poste dobirku, penize mi zpatky posilali (Tancin a Tancinova) asi 4 tydny, a to po pomalu obdenim volanim jestli si na to uz vzpomeneli a poslou to. taky k nasr… kdyz clovek stavi kolo a casu moc nema na cekani

      0 0
    • james11  

      Lidi měl by někdo tu odvahu poslat na mail koloshopu.cz odkaz této diskuze? Třeba by se pak probudili… :-) jinak já jsem taky nespokojený, nebyli schopní mě hodně dlouhou dobu poslat již zaplacené nášpaly M520 ve stříbrné barvě, tak jsem objednávku zrušil a objednal u Kupkolo.cz

      0 0
      • Lister  

        myslím že se nemusíš snažit, nejen obyč. bajkeři, ale i prodejci se tady vyskytují, oni si to přečtou :o)

        0 0
        • james11  

          no jo přečtou ale nevyvodí z toho žádné důsledky a to mě šve! Vždyť internetových obchodů je spousta, tak by se měli trochu víc snažit… :-)

          0 0
          • Lister  

            no já myslím že potom co jsem četl v té druhé diskisi o koloshopu tak jim to jedno není, ale vypadá to že vyvození důsledků se nějak nekonalo........a díky tomu, že existuje spousta další obchodů tak já zatím preventivně nakupuju jinde :o)

            0 0
            • james11  

              už taky nakupuju jinde, ale kdyby ještě o polovinu slevily, snad bych to trápení s nimi přečkal :-D

              0 0
    • kurýr na bajku  

      Já sem naopak rád, že todle téma někdo založil znova, protože jejich neschopnost strčit do krabice to co sis vobjednal je až k zamyšlení. Dělaj to snad schválně, protože to co inzerujou nemaj vždy na skladě ? Myslim, že ne ! Vzhledem k tomu že mi poslali 2 ráfky za jednu cenu, tak myslim, že ne ! Jinak věčný slibování: „zejtra pošlem, zejtra pošlem“ moc dobře znám.

      0 0
      • Lister  

        víš jak to je, co můžeš udělat dneska, odlož na pozítří a zítra máš celý den volno :o))))))

        0 0
    • MrtweyUbrus  

      Hele nevim jak to máte s koloshopem vy ale já neměl nikdy jedinej problém, vždycky mi i předem několikrát zavolali že to odeslali, když neměli na skaldě průběžně volali a vždycky mi přišlo to co sem chtěl, to spíš mám hodně špatný zkušenosti s XBIKES kde sem si objednal sedlovku, představec a řidla raceface a nejenžemi nic nepřišlo ale ani se neobtěžovali mi napsat maila.

      0 0
      • kurýr na bajku  

        Tak přece se to nepohnojí každýmu, to už byl úplnej extrém, ale několik dobrých zkušeností neznamená, že se ti to nestane příště.

        0 0
      • kurýr na bajku  

        Tak přece se to nepohnojí každýmu, to už byl úplnej extrém, ale několik dobrých zkušeností neznamená, že se ti to nestane příště. XBIKES nestojí ani za zmínku.

        0 0
        • Lister  

          jako proti že by Xbikes nedodávali věci to enmohu říct, vidlice mi od nich přišla bez problému, jediný problém byl, že jsem si ji neobjednal :o))))))))

          0 0
          • Lister  

            jejda se mi to nějak pomotalo :o)

            0 0
          • goofy  

            Tak to je hodne dobre :-D

            0 0
          • Veeteck  

            Neco jako: Dobry den pane Lister, na foru jste psal, ze potrebujete novou vidlici, tak tady jednu mate. :)

            0 0
            • kurýr na bajku  

              se slevou… SUPER SERVIS ;-)

              0 0
            • Lister  

              Jen jsem se zeptal jsetli ji mají a jestli by ji v případě zájmu mohli poslat a oni to bez nějakého mojeho dalšího potvrzení hned poslali :o)

              Ale nakonec se to v pohodě vyřešilo :o)

              0 0
          • Habib  

            A stala alespon za to? :-)))

            0 0
            • Lister  

              ale jo byla dobrá – Black Super RTWD TPC s RemoteLockem :o)

              0 0
          • Meesha  

            Zacinam tomu rozumnet! Nekdo tu psal, ze si objednal u nich vidlici a snad 3 mesice neprisla, furt volal a rikali mu, ze uz ji poslali atd… no, tak ji poslali asi jinam… :-D

            0 0
    • yetti  

      Ja bych rekl, ze vzhledem k poctu objednavek, ktery maji se obcas neco nepovede a v tom celkovym kvantu tech par nepovedenych vapada jako ze v tom maj strasnej bordel. Ja jsem od Koloshopu objednaval 2× a vzdy max. spokojenost. Jedinej obchod s kterym jsem mel podobnou zkusenost jako popisujes byl Bagbike, ale musim rict, ze meli snahu to cele vyresit a nakonec to dopadlo dobre. Mimochodem i na tenhle obchod jesem tady cetl hodne negativni thread. Stejne jako jsem v jinem threadu cetl, ze Max Cursor uz nikdy. A ja jsem si u nich v Ostrave minuly ctvrtek v poledne objednal predstavec a v patek v poledne jsem ho mel v Plzni :-) Proste kazdy obchod ma spokojene i nespokojene zakazniky.

      0 0
      • chupas  

        Proste kazdy obchod ma spokojene i nespokojene zakazniky DO KAMENE TESAT me osobne staci ke spokojenosti, ze obchod neni podvod (objednam, zaplatim, dostanu cihlu… a podobne). pak se to bud povede nebo vyresi.

        0 0
    • easyrider  

      moje zkušenost- první objednávku jsem zmotal já a vpoho se vše vyřešilo. Teď jsem objednával znovu a objednávka přišla po měsíci a bez jakýhokoliv vysvětlení tam chyběly komponenty. To mě trochu nasr… No a pak se mi posr… tlumič co mi od nich přišel a tak sem ho poslal zpět a tak jsem zvědav, jestli ho ještě někdy uvidim.

      Můžeme si za to sami, tím že chceme ušetřit a nebo, nás do této situace zahnali kamenné shopy a jejich MARŽE???

      0 0
      • kesu  

        to je otázka,pro ty co mají možnost bezproblémpového osobního předání je volba jasná.Ty co to nemají jsou s timdle v horší pozici.

        0 0
      • easyrider  

        a ještě doplním: pan Veselý opravdu žádný rzchlík není :)

        0 0
    • stařík  

      Já taky končím. Z 5 věcí byly 3 špatně. Ten poměr je dost smutnej. Sedlo dle nabídky černé – přišlo černo – modré. Brzdové špalky černé – přišla sada i s botkami! ale lososové Pedály objednané černé – přišly červené. Pneumatiky byly v pořádku a kufry taky. Takže 5:3.

      Docela mě to mrzí. Kdyby ten obchod fungoval, bylo by to fajn.

      0 0
    • mastihuba  

      bych se při této příležitosti zeptal jestli na LX převodnících je označení IG nebo HG. Jsem platil LX což bych si myslel že by mělo mít označení HG. Realita byla IG. Ve stejné dávce jsem chtěl střed 121mm a dostal jsem 118mm. Jako kompenzaci za poštovný jsem chtěl alespoň duši s galuskovým ventilkem a dostal jsem autoventilek. Žádnou zášť k nim rozhodně necítím, ale nevidím jedinej důvod, proč bych si příště měl přidělávat starosti, když si můžu v pohodě nakoupit jinde.

      0 0
      • mastihuba  

        bych málem zapoměl na stahovák klik LX oktalink, na kterým neni nic napsaný, ale evidentně jsem jím ty drážky v klikách poškodil, protože má o nějakou desetinu větší průměr než by měl mít. To že jsem ho z nich musel vyrážet ocelovou tyčkou určitě není v pořádku.

        0 0
      • kesu  

        pokud vím,tak převodníky na devítku by měly být HG,jedine možná ten malej je na oba systémy stejnej..

        0 0
        • mastihuba  

          si nedělám iluzi že LX převodník vydrží dýl než alivko na který bych to typoval, ale to že se mi sukoval novej řetěz na nové kazetě na novým převodníku bylo facht blbý.

          0 0
          • kesu  

            no hele,ja sem kdysi kupoval deore kliky na kterejch byly osmikolovy prevodniky,po prvnich asi 300km se retez postupne rozjizdel tak,ze se nektery clanky otevrely do V.Tahle sranda me nakonec stála patku,smyk i saltr.Shimanu sem poslal kliky na reklamaci a s omluvou mi prevodniky vymenili.Nicmene pokud mas fakt osmikolovy prevodniky,radim premerit,tak to podle meho nemuze bejt chyba koloshopu ale shimana.

            0 0
            • mastihuba  

              teď už je to fuk. Na starym kole sem měl kliky LX a na ně jsem namontoval pouze prostřední 32z převodník s označením IG a vobčas se mi na tu prostřední placku namotával řeťěz. Po pár stech km si to jakž takž sedlo, ale pokaždý jsem při tom vzpomínal na Koloshop. Dnes už proti nim v zásaďě nic nemám :)))

              0 0
    • Twister  

      No, tak to jste mě docela nahnali strach. Dneska mi má od nich přijít zásilka a více než jednom kusu, z nichž dva ještě musejí být té správné velikosti… Doufám, že se to dá do kupy než pojedu na dovolenou. Jinak zatím jsem u nich nakupoval 2× a nic se nepokazilo. Líbí se mi jejich ceny, výběr a hlavně pěkné přehledné stránky.

      0 0
    • Peslezedirou  

      Koupil jsem si v 03Probike rám a dostal slevu 10% na komponenty. Navíc mi montáž u nich zakoupených komponentů dělají zdarma, tak už moc na Eshopech nenakupuju, nebo spíš nemám tu potřebu. Když si spočítám kolik bych dal ještě za montáž v servisu tak to vychází +/- stejbně. Proto kamenák.......

      0 0
    • Petr 1  

      Asi jsem starý posera,ale zásadné objednávám cyklo materiál v internet.krá­mech,kde si můžu zboží osobně vyzvednout a na místě osahat.Na placení dopředu nemám.Koloshop je boží,podle mě to nedělají umyslé jen v tom mají trochu bordel.Já jsem objednával XT přehazku,po měsíci byla skladem,sjednal jsem tedy kdy příjdu.Samozřejmě ji zatím prodali a já je musel ukecal,aby ji sundali z jiného kola.Je to prostě dobrodružství u nich nakupovat.

      0 0
    • PoZpA  

      no tak ja mam take spatne zkusenosti, sice nevim jestli u me konci, protoze maj stale pomerne nejlepsi ceny ted ale k problemu objednal jsem si predni brzdu deorko hydruvsechno v pohode prisla za dva dny, ale pro me byla moc kratka tech 70 cisel mi proste nestacilo. tak sem jim napsal ze to budu reklamovat a oni odpovedeli ze to postoupi dodavateli. odeslal sem a teprve po mesici a dvou dnech mi konecne zavolala (v dobe kdy uz sem mel mit zbozi davno doma) ze prej tu brzdu berou jen tu 70 a nic jinyho, ze mi vrati penize. tak mi reknete co jim trva tak dlouho, nez zjisti ze berou jenom jednu dylku a ja chci jinou. a s tim ze by to postoupili dodavateli tak by me zajimalo proc mu to teda nepostoupili protoze ten by to pripadne úpredelal, ale jemu to poslat nemuzou protoze podle me ten dodavatel ty brzdy posila nesmontovany.

      0 0
    • Trojci  

      Vážené Dámy/ vážení Pánové,

      po měsíci čekání jsem se konečně dočkal. Kola jsou dobře zapletená a vše ostatní dorazilo v pořádku. Mám to dneska ale šťastný den. Asi se pudu brutálně ožrat a pozvracet nějaký městský policajty (aby mě ta radost přešla :)

      0 0
      • kesu  

        já myslim že se musej zlepšit,kdyť krom toho nepořádku při odesílaní balíků mají nejlepší ceny a přehledný stránky.Doufám ,že seš první vlaštovka…

        0 0
        • Trojci  

          Ty voe, mě je blbě.. mi to pětipivo v tom vedru nějak nesedlo.. :/

          poldy sem žádný nepotkal.. kua fix

          0 0
    • Alibaba  

      …no, já musím taky se svou trochou do mlýna. V pátek jsem objednal – hned mi přišel potvrzující mail + osobní mail od pana Veselého, že děkují a v nejbližším termínu zboží vyexpedujou. V pondělí další mail, že zboží vyexpedovali, v úterý všechno došlo v naprostém pořádku. Maximálně spokojen. Oproti „kamení“ jsem ušetřil na necelých dvou litrech cca 600.- no nekupte to, že. Asi se už poučili z krizového vývoje ;)

      0 0
      • Trojci  

        žeby dostal pan Veselý spucung? :o))

        0 0
      • kesu  

        tak vida,oni jsou stejnak nejlevnější tak pokud se zlepšej bude vše ok.

        0 0
    • Vrci  

      Myslím, že kvalitní obchod se nepozná jen podle množství chyb ale hlavně podle způsobu rychlosti řešení reklamací a chyb v dodávkách. Na své rozhodnutí (končim) máš právo, ale já bych tak nepostupoval a ani to tu neventiloval.

      0 0
      • kesu  

        na tom měco je,těžko jim upřít ochotu vzniklou situaci řešit.Problém je,že já na to nemám moc času no.Taky jsem sem napsal popis problému jak se stal a závěr, to ať si udělá každý sám.

        0 0
        • Trojci  

          Každopádně si myslím, že tenhle thread žádná „zbytečnost“ není. Spousta lidí si pořád ještě neuvědomila, že nakupování přes net má své hluboké limity. A pak jsou tu ti (jako třeba já), kteří si to prostě stejně musí vyzkoušet na vlastní kůži..a prostě si tu hubu rozbít..možná to zní vtipně, když mi nakonec všechno přišlo, ale ten měsíc čekání tváří v tvář antikomunikaci opravdu nebyl příjemný.

          Každopádně já jsem se poučil a doufám, že vy také.

          0 0
          • Alibaba  

            Možná že sis vytáhl černého Petra, nebo já jsem dítě štěstěny ? V posledních cca dvou letech nakupuju téměř výhradně na netu (vyjmy běžných produktů denní potřeby) a ještě se mi nestalo, že bych se trápil podobně jako ty. Když zboží nebylo, přišla mi obvykle nejpozději do dvou dnů informace o možném řešení (jiná dodací lhůta) – pak jsem souhlasil anebo ne; případně storno objednávky – které bylo zakotveno již v obchodních podmínkách. Zatím jsem nenarazil a doufám, že jsem to tímto nezakřikl.

            0 0
    • Nikdo  

      Tak a ted moje cerstva historka s timhle obchodem: Objednal jsem napinak Shaman FR a dostal (rychle) Shaman Freestyle tak pisu do Koloshopu, ze chci spravny napinak a kompenzaci postovneho – odpovida pan Vesely, at jim to poslu, ze dodaji spravne zbozi + kompenzaci. Poslal jsem a obratem prisel sice spravnej napinak, ale bez kompenzace postovneho …

      0 0
      • enjoy  

        to vis..,nejsou uplne padly na hlavu:-/

        0 0
        • Nikdo  

          Ja taky uplne ne, chtel jsem aby mi poslali nejdrive oni spravne zbozi a az pak bych posilal ja. Jenze na to nereflektovali a ja nemel zrovna chut se hadat.

          0 0
          • Luka  

            jestli nejsi stalym zakaznikem, tak se jim nedivim, ze ti nechteli poslat spravne zbozi driv, nez jim to posles ty… jak by to z tebe asi dostavali?… to by dost rychle prisli na hul.. protoze cechacek je chytrej… (nic proti tobe, Nikdo.. nerikam ze bys jim to neposlal. ale znam spoustu lidi, kteri by se to snazili stopit)

            0 0
            • Nikdo  

              Jj. Ale taky kdybych to chtel ztopit tak to ztopim rovnou (Shaman Freestyle je 2× drazsi nez FR) a hlavne ja duveroval obchodu, za mi za moje penize posle to co chci a oni mne zklamali a tak by zas pro zmenu mohli oni duverovat mne. Ale to je jedno. Pokud by ve mne meli duveru tak bych tam nakupoval dal. Ovsem vzhledem k tomu jak se situace vyvynula ani nahodou. Nic vic nic min.

              0 0
              • Luka  

                je to o nazoru. ja je chapu. a chapu i tebe.

                0 0
      • VencaV1  

        A na cem by vydelavali, kdyz rozesilaj co je napadne a skoro kazdej jim to vraci?

        0 0
    • VencaV1  

      Tak s tema mam taky dobry zkusenosti. :) Jsem si tam kdysi objednal predstavec a riditka Easton, cekal jsem asi mesic a pak jsem se dozvedel ze predstavec maj jenom jiny uhel a delku a riditka misto cernych stribrna a kdyz jsem to odmitnul tak mi jeste prisel rozhorceny email, jak je mozne ze to nechci, kdyz mu dalo tolik prace to sehnat. :) A jeden znamej tam koupil zadni kolo a to byl teprv masakr, kdyz mu misto naboju dt cerit, ktery meli v nabidce vnutil magury o 1000 drazsi a dokonce i jiny rafky, navic to melo podivny cerny draty (pry dt swiss), ktery se zacali loupat a navic i praskat.

      0 0
    • mawerick  

      No já od nich objednal WCSovou sedlovku a dorazila v pohodě:) Dokonce jsem tam měl i přední odrazku (tu jsem si neobjednal:)) Ale teď jim jeden kousek budu muset vrátit tak jsem na to zvědavej jak to bude probíhat:)

      0 0
    • kusabi  

      ja si od nich minuly tyden objednaval kazetu a retez-zavolali mi, ze dovozce Miche 12–25 nema..nabidli mi Campu 12–25 do tydne nebo 12–23 okamzite…vzal sem 12–23(nutnost)-dali mi slevu a nechteli postovne, prestoze to prislo druhy den(tedy express)…velice dobre zkusenosti (doporucuju i telefonicky kontakt) a urcite u nich zustanu!

      0 0
    • kesu  

      tímto bych se chtěl omluvit koloshopu,jelikoz mi teda smyk vyměnili ale mimo jiné mi poslali i 28kč náhradu za poštovný což mě fakt rozesmálo a pobavilo,cekal jsem,ze budu odeslanej nekam i s postovnym.navíc sem ani nečekl na poště.:)

      0 0
      • easyrider  

        u mě reklamace tlumiče probíhá vpohodě – jsem informován o průběhu, takže spokojenost…

        0 0
        • Twister  

          Taky v pohodě. Už třikrát nákup a akorát v posledním chyběla redukce na objímku přesmykače. Slíbili ji ale hned poslat.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Manas  

      Tak me nezklamal – objednano v pondeli, dnes doruceno. Docela v pohode :-)

      0 0
    • Darkson  

      má poslední zkušenost s koloshopem: objednal jsem si u nich přehazku. na netu jsem vyplnil podmníky objednávky, tj. napsal dodací adresu do práce, jelikož přes den mne doma nikdo nesežene, zaškrtnul kolonku poslat s PPL a nechal telefon, aby mne nebyl problém sehnat. telefonicky mi byl Koloshopem oznámen termín dodání minulý týden. jelikož se nic nedělo, zavolal jsem včera do Koloshopu, kde mi sdělili, že mi zásilku poslali Českou poštou (s PPL prý mají špatné zkušenosti)domů. Jel jsem tedy včera na příslušnou poštu k adrese bydliště Zbytečně, jelikož tam nic nebylo. Oznámení o balíku se objevilo až dnes, zásilka byla operavdu poslána ČP, ale do práce. Čili je v tom totální zmatek. Nechápu proč někdo na webu nabízí odvoz PPL, když to s nimi nakonec nepošlou…

      0 0
      • hawrda  

        A má poslední zkušenost s koloshopem z minulého týdne-obědnal jsem přehazku XT 07,dodání PPLkem.Dojela mi domu úplně bez problémů…a mnoho jiných zakázek i pro známé,vždy bez potíží.Koloshop využívám již několik let tak doufám,že mi v budoucnu taky něco nezvojtěj.

        0 0
      • Honza Tančin  

        Dobrý den, ČP to šlo z důvodu, že řidič PPL ten den přijel již dopoledne, kdy nebyly připravené zásilky. Vzhledem k tomu, že to byl čtvrtek a my chtěli, abyste měl zboží na víkend, zvolili jsme odeslání poštou – obchodním balíkem, tak aby bylo zboží v pátek u vás. Omlouvám se za komplikace, ale chtěli jsme zboží doručit co nejdříve… Za Koloshop.cz – Honza Tančin

        0 0
        • madcat  

          tomu říkám fér reakce… to si každej majitel e-shopu netroufne tu takto reagovat… možná by stálo za to adresátovi zavolat a sdělit mu, že je nějaká změna, ale zas na druhou stranu chápu, že při tom (možná) velkým počtu objednávek by to bylo těžko zvladatelný…

          0 0
        • Darkson  

          díky za reakci

          0 0
      • FAH  

        Pokud poslou neco jinak a jindy nez bylo puvodne domluveno, tak to je v pohode (casto jsou v tom i jine zadrhele). S koloshopem mam tedy zkusenosti dobre, ale co me dozere je kdyz mi prijde neco jinyho. Stalo se mi to nekolikrat: jine radialni kulickove lozisko, jina delka lyzi, cyklosedacka bez dodatecneho domluveneho druheho drzaku na kolo, jiny typ meteostanice (a to bez optani dodavatelem), jine tuleni pasy. Když si uvedomim, ze fotak a hifi vezicku (ktere jsem take poridil pres net) jsem musel reklamovat, tak si skoro rikam ze mi to nestoji za to. Snad jedine ten koloshop vdycky dodal to co mel. Proste koupe veci pres net je velka leterie a pokud cena vyrobku v kamenych obchodech je ne o moc vyssi, tak tyto veci (koupe pres net) nema cenu resit.

        0 0
    • yoggi  

      tak s koloshopu som objednaval a aj kamarati a zatial nam prislo vsetko tak ako malo a v pohode. teraz sme robili väcsiu objednavku (cca 20tkc) ale nasli sme lepsie ceny na bikesport.cz a bolo mi aj doporucene ze su v pohode takze uvidime.

      0 0
    • Tomcat  

      vychladni!

      0 0
      • cat  

        Po tydne cekani sem dostal RR na uplne jinej pocet zubu nez sem chtel…nasere.

        0 0
        • scret  

          jako Racing Ralph?:))))

          0 0
          • Luka  

            a vis ze me to taky napadlo? :)

            0 0
          • cat  

            jo tak o tehdle vecech ja nic nevim…

            0 0
    • cubej  

      Taky jsem měl s nimi problém a už nakupuju jinde

      0 0
      • Zdeněk-k1  

        Pořád jsou tady nějaké stížnosti na koloshop tak se taky musím podělit o skušenost.Včera jsem si objednal přesmykač.Objed­nával jsem ho včera v 13:30.Dnes v 11:50 u mě byla pošťačka s balíkem.Takže od objednání po doručení neuběhlo ani 24hodin.Zatím to bylo nejrychlejší doručení ze všech e-shopu so jem objednával.Takže maximální spokojenost.

        0 0
        • Honza729  

          Ted jeste, jestli je to on… :-)))

          0 0
        • Kubiczech  

          Ja objednal predevcirem a nedorazilo nic, nedorazilo ani neco jako potrvzeni me objednavky, takze je mi to celkem divny… Ze by k Xbikes pribyl dalsi na blacklist?

          0 0
        • Kubiczech  

          Tedy chtel jsem to doplnit otazkou, jestlu na tvou objednavku reagoval koloshop potvrzenim?

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce