• sifta

    Rád bych se podělil s novou zkušeností ohledně nákupu cyklomateriálu přes koloshop. Rád bych upozornil, že mám naprosto příšerné zkušenosti a to hned ze třech důvodů

    1. Když jsem si našel na internetu e-shop krám, který nabízí moje

    hledané ráfky sun RIMS UFO, byl jsem nadšený, ale bohužel po pár dnech přišla odpověď, že už nejsou a nebudou. No dobrá to se dá pochopit

    1. Objednal jsem si jinou variantu, o které jsem si myslel, že jsou to ty co

    hledám, ale pro jistotu jsem se telefonicky dotázal pana Tančína, zda to co deklarují je pravda a byl jsem ujištěn, že je to vše ok. Jednalo se o to, že jsem chtěl koupit ráfky DT SWISS XR 400 na v-brakes. Zjistile jsem, že jsou určené pouze na kotouče, přestože na tomto e-shopu je mají pod v-brakes

    1. Objednal jsem dva kusy a přišel jenom jeden.

    To už na mě bylo moc a proto jsem se rozhodl se podělit o tuto negativní zkušenost a poradit, abyste přes tento e-shop nic neobjednávali.

    přeji hezký den Petr Šifta

    0 0
    • Hnoj  

      Nechci se k tomuto moc vyjadřovat, ale pokud bys chtěl 2× SUN UFO, mám tady 2ks v garáži, co se na ně jen práší. Nikdy jsem je nepoužil. Dej kdyžtak vědět.

      0 0
    • bagr84  

      Tak nejak s tim souhlasim.

      17.1. jsem objednal mimojine blatniky na silnici a plaste, cela dodavka byla opozdena kvuli blatnikum co jsou na ceste, kdyz dosly, cekalo se jeste na plaste co jsou na ceste… No a pak uz to omlouvani a neustaly posouvani terminu pani Hrdlickovou asi prestalo bavit, tak prestala komunikovat uplne.

      Necekam ze bych zasilku jeste nekdy dostal. Koloshop za me NE.

      0 0
    • scret  

      trochu nechapu, ty jsi chtel rafky na vecka, zjistil jsi ze jsou jen na disc a proto jsi objednal dva kusy????

      0 0
      • sifta  

        Našel jsem na jejich e-shopu ráfek DT SWISS XR 400, koukl jak vypadají a zdálo se mi, že jsou na kotouče. Proto jsem jim zavolal zda nemají chybu v nabídce, protože je mají daný pod v-brakes ráfkami. Dostal jsem odpověď je jsou na véčka, tak jsem je objednal. Potom mi přišel pouze jeden a ještě je to na kotouče. Měl jsem si ověřit od dodavalele bottico, kde je jasně napsáno na co jsou o jaké ráfky jde a nevěřit tomuto e-shopu. Proto jsem se chtěl podělit o negativní zkušenost.

        0 0
        • scret  

          proto si vzdy vsechno overuju na strankach vyrobce atd. Nikdo neni dokonaly a muze se stat chyba,bud na webovkach anebo primo u konkretniho cloveka..

          Zadny prodejce neni stoprocentni a nikdo nemuze mit v hlave vsechny technicke udaje, kompatibilitu atd.

          Doporucoval bych priste nejprve zjistovat technicke informace spis u p.Veseleho a ne u vedeni spolecnosti.

          To proc prisel jeden rafek misto dvou, nebudu komentovat. Nevim jestli byla nejaka komunikace mezi tim.

          Jen upozornuju ze jsem jen obcasnik zakaznik koloshopu:) ale celkove mi prijde ze se tu strhla hrozna histerie kolem eshopu vseobecne a v momente kdy neco uplne nevyjde a lidi nez by to nejdriv resili, tak to napisou na net… To se netyka jen tebe…

          0 0
          • scalar  

            No, já mám s lidmi na Koloshopu opačnou zkušenost – pan Veselý nic nevyřeší a pomůže až pan Tančín. Jinak jsem tam objednával několikrát, problém byl asi vždycky, ale občas tam mají něco, co se mi hodí :-)

            Jinak věrohodnost informací na cyklo e-shopech je většinou nevalná, ať už neznalostí nebo nedostatkem času provozovatelů.

            Pro pobavení dnešní perlička z jednoho e-shopu (není to Koloshop): měli tam za velmi výhodnou cenu kliky Truvativ Firex 3.0 (nový model, trojtác, vně uložená ložiska), originál foto z e-shopu přikládám. Pro jistotu jsem si to ověřil, přišla odpověď hodná Rádia Jerevan:

            „Dobrý den. Omlouváme se, ale foto u těchto klik je špatné. Kliky Firex 3.0 jsou jednopřevodníkové, bez středové osy a bohužel je máme vyprodané.“

            0 0
            • scret  

              nevyresi? muzes to nejak rozvest? psal jsem o technickych vecech…

              ale to nejsou jenom e-shopy, pripadne kamenaky s cyklovecma… A ono je to celkem i logicky, ty jako zajemce o konkretni vyrobek si to vsechno muzes nastudovat vsudemozne atd. Jen o jedne veci… Kramsky toho musi obsahnout miliardu a tak nemuze vzdy vedet vsechny podrobnosti…

              0 0
            • Haryk  

              …myslíš tohle? „…nejednalo se o auto, ale o kolo a nevyhrál ho, nýbrž mu bylo ukradeno“.:)))

              0 0
          • jeffino  

            Když ti někdo vyfakturuje loňskej model kejmlu za cenu letošního a pak se vymlouvá, že mu to tak poslali ze skladu, tak to mám brát, že to nevyšlo:-).

            Já si myslím, že dotyčnej to na mě normálně zkusil, jestli to sežeru, tudíž je to podraz.

            Jasně tu lavinu „histerie“ jsem asi odstartoval já, ale to, že se o tom bude mluvit může přece vést jenom ke zkvalitnění služeb či poodkrytí úskalí určitých nákupů na netu.

            0 0
    • onik  

      se mi libi jak se tady rozmnožuje moda jednoho špatneho nakupu a hned rychle s tim na b-f…ja už mam někdy pocit že někteři i mají radost že maji špatnou zkušenost at mužou hned založit nové vlakno

      0 0
    • Joseph de Sax  

      co chceš aby ještě fungovalo líp, když nedaleko od Shimana vybuchují atomovky…

      0 0
    • Hynas  

      A proč mám já vždycky pocit, že ti nejvíce ukřivdění jedním nákupem jsou lidi, kteří tu napíšou jen jednou za uherský rok, hmm?

      0 0
      • bikedep  

        Nemas pravdu,taky jsem psal prispevek ohledne objednavky.Ob­jednavam docela casto,vzdy je to ok,ale jednou to zkratka nevyjde.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • xp3  

        Pozitivní ohlasy tu nehledej, zde se pouze a zásadně stěžuje a kritizuje. I já jsem s koloshopem byl nucen cosi řešit, ale tu potřebu to zde uveřejňovat jsem neměl. A to přesto, že jsem byl vychováván 30-ti denní (zákonou) lhůtou na vrácení peněz, i když to celé moje vina nebyla. Lhůtu protáhli na 32 dní, ale kašlu na to. Beru to totiž jako daň a riziko spojené s tím nakupovat na netu. Nechci slevu zadarmo že…

        A jak tomu předejít? Utrácet víc peněz v kameňáku…

        0 0
    • Lenka.05  

      No ja tam jednou neco objednavala… plaste a brzdove desky, objednavala jsem s predstihem, potrebovala jsem to na dovolenou. Objednavku prijali, ale kdyz ani po 14 dnech nic neprislo (avizovali ze maji skladem), tak jsem pisemne stornovala objednavku. Zajimave, ze za dva dny pote mi napsali, ze veci posilaji. Normalne to nedelam, ale zasilku jsem neprevzala, plaste jsem si mezi tim objednala jinde a do dvou dni jsem je mela doma. Od te doby jsem nemela odvahu si tam neco koupit :) Jasne ze se chybka stane, ale stvalo mne, ze se ani neozvali, ze to proste nemaj a bude to za xy dni. Jsem myslim chapajici clovek, ale tehdy mne nastvali :)

      0 0
      • Chiron  

        Asi bych udělal to samé. Pokud stornuju objednávku která měla být hotová už před 14 dny, tak bych pochopil, kdyby dva dny na to napsali nějakou omluvu a zeptali se jestli mám ještě zájem. Ale prostě to bez ptaní poslat… Taky bych to nepřevzal, už z principu.

        0 0
        • Chiron  

          To BF dělá poslední dobou pěkný bordel, reakce byla na příspěvek o jeden výš.

          0 0
          • jIrI___  

            Ta moje taky měla být úplně jinde, už se mi to ale nechtělo opravovat :)

            0 0
    • Honza Tančin  

      Dobrý den všem,

      rád bych uvedl i druhý pohled na věc.

      1. Ano, chyba se stala. V sobotu v 5:30 jsme obdrželi email, kde jsme byli

      upozorněni na chybu, že místo dvou kusů posíláme jeden. V 8:30 v sobotu ráno je zákazník námi informován, že se stala chyba, že ji okamžitě napravíme a několikrát jsem se za tuto chybu omluvil.

      1. Nikdo není neomylný a díky souhře náhod jsem osobně panu Šiftovi do

      telefonu sdělil chybnou technickou informaci o specifikaci ráfku, také jsem se mu znovu omluvil.

      1. Dnes v pondělí jsme zajistili správné zboží, nicméně jsme byli

      všichni posláni dost nevybíravým způsobem k „šípku“.

      Když to shrnu:

      Udělali jsme chybu, přijímáme odpovědnost a omlouváme se, reagovali jsme okamžitě i během víkendu, pan Šifta by měl ve středu správné zboží s maximální možnou kompenzací naší firmy za toto zdržení (hovořili jsme až o 100% slevě), ale nic nebylo přijato a skončilo to až zde.

      Rád bych to celé uzavřel. Z celé záležitosti si beru dost významné poučení a není mi to jedno. Ještě jednou se za chybu a s tím spojené komplikace omlouvám.

      Honza Tančin – Koloshop.cz

      0 0
      • jIrI___  

        Pohled z druhé strany se vždycky hodí…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • jIrI___  

          Nějak špatně se to zařadilo :-X

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Joseph de Sax  

        ještě přibrat k tomu soudce z lidu a pogromy mohou začít…pár hňupů si potřebuje na veřejnosti jenom pustit ventil, avotomtoje. Děte už do ****** s těma stížnostma.

        0 0
      • sifta  

        Pane Tančíne, dal jsem si tu práci a trochu si zagugloval. V roce 2006 jste již v hledáčku bike-fora byl. To, že mi dáte ráfek se 100% slevou jste sice v sobotu mluvil, ale vaše kolegyně byla dost překvapená, že chci poslat ráfek bez balného, cestovného. Já navíc tento ráfek nechci, protože je na kotouče a to jste mi zatajil. Považuji za amorální takto lhát, ale Vám nic jiného nezbývá, protože jste manipulátor. S žádnou konktrétní kompenzací jste nepřišel a měl jste pouze plnou pusu řečí, že se chcete dohodnout a hlavně Vám záleželo ať tuto situaci nezveřejním. 4ekal jsem dost a dal jsem V8m doslova dvě možnosti tuto situaci řešit.

        Proto znovu opakuji vyhýbejte se kupování přes www.koloshop.cz. Budete mít zbytečné problémy a to je celý důvod vytvoření tohoto vlákna. Není to žádná móda nebo rozmar.

        0 0
        • Ruprt2  

          nojo, amorální manipulátor.

          Tak teď ses pomstil jsi fakt borec a žes mu to nandal že?

          Volal jsi i Novu, psal jsi do Blesku?

          0 0
          • felix.org  

            Není borec…evidentně je to Chuck Norris, protože podle profilu se na BF zaregistroval ještě před svým narozením :-D

            0 0
          • sifta  

            Tady nejde vůbec o žádnou pomstu ani snahu někoho pomluvit. Pouze si myslím, že když je nějaký zákazník se službou nespokojený tak se má ozvat. To je taková zpětná vazba jak pro zákazníky tak pro provozovatele takové služby. Nic víc nic míň. Ber to jako informaci o nespokojeném jednání a nespokojenou službou s firmou koloshop. Existuje celá řada další e-shopů a nic dramatického se neděje.

            0 0
            • scalar  

              Já myslím, že pokud máš nějaký názor k fungování obchodu, tak je tu na BF k tomu účelu sekce recenze a v ní oddíl obchody – tam to patří.

              Zakládat tady zbytečné vlákno ve snaze se pomstít případně pod rouškou falešné kolegiality odradit ostatní od nákupu mi přijde trapné. Buď si jistý, že Koloshop měl a bude mít i tak dost zákazníků, sice dělá chyby, ale stejně patří šíří sortimentu i cenami k těm lepším.

              0 0
            • Ruprt2  

              Tvoje příspěvky, ale ukazují, že právě o tu pomstu jde.

              Ale jestli tě to baví, klidně to opakuj pořád a pořád dokola.

              0 0
            • scret  

              bla bla bla, bohuzel tvoje vykriky „neobjednavejte nic na koloshopu“ atd. jsou fakt mimo misu… Muzes napsat ze ty konkretne si tam uz nic nekoupis, ale to co pises a omylas furt dokola je tak trochu medialni pomsta…

              Timhle ses docela dobre shodil.

              0 0
            • Joseph de Sax  

              zřejmě na to nemáš dostatečně mentálně a piješ jenom ředěný sifon, když musíš dělat zábavu zrovna na BF, kde stejně se nic jiného nedělá, než zábavné počiny…zkus to prodat bulváru, ať se ti kompenzují ty ztracené dny kibicováním…jsem koupil 10kg brambor od překupníka a doma jsem zjistil, že tam bylo jenom 9kg…asi bych měl kvůli tomu zřídit zvláštní bramborové forum na všech dostupných frekvencích a žádat o zřízení nového ministra ve vládě pro lehké brambory…

              0 0
          • Peslezedirou  

            1*

            0 0
    • xshreck  

      Tak já zde nakupoval 2×, pokaždé jsme se nějak domluvili. Kor když jsem věděl že některé věci byly nedostatkové zboží.

      Takže za mě to taková hrůza nebude. I když někdy ty info na webu … tam je to horší :)

      0 0
    • oddie  

      Teď koukám, že mám zrovna na koloshopu taky jednu objednávku :)

      0 0
    • fmxgirl  

      Musím říct že na koloshopu nakupuju celkem často a neměl jsem s nima žádnou negativní zkušenost. Někdy mě to přišlo druhý den, někdy za dva dny a někdy i za týden, ale to jen když jsem objednával zboží které nebylo skladem. V tomto případě byla telefonická domluva a případná úprava objednávky. Pokaždý jsem se s nima domluvil v poho. Nikdy mně neposlaly špatné zboží. Takže já říkám ano koloshopu:-)

      0 0
    • Ricci  

      Mam s nakupom u nich len dobre skusenosti, zakladom je,aby mal clovek jasno v tom,co chce kupit…

      0 0
    • Mastr  

      Já tam nakupuji dost často, bez problému. Pokud máš problém ty, tak si ho vyřeš sám, tady opravdu jenom zasíráš BF kravinama.

      0 0
      • Doyle  

        Mám taky s Koloshopem jen ty nejlepší zkušenosti a jako jedni z mála akceptují ještě „nižší cenu“, než nabízí konkurence.

        0 0
      • sifta  

        Bohužel musím říct, že si nepochopil a nebo si špatně četl můj příspěve. Já nemám problém a nic neřeším. Pouze jsem konstatoval, že mám špatnou zkušenost s koloshopem. To je legalní a legitimní záležitost.

        0 0
        • scret  

          „Já nemám problém a nic neřeším. Pouze jsem konstatoval, že mám špatnou zkušenost s koloshopem.“

          ale no taak…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.