• Rimr

    Tímto dávám varování všem kdo chtějí nakoupit v Koloshopu. 14.2.2007 jsem si objednal dva pláště, dvě duše, desítkovou kazetu a desítkový řetěz, vše za 3.109,– Kč. 5.3.2007 jsem obdržel balík, ve kterém se nacházelo toto zboží: řetěz, kazeta, a dva pláště, které byly jiné, než jsem si objednal. Duše v balíku nebyly. Faktura v balíku byla na dva pláště, jednu duši, kazetu a řetěz (3.043,– Kč), které jsem zaplatil. Po telefonické a mailové reklamaci jsem byl ujištěn, že když zašlu zboží, bude mi vyměněno a doplněno o duši 1 ks, který byl uveden ve faktuře, kterou jsem zaplatil. V pátek, tj. 16.3.2007 jsem opět obdržel balík s vyměněnými plášti (tentokrát správné), ale chyběla již zmiňovaná duše. Chtěl bych vědět, zdali máte taky takovou zkušenost s internetovými obchody a jak vymoci všechno zboží, které jste uhradili.

    0 0
    • Tinker  

      kvůli „blbý“ duši bych nic neřešil… stane se

      0 0
      • kurýr na bajku  

        Tak to nevim…

        0 0
      • Rimr  

        Tady jde o princip.Když zaplatíš 6 piv a z toho 4 dostaneš a pak musíš 2 vyměnit protože jsou jiná značka. To je 33% úspěšnost.

        0 0
      • DX3,5  

        zajímavej přístup…když si budeš kupovat auto za 2 miony a bude mu chybět kolo který stojí tak 8 tis. tak ti to bude taky jedno…řekneš to se stává???…tady nejde o 60 kč za duši ale o princip…

        0 0
        • Tinker  

          „stane se“= nikdo není dokonalej. Jestli třeba udělaj chybu v 5% zakázek, tak mi to přijde normál… Tvoje přirovnání je úsměvné. :-)

          0 0
          • Ice-goofy  

            Me prijde , ze by se to stavat nemelo .. A jak tu ctu tak se to stava docela casto… Nebo, ze by zrovna tech 5% psalo sem..

            0 0
            • Tinker  

              Hele, mě je to vlastně fuk, nepotřebuju je obhajovat. Spoustu lidí tu i píše, jak jsou s nima spokojený… Já bych prostě nepsal na bikeforum kvůli tomu, že mi nepřišla duše. Proto jsem reagoval. Vlastně mi i přišlo vtipný, že někdo kupuje duše přes net. A to o „princupu“ jsem už slyšel :-))

              0 0
            • Tinker  

              principu

              0 0
            • kurýr na bajku  

              Myslim, že i těch 5% je sakra dost…

              0 0
    • kurýr na bajku  

      Měl by ses podívat do historie. Koloshop v tom má děsnej bordel a často posílá úplně něco jinýho, než sis objednal, zatim to snad každýmu dorovnal, či vyměnil, ale jistý si nejsem.

      0 0
      • Vymi  

        ja jsem s nimi zatim problem nemel a to jsem od nich uz bral hodne krat a taky vice veci v objednavce…

        0 0
    • CZiko  

      no já z koloshopu objednával někdy v listopadu zadní deorko, přišlo bez redukce a kotouče, ale zavolal jsem tam a ještě tentýž den to odeslali… takže mám takové smíšené pocity:-)

      0 0
    • JIRA  

      Zkušenost mám jen se zahraničním obchodem (www.ciclib.de) a všechno proběhlo k mojí spokojenosti. Jen jsem musel zaplatit za poslání zboží zpět 400 CZK…ale když jsem jim tuto „nepříjemnost“ napsal, nabídli mi slevu z příštího nákupu 15 EUR, takže dobrý.

      0 0
    • MlokCZ  

      Koloshop v tom skutečně míval dost bordel a stávalo se to dost často. V poslední době se ale rapidně zlepšil, objednávám tam často, takže můžu srovnávat.

      A takováta chyba s dodávkou se mi stala už u téměř všech eshopů, prostě lidský faktor. ******* by byl, kdyby to nebyli ochotný napravit. O takovém případu ale nevím.

      0 0
    • kesu  

      koloshop v tom mel bordel ale mne to vse vzdy bez problemu vyresili a opravili k me spokojenosti dokonce mi zaplatili i postovny navic,..

      0 0
    • Tomcat  

      S Koloshopem mam zkusenosti vyborne. Tu busi bych fakt neresil.

      0 0
      • honzarb  

        tu dusi bych fakt neresil… jo jasne, nebudu resit neco, za co jsem si zaplatil a nedostal… zamysli se.

        0 0
    • sportovni_biker  

      U koloshopu naprosto normální, 3× jsem objednával, 3× přišlo něco jiného. Vůbec se ničemu nemusíš divit :-) Prostě standardní postup…

      0 0
    • yoggi  

      tak moja skusenost je taka ze sme s kamaratmi 3× objednavali a vzdy to co ma byt ziaden problem takze zatial 100% spokojnost.

      0 0
    • marapara  

      Já jsem s nima taky neměl nikdy žádný problém. Jednou jsem sice čekal asi 14 dní na kazetu a ještě mi místo 11–32 poslali 11–34, ale to mi vůbec nevadilo, takže já OK

      0 0
    • james11  

      lidi jsou prostě nepoučitelní, já bych od nich už nevzal ani čepičku na ventilek :-/ (objednal jsem nášlapy, platil převodem, poté výmluvy že nejsou na skladě a že neví ani kdy budou atd. tak jsem to po měsíci stronoval…) už beru věci od konkurence a jsem spokojen, komunikace vstřícná jak přes ICQ tak přes maily.

      0 0
    • Twister  

      Pro mě v pohodě. Jenom jednou mi málem poslali jednu objednávku dvakrát.

      0 0
    • silnicar  

      Koloshop zatím dobrý, zatím mi nic nezamotal:) Konkurence ale na tom není o moc lépe…dotazy se odpovídají nevíme a nebo jsem se někde psal na nějaké podrobnosi a zda je něco skladem a došla mi odpověď „Ano máme skladem“ a po novém dotazu ohledně upřesnění ještě jednou „Máme skladem“. Na emaily reaguje rychle Koloshop.cz, Netbike.cz a Trinnity a ostatní nic…jasně ale přece je to moje chyba že nám ICQ takže asi tak.

      0 0
      • Verte  

        Objednávám také v koloshopu. Už se jim podařilo poslat něco jiného i jednu objednávku dvakrát. Komunikují ale v pohodě emailem i ICQ a vše se podařilo vždy vyřešit.Oni na těch internetových obchodech asi moc netrnou tak to pak takhle vypadá. Asi jeden človíček omotanej izolepama zahrabanej v kartonech kterej nestíhá prostě občas udělá chybu.

        0 0
        • kurýr na bajku  

          Tak je bez diskuze, že za to může člověk mezi kartónama, ale nikdo mi nemůže tvrdit, že vydělávaj tak málo, že si nemůžou dovolit zaplatit někoho, kdo se v tom vyzná. Zvlášť teda koloshop, kterej toho fakt neprodá nejméně. Naopak v malých eshopech se ti nestane, že by se spletli. Maj třeba jen jednoho člověka, zároveň majitele, kterej tomu ro zumí a taky na to má dost času. Není zavalanej stovkama objednávek denně.

          0 0
    • Zarniwup  

      Stane se, i když by nemělo… na kupkolo.cz jsem si objednávál crossride 07 + 2 pláště + 2 duše… a milý duše přišly na auto ventilek, což upřímně moc nechápu, když to bylo v jedné sadě, ale naštěstí jsem je udal v rodině a duše koupím v kameňáku:-)

      0 0
    • silnicar  

      Akorát bych si rád vybral nějaký ráfek a náby z jejich nabídky a pořád se nemůžu rozhodnout který vzít ? www.koloshop.cz/?…

      0 0
    • Volf  

      Já s nimi neměl nikdy problém. Naopak si myslím, že Tančín je dost dobrej.

      0 0
    • fousek  

      Bych rek ze jsou v poho, uz sem tam reklamoval tlumic a kdyz se blizil datum 30 dni od reklamace tak mi rekli ze dovozce ho jeste nevyreklamoval, ale ze mi posilaj novej, takze bych rek ze celkem fer jednani

      0 0
    • Vilém  

      Podobne zkusenosti s koloshopem mam tez.Neprilis solidni jednani,cekani na zbozi asi mesic,aniz by me kdo informoval,ne­kompletni dodavka.

      0 0
    • dada  

      vcera sme tam absolvovali nasi tradicni navstevu. odesli sme o pet tisic chudsi, stastny, i s maly servisem. tak nevim jestli je dobre ze je mame tak blizko ale asi jo-kološop forevr!

      0 0
      • Sobi  

        …čekal jsem kdy zareguješ :-)

        0 0
      • kurýr na bajku  

        To může bejt super, tam ti holt nic jinýho nedaj, když tam jdeš osobně :P

        0 0
        • dada  

          sem si vosahal asi deset sedel vybral z krabice foxky rukavice ve vyprodeji za 230 – kraaasny, no proste pohoda, ale tech penez kdyz se to pak secetlo…

          0 0
          • silnicar  

            Fajn a nějaké ráfky a náboje tam mají taky ? www.koloshop.cz/?… www.koloshop.cz/?…

            Tak které z nich mám vzít ??? Všechny ?

            0 0
            • dada  

              hele ja nejsem jejich dealer jen sem vcera dobre a pratelske atmosfere nakoupil, zene pochvalili kolo a tak, jinak vseho maj hafo-zasadni veci, zejmena ty drazsi vesmes na kramu – v zadnym shopu neuvidis tolik karbonu a titanu na jednom miste…no mozna XCR Svorada toho karbonu ma trochu vic, ale taky draz

              0 0
            • dada  

              dost blby odkazy---zkus to najit normalne

              0 0
            • dada  

              nojo trochu jim ta navigace hapruje rafky disc zde: www.koloshop.cz/index.php?…

              0 0
            • pos3k  

              se nauc prohlizet web :) si tam jeste vyber podkategorii, intuitivni ne? :D

              0 0
              • silnicar  

                jo hlavně že když vyberu výrbce, tak to taky nic nezobrazí. Takže nebude problém v prohlížení webu, ale tím že to mají zmatený!!!

                0 0
                • pos3k  

                  asi pro to ze se nejdriv vybira kategorie a pak vyrobce :-) (co je vyse ma prioritu), me to pripadne logicky

                  0 0
                  • silnicar  

                    no nevím, mají to divný..třeba jak vylistovat od výrobce oba typy ráfku najednou už nejde (že bych si třeba porovnal diskové a „V“) Dřív jim to fungovalo normálně

                    0 0
                  • Radek Broz  

                    Není to logický, správný by bylo, kdyby to vzalo po kliku na výrobce všechny produkty toho výrobce bez ohledu na kategorii.

                    0 0
          • Sobi  

            A čím sis ještě udělal radost? Já to asi nevydržím a pujdu do těch džusů, ale od kupkola… jsou levnější o 960kč :-)

            0 0
    • kudlanka32  

      za ty ceny co by jste chteli.....dodavky kuryrem? :)

      0 0
      • kurýr na bajku  

        nevim co to společnýho s nekompletní zásilkou…

        0 0
        • kudlanka32  

          asi uplne vsechno.....se zkus nekdy zamyslet proc neco stoji co stoji…a esli dostanes stejny sluzby pri ruznych cenach......

          0 0
          • kurýr na bajku  

            Stojí to tolik, protože obešli dovozce a nakoupili to např. v holandsku z kontejneru, proto májí taky na webu věci co čeští dovozci ani nedovážejí. Nevim proč by se toto mělo rovnat s bordelem v objednávkách. Dělá to tak i spousta jiných eshopů a problémy, alespoň v takové míře s tím nemají.

            0 0
            • kudlanka32  

              ty drazsi inetovy obchody jsou proste rychlejsi a vic komunikujici nez ty ultra-levny.....

              0 0
    • Sabbath  

      Teď jsem na Koloshopu objednával sadu Campa Mirage a vše přišlo v nejlepším pořádku a podle specifikace jak jsem chtěl.

      0 0
      • Lance  

        no podivej sabatiku, tak kdy vyjedes?

        0 0
        • Sabbath  

          Hej vole, já mám neštovice. Největší smůla života. Brácha mě nakazil a jsem úplně na sračky. Ezi mi bude přes víkend líp, tak budu rád když to složím. Ale jak budu funkční tak se ozvu. Měj se.

          0 0
          • kurýr na bajku  

            Tak to je slušná práce :-D To musí bejt fakt peklo… Brzo se uzdrav ,–)

            0 0
            • Sabbath  

              Dík za podporu:) Nejhorší už je za mnou, ale první dny jsem si přál umřít. U starších lidí (zas tak starý ještě nejsem:)) to má horší průběh, což se u mne potvrdilo. Byl jsem úplně na sračky. Nejhorší bylo, že jsem to měl v krku a neuměl jsem polykat.

              0 0
          • Lance  

            no ty vole, tak si to uzij, to uz snad nikdy nedostanes :) o vcera jsem zacal ten filmovy maraton, takze pres vikend nikam nejedu, ale ty asi taky ne ze???:) ale pokud to slozis, tak pak se ozvi at neco natocime spolu, neba me to samotneho a ma se uz oteplit

            0 0
            • Sabbath  

              Uživám si to, neboj:) Kolo jsem dnes už téměř složil – paráda. Rám Cicli B Crook, Campa Mirage, kola Mavic Aksium, vidla celokarbon Mizuno a kokpit od Cinelli. V pondělí hodím fotku. Pokud mi někdy v příštím týdnu bude líp tak vyjíždím a dám ti vědět. Žij blaze.

              0 0
    • juice  

      já mám s koloshopem dobré zkušenosti. vždy vše v pořádku. pokud něco neměli skladem, informovali mě o zpoždění, když jsem měl dotaz, vždy jsem dostal slušnou odpověď.

      0 0
    • tim  

      Bohužel po pár (dvou) bezproblémových objednávkách jsem získal obdobnou zkušenost jako james11 a Vilém. Dva jiné konkurenční shopy (nebudu konkrétní) mne také neoslnily. Jsem proto v současnosti ve stádiu, kdy tyto moje špatné zkušenosti rozdýchávám a hledám motivaci k nějakému dalšímu nákupu na netu.

      0 0
    • hawrda  

      Mnoho objednávek přez KOLOSHOP,nikdy žádný problem.Asi jsi měl prostě pech.

      0 0
    • petebike  

      nakupuju jinde…

      kolokram.cz – z 90 %

      0 0
    • ivaneck  

      Nakupoval jsem ted na koloshopu sedlovku Suntour NCX-D4. Sice jim to trvalo vic nez tyden a urgoval jsem mailem, ale doslo to v poradku.

      0 0
      • sorak  

        :D presne to jsem u nich objednaval pro mamu a mel jsem to doma 3 den

        0 0
    • MartinXC  

      Co jsem objednal, to jsem od nich dostal. Co neměli skladem, na to mě upozornili, ž ebudu o pár dní čekat dýl.

      0 0
    • gobike  

      Zatim pokazdy bez problemu. Navic kdyz jsem objednaval brzdy na zimaka tak mi misto alivek prisla predni deorkova a zadni alivkova. Nestezoval jsem si. :)

      0 0
    • scret  

      znam J.Tancina osobne,nakoupil jsem u nich docela uz dost,cas od casu zajdu i na kamenak v TP a pokazdy kdyz tam prijdu,tak tam sedej nejmin 3–4 lidi a makaj ostosest,tele­fony,internet atd. atd. Rozhodne to nevypada ze by se flakali… ale chbycka se obcas stane… znam to z vlastni praxe… a kdyz mas tolik zakazniku jako koloshop,tak i pocet nespokojenych zakazniku bude logicky vyssi nez u nejakeho mensiho shopu o jednom cloveku…

      parkrat se mi taky stalo ze zbozi melo spozdeni,ale za ty penize to neresim…navic,vzdy vsechno probehlo treba s nejakou kompenzaci nebo tak…

      ostatne porad mas moznost jit do kamenaku v tvym miste bydliste…

      0 0
      • kurýr na bajku  

        Ostatně máš možnost příště využít jiný eshop…

        Ostatně Tančín má možnost zaměstnast věci znalé lidi…

        0 0
        • libik  

          Třeba nemá…

          0 0
        • Tinker  

          Tobě ten Koloshop udělal fakt něco ošklivýho… viz všechny tvoje odpovědi.. :-D

          0 0
          • kurýr na bajku  

            Mimoto, že mi poslal z části něco jinýho než jsem chtěl a z čáísti jiný množství, tak mi poslal vidli s nefunkčním LO. Ale jak jsem psal v prvním příspěvku, tak vše řešej.

            0 0
    • va-bo  

      Já mám zkušenost dobrou. Vždycky jsem se s nima domluvil. Občas pošlou něco jinýho, když žádané díly nejsou na skladě. Místo objednaných převodníků DEORE mi poslali XT za cenu DEORE. Z mojí strany nejvyšší spokojenost. Va-Bo

      0 0
    • Honza Tančin  

      Dobrý den, v nabídce našeho obchodu je více než 3000 položek. Bohužel je nemůžeme mít všechny skladem, proto vznikají prostoje s vyřízením některých objednávek. Co se týče chyb v zásilkách – ano, stává se to. Je mi to také líto. Vždy se zákazníkovi snažíme vyjít vstříc, vždy dopošleme správné zboží na naše náklady, nikdy neodmítáme odpovědnost za chyby v zásilkách. Pokud se jakýkoli nespokojený zákazník ozve, vždy je s ním problém řešen. Rád bych tedy poprosil každého, kdo bude mít jakýkoli problém týkající Koloshop.cz, nechť se na mě obrátí. Kontakt: tancin@koloshop.cz, nebo na 777 104 828. Díky.

      za Koloshop.cz, Honza Tančin

      0 0
      • Twister  

        Jo, tohle je fer.

        0 0
      • Rimr  

        Takže včera 29.3.2007 mi došel balíček se zbožím které jsem telefonicky urgoval. Jen bych chtěl říct na závěr všem nakupujícím v Koloshopu : radši volejte, 3 maily co jsem psal prý nedošly.

        0 0
        • šlapatko  

          Nazdárek tak s koloshopem končím.Měl jsem obědnáno tři týdny.Psali že pláště mají skladem ale neměli.Moc jsem nespěchal a počkal jsem.Pláště jsou doma v poho.Taky jsem obědnal sedloselle italia slr XC poslali XP.Tak snad vydrží , XC je na zádní části obehnané kevlarem proti odření.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.