Tímto dávám varování všem kdo chtějí nakoupit v Koloshopu. 14.2.2007 jsem si objednal dva pláště, dvě duše, desítkovou kazetu a desítkový řetěz, vše za 3.109,– Kč. 5.3.2007 jsem obdržel balík, ve kterém se nacházelo toto zboží: řetěz, kazeta, a dva pláště, které byly jiné, než jsem si objednal. Duše v balíku nebyly. Faktura v balíku byla na dva pláště, jednu duši, kazetu a řetěz (3.043,– Kč), které jsem zaplatil. Po telefonické a mailové reklamaci jsem byl ujištěn, že když zašlu zboží, bude mi vyměněno a doplněno o duši 1 ks, který byl uveden ve faktuře, kterou jsem zaplatil. V pátek, tj. 16.3.2007 jsem opět obdržel balík s vyměněnými plášti (tentokrát správné), ale chyběla již zmiňovaná duše. Chtěl bych vědět, zdali máte taky takovou zkušenost s internetovými obchody a jak vymoci všechno zboží, které jste uhradili.