Po neskutečných problémech s tlumičem Fox RP3, kde v zimě nedrželo těsnění a 4 reklamacích, kdy firma Fox tvrdila, že to není možné, konečně tlumič opravili a uznali, že dodavatel dodal těsnění z jiného materiálu. Chvíli jsem si užíval bezproblémového ježdění, když se začaly ozývat různé pazvuky ze zadní stavby. Časem jsem vysledoval, že jde o čep, kterým je tlumič chycen k rámu. Když jsem to postříkal na noc jemným olejem, tak druhý den klid. Dal jsem kolo na revizi čepů do servisu a upozornil, kde je problém. Po servisu kolo vydrželo tak den nevrzat a začalo to znovu. Rozebral jsem zmíněný pivot a zjistil, že se uvolnilo spojení mezi 2 titanovými vahadly a duralovými válečky, které vymezují vzdálenost vahadel od ložisek, které jsou zalisovány v zadních vzpěrách. Ty válečky (viz. foto) byly zalisovány tou lesklou částí do titanových vahadel. Váleček současně slouží jako kluzné ložisko na ose. Jakmile došlo k uvolnění spoje, tak váleček místo aby se otáčel podle osy, tak se otáčí v titanovém vahadle a vrže to. Pokusil jsem se slepit dural s titanem pomocí expoxydového dvousložkového lepidla na kovy, ale marně, po jedné vyjížďce se to uvolnilo. Ze Santa Cruz mi napsali, ať to slepím Loktitem 680 a dokonce mi ho poslali. Vidím to ale beznadějně, protože ten Loktite by to asi slepil, ale to by ty součástky musely být na fest, ale ten dural se už „ošoupal“ a v titanu nedrží pevně, ale viklá se to. Napadá vás někoho co s tím ? Můj názor je, že jde o konstrukční vadu, titan s duralem jen tak spolu držet nebudou a SC při odlehčování nového modelu Blura udělali chybu. Kamarád má loňský model a tam je vahadlo celé z jednoho kusu, žadná kombinace dural titan. Sere mě to.